Visa fullständig version : Starkaste hårdrockarna i landet?
Måste ju passa på att göra lite reklam för två av våra medlemmar i klubben (Kiruna Atletklubb) som spelar i Heavy Metalbandet Evermoore. Grabbarna i gruppen är mellan 16-18 år och har redan fått spela tillsammans med storheter som Lordi m .fl:hbang:
Här sångaren i bandet Jacke när han kör Marklyft!
F3lM5CcgTbk
Och här låten Into the flames med Evermoore som alla styrkelyftare borde ha som uppladdningslåt inför tunga lyft:hbang:
zOLoh8e83oU
GRABBARNA ÄGER!
Nitrometan
2007-07-29, 09:06
Bra! Kul!
Är detta deras träningsjournal?
blekfet2
2007-07-29, 09:17
söta
Bra! Kul!
Är detta deras träningsjournal?
Nej det är inte deras träningsjournal, hamnade på fel forum.
Deceiver85
2007-07-29, 14:43
"Metal" :hbang:
ramagoen
2007-07-29, 15:01
låten va bra :) !
Är sångaren med skägget 16-18år?
Är sångaren med skägget 16-18år?
Jepp! Han fyller 19 år om ett tag! Underbar skäggväxt! Man blir "avis":D
Arf Pingvin
2007-07-29, 16:12
Det är inte hårdrock med handduk på sig i bastun.
Måste ju passa på att göra lite reklam för två av våra medlemmar i klubben (Kiruna Atletklubb) som spelar i Heavy Metalbandet Evermoore. Grabbarna i gruppen är mellan 16-18 år och har redan fått spela tillsammans med storheter som Lordi m .fl:hbang:
F3lM5CcgTbk
Och här låten Into the flames med Evermoore som alla styrkelyftare borde ha som uppladdningslåt inför tunga lyft:hbang:
zOLoh8e83oU
GRABBARNA ÄGER!
hemsidan har bombarderats av mejl av folk som vill höra mer av Evermoore:hbang: så här en länk till ytterligare tre låtar!
Nu är det bara att ladda ner och ha med skivan till Gymmet!
Länken är:
http://www.myspace.com/evermooreband
hemsidan har bombarderats av mejl av folk som vill höra mer av Evermoore:hbang: så här en länk till ytterligare tre låtar!
Nu är det bara att ladda ner och ha med skivan till Gymmet!
Länken är:
http://www.myspace.com/evermooreband
ehh tacka fan vetjag Inflames + Soilwork osv :) men starkalyftare!
MissileN
2007-07-30, 23:39
Inflames har jag aldrig hört talas om. Är det något nytt eller?
Inflames har jag aldrig hört talas om. Är det något nytt eller?
Mellanslaget blev inte tryckt In flames, nöjd? höhö
Degpekka
2007-07-30, 23:49
även om jag helst tränar till reggae, så måste jag säga att det var en skön låt! :)
Evermoore har även en till låt på "tuben" förutom Into The Flames och det är Reverence Lost
ZfIYPgzn3nk
Även om den här killen är stark, kan vi inte konstatera enkelt att hårdrockare ändå är ett rätt klent släkte?
Det är inte hårdrock med handduk på sig i bastun.
:laugh:
Nitrometan
2007-08-01, 17:14
Även om den här killen är stark, kan vi inte konstatera enkelt att hårdrockare ändå är ett rätt klent släkte?
De utövande musikerna - ja.
Men med tanke på hur poppis hårdrock är bland SL:are och strongmen så kanske några av dem är hårdrockare och starka samtidigt.
Kalle Lane?
De utövande musikerna - ja.
Men med tanke på hur poppis hårdrock är bland SL:are och strongmen så kanske några av dem är hårdrockare och starka samtidigt.
Kalle Lane?
Du har så rätt! Hårdrock går hand i hand med SL och Strongman:hbang:
säker på att du inte skulle skriva 36-48 år? Inte bara skäggväxten som gör att han ser äldre ut ju :D
säker på att du inte skulle skriva 36-48 år? Inte bara skäggväxten som gör att han ser äldre ut ju :D
Så gammal tycker jag verkligen inte att han ser ut.
Jo han fick upp vikten men de är väl inte så mycket att diskutera så jag säger att han borde klippa håret ;)
David-Tajik
2007-11-20, 10:26
gitarristen är jävligt grymm :D
F3lM5CcgTbk
O
"De e bar å slit upp den!" :laugh: Gud jag älskar norrlänningar.
"De e bar å slit upp den!" :laugh: Gud jag älskar norrlänningar.
Det var jag som sa den kommentaren:em: men skönt att känna sig älskad:D
EmCeeMike
2007-12-10, 15:57
Hur mycket är de han "sliter upp" ? =)
200kg?
Skön musik,,skulle lätt köpa en skiva!
Skön låt!
Gillar också Kiruna-snacket "det vettu!"
clinteastwood
2010-06-01, 02:24
bandet har bytt namn, och deras debut skiva är snart ute! Primigenia heter den, låtarna finns även på david henry senaste dvd !
9V9OQQMYqqw&translated=1
Adam Johansson gitarrist i bandet tränar med oss och han e stark! Journal på kolo http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=142200
IIJGKnInD04
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.