Visa fullständig version : Appetite for Destruction - 20 år.
I sommar är 20 år sedan mästerverket Appetite for Destruction, vilket förövrigt är tidernas bästa platta, och den skiva jag tveklöst lyssnat på mest under min livstid, släpptes. Grattis!
http://www.ninebullets.net/wp-images/Guns_N'_Roses_-_Appetite_for_Destruction.jpg
Welcome to the jungle
ysFhDfGwbys
It's So Easy
7Poi9zDM1wY
Paradise City
OsrDv3K7RNI
Sweet Child 'O Mine
cDeGbMr1I1E
Eddie Vedder
2007-07-28, 15:25
Mina gudar innan Pearl Jam kom in i mitt liv. Så visst förtjänar det här 10-årsjubiléet tre stora :bow: :bow: :bow:
blekfet2
2007-07-28, 15:46
Helt underbar! :hbang:
King Grub
2007-07-28, 15:59
Fattar inte att det har gått 20 år redan. :confused:
Fattar inte att det har gått 20 år redan. :confused:
Du börjar bli till åren nu!:)
Grymt bra skiva!!:hbang:
Kan bara hålla med ovanstående. Grymt bra skiva.
Överskattad...Har aldrig förstått mig på "storheten" med Guns N Roses :confused:
Jag har alltid tyckt att Axel Ros har varit cool.
20 år sedan en av världens bästa skivor släpptes, 18 år sedan jag föddes. Tur att man växte upp med en familj som var och är hårdrockare :D
:bow:
Överskattad...Har aldrig förstått mig på "storheten" med Guns N Roses :confused:
Med tanke på att du diggar Daddy Yankee - Gasolina, så är det helt ok att du inte förstår faktiskt.
blekfet2
2007-07-28, 17:45
stackare..
LadyInsane
2007-07-28, 17:47
Precis. Förstår varken varför låtarna är så "fantastiska" , eller varför folk dyrkar Axl....*screwy*
MasterChief
2007-07-28, 18:13
Jag har faktiskt aldrig lyssnat på plattan i sin helhet. Är det att rekommendera?
Otroligt bra... änn idag min favvo grupp, det kan inte bli bättre!!!
MasterChief: klart att du skall göra det, den är skit bra.
riiiiktigt bra platta :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.