Visa fullständig version : Husrum i Stockholm tills på måndag
Dissector
2007-07-28, 13:42
Jag skriver den här tråden åt två Kolozzeum-killar som några av er antagligen känner till, nämligen Achryl och Basloppan. De har hamnat i trubbel, då de missade sitt flygplan till Kina. De skulle nu behöva någonstans att sova tills på måndag, någonstans i Stockholmstrakten.
Tack på förhand :)
Vandrarahemmet majorskan (http://www.ivprogrammet.com/majorskan/)
grisbil3n
2007-07-28, 14:33
Haha fan trodde det va du som ville kvarta nånstans älskling, då hade vi legat sked i kungliga huvudstaden på nolltid kan jag säga.
Hade det varit två tjejer i knipa hade halva kolozzeum snubblat över varandra för att erbjuda sängplats :D
Har en tom lägenhet från söndag till måndag. Skriv PM om det kan vara intressant.
hahavaffan
2007-07-28, 16:29
Vandrarhem eller ett fattigt hotell borde väl funka?
Muskelbyggaren
2007-07-28, 17:35
Härligt att missa ett flyg till Kina.
NiXPhoenix
2007-07-28, 17:53
Härligt att missa ett flyg till Kina.
Kan ju ha uppstått något oväntat på vägen som försenade dem. Om man förlitar sig på allmänna kommunikationer så blir det gärna förseningar just när man har bråttom, om man åker bil kan man fastna i kö pga en olycka eller nåt.
Men jo, om man ska ända till Kina tycker jag också man borde vara ute i god tid. ;) Inte varje dag man åker dit liksom.
Dissector
2007-07-28, 17:59
Det verkar lösa sig för grabbarna nu tror jag. De fick tag i en annan kompis i området. Stort tack till alla i tråden som kommit med förslag :bow:
Haha fan trodde det va du som ville kvarta nånstans älskling, då hade vi legat sked i kungliga huvudstaden på nolltid kan jag säga.
*cupid* Känns bra att veta
*cupid* Känns bra att veta
Sonny - My united states of kolozzeum.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.