Visa fullständig version : Counter-Strike 1.6 (tråden) :D
Med inspiration av WoW-tråden startar jag denna med cs-stuk.
Hur länge har ni spelat?
Vad tycker ni om source?
Tror ni promod någonsin kommer komma?
Varför suger HeatoN nuförtiden?
Blir blir nästa världsetta? Penta? fnatic?
Let it flow..
NotoriousEreko
2007-07-27, 00:17
Spelade för 3 år sen, heaton suger inte.
världsetta och världsetta, går inte och ranka anser jag :)
1. ett par år
2. Har hållt mig till 1.6 än så länge.
3. Vad är Promod?
4. För mkt cola
5. Sk :thumbup:
Spelade för 3 år sen, heaton suger inte.
världsetta och världsetta, går inte och ranka anser jag :)
När jag menar världsetta syftar jag såklart på lag nu. Anser att man visst kan ranka om man tittar på placeringar i de olika topeventsen.
1. ett par år
2. Har hållt mig till 1.6 än så länge.
3. Vad är Promod?
4. För mkt cola
5. Sk :thumbup:
Promod är/skall vara den nästa cs versionen. Ett cs med samma spelkänsla som 1.6 fast med grafik som source(om jag förstått det rätt)
tossefar
2007-07-27, 01:14
1. Sen första betan
2. Lättare än mulle meck.
3. Nä.
4. För att han har miniwalle i laget.
5. Fnatic både blir och är. Penta tvåa.
Haha, installerade faktiskt steam idag, vilket sammanträffande.
Har förutom ngt gästspel då och då inte spelat sedan 2:an, dvs ett par år sedan.
Har bara testat source en gång och det är inte cs så enkelt är det.
Får se om jag börjar lira igen, var en kompis som insisterade för han hade precis börjat spela.
1. Spelade för 3 år sen
2. 1.5 äger source
3. Nix..
4. Han suger aldrig, han är i bulk bara
5. Ingen koll längre
Nostalgi med Ninjas in pyjamas =)
Som mer eller mindre blev SK, testade att dyka in på en CS-sida för att se läget och läser om någon kommande match när jag ser;
"SK: SpawN, fisker..." De där namnen känner jag igen sedan säkert fem år tillbaks, fantastiskt att de fortfarande spelar på sådan nivå. Vilket dock förstörde nostalgin lite =p
shut teh face
2007-07-27, 08:35
Adminstrerar ett nätverk om 13 servrar varav 2 source och resten 1.6. + bf2, bf2142 + massa spel
f0rest i fnatic är bästa polarn. :)
Flygplan
2007-07-27, 09:35
Har spelat till och fran sen den absolut forsta betan. Harliga tider.... Kommer ihag att efter man dott lag vapnen kvar till de nast kommande rundorna, efter man spelat en halvtimme pa en bana fanns det ett antal hundra vapen som bara lag pa marken. Nar colten hade zoom. Nar siege och milita var de mest spelade banorna. Innan alla blev bra pa spelet... Oh, tider det. Efter 1.0 forlorade CS halva charmen.
Har nog spelat HLDM mer an CS de har 9 aren. Det ar ett spel som kraver skill!
Har spelat till och fran sen den absolut forsta betan. Harliga tider.... Kommer ihag att efter man dott lag vapnen kvar till de nast kommande rundorna, efter man spelat en halvtimme pa en bana fanns det ett antal hundra vapen som bara lag pa marken. Nar colten hade zoom. Nar siege och milita var de mest spelade banorna. Innan alla blev bra pa spelet... Oh, tider det. Efter 1.0 forlorade CS halva charmen.
Har nog spelat HLDM mer an CS de har 9 aren. Det ar ett spel som kraver skill!
Det var härligt när man kunnde bunnyjumpa hur som helst :D bara flyga fram :P
Har nog spelat HLDM mer an CS de har 9 aren. Det ar ett spel som kraver skill!Siege, Militia och Assault också, även Dust.
Minns colten, fuskvapnet.
Sedan förstås också när man tappade tålamodet och börja fuska, förr var det kul, då var det lite charm i det hela, wallhack som endast funkade i vissa 3D-lägen, haha =D
Dock var nog spelet som roligast kring beta 6, då de hade ordnat rätt mycket med nätkoden (har för mig det var då).
Tider det, satt på datorcafe med kompisar, där personalen undra varför vi var osäkra på att boka dator då de avslöja att internet inte funkade där, vi var ju ändå så många - då spelar man på lan, finns ingen anledning att spela på internet :D
AFanatic
2007-07-27, 10:47
Spelade i två, tre år ungefär, ett halvår i klan.
Blev förbannad att spelkänslan försvann i source, så jag la ner strax efter att den kom - och blir sjukt nostalgisk när jag tänker på 1.6 och de tidigare versionerna. Suck.
Trådskaparen råkar inte vara erks som spelade i gameonline för några år sedan?
OT: Jag slutade spela för länge sedan. Främst pga dålig jargång hos dom flesta som spelar.
Trådskaparen råkar inte vara erks som spelade i gameonline för några år sedan?
OT: Jag slutade spela för länge sedan. Främst pga dålig jargång hos dom flesta som spelar.
Ack nej, jag bara fakenickar honom ;)
1. Har spelat sedan beta 5 ungefär. Beta 7.1 är och var min favorit version. *saknar cs_docks*
2. Har bara provat på Source en gång, under beta perioden, men jag hade för dåligt grafikkort så det flöt på för dåligt, så jag gick tbx till 1.6
3. 50/50. Verkar som de jobbar på det än iaf vad jag hört.
4. Gör han? Har inte koll på sånt längre.
5. Ingen aning, hänger inte med i clan wars längre, kör endast public.. har inte ens en mic till datorn. :P
Har spelat i 4-5 år, jobbat och har haft lön av NiP.
Afan, vilken klan lirade du i?
AFanatic
2007-07-27, 15:15
Vi var ett glatt gäng som kallade oss för [MN]. Lirade mest på hobbynivå, men då var det gravallvar. :D
Är jag en nörd om jag säger: respekt?
mystic[-_-]
2007-07-27, 15:31
jak har pelat
Kebab-Arne
2007-07-27, 15:33
Spelade CS första gången på beta 7.1. Spelade rätt mycket ett tag bara, dock ej i nån klan. Händer fortfarande att jag spelar 1.6 men är dålig:D så blir sällan så kul som det var förr. Känns även som det var bättre stämning förr överlag. Massa ungar nuförtiden på public serverna vilket är det enda jag kör/kört.
AFanatic
2007-07-27, 15:36
Spelade CS första gången på beta 7.1. Spelade rätt mycket ett tag bara, dock ej i nån klan. Händer fortfarande att jag spelar 1.6 men är dålig:D så blir sällan så kul som det var förr. Känns även som det var bättre stämning förr överlag. Massa ungar nuförtiden på public serverna vilket är det enda jag kör/kört.
True dat! Det var bättre på den gamla goda tiden. Då kunde man lira med seriösa men larviga kompisar, sedan blev det bara massa fjunisar som sprang om kring med wallhack och betedde sig. Usch.
Ack ja. CS..
Det var tider det. Spelade ett antal år och i lite olika klaner. Spelade lite i 4FW iaf. Oldskewl!
Brukar dra in på nån public en gång om året och bli fuskanklagad för att boosta egot lite. :naughty:
grisbil3n
2007-07-27, 16:24
Har lirat en del under några år, i ett par klaner på rätt hög nivå, annars bara på kul. Source hatar jag av hela mitt hjärta, och promodden är mitt enda hopp för 1.6 känns döende :(
Måste köra en mix lr gather nån dag.
Spelade lite sporadiskt från de tidiga betorna och framåt. Brukade mest lira Quake 3. I CS grinade alla om aimbots hela tiden så det var ofta rätt drygt att spela online.
paddanboy
2007-07-27, 17:46
Fnatic är givetvis 1:a i världen efter senaste vinsten i spanska GameGun turneringen. I det laget är cArn min kusin!
Började spela 2000 eller nåt, spelat i klanen SG större delen av tiden, spelar ej längre pga datorkrångel.
tossefar
2007-07-27, 18:27
Fnatic är givetvis 1:a i världen efter senaste vinsten i spanska GameGun turneringen. I det laget är cArn min kusin!
Så om han spelade i ett annat lag så vore han inte din kusin? *kissass*
Började spela när jag var 17år....
Började spela när jag var 17år....
Shit. Har CS funnits så länge?
Augusti 1999
Tråkigt
Nej
Gör han?
fnatic
Shit. Har CS funnits så länge?
jag är ju rena barnet...
jag är ju rena barnet...
Såklart. Vi är samma årgång och jag väntar iaf. fortfarande på ansiktshår.
tossefar
2007-07-27, 20:40
Man ser ju tydligt att heaton är bäst. Byggartumme liksom.
http://images.fragbite.com/img.archives/WSVG-louisville-dagbok/sundayWSVG%20242.jpg
Röda_Lacket
2007-07-27, 21:20
Jag har också lirat cs men jag var så kass och detta ledde till att jag blev en notorisk tkare som har blivit bannad från så gott som alla bra servar.
Brukade bara lira 1.5 :D Men aldrig seriöst.. Man kanske skulle ta och låna polarens steam account och lira lite.
Såg en gammal frag or die film nyss, fick nästan en klump i magen ju, nostalgi.
*screwy*
zeusden1
2007-07-31, 15:31
Brukade bara lira 1.5 :D Men aldrig seriöst.. Man kanske skulle ta och låna polarens steam account och lira lite.
Du kan få k¨öpa mitt. :)
Spelat i 6 år.
vill vara anonym så jag skriver inte mitt nick..
begrip är duktiga och har trevliga spelare
Spelat i 6 år.
vill vara anonym så jag skriver inte mitt nick..
ok HeatoN
The_RobRoy
2007-08-01, 06:50
Spelade mycket mellan 6.0-1.3, bäst var det fram till 7.0 eller något sånt.
Geekboys-servrarna ftw!
Ledsen att jag går in på något helt annat ang. CS...
Men när jag lirar detta i LAN så laggar det något helt otroligt... Jag har en nästan ny dator så det är inte den har även provat flera gånger att starta om Switchen etc.
Vad kan vara fel??? Måste få igång det...*gah!*
Ledsen att jag går in på något helt annat ang. CS...
Men när jag lirar detta i LAN så laggar det något helt otroligt... Jag har en nästan ny dator så det är inte den har även provat flera gånger att starta om Switchen etc.
Vad kan vara fel??? Måste få igång det...*gah!*
Kolla så att cs är 100% uppdaterat. Om du tar upp "My games" och kollar status för cs ser du.
Kolla så att cs är 100% uppdaterat. Om du tar upp "My games" och kollar status för cs ser du.
Jag har precis samma version som polarna på lanet hade... Hmm vet inte om jag vill förklara närmare hur, kan finnas någon som jobbar i spelaffär eller som informatör åt antipiratbyrån här.
Jag kikade på ett speciellet CS forum för att skriva in alla värden korrekt i loggen också. Fattar inte va felet kan vara. När jag kör SP sen så flyter det hur bra som helst...
Känns rent spontant som det har något att göra med anslutningen eller överföringen att göra tycker jag...
Jag har precis samma version som polarna på lanet hade... Hmm vet inte om jag vill förklara närmare hur, kan finnas någon som jobbar i spelaffär eller som informatör åt antipiratbyrån här.
Jag kikade på ett speciellet CS forum för att skriva in alla värden korrekt i loggen också. Fattar inte va felet kan vara. När jag kör SP sen så flyter det hur bra som helst...
Känns rent spontant som det har något att göra med anslutningen eller överföringen att göra tycker jag...
På vilket sätt laggar det? Är det pingen eller är det fpsen som är kass?
Har lirat bra jävla länge, men lirar sällan nuförtiden. Började väl vid 1.3 tror jag. 7 år sedan?
Har aldrig testat source, och tänker aldrig testa det heller.
Promod kommer aldrig att komma; åtminstone inte förrän alla slutat lira. Visserligen håller dom på att släppa något jäkla beta nu, men ingen kommer nog lira det.
HatteN är fortfarande riktigt jävla bra?
Penta, eller PGS som de heter nu, är redan bäst i världen.
Kebab-Arne
2007-08-16, 20:46
Har en fråga som passar i denna tråd så BUMP!
Har skaffat en ny dator som jag vill CS 1.6 samt DoD "orginalet". Dvs modden från HL1. Men till den gamla datorn där jag har CS 1.6 och DoD så använde jag en bekants skiva och pinkod som jag ej har kvar. Hur fixar jag billigast CS och DoD till ny datorn? Köpa HL1 och ladda ner CS och DoD, hittade där man kan ladda ner CS 1.6 men ej DoD men finns ju nånstans. Är ju gratis moddar (var?), iallafall om man har HL. Kan ju även ladda ner CS och DoD från steam men då går det på 9.95$/styck. Billigare köpa HL för 99:- men då måste jag hitta DoD nånstans. Och nej jag är ej så kinkig så jag inte kan betala 99:- för ett spel. ;) Men vill ha DoD också och gratis isånafall.
Har en fråga som passar i denna tråd så BUMP!
Har skaffat en ny dator som jag vill CS 1.6 samt DoD "orginalet". Dvs modden från HL1. Men till den gamla datorn där jag har CS 1.6 och DoD så använde jag en bekants skiva och pinkod som jag ej har kvar. Hur fixar jag billigast CS och DoD till ny datorn? Köpa HL1 och ladda ner CS och DoD, hittade där man kan ladda ner CS 1.6 men ej DoD men finns ju nånstans. Är ju gratis moddar (var?), iallafall om man har HL. Kan ju även ladda ner CS och DoD från steam men då går det på 9.95$/styck. Billigare köpa HL för 99:- men då måste jag hitta DoD nånstans. Och nej jag är ej så kinkig så jag inte kan betala 99:- för ett spel. ;) Men vill ha DoD också och gratis isånafall.
Har för mig varken DoD eller CS är gratis längre, för att få en CD-Key måste du köpa de genom Steam. Men det är såpass billigt.. enligt nuvarande valutakurs kostar CS 1.6 bara 68kr, samma för DoD, så 136kr totalt.
Annars kan du alltid kolla in Steamless CS project: www.steamlessproject.nl
Går spela CS 1.5 över WON2 (steamless)
Kebab-Arne
2007-08-16, 22:35
Har för mig varken DoD eller CS är gratis längre, för att få en CD-Key måste du köpa de genom Steam. Men det är såpass billigt.. enligt nuvarande valutakurs kostar CS 1.6 bara 68kr, samma för DoD, så 136kr totalt.
Annars kan du alltid kolla in Steamless CS project: www.steamlessproject.nl
Går spela CS 1.5 över WON2 (steamless)
Hmm, jag ligger ca 3 år bakåt i tiden och tänker att en USD = 10 kr. :D Så blir ju bra mycket billigare med nuvarande kurs. Kan med gott samvete lägga ut 136 kr på. Får bara hoppas betalningen fungerar bra, vilket det borde göra i o m att Steam är ett så pass stort företag. Var ju detta jag skaffade mitt Mastercard för istället för mitt värdelösa Visa så kan ju få användning för det nångång.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.