handdator

Visa fullständig version : Alanya i slutet av augusti?

Fettecke
2007-07-25, 17:02
nån fler som kommer vara i Alanya i slutet av augusti?

tips på vad man kan göra där?

Shoot.?!

hahavaffan
2007-07-25, 17:03
Är det Cypern? Isf dra nån dag till Ayia Napa och drick dig vårdslöst full.

Fettecke
2007-07-25, 17:06
Är det Cypern? Isf dra nån dag till Ayia Napa och drick dig vårdslöst full.

nej, ligger inte där ;D det ligger i turkiet...

hahavaffan
2007-07-25, 17:08
Jahapp. Där ser man :D

Köp fina sladdar till dina klipschar ;) Nä men du ska dit med kvinnan eller? Isf bara chilla! Hade jävligt gärna åkt på en riktigt chill resa till ett varmt land med en villig nu. Sverige sux.

Fettecke
2007-07-25, 17:10
Jahapp. Där ser man :D

Köp fina sladdar till dina klipschar ;) Nä men du ska dit med kvinnan eller? Isf bara chilla! Hade jävligt gärna åkt på en riktigt chill resa till ett varmt land med en villig nu. Sverige sux.

har ingen kvinna längre, ska dit me en polare... antagligen vet vi redan vad som kommer hända, men nått mer än att uppleva insidan av folk vore ju bra att göra.

du får mer än gärna hänga med ;D
vi åker med Ving från sundsvall den 22 augusti... Belle bor vi på... har ingen aning om det är bra eller anus faktiskt....

hahavaffan
2007-07-25, 17:33
men nått mer än att uppleva insidan av folk vore ju bra att göra.:laugh: :thumbup:

Kolla in stranden! När jag o polarna var i Ayia napa för andra gången förra sommaren, var vi på beachen två av 14 dagar hehe. Låg däckade vid hotellpoolen och åt McDonalds :D

Fettecke
2007-07-25, 17:40
:laugh: :thumbup:

Kolla in stranden! När jag o polarna var i Ayia napa för andra gången förra sommaren, var vi på beachen två av 14 dagar hehe. Låg däckade vid hotellpoolen och åt McDonalds :D

det lär ju... spännande :D
vi lär ju hänga vid poolen, stranden och det lokala centrumet... hmm, kanske får utforska lite mer vad som händer där nere...

Någon som vet om nån bra klubb man kan hänga på i Alanya?

BB_81
2007-07-25, 17:50
bodde på belle förra året, helt ok. Poolen är lite liten bara, duger att svalka sig i. Det liggeren bra bit från själva centrum.

Annars är Alanya kanon, maten är underbar (testa Elite), utelivet är mkt bra nere i centrum. Glöm inte pruta ner priserna om du skulle shoppa (minst 80%)
Åker själv ner igen den 11/8 dock till annat hotell.

Have fun!

Fettecke
2007-07-25, 18:07
bodde på belle förra året, helt ok. Poolen är lite liten bara, duger att svalka sig i. Det liggeren bra bit från själva centrum.

Annars är Alanya kanon, maten är underbar (testa Elite), utelivet är mkt bra nere i centrum. Glöm inte pruta ner priserna om du skulle shoppa (minst 80%)
Åker själv ner igen den 11/8 dock till annat hotell.

Have fun!
hur vad stämningen där?, mkt familjer och grejjer?

vad tyckte du att du missade när du kom hem?

BB_81
2007-07-25, 18:45
hur vad stämningen där?, mkt familjer och grejjer?

vad tyckte du att du missade när du kom hem?

Belle är inget party/ungdomshotell direkt men lugnt och trevlig personal.
Jag har varit i Alanya 3 ggr nu, så jag har nog gjort det mesta =)

Ska dock träna lite lite i år, Toms Gym hehe.
Glöm ej luftmadrass, testa på hamam (massage) raka dig hos barberare (kostar ca 15sek)

Missa inte kebabrullarna på Tadim (brevid vattenlandet i centrum) *popcorn*

Jag rekomenderar dig att köpa med lite kvalitetsprit på taxfree då utbudet inte är så spännande på plats.

Rock'nRoll
2007-07-25, 18:49
har ingen kvinna längre, ska dit me en polare... antagligen vet vi redan vad som kommer hända, men nått mer än att uppleva insidan av folk vore ju bra att göra.
du får mer än gärna hänga med ;D
vi åker med Ving från sundsvall den 22 augusti... Belle bor vi på... har ingen aning om det är bra eller anus faktiskt....

:laugh: :laugh: :laugh:

Måste ni åka till Turkiet för att få ge utlopp åt känslorna ni har för varandra?

Fettecke
2007-07-26, 02:42
Belle är inget party/ungdomshotell direkt men lugnt och trevlig personal.
Jag har varit i Alanya 3 ggr nu, så jag har nog gjort det mesta =)

Ska dock träna lite lite i år, Toms Gym hehe.
Glöm ej luftmadrass, testa på hamam (massage) raka dig hos barberare (kostar ca 15sek)

Missa inte kebabrullarna på Tadim (brevid vattenlandet i centrum) *popcorn*

Jag rekomenderar dig att köpa med lite kvalitetsprit på taxfree då utbudet inte är så spännande på plats.

luftmadrass?... kebaben är ett måste då svensk hobbykebab är gott, måste ju prova äkta ju!

Toms Gym, är det ett känt stället eller vad?

tackar för svaren iaf....

Fettecke
2007-07-26, 02:43
:laugh: :laugh: :laugh:

Måste ni åka till Turkiet för att få ge utlopp åt känslorna ni har för varandra?
ååååååååååååååhhhhhhhhhhhhhhhh, nästan så jag borde ta reda på var du bor och åka dit och cp-klappa dig :D

Daijmen
2007-07-26, 05:51
Finns en butik som heter Scala som ligger i shoppingdistriktet som jag vill rekommendera, köpte ett par skorkopior av riktigt läder för 600 kr ( nerprutat) och är själv förvånad hur bra kvaliten faktiskt är, håller fortfarande. Träffade dessutom ett par där från Sverige som återkom just dit år efter år för de högkvalitativa väskorna. Do it!

Annars är hamnen sevärd, en del sköna nattklubbar där. Åk till "the castle" nån dag, fin utsikt därifrån. Ta en båttur, tror vi fick betala 200 kr per person eller under, efter en del prutande och det var det värt. Soldäck, gratis mat och dryck och en fin utflykt.