handdator

Visa fullständig version : Blev dumpad på resan...

Sidor : [1] 2

exenom
2007-07-25, 12:27
Till att börja med, tror ingen här bryr sig om det här men jag måste verkligen skriva av mig allt...

Ok, vi tar det från början. För tre veckor sen blev jag tillsammans med en underbar tjej. Vi har känt varandra i ett år men helt plötsligt klickade vi på ett annat sätt.

Veckorna efter det var perfekta, har nog aldrig varit så lycklig i mitt liv..
Sen så skulle hon åka till Italien i 2 veckor. Båda tyckte det vet sjukt jobbigt att vara utan varandra i mer än en dag så jag och en tjejkompis bestämde oss för att åka och besöka dem. Detta kan ha varit mitt livs största misstag...

Första dagen i Italien är perfekt... Andra dagen är hon konstig. Ibland försvinner hon när man pratar med henne och verkar vara lite allmänt off.
Jag frågar på kvällen om det är något och hon svarar att det inte är det.
Jag säger att hon har varit lite konstig och då kommer det fram.
Enligt henne har gnistan försvunnit när jag kom till italien.... Så där tog det slut...

Jag grät hela resan hem och har typ gråtit enda sen jag kom hem. Varje gång jag ser hennes ansikte framför mig gråter jag, varje gång jag tänker på att jag aldrig kommer få hålla om henne och kyssa henne igen gråter jag...

Så sjukt, jag har aldrig varit så där lycklig som jag var med henne och nu är det bara borta. Vet verkligen inte vad jag ska göra nu...
Vill verkligen inte komma över henne då jag inte vill ha någon annan i hela världen.... :cryout:

så, nu har jag fått gråta av mig lite... Ikväll ska jag supa ner mig och hoppas att jag mår lite bättre då...

manko
2007-07-25, 12:29
Alltid tråkigt att höra, men mannen. Bara umgås med polarna så ska du se att det går över.

Tänk posse, det finns fler pussy ;)

denpa
2007-07-25, 12:34
Gnistan försvann när du kom til lItalien? Fast båda tyckte att det skulle vara jobbigt att vara utan varandra.

Låter som hon sa det men inte menar det.

NiXPhoenix
2007-07-25, 12:37
Värdelöst. :(

Flygplan
2007-07-25, 12:40
Jag tror att hon tyckte det var lite creepy att du foljde efter henne till Italien. Lite efterhangset i hennes ogon kanske...

exenom
2007-07-25, 12:41
Gnistan försvann när du kom til lItalien? Fast båda tyckte att det skulle vara jobbigt att vara utan varandra.

Jag vet, så jävla konstigt...

Insidedoubt
2007-07-25, 12:41
Det är därför man ska vara varsam med att låta sig bli beroende av någon annan. I ett sunt förhållande ska man kunna uppleva lycka även utan sin partner och då är det viktigt att lämna utrymme. Det kan vara svårt i början när man är nykär och inte kan tänka på något annat men det är värt att passa sig lite annars försvinner spänningen för henne, honom eller båda och då tar det ofta slut..

exenom
2007-07-25, 12:43

Jag tror att hon tyckte det var lite creepy att du foljde efter henne till Italien. Lite efterhangset i hennes ogon kanske...

Jag tänkte på det innan vi beställde resan. Jag frågade om det var OK och hon sa att hon blev överlycklig. Hon sa att hon typ aldrig hade fått roligare nyheter än när jag sa att jag kunde åka ner och hälsa på.

Det konstiga var att det nästan kändes som hon saknade mig mer än vad jag saknade henne, sen helt plötsligt försvann alla känslor bara sådär..

Snafu
2007-07-25, 12:47
Hon har ju 1. antagligen träffat nån annan, 2. hört tillbaka från nåt gammalt ex 3. tyckte att du var creepy som följde med till italien.

Snafu
2007-07-25, 12:47
eller 4. hon är tämligen ung.

Flygplan
2007-07-25, 12:48
Jag tänkte på det innan vi beställde resan. Jag frågade om det var OK och hon sa att hon blev överlycklig. Hon sa att hon typ aldrig hade fått roligare nyheter än när jag sa att jag kunde åka ner och hälsa på.

Det konstiga var att det nästan kändes som hon saknade mig mer än vad jag saknade henne, sen helt plötsligt försvann alla känslor bara sådär..

Okej, isa fall jag haller med alla andra om att det ar mycket konstigt.

Det enda jag kan saga ar val det som du redan vet, man har svart att tanka dig just nu:

Det kommer att bli battre. Snart har du glomt bort henne, tro det eller ej.
3 veckor ar ingenting egentligen. Detta var bara ett skrapsar!

exenom
2007-07-25, 12:53
Okej, isa fall jag haller med alla andra om att det ar mycket konstigt.

Det enda jag kan saga ar val det som du redan vet, man har svart att tanka dig just nu:

Det kommer att bli battre. Snart har du glomt bort henne, tro det eller ej.
3 veckor ar ingenting egentligen. Detta var bara ett skrapsar!

Jag vet.. Ska försöka umgås med kompisar mycket nu, det värsta är att vi har många gemensamma kompisar och vill verkligen inte umgås med henne nu.

När jag väl släpper in någon så nära inpå mitt liv som jag gjorde med henne gör jag det för fullt. När jag blir kär blir jag sjukt kär men får verkligen hoppas att läknings processen går fort..

Andy.da.wohoo
2007-07-25, 13:17
Tråkigt att höra :( Alltid tråkigt när det tar slut med någon man känner speciellt för.
Men om hon har tappat gnistan är det bästa du kan göra att vara med polare. Försöka komma på andra tankar. Glömma bort henne. Du måste typ komma över henne. Kan inte må såhär. Gör något du tycker om.

Det kommer flera tjejer. Även om jag är ung så vet jag det. Va sjukt kär i en tjej för några månader sen nu. Hade det perfekt en dag med henne men dagen efter så sa hon att hon var tvungen att vara för sig själv ett tag och kunde inte ha något förhållande med någon. Mådde skit i en månad efter det. Ibland mer, ibland mindre. Mitt tips är att du ska vara mycket med kompisar nu. Rensa ut tankarna. Få henne ut ur huvudet som sagt.

Lätt sagt svårt gjort men man måste försöka.

Handcuff
2007-07-25, 13:18
:thumbup: Jättetråkigt :(

Men seriöst...ni har vart "tillsammans" i 3 veckor:confused: Hmm...om du hade sagt 3 månader hade jag sagt att det hade vart kort tid. Prövotiden hade inte ens gått ut på långa vägar ju! Full reklamationsrätt första 6månaderna..utan förbehåll

manko
2007-07-25, 13:20
Jag drog tricket när det tog slut med min tjej. Varken prata, såg henne eller något på 5månader och nu har vi börjat prata igen och vi är jävligt bra polare nu =) TRICKET heter det

Andy.da.wohoo
2007-07-25, 13:21
Jag drog tricket när det tog slut med min tjej. Varken prata, såg henne eller något på 5månader och nu har vi börjat prata igen och vi är jävligt bra polare nu =) TRICKET heter det

Tricket verkar dåligt enligt mig :p

manko
2007-07-25, 13:23
Tricket verkar dåligt enligt mig :p

funkade för mig iaf. ;)

exenom
2007-07-25, 13:24
Hehe, tricket verkar suga. Grejen är att vi var väldigt nära vänner innan.
Vill verkligen inte förlora henne helt ur mitt liv men vill ändå inte ha henne som vän just nu...

Andy.da.wohoo
2007-07-25, 13:25
funkade för mig iaf. ;)

Så du självisolerade dig i 5 månader? Och det funkade? :Virro

Jag hade blivit galen om jag gjort det :Virro

manko
2007-07-25, 13:30
Så du självisolerade dig i 5 månader? Och det funkade? :Virro

Jag hade blivit galen om jag gjort det :Virro

Man behöver inte isolera sig för att slippa se, prata och umgås med henne? Jag vakna på morgonen och tänkte "hon är ute ur livet tills jag mår bättre", sen försökte jag inte att tänka på henne och huxelifluxeli. Allt var bra :)

Ingenting blir ju bättre av att hänga läpp för att förhållande crashar. Bara blicka frammåt och lek. Hur gammal är du föresten? (inte du andy)

exenom
2007-07-25, 13:32
Jag är 16. Vet att detta är fett patetiskt men allt kändes bara så perfekt sen tog det bara slut.

Tur att jag har så bra kompisar! Ikväll kommer det hit massa trevliga människor och det ska krökas hårt. Vet att det inte är bästa sättet men det är så det kommer bli i alla fall.

manko
2007-07-25, 13:34
Jag är 16. Vet att detta är fett patetiskt men allt kändes bara så perfekt sen tog det bara slut.

Tur att jag har så bra kompisar! Ikväll kommer det hit massa trevliga människor och det ska krökas hårt. Vet att det inte är bästa sättet men det är så det kommer bli i alla fall.

Du är ju i guldåldern, ut och jaga punnes nu och lek av dig. Om hon dumpa dig efter tre veckor med kass anledning, så är hon inget att nafsa efter.

Om du ska kröka idag då är verkligen bästa tricket att lägga alkolås på mobil, internet, kompisar telefoner osv :D

exenom
2007-07-25, 13:37
Sant. Måste säga att det känns lite bättre nu...

Jag är inte så van att vara singel, innan det är förhållandet så hade jag ett 1-års förhållande så är inte så van att vara singel...

Vill verkligen kunna vara den där player typen utan känslor men är bara inte så. Jag har otroligt lätt att få känslor för tjejer vilket suger... jag vill också kunna vara känslolkall.

manko
2007-07-25, 13:49

Jag är inte så van att vara singel, innan det är förhållandet så hade jag ett 1-års förhållande så är inte så van att vara singel...

Vill verkligen kunna vara den där player typen utan känslor men är bara inte så. Jag har otroligt lätt att få känslor för tjejer vilket suger... jag vill också kunna vara känslolkall.

Funtsa inte på henne nåmera, bara kvalitetstid åt helvete. Bjud in dig hos en polare och snacka skit. Det är så oTRICK att vara ensam när man just blivit dumpad ^^

Speedy
2007-07-25, 13:52
man behöver ju inte vara ensam men att träffa just den personen som dumpade en är ju inte så bra när man ska komma över en person..tänk positivt ni bodde ju inte ihop och du behöver inte sitta i en halvtom lägenhet och glo hehe "jag bitter? nä inte då" hehe

lycka till det kommer nog att lösa sig ska du se!

exenom
2007-07-25, 13:52
Funtsa inte på henne nåmera, bara kvalitetstid åt helvete. Bjud in dig hos en polare och snacka skit. Det är så oTRICK att vara ensam när man just blivit dumpad ^^

Kommer hit polare till mig ikväll sen ska min syster vara hemma också. Hatar att vara ensam när man mår såhär...

Hmm, hoppas inte träningen lider överdrivet av det här. På tal om träningen, min flickvän var den enda jag satte framför träningen, och det betyder väldigt mycket kan jag säga.

exenom
2007-07-25, 13:54
man behöver ju inte vara ensam men att träffa just den personen som dumpade en är ju inte så bra när man ska komma över en person..tänk positivt ni bodde ju inte ihop och du behöver inte sitta i en halvtom lägenhet och glo hehe "jag bitter? nä inte då" hehe

lycka till det kommer nog att lösa sig ska du se!

Ska träffa henne på lördag. Måste reda ut lite saker.

Just en sak jag glömde skriva. Hon ringde natten hon dumpat mig klockan 4 och säger att hon inte vill avsluta det såhär. Hon ville börja om när hon kom hem men vet inte om jag klarar det. Om hon inte vet vad hon vill kan jag ju omöjligen vara tillsammans med henne och få starkare och starkare känslor för henne.

Stoltz
2007-07-25, 13:59

Just en sak jag glömde skriva. Hon ringde natten hon dumpat mig klockan 4 och säger att hon inte vill avsluta det såhär. Hon ville börja om när hon kom hem men vet inte om jag klarar det. Om hon inte vet vad hon vill kan jag ju omöjligen vara tillsammans med henne och få starkare och starkare känslor för henne.

Låter ju onekligen som om hon gjorde något förbjudet på resan innan du kom dit.

hultman
2007-07-25, 14:01
Mannen, ni har varit tillsammans i tre veckor som jag förstår det. Skaffa lite perspektiv för fan! Om du nu blir så jävla trasig efter att hon gjort slut så är det väl inte så konstigt om hon uppfattat dig som creepy.

manko
2007-07-25, 14:02

Mest troligen. Giuseppo som någon nämnde tidigare? :)

Men sen finns det ju ett ordspråk som alltid stämmer in, men säger jag det här så blir jag varnad :(

exenom
2007-07-25, 14:03

Hmm, tror inte det men man vet ju aldrig. Har hon gjort det så vill jag aldrig mer se henne. Otrohet tolererar jag verkligen inte.

Men känns lite som jag har börjat acceptera det här nu. Skulle vara kul om hon ville försöka igen (vilket har sagt att hon kanske vill) så jag får chansen att dumpa henne! PAYBACK BITCH! :devil:

Fatalist
2007-07-25, 14:04
Låter onekeligen som om hon tröttnade på dig när du visade vilken mes du är som inte klarar dig utan henne utan måste inkräkta på varenda liten sekund av hennes liv, även när hon åker utomlands. Hade jag varit tjej hade jag nog gjort likadant.

exenom
2007-07-25, 14:06
Mannen, ni har varit tillsammans i tre veckor som jag förstår det. Skaffa lite perspektiv för fan! Om du nu blir så jävla trasig efter att hon gjort slut så är det väl inte så konstigt om hon uppfattat dig som creepy.

I know, I know. Jak er en trasik person:)

Men som jag sa, allt kändes så sjukt bra, trodde verkligen att detta skulle hålla länge. Det jobbiga nu är att inte veta vad hon vill. Vill hon verkligen försöka igen så vill jag också det. Tvekar hon det minsta vill jag inte ha med henne att göra.

Jag vill bara veta så jag kan börja bearbeta det här och komma över henne.

manko
2007-07-25, 14:06
Skulle vara kul om hon ville försöka igen (vilket har sagt att hon kanske vill) så jag får chansen att dumpa henne! PAYBACK BITCH! :devil:

Det där lät ju lite :laugh: :laugh: :laugh:

hultman
2007-07-25, 14:07
I know, I know. Jak er en trasik person:)

Men som jag sa, allt kändes så sjukt bra, trodde verkligen att detta skulle hålla länge. Det jobbiga nu är att inte veta vad hon vill. Vill hon verkligen försöka igen så vill jag också det. Tvekar hon det minsta vill jag inte ha med henne att göra.

Jag vill bara veta så jag kan börja bearbeta det här och komma över henne.

Enkel tumregel: Om hon inte vet vad hon vill så vet du att du inte vill. Inget undantag.

exenom
2007-07-25, 14:07
Låter onekeligen som om hon tröttnade på dig när du visade vilken mes du är som inte klarar dig utan henne utan måste inkräkta på varenda liten sekund av hennes liv, även när hon åker utomlands. Hade jag varit tjej hade jag nog gjort likadant.

Också en teori. Men grejen var att hon ville verkligen att jag skulle komma och hälsa på.. Nu senare ångrar jag det men va fan, life goes on...

Lövbiffen
2007-07-25, 14:08

Senast jag blev lite nere efter det sket sig med en tjej. Så söp jag till rätt rejält.
Vaknade upp dagen efter iklädd endast en nerspydd t-shirt i min hall på en madrass.
Lova mig att inte göra nått liknande :thumbup:

Sen tycker jag som manko. Du kommer inte klara av att bara vara hennes vän om du inte håller avstånd från henne ett tag. Gick själv runt en del förra året och försökte få tillbaka mitt ex. Försökte övertala mig själv att jag kunde vara hennes vän. Det gick inte så bra...
Nu är vi däremot bra vänner, och jag känner inte ett jota längre

exenom
2007-07-25, 14:08
Enkel tumregel: Om hon inte vet vad hon vill så vet du att du inte vill. Inget undantag.

Precis! Det är så jag tänker nu.

exenom
2007-07-25, 14:11
Senast jag blev lite nere efter det sket sig med en tjej. Så söp jag till rätt rejält.
Vaknade upp dagen efter iklädd endast en nerspydd t-shirt i min hall på en madrass.
Lova mig att inte göra nått liknande :thumbup:

Sen tycker jag som manko. Du kommer inte klara av att bara vara hennes vän om du inte håller avstånd från henne ett tag. Gick själv runt en del förra året och försökte få tillbaka mitt ex. Försökte övertala mig själv att jag kunde vara hennes vän. Det gick inte så bra...
Nu är vi däremot bra vänner, och jag känner inte ett jota längre

Haha, det är något sånt jag har planerat. Fast jag kommer ha massa folk som kommer hålla koll på mig.

Det är det där med vän grejen jag är orolig för. Jag vill verkligen ha henne i mitt liv på något sätt men just nu kan jag inte bara vara vänner.

Ok gubbar, nu kommer bomben: Vi går i samma klass
Vet att jag bröt "aldrig vara tillsammans med någon i klassen" men det sket sig!

Fatalist
2007-07-25, 14:13
Också en teori. Men grejen var att hon ville verkligen att jag skulle komma och hälsa på.. Nu senare ångrar jag det men va fan, life goes on...

Skriv det då! :D

Hon kanske bara sa det för att hon trodde att du aldrig skulle göra sak av det hela. Det lät som om du bara åkte, utan att säga nåt till henne, utifrån ditt första inlägg sett. :)

Hursomhelst, tough luck. Ut och ****** en het brud ikväll, och se till att exet får reda på det - det kommer genast kännas bättre!

manko
2007-07-25, 14:15
Ok gubbar, nu kommer bomben: Vi går i samma klass
Vet att jag bröt "aldrig vara tillsammans med någon i klassen" men det sket sig!

Men vafan, rycker det i k*ken så rycker det, då gäller INGA REGLER!!!!!!!!!

exenom
2007-07-25, 14:15
Skriv det då! :D

Hon kanske bara sa det för att hon trodde att du aldrig skulle göra sak av det hela. Det lät som om du bara åkte, utan att säga nåt till henne, utifrån ditt första inlägg sett. :)

hehe, är inte så psykiskt stabil och gör och skriver lite konstiga saker nu.

Jag var väldigt orolig att hon skulle känna att jag förföljde henne så jag pratade med henne att det var lugnt. Hon sa att det var de bästa nyheterna hon fått och att hon gick som på moln dagarna efter för att jag skulle komma.

manko
2007-07-25, 14:20
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=52828

här har du en tråd som kan ge dig lite tips och trix hur du kan gå vidare

chidde
2007-07-25, 14:21
Detta var bara ett skrapsar!

det är ju skrapsåren som svider mest?
hade hellre tagit ett köttsår, fan ska det gå åt helvete ska det gå med första klass :cool:

men det är lugnan, du är som sagt bara barnet (16 år) och har guldåren framför dig, pumpa biceps, gå ut o ragga
riktig payback är inte att ta tillbaka och dumpa henne, riktig payback är att gå efter hennes blonda kompis(ar?) med stora bröst
alternativt nån tjej i umgängeskretsen hon verkligen hatar, hon kommer känna sig så kränkt!!

o det där du skrev om att ingen här skulle bry sig är fel, jag säger då det igen: kolozzeum är inte bara ett forum, det är en kompis... klart som fan vi bryr oss
det här é inte den första böltråden och inte heller den sista, folk har funnit tröst här förut men kom ihåg: big boys don't cry!
eller som big ron coleman hade sagt: no room for weakness!! :hbang:

så ha trevligt med dina polare ikväll, gå ut på krogen (nu är du iofs minderårig)
eller åk på solsemester!! leave as a boy, come back as a man! *flex*

manko
2007-07-25, 14:25
http://www.youtube.com/watch?v=wXp9rqvvgxA

Låten för att du ska bli på bättre humör och dunkar du denna låt när en böna är i närheten. Då luktar det ligg big time ;)

GymTT
2007-07-25, 14:26
Vet hur det känns.
Som redan sagts så kommer det gå över fortare än du tror.

Tiden läker alla sår.

exenom
2007-07-25, 14:28
det är ju skrapsåren som svider mest?
hade hellre tagit ett köttsår, fan ska det gå åt helvete ska det gå med första klass :cool:

men det är lugnan, du är som sagt bara barnet (16 år) och har guldåren framför dig, pumpa biceps, gå ut o ragga
riktig payback är inte att ta tillbaka och dumpa henne, riktig payback är att gå efter hennes blonda kompis(ar?) med stora bröst
alternativt nån tjej i umgängeskretsen hon verkligen hatar, hon kommer känna sig så kränkt!!

o det där du skrev om att ingen här skulle bry sig är fel, jag säger då det igen: kolozzeum är inte bara ett forum, det är en kompis... klart som fan vi bryr oss
det här é inte den första böltråden och inte heller den sista, folk har funnit tröst här förut men kom ihåg: big boys don't cry!
eller som big ron coleman hade sagt: no room for weakness!!

så ha trevligt med dina polare ikväll, gå ut på krogen (nu är du iofs minderårig)
eller åk på solsemester!! leave as a boy, come back as a man! *flex*

Tack för ett bra svar:)

Roligt nog så kommer en av hennes blonda kompisar med stora bröst hit ikväll. Samma tjej som har sagt att hon inte skulle banga på mig en sekund innan jag blev ihop med flickvännen:) Får se vad som händer, har iofs väldigt lätt att få hennes vänner, dem verkar dras till mig:)

No room for weakness låter bra. Funderar på att göra något radikalt. Typ raka av allt hår och göra någon stor gaddning på ryggen. Jag vill förädras, orkar inte vara den här människan nu..

manko
2007-07-25, 14:32
Tack för ett bra svar:)

Roligt nog så kommer en av hennes blonda kompisar med stora bröst hit ikväll. Samma tjej som har sagt att hon inte skulle banga på mig en sekund innan jag blev ihop med flickvännen:) Får se vad som händer, har iofs väldigt lätt att få hennes vänner, dem verkar dras till mig:)

No room for weakness låter bra. Funderar på att göra något radikalt. Typ raka av allt hår och göra någon stor gaddning på ryggen. Jag vill förädras, orkar inte vara den här människan nu..

Om du vill förändras. Starta en CRIPS-filial i din hemstad. Då kommer du bli känd bland kjoltygen ;)

exenom
2007-07-25, 14:33
Jävlar läskigt. Hörde en låt nu. Varenda ord stämmer in på hur jag känner, lite creepy här...

http://selfdeception.se/

"Relationship Redrum"

Viktor_Balck
2007-07-25, 14:41
Om du vill förändras. Starta en CRIPS-filial i din hemstad. Då kommer du bli känd bland kjoltygen ;)

hehe, bästa tipset hittils.

exenom
2007-07-25, 14:46
Måste förresten se till att det bara är människor jag trivs med ikväll.
Som sagt är jag jävligt psykiskt instabil nu och det med alkohol kan göra att jag gör saker jag kommer ångra. Sorgen kan bli till aggressivitet och om det är någon jag inte känner där så kan det bli strul...

manko
2007-07-25, 14:47
Om du blir aggresiv av alkohol, så ska du ej dricka. Vet din mamma att du super? Vet din far att du ej har, oskulden kvar? trlalal.

Tänk igenom tretton gånger innan du öppnar flarran. Flaskan ger mer bekymmer än lösningar. Enjoy your stay

Hades
2007-07-25, 14:52

Du tycker inte att du förstorar upp det här lite?

exenom
2007-07-25, 14:54
Asso har hänt några gånger. Jag blir aldrig aggressiv om alla är trevliga. Men om någon jag inte känner kommer och tjaffsar med någon kan jag låta aggressiviteten ta över iställer för att lösa det på annat sätt...

Jag har bestämt att jag ska supa ikväll, har ändå inte så mycket, runt halv litern vodka samt halvlitern jäger.

tossefar
2007-07-25, 14:55
Asso har hänt några gånger. Jag blir aldrig aggressiv om alla är trevliga. Men om någon jag inte känner kommer och tjaffsar med någon kan jag låta aggressiviteten ta över iställer för att lösa det på annat sätt...

Jag har bestämt att jag ska supa ikväll, har ändå inte så mycket, runt halv litern vodka samt halvlitern jäger.

Haha, om ändå Bolio var här.
Jag får ta över för stunden. Tönt.

exenom
2007-07-25, 14:56
Du tycker inte att du förstorar upp det här lite?

Det är klart jag gör, jag är en sån person. Förstorar upp allt nu men sen om några dagar kommer det kännas bättre.

Men är ändå sugen på att göra något liknande*whistle*

exenom
2007-07-25, 14:57
Haha, om ändå Bolio var här.
Jag får ta över för stunden. Tönt.

Ok, jag erkänner. Det där lät sjukt patetiskt.. Jak er en tönt...

Chris
2007-07-25, 16:07
Som sagt är jag jävligt psykiskt instabil nu och det med alkohol kan göra att jag gör saker jag kommer ångra. Sorgen kan bli till aggressivitet och om det är någon jag inte känner där så kan det bli strul...

Men drick inte då om du är så jävla psykiskt instabil. Jag hatar såna som dig som blir aggresiva på fyllan.

Sluta gråta och väx upp.

kspr
2007-07-25, 16:12
Men drick inte då om du är så jävla psykiskt instabil. Jag hatar såna som dig som blir aggresiva på fyllan.

Precis. Skärpning där.

Försök hålla huvudet högt, visa att du är en man genom att inte ställa till med massa skit.

Andy.da.wohoo
2007-07-25, 16:21

Måste bara säga att jag känner igen mig extremt där!!

Mel
2007-07-25, 16:45
Hur kan man vilja ha någon som inte vill ha en själv?

exenom
2007-07-25, 17:01

Sluta gråta och väx upp.

Nu har du fått fel uppfattning om mig. Jag är inte aggressiv på fyllan. Jag är alltid den som är lugn och tar hand om folk. Det jag menade är att just nu är jag ett känslomässigt vrak och saker kan gå fel då...

exenom
2007-07-25, 17:02
Hur kan man vilja ha någon som inte vill ha en själv?

Säg det.. Men det fungerar inte riktigt sådär. Jag ser ju fortfarande framför mig alla de fina minnena vi hade när hon fortfarande ville ha mig...
Jag tror inte jag riktigt har fattat att när hon kommer hem är vi inte tillsammans längre, det känns så overkligt..

Fettecke
2007-07-25, 17:04
Säg det.. Men det fungerar inte riktigt sådär. Jag ser ju fortfarande framför mig alla de fina minnena vi hade när hon fortfarande ville ha mig...
Jag tror inte jag riktigt har fattat att när hon kommer hem är vi inte tillsammans längre, det känns så overkligt..

hur länge hade ni vart ihop sa du, 7 år? (vet att det inte stämmer, men det låter som det iaf)
lär dig av resten av kvinnorna här i tråden...

hahavaffan
2007-07-25, 17:06
Som sagt är jag jävligt psykiskt instabil nu och det med alkohol kan göra att jag gör saker jag kommer ångra. Sorgen kan bli till aggressivitet och om det är någon jag inte känner där så kan det bli strul...:confused:

tntballe
2007-07-25, 17:11
Gå nu inte ut o tjata om din hjärtesorg, det kommer bara irritera folk, även dina kompisar.
Du behöver inte vara känslokall för att vara en "player". Lite självdistans och lära dig njuta av nuet kan ta dig en bit på vägen att uppskatta tillfälliga romanser.

exenom
2007-07-25, 17:15
Gå nu inte ut o tjata om din hjärtesorg, det kommer bara irritera folk, även dina kompisar.
Du behöver inte vara känslokall för att vara en "player". Lite självdistans och lära dig njuta av nuet kan ta dig en bit på vägen att uppskatta tillfälliga romanser.

Jag vet, har tänkt på det. Jag hatar personen som alltid ska deppa ner festen, vill inte vara den personen.

Nu ska man in till systemet och möta människor. Hoppas allt blir bra ikväll:)

Tack alla som har försökt hjälpa mig i alla fall, känna som det kan bli bra någon gång i alla fall.

Chris
2007-07-25, 17:31
Nu har du fått fel uppfattning om mig. Jag är inte aggressiv på fyllan. Jag är alltid den som är lugn och tar hand om folk. Det jag menade är att just nu är jag ett känslomässigt vrak och saker kan gå fel då...

Ja, och jag tolkar det som att du ser det som en bortförklaring att spöa på någon som inte är din kompis (ifall denne person dyker upp ikväll då). Därför bör du inte dricka.

Vad menar du annars med att saker kan "gå fel"?

mangemani
2007-07-25, 17:33

det var nog det han menade,alltså att du nu är kapabel till att få "saker att gå fel" när du är på fyllan...därför ska du nog inte dricka enligt honom.

exenom
2007-07-25, 18:44
det var nog det han menade,alltså att du nu är kapabel till att få "saker att gå fel" när du är på fyllan...därför ska du nog inte dricka enligt honom.

Ok, kan vara sant.

Men för att reda ut det här. Jag är alltså inte en sådan som söker konflikter som ni verkar tro nu:Virro
Jaja, det här spelar ändå ingen roll..

MacGyver
2007-07-25, 20:49
Orkar inte läsa igenom hela tråden så det har kanske sagts förut men iallafall så måste du lära dig att inte hänga upp dig på en annan människa. Vad det än gäller. Bli din egen gud och sätt upp mål med ditt liv som du kan nå på egen hand. Och varje gång du går in i ett förhållande så måste du från början sätta låga förväntningar på relationen. Var beredd på att det inte kommer vara för evigt och se det istället som en kul grej för stunden, utnyttja till max.

L-Sami
2007-07-25, 20:52
Orkar inte läsa igenom hela tråden så det har kanske sagts förut men iallafall så måste du lära dig att inte hänga upp dig på en annan människa. Vad det än gäller. Bli din egen gud och sätt upp mål med ditt liv som du kan nå på egen hand. Och varje gång du går in i ett förhållande så måste du från början sätta låga förväntningar på relationen. Var beredd på att det inte kommer vara för evigt och se det istället som en kul grej för stunden, utnyttja till max.

Bra svar, det du kan göra nu Exenom är att lära dig av den här motgången. Ta till dig de här orden som MacGyver skrev.

exenom
2007-07-25, 22:43

Så jävla bra sagt. Jag ska verkligen försöka lära mig att inte gå in för hårt i varje relation. Jag måste verkligen försöka att inte ha så starka känslor för varje jävel som rör sig.

Manko ( eller vad fan du hette) den blonda kompisen tror jag reggar på henne. Hon har sagt en en gång att hon inte skulle banga på mig. Vill inte göra ngt med henne ikväll. får se hur kvällen artar sig.

Hemi
2007-07-25, 23:21

Jag har heller inte läst igenom tråden (syndare) men det där tror jag på. En sak som kanske sagts, är att i en del latinska länder säger man mycket, som "kom och hälsa" på osv men, hur skall jag säga, man kanske inte menar det riktigt bokstavligen. Vad du (jag) skulle gjort om du verkligen trodde på det ville satsa, är att rest med en egen resplan i första hand och liksom hört av dig på något sätt. Då hade du haft roligt i "reserv", ändå. Du vet, vare sig man gillar det eller ej, kärleken är mycket spel.

Hemi
2007-07-25, 23:30
Kan förresten ha missförstått, hon är svensk och reste ned?

egge
2007-07-25, 23:39
Kan förresten ha missförstått, hon är svensk och reste ned?

Det verkar så men det du skrev kan passa in på svenskar med. Om hon nu trodde chansen var 0 att han verkligen skulle resa ner kanske hon verkade väldigt positiv för att vara snäll. Men vafan vet jag...

exenom
2007-07-26, 12:03
Lite rapport om gårdagen nu då.

Pratade med henne och nu är det 100 % slut. Kommer träffa henne på lördag och prata ut sen ska jag inte träffa henne på så lång tid som möjligt.

Gårdagen blev ganska lyckad måste jag säga. Jag bröt inte ihop och var bara allmänt stabil...

Manko: Kan väl säga att jag följde ditt lilla payback tips lite... Det kan ha hänt något med hennes bästa kompis hon känt i 13 år.. Fast hon var brunett, inte blond!!

Nithian
2007-07-26, 13:12

Pratade med henne och nu är det 100 % slut. Kommer träffa henne på lördag och prata ut sen ska jag inte träffa henne på så lång tid som möjligt.

Gårdagen blev ganska lyckad måste jag säga. Jag bröt inte ihop och var bara allmänt stabil...

Manko: Kan väl säga att jag följde ditt lilla payback tips lite... Det kan ha hänt något med hennes bästa kompis hon känt i 13 år.. Fast hon var brunett, inte blond!!

sänkte du hennes bästa polare? :hbang:

Frida.B
2007-07-26, 13:40
sänkte du hennes bästa polare? :hbang:

ja gud så moget

hultman
2007-07-26, 14:02

Vad ska du prata om? Blir så jävla less på fjantar som måste Reda Ut händelserna så fort det tar slut, och särskilt irriterad blir jag om man bara varit tillsammans i tre veckor. Behåll den lilla del av värdighet du har kvar och släpp allting.

exenom
2007-07-26, 14:03
ja gud så moget

Nej, men jävligt gött...

Att hon var så bra kompis till exet (konstigt det känns att kalla henne så) var ingen anledning till det som hände...

exenom
2007-07-26, 14:05
Vad ska du prata om? Blir så jävla less på fjantar som måste Reda Ut händelserna så fort det tar slut, och särskilt irriterad blir jag om man bara varit tillsammans i tre veckor. Behåll den lilla del av värdighet du har kvar och släpp allting.

Jag vill släppa allt. Men jag måste bara veta varför det tog slut. Det är det som stör mig mest. Hade hon varit otrogen, fine det tar slut. Nu kom det bara helt plötsligt när jag trodde vi hade det bra.

Patriarch K
2007-07-26, 14:12
Haha, inte så smart att följa efter till Italien skulle jag säga även om det kanske inte var just det som förstörde allt ;)
Hur som helst är du 16 och då spökar hormoner och kärlek hela tiden. Det är bara att vänta!

exenom
2007-07-26, 14:18
Sant...

Fick höra en ganska bra sak från min syrras kompis igår:
"För att nå toppen måste man ha nått botten"

Något sånt, var väl inte överdrivet nykter när han sa det men det verkade fastna.

hultman
2007-07-26, 15:41
Jag vill släppa allt. Men jag måste bara veta varför det tog slut. Det är det som stör mig mest. Hade hon varit otrogen, fine det tar slut. Nu kom det bara helt plötsligt när jag trodde vi hade det bra.

Varför måste du veta det, och tror du på fullaste allvar att hon kommer att vara ärlig om anledningen?

Handcuff
2007-07-26, 15:47

Men herregud! Man behöver inte ge en anledning till varför det tar slut efter 3 veckor! Ni har inte ens vart ett par....fatta*gah!*

muddler
2007-07-26, 20:36
hon ville kn'lla lite Italienare bara och det satte du stopp för ;) det går över!

shut teh face
2007-07-26, 21:16
Hon ville ju klart ****** runt där och sen när du kom fatta hon ju att hon inte kunde.

Tjejer som är otrogna är ett sorglit släkte

exenom
2007-07-26, 23:42
Pratade lite med henne idag. Först försökte jag vara arg på henne. Sa att jag aldrig mer vill se henne och skit fast jag klarade inte av att vara arg på henne... Ska försöka ringa henne imorgon...

Frida.B
2007-07-26, 23:45
Ni var ihop i tre veckor... get over it! Spänningen som fanns innan ni blev ihop släppte väl... ni var icke menade för varandra...

Hemi
2007-07-27, 00:00
Pratade lite med henne idag. Först försökte jag vara arg på henne. Sa att jag aldrig mer vill se henne och skit fast jag klarade inte av att vara arg på henne... Ska försöka ringa henne imorgon...

Gör inte det. Eller gör det så lär du dig att du inte skall göra det om nåt liknande skulle hända igen. Är det någonting som är knas så tidigt i ett förhållande är det långt bättre att hålla sig undan och ta nya tag. Liksom, ta ett par djupa andetag och gå och träna. Gå och fika. Kolla lite på andra tjejer och så där, och inse, livet går vidare. Du har makten att bestämma det.

Johan_P
2007-07-27, 00:07
Gör det bästa för dig - undvik henne och ta nya tag :thumbup:

daja
2007-07-27, 09:34
Ni hade bara varit tillsammans i några veckor, max en månad eller två? Då är det tyvärr ganska många förhållanden som kraschar, det är ju under den perioden man märker om den andra är något att ha eller inte, bättre att breaka då än efter 1 år då man verkligen hunnit få fördjupade känslor för tjejen.

Cilia
2007-07-27, 09:46
när man är 16 är 3 veckor relativt länge.
Sen är det väl inte det det handlar om.
Han hade tydligen hunnit bli väldigt kär och då gör det ont oavsett hur länge man var tillsammans.

daja
2007-07-27, 09:58
Sen är det väl inte det det handlar om.
Han hade tydligen hunnit bli väldigt kär och då gör det ont oavsett hur länge man var tillsammans.

På 3 veckor får man omöjligt de fördjupade känslorna man har för någon man varit tillsammans med en längre tid, sen är det klart att det kan göra ont när knoppar brister.

Cilia
2007-07-27, 10:02
På 3 veckor får man omöjligt de fördjupade känslorna man har för någon man varit tillsammans med en längre tid, sen är det klart att det kan göra ont när knoppar brister.
men varför jämföra känslor och djupet av det?
Hans hjärta smärtar.
Det hjälper inte att ni säger att det hade gjort ondare om dom hade varit tillsammas i 6 månader?

daja
2007-07-27, 10:06
men varför jämföra känslor och djupet av det?
Hans hjärta smärtar.
Det hjälper inte att ni säger att det hade gjort ondare om dom hade varit tillsammas i 6 månader?

Han måste ju ändå vara förberedd på att sådant sker ofta under resans gång, måste ju vara väldigt sällan man träffar rätt på första försöket. Sen har jag redan sagt att det för den skull inte är roligt när det inträffar, men bättre att de gjorde slut nu än om ett år.

Cilia
2007-07-27, 10:07
Jag vet inte. Visst vet man att det kanske inte kommer hålla livet ut men när man är i ett förhållande går man inte omkring och tänker att det kan ta slut. Då är det ingen idé.

daja
2007-07-27, 10:27
Jag vet inte. Visst vet man att det kanske inte kommer hålla livet ut men när man är i ett förhållande går man inte omkring och tänker att det kan ta slut. Då är det ingen idé.

Gör man inte? Det är ju det man är orolig för om man är kär och galen i början, att det plötsligt inte ska funka och man förlorar allt man har. :)

Cilia
2007-07-27, 10:40
Gör man inte? Det är ju det man är orolig för om man är kär och galen i början, att det plötsligt inte ska funka och man förlorar allt man har. :)
går du hela tiden omkring och tänker att ditt förhållande ska spricka?

Rex
2007-07-27, 10:48
Tyckte att det var lite kul att du grät som en liten tjej.. (Inget illa menat men att skriva att man gråter på ett träningsforum är lite väl.. eller?)

Men tråkigt att höra.. om hon verkligen gillade dej så som du säger så kommer hon nog tillbaka in i ditt liv.

Cilia
2007-07-27, 10:55
Tyckte att det var lite kul att du grät som en liten tjej.. (Inget illa menat men att skriva att man gråter på ett träningsforum är lite väl.. eller?)
vad vad det roliga i det?
Killar gråter inte, eller?

Johan_P
2007-07-27, 10:57

Här är vi naiva ja :thumbup:

daja
2007-07-27, 11:15
går du hela tiden omkring och tänker att ditt förhållande ska spricka?

De första veckorna i ett förhållande är man rätt osäker, sen när man märker att det funkar går man såklart inte runt och tänker så.

exenom
2007-07-27, 12:09
Försökte ringa henne igår men hon vägrade svara. Hon trodde att jag skulle säga vilken hemsk människa men jag skulle bara be om ursäkt för vilken idiot jag var igår.;)

Måste erkänna att jag har kommit över henne mer och mer. Nu jävlas jag bara lite med henne...

Cilia: Du förstår mig precis *cupid*

Rex: Hmm, jag gråter när jag blir väldigt ledsen. Har du något problem med det? Och vad fan spelar det för roll att det är ett träningsforum? Tror du att alla som tränar är den där macho, anabola pumpade roboten som inte kan visa känslor?

tntballe
2007-07-27, 12:16

Men tråkigt att höra.. om hon verkligen gillade dej så som du säger så kommer hon nog tillbaka in i ditt liv.

Vad är det för fel med att gråta? Och sen kunna berätta det gör väl inte saken värre?
Skulle han ha sagt att han gick till gymmet o drog till med PB i marklyft ?

MasterChief
2007-07-27, 12:17

Grattis! Priset "Årets mest korkade inlägg" är nog säkrat.

Jorgen
2007-07-27, 12:27

Grattis! Priset "Årets mest korkade inlägg" är nog säkrat.

Ja, faktiskt.

Så grattis Rex. Du har skrivit årets mest korkade inlägg. Den givna frågan är såklart: Hur känns det?

chidde
2007-07-27, 12:42
Rex: Tror du att alla som tränar är den där macho, anabola pumpade roboten som inte kan visa känslor?

ja,

som jag sa i mitt tidigare inlägg: big boys don't cry! *slap*
manlighetsfaktorn är viktig va, jag hoppas du har lärt dig nåt utav den här incidenten

visa aldrig tecken på svaghet!!

Hemi
2007-07-27, 12:55
Tyckte att det var lite kul att du grät som en liten tjej.. (Inget illa menat men att skriva att man gråter på ett träningsforum är lite väl.. eller?)[…]

Vi är mesigare nuförtiden, förutom xenom då. Vi vågar inte ens gråta öppet. Under tusen år har krigare tuffare än Conan Barbaren gråtit öppet vid sorg.

Stoltz
2007-07-27, 13:04

:laugh:
Detta är ett inlägg som man i framtiden kommer kunna berätta för sina barnbarn och säga "Jag var där"!

Rex, för farao, är det för att det är ett träningsforum du reagerar eller? Få som tränar här är helt kalla på insidan och blir ledsna när de förlorar någon de hållt av. Det är relativt normalt vet du.

chidde
2007-07-27, 13:24
jag tror ni har missförstått Rex lite, eller så är det jag som tolkar honom annorlunda

när jag läste tråden först tyckte jag synd om grabbhalvan, men sen när det kom fram till att det handlade om 3 ynka veckor så var det mer komedi än sorg. jag kan visa hänsyn till att nyförälskelse och allt vad det innebär, men trådskaparen beskriver händelsen om hur mycket han saknar henne, hur han inte kan förstå, hur han i stort sett inte kan leva utan henne osv osv osv... som om förhållandet hade varat i 3 år jämfört med 3 veckor(!!) snacka om att missbruka ordet kärlek när det är som bäst

det framgår också av diskussionerna man har fört, istället för tröstande ord på 2 max 3 sidor så har det varit 8+ sidor ordbajs och rent crap, come on liksom... dags att tänka outside the box, get over it och sluta älta istället

http://fugitive.sbsradio.com/files/images/se_120.jpg

och svaret på frågan är kort och koncis:
ja, det är ok att gråta även om man styrketränar och är svincool
men det är inte okej att gråta floder av en sån här skitsak

MasterChief
2007-07-27, 13:32
men det är inte okej att gråta floder av en sån här skitsak

Nu har inte jag orkat läsa tråden men trådskaparen är ung och nyförälskelse är inte så lätta saker att hantera.

Förövigt har du gett Rex en utmärkt väg ut ur pinsamhetens dal. Rex tyckte inte att det passade att vissa känslor på ett träningsforum, Thats it! Han hade inga avancerade resonemang bakom. Att Rex kör enbart framsida överkropp på Nautilus gör dock saken lite småskojig i sammanhanget.

Stoltz
2007-07-27, 13:34
@Chidde: Det otroligt roliga och tröga är ju hela den här grejen med att det "understryks" av han tycker att killen gråter "som en liten tjej" och att det sker på ett träningsforum dessutom!
Det är ju hur komiskt som helst och så hemskt insnöat på någon gammal kommerciel skitsyn på hur träning och män ska vara. Klart som sjutton att folk reagerar.

Tolkia
2007-07-27, 13:39
Måste erkänna att jag har kommit över henne mer och mer. Nu jävlas jag bara lite med henne...
Don't. Nu är du sårad och arg och det verkar "rättvist" att ge tillbaka, men egentligen skämmer du bara ut dig. I all välmening.

I övrigt håller jag med övriga som redan undrat vad det är som är så provocerande med en kille som är ledsen för att han blivit dumpad? Vore väl konstigare om han INTE var ledsen?

manko
2007-07-27, 13:52
Manko: Jag återkommer imorgon om jag får lite kul med hennes blonda kompis :naughty:

Nu vill jag ha detaljer, bilder, tjejernas msn osv ;)

manko
2007-07-27, 13:56
Manko ( eller vad fan du hette) den blonda kompisen tror jag reggar på henne. Hon har sagt en en gång att hon inte skulle banga på mig. Vill inte göra ngt med henne ikväll. får se hur kvällen artar sig.

Man ska ALDRIG banga ett kjoltyg(om inte är upptagen dvs).

//Nykä

killenmestil
2007-07-27, 15:14
hahah sluta gråta ,tänk positivt :)

förresten kan jag rekommendera en bok av charlez mainz, boken heter styrkan i att misslyckas ,vänd motgång tillframgång,.... en mycket bra bok när du känner dig nere *cupid*

Tricklev
2007-07-27, 15:43
Haha, denna tråden är underbar, har inte läst något så pubertalt sedan fatalists "Jag sålde mig för chips"- tråd.

Rent underbar tråd :laugh:

Tricklev
2007-07-27, 15:49
Haha, denna tråden är underbar, har inte läst något så pubertalt sedan fatalists "Jag sålde mig för chips"- tråd.

Rent underbar tråd :laugh:

Det mest pubertala är inte ens trådskaparn (kanske lite ibörjan med det där att vara labil, och "stortuttade blondiner" snacket), Men Rax´s inlägg och diverse andra inlägg om att vara en man, inte gråta, NO WEAKNESS! och dylikt är ju ren komedi.

manko
2007-07-27, 15:51
Det mest pubertala är inte ens trådskaparn (kanske lite ibörjan med det där att vara labil, och "stortuttade blondiner" snacket), Men Rax´s inlägg och diverse andra inlägg om att vara en man, inte gråta, NO WEAKNESS! och dylikt är ju ren komedi.

syftar du något av mina inlägg? Så säg gärna vilket :D :D :D :D

bubbe
2007-07-27, 16:11
Underskatta inte första stora kärleken, även om det kanske bara varade 3 veckor.

exenom
2007-07-27, 20:30
Vet att det bara var 3 veckor. Hade ett 1 år lång förhållande innan det och detta kändes på något sätt bättre.

Är uppe i 2 av hennes närmaste vänner nu kom jag på... Vet att detta är fördjävlig och omoget men oh så kul jag har...

Rex
2007-07-27, 20:34
vad vad det roliga i det?
Killar gråter inte, eller?Jag gör inte det, inte några av mina kompisar heller. Försöker inte bete mej som en "macho".. Tycker bara att det är lite fånigt.

Cilia
2007-07-27, 20:35
Vet att det bara var 3 veckor. Hade ett 1 år lång förhållande innan det och detta kändes på något sätt bättre.

Är uppe i 2 av hennes närmaste vänner nu kom jag på... Vet att detta är fördjävlig och omoget men oh så kul jag har...
Det enda du gör är att bekräfta för henne att hon gjorde helt rätt att göra slut med dig.

Vem vill ha en kille som beter sig så?

du tror du sårar henne men jag tror du bara får henne att bli mer less på dig

Stoltz
2007-07-27, 20:36
Jag gör inte det, inte några av mina kompisar heller. Försöker inte bete mej som en "macho".. Tycker bara att det är lite fånigt.

Att ni inte gråter när någonting hänt som gör er ledsna, då är det nog tyvärr snarare er det är fel på än de som gråter. Beror ju på omständigheterna också, men att du eller dina kompisar aldrig skulle gråta... Nja, jag tvivlar starkt på den.

Cilia
2007-07-27, 20:38
Jag gör inte det, inte några av mina kompisar heller. Försöker inte bete mej som en "macho".. Tycker bara att det är lite fånigt.
eller så är du och dina kompisar så lyckligt lottade att ni inte har varit med om något som verkligen har sårat er

elle så har ni varit med om så hemska saker så in inte kan nå era riktiga känslor längre

Rex
2007-07-27, 20:43
Nu har alla missförstått mej. Okej, kan hålla med.. alla kan gråta när dom är ledsna. Det är helt okej att han gråter för att han är ledsen. Skriver han det i ett forum då är det väl ganska klart att han får "haha" kommentarer..

1. Tror knappast att det var ett förhållande..
2. Hon lekte säkert med honom.
3. Han tar detta för seriöst.. Det är inte precis så att nån i hans släkt har dött.

Det kanske är bara jag som tycker att det är lite dumt att skriva att man gråter över en tjej som man har varit ihop med i 3 VECKOR.

Hur som helst så ber jag om ursäkt till alla som har tagit illa upp.

St0ned
2007-07-27, 20:44

Är dom tjejerna med på noterna, eller finns det en risk att du sårar dom som ditt ex sårade dig...??

Rex
2007-07-27, 20:45
Att ni inte gråter när någonting hänt som gör er ledsna, då är det nog tyvärr snarare er det är fel på än de som gråter. Beror ju på omständigheterna också, men att du eller dina kompisar aldrig skulle gråta... Nja, jag tvivlar starkt på den.Har inte sagt att jag aldrig kommer att gråta heller.. kommer säkert att göra det om nån som står nära mej går bort. Men fan, tänker inte göra en topic om det här.

St0ned
2007-07-27, 20:45
Nu har alla missförstått mej. Okej, kan hålla med.. alla kan gråta när dom är ledsna. Det är helt okej att han gråter för att han är ledsen. Skriver han det i ett forum då är det väl ganska klart att han får "haha" kommentarer..

1. Tror knappast att det var ett förhållande..
2. Hon lekte säkert med honom.
3. Han tar detta för seriöst.. Det är inte precis så att nån i hans släkt har dött.

Det kanske är bara jag som tycker att det är lite dumt att skriva att man gråter över en tjej som man har varit ihop med i 3 VECKOR.

Hur som helst så ber jag om ursäkt till alla som har tagit illa upp.

Tanken har aldrig slagit dig att alla inte är som du, eller..??

Cilia
2007-07-27, 20:59
Skriver han det i ett forum då är det väl ganska klart att han får "haha" kommentarer..

Den enda han får haha-kommentarer ifrån är ifrån dig.
så kanske inte så konstigt att du tycker det är självklart.
Vi andra tycker uppenbarligen inte det.

Jorgen
2007-07-27, 21:02
Skriver han det i ett forum då är det väl ganska klart att han får "haha" kommentarer..

Varför är det det?

Stoltz
2007-07-27, 22:20
Har inte sagt att jag aldrig kommer att gråta heller.. kommer säkert att göra det om nån som står nära mej går bort. Men fan, tänker inte göra en topic om det här.

Och ändå är du den som får mest "Haha"-kommentaren i hela tråden. Självmål?

hultman
2007-07-28, 09:21
Försökte ringa henne igår men hon vägrade svara. Hon trodde att jag skulle säga vilken hemsk människa men jag skulle bara be om ursäkt för vilken idiot jag var igår.;)

Men för fan! Mannen, hon tycker att du är en jobbig stalker som håller på att ringa och tjata om varför hon gjorde slut, och absolut vill träffas fast hon inte vill ha med dig att göra. Visst, det är att jävlas, men i den bemärkelsen att hon tycker att du är dryg och jobbig. Att vara "känslokall" efter sådana bravader är ingen konst.

Varför hackar ni på Rex? Jag skulle heller inte grina om en tjej jag varit tillsammans med i tre ynka veckor gör slut med mig.

tntballe
2007-07-28, 09:28
Varför hackar ni på Rex? Jag skulle heller inte grina om en tjej jag varit tillsammans med i tre ynka veckor gör slut med mig.

Det var inte om att grina eller inte, det var sättet han klanka ner på Exenom.

hultman
2007-07-28, 09:30
Det var inte om att grina eller inte, det var sättet han klanka ner på Exenom.

Ja, och jag håller med. Om man ska hålla på att fjanta sig och grina som ett litet barn efter en dylik incident så kommer man nog att få grina floder var och varannan dag. Skulle du störtgrina och bli en stalker om din tjej sedan tre veckor tillbaka gjorde slut med dig? Har varit med om både det ena och det andra från motsatt kön, och att få folk som Bara Ska Reda Ut Vad Som Hänt när man helt enkelt inte tycker att deras scorepoints var för låga efter ett par veckor. Liksom, förväntar dom sig att man ska få mer känslor för en jobbig stalker? Kanske ångrar man sig?

Cilia
2007-07-28, 09:33
Ja, och jag håller med. Om man ska hålla på att fjanta sig och grina som ett litet barn efter en dylik incident så kommer man nog att få grina floder var och varannan dag. Skulle du störtgrina och bli en stalker om din tjej sedan tre veckor tillbaka gjorde slut med dig? Har varit med om både det ena och det andra från motsatt kön, och att få folk som Bara Ska Reda Ut Vad Som Hänt när man helt enkelt inte tycker att deras scorepoints var för låga efter ett par veckor. Liksom, förväntar dom sig att man ska få mer känslor för en jobbig stalker? Kanske ångrar man sig?

alla treveckorsrelationer är inte likadana.
Ibland krävs det inte så lång tid för att man ska bli kär
looser? kanske det men modigt med

hultman
2007-07-28, 09:39
alla treveckorsrelationer är inte likadana.
Ibland krävs det inte så lång tid för att man ska bli kär
looser? kanske det men modigt med

Av förklarliga anledningar är det väldigt komplicerat att jämföra olika typer av sorg, men jag har en svag känsla av att trådskaparen hamnar i kategorin "överdrivet känslosam" om vi enbart analyserar hans state of mind. Det är heller inget beteendemönster som bör uppmuntras på ett forum, oavsett hur synd ni tycker om killen. Det går nog fortare för honom att gå vidare om han inte sitter hemma, skriver 25 meddelanden om dagen till tjejen och snyftar under ett rosa täcke.

tntballe
2007-07-28, 09:39
Ja, och jag håller med. Om man ska hålla på att fjanta sig och grina som ett litet barn efter en dylik incident så kommer man nog att få grina floder var och varannan dag. Skulle du störtgrina och bli en stalker om din tjej sedan tre veckor tillbaka gjorde slut med dig?

Har gråtit när långa förhållanden tagit slut, inte korta. Men tycker det är fånigare när någon får det att låta som att man måste vara kall o hård för att det här är ett träningsforum.
Det har varit flera som sagt att han ska lägga ner & gå vidare. Ingen annan har fått det att låta så dåligt som

Förhoppningsvis så lär han sig av denna dumpning, o kommer kanske inte gråta nästa gång.

hultman
2007-07-28, 09:43
Har gråtit när långa förhållanden tagit slut, inte korta. Men tycker det är fånigare när någon får det att låta som att man måste vara kall o hård för att det här är ett träningsforum.
Det har varit flera som sagt att han ska lägga ner & gå vidare. Ingen annan har fått det att låta så dåligt som

Förhoppningsvis så lär han sig av denna dumpning, o kommer kanske inte gråta nästa gång.

Jag förstår mycket väl vad ni menar. Det är ingen som kan tvinga en annan människa att hålla sig för gråten; sådant beteende från omvärlden bör heller inte uppmuntras. Däremot anser jag att man inte ska göda bäverns illa beteende genom att skicka kramar över internet som han kan tänka på medan han sätter upp bilder på tjejen i hans rum. Allvarligt talat nu, Exenom, ge fan i att sätta upp bilder på tjejen i ditt rum även om du precis fick en snilleblixt. Du ska inte minnas Era Fina Stunder från era tre underbara veckor tillsammans. Nu var det sagt, och om du hade sådana planer så är du creepy.

Deceiver85
2007-07-28, 09:46
Första chocken är jobbig, sen återgår allt till det normala, och ju kortare ni har varit ihop destå kortare tid tar det att komma över skatan...

hultman
2007-07-28, 09:49
Första chocken är jobbig, sen återgår allt till det normala, och ju kortare ni har varit ihop destå kortare tid tar det att komma över skatan...

Är man en skata för att man gör slut med någon?

Rex
2007-07-28, 09:49
Jag säger ju att man inte ska gråta alls.......... men man behöver inte SKRIVA det på ett forum, gör ju ingen skillnad alls. Kanske är bara jag som tycker att det låter lite dumt och fånigt.

Vissa saker bör man hålla för sig själv.. om man så jävla gärna vill berätta för någon att man har gråtit så kan man ju gå till en kompis eller ens föräldrar. Men ett forum..

Som sagt så är det kanske bara jag som tycker så. (P.S 3 veckor)

Deceiver85
2007-07-28, 09:52
Är man en skata för att man gör slut med någon?

Inte när det gäller en själv, men alla andra är...:smash:

hultman
2007-07-28, 09:55
Inte när det gäller en själv, men alla andra är...:smash:

En balanserad ekvation alltså? :) Känner igen mig i den beskrivning för övrigt. När en polare blivit dumpad så är alltid tjejen (eller killen) en idiot som man ska komma över. Det simplifierar liksom efterarbetet att veta att det finns fler där ute och att exet är en idiot.

bubbe
2007-07-28, 09:56
Jag fattar inte varför alla hakar upp sig på tiden, killen kände det kanske som sin livs kärlek, vad vet vi?

Bara för att man har banat in ett livsmönster med en annan person så behöver inte känslorna vara lika starka utan kan ju snarare en lättnad vid uppbrytandet, jag har lämnat ett förhållandet på 2 år utan att gråta och ändå ha varit helt nere efter ett annat kortare förhållande på ett halvår.

Deceiver85
2007-07-28, 09:56
En balanserad ekvation alltså? :)

Högsta nivå av subjektivitet, skulle jag vilja påstå :D

Cilia
2007-07-28, 09:59
Jag fattar inte varför alla hakar upp sig på tiden, killen kände det kanske som sin livs kärlek, vad vet vi?

Bara för att man har banat in ett livsmönster med en annan person så behöver inte känslorna vara lika starka utan kan ju snarare en lättnad vid uppbrytandet, jag har lämnat ett förhållandet på 2 år utan att gråta och ändå ha varit helt nere efter ett annat kortare förhållande på ett halvår.
exaktemento, bra skrivet.

Sadde
2007-07-28, 10:06
Jag säger ju att man inte ska gråta alls.......... men man behöver inte SKRIVA det på ett forum, gör ju ingen skillnad alls. Kanske är bara jag som tycker att det låter lite dumt och fånigt.

Vissa saker bör man hålla för sig själv.. om man så jävla gärna vill berätta för någon att man har gråtit så kan man ju gå till en kompis eller ens föräldrar. Men ett forum..

Som sagt så är det kanske bara jag som tycker så. (P.S 3 veckor)

och hur vet du att det inte gör någon skillnad alls för stackarn som blev dumpad, kanske känner han för att prata av sig och tycker att kolozzeum har en skön miljö med många andra som är villiga att prata eller kanske bara stötta honom.

Sen om du läser dina egna kommentarer så ser du att du själv skriver t.ex "Kanske är bara jag som tycker att det låter lite dumt och fånigt.". Exakt, folk tycker olika och då är det helt onödigt att börja säga att det är dumt att skriva på ett forum, eller "det är inte släkting eller nåt som har dött precis". Om du har så stora problem med den här tråden, så välj gärna en annan tråd på forumet som intresserar dig.

Peace out

chidde
2007-07-28, 14:48
det är lite sjukt att den här tråden fortfarande lever!!
borde inte samtliga ha lagt det här bakom oss vid det här laget nu?
ursäkta mitt tidsperspektiv, men det känns som den här tråden har varit uppe lika länge som förhållandet varade, dvs 3 veckor

under min tid på kolo har jag uppmärksammat ett par liknande trådar, honn, hajduman, prankie osv för att nämna några. samtliga har varit mycket ledsna och nedstämda, men ingen av medlemmarna här har nånsin påpekat om att det har varit mesigt att gråta, samtliga kommentarer var i form av "gå vidare", "tänk på annat", "se det positivt" osv

men varför... varför tror ni att det har förekommit i den här tråden?

jo, för att trådskaparen är relativt ung med sina 16 år
förhållandet varade relativt kort, 3 veckor
visst, nu menar Cilia att 3 veckor kan vara så mycket mer än 3 veckor och mycket hinner hända beroende hur man ser det. aaaabsolut, men kom igen... give me a break, det är fortfarande 3 veckor? *screwy*
inte ens telia har hunnit skicka ut min telefonräkning under de ynka veckorna

vad jag försöker säga är att trådskaparen fortfarande är ung, nu har du stött på ett hinder och du är sårad, du har gråtit. now get over it, för helvete visa oss lite stake. nästa gång du stöter på samma typ av hinder, tar du dig enkelt över det. förstår du?

det här kan jämföras med när man var liten, man snubblade och skrapade upp ett litet knä och man såg sig om, såg till att man fick uppmärksamheten och så storbölade man för att få tröst. idag snubblar man, skrapar upp samma knä och man reser sig själv, tittar sig om... svor, borstar av sig och går vidare... shit happens

och förresten, det är ingen idé att ringa och tjata om att prata ut om vad som gick fel. problemet är inte att det har gått fel nånstans, kontentan är att det inte har hänt ett enda jackshit. hur kan nåt ha gått fel när saker o ting inte ens har börjat hända?

tack för mig
chidde, dåligt humör efter dålig sömn

Stoltz
2007-07-28, 15:04
Chidde, den har varit uppe i tre dagar :D

bubbe
2007-07-28, 15:10

dvs lika länge som chidde har varit vaken....

chidde
2007-07-28, 15:21

haha é det sant? det måste jag kolla :laugh:

... hrm, i'm afraid so... det har nog blivit för mycket kolo på sistone :em:

jo men förresten, med tanke på hur många sidor tråden är på så motsvarar den en averagetråd som har varit uppe i 3 veckor, det var så jag menade *slap*

hultman
2007-07-28, 16:39
det är lite sjukt att den här tråden fortfarande lever!!
borde inte samtliga ha lagt det här bakom oss vid det här laget nu?
ursäkta mitt tidsperspektiv, men det känns som den här tråden har varit uppe lika länge som förhållandet varade, dvs 3 veckor

under min tid på kolo har jag uppmärksammat ett par liknande trådar, honn, hajduman, prankie osv för att nämna några. samtliga har varit mycket ledsna och nedstämda, men ingen av medlemmarna här har nånsin påpekat om att det har varit mesigt att gråta, samtliga kommentarer var i form av "gå vidare", "tänk på annat", "se det positivt" osv

visst, nu menar Cilia att 3 veckor kan vara så mycket mer än 3 veckor och mycket hinner hända beroende hur man ser det. aaaabsolut, men kom igen... give me a break, det är fortfarande 3 veckor? *screwy*

vad jag försöker säga är att trådskaparen fortfarande är ung, nu har du stött på ett hinder och du är sårad, du har gråtit. now get over it, för helvete visa oss lite stake. nästa gång du stöter på samma typ av hinder, tar du dig enkelt över det. förstår du?

det här kan jämföras med när man var liten, man snubblade och skrapade upp ett litet knä och man såg sig om, såg till att man fick uppmärksamheten och så storbölade man för att få tröst. idag snubblar man, skrapar upp samma knä och man reser sig själv, tittar sig om... svor, borstar av sig och går vidare... shit happens

och förresten, det är ingen idé att ringa och tjata om att prata ut om vad som gick fel. problemet är inte att det har gått fel nånstans, kontentan är att det inte har hänt ett enda jackshit. hur kan nåt ha gått fel när saker o ting inte ens har börjat hända?

tack för mig
chidde, dåligt humör efter dålig sömn

Minns att åtminstone Hajduman varit tillsammans med tjejen i något år, och att hon dessutom varit otrogen utan att berätta det. Det går inte att jämföra ett treveckorsförhållande med ett flerårsförhållande, oavsett vilket mätmetod man använder sig av.

exenom
2007-07-28, 17:26

Bra skrivet!

Visst det var 3 veckor men det kändes så perfekt att jag trodde det skulle hålla längre.

Nu är det färdig gråtet och dags att gå vidare. Ska träffa tjejen imorgon och prata ut. Visst det kanske är dumt men känner att jag behöver det.
Måste verkligen få ett avslut på det här så jag inte grubblar över massa skit.
Vill få ett bra avslut så vi fortfarande kommer vara vänner då jag går samma klass och har många gemensamma kompisar...

Purren
2007-07-28, 17:43
Hon har ju 1. antagligen träffat nån annan, 2. hört tillbaka från nåt gammalt ex 3. tyckte att du var creepy som följde med till italien.

Min röst går definitivt på 3, oavsett hur glad hon blev eller vad hon sa.

Följa efter till ett annat land efter en person man varit tillsammans med i tre veckor. Jag tycker det säger sig självt. Sorry mate.

exenom
2007-07-28, 17:50

Följa efter till ett annat land efter en person man varit tillsammans med i tre veckor. Jag tycker det säger sig självt. Sorry mate.

Dude. Nu reder vi ut det här. Hon var borta 16 dagar, jag besökte henne 2 av dessa dagar. Jag hade innan kollat med henne noga om det var ok att jag kom ner några dagar. Hon sa att hon skulle bli jätteglad om jag kom och att det skulle vara det mest romantiska någon gjort för henne.
Hon sa att hon gick som på moln när hon hörde att jag skulle komma. Hela veckan fick jag sms där hon sa hur mycket hon saknade mig och hur underbart det skulle bli när jag kom.

När jag kom dit sa hon många gånger att hon inte skulle ha klarat sig utan mig där och hur lyckling hon var, sen bara paff. Slutt...

Självklart kan du ha en poäng men fick inga såna vibbar alls.

Tolkia
2007-07-28, 18:19
det är lite sjukt att den här tråden fortfarande lever!! (...) under min tid på kolo har jag uppmärksammat ett par liknande trådar, honn, hajduman, prankie osv för att nämna några. samtliga har varit mycket ledsna och nedstämda, men ingen av medlemmarna här har nånsin påpekat om att det har varit mesigt att gråta, samtliga kommentarer var i form av "gå vidare", "tänk på annat", "se det positivt" osv

det här kan jämföras med när man var liten, man snubblade och skrapade upp ett litet knä och man såg sig om, såg till att man fick uppmärksamheten och så storbölade man för att få tröst. idag snubblar man, skrapar upp samma knä och man reser sig själv, tittar sig om... svor, borstar av sig och går vidare... shit happens.
Det kan vara så att jag har något allvarligt problem med min läsförståelse, men för mig verkar kontentan av ditt inlägg vara att det är lite mer OK att någon sörjer om det är en person som du känner till sedan tidigare och kanske har lite mer respekt för än random sextonåring? En ung (f.ö. inte så påfallande mycket yngre än du självv) människas - framför allt inte en KILLES sorger är inga sorger; han skall borsta av sig och "visa lite stake". Vem är egentligen du eller jag eller någon annan att säga vem som får vara ledsen och vem som inte får vara det?

chidde
2007-07-28, 18:25

jag håller med, känner ett fd par där den ene tjejen åkte till australien. det var sån maratonresa med thailand, vietnam, kina och rubbet i ett par månader ni vet... och så skulle idioten självklart inkräkta. hon betedde sig precis likadant, sakna hit och sakna dit, puss hit och kram dit. han kom ner (biljetten kostar ju också en bondgård), allting var perfekt... i ett par dagar. sen kommer chocken: "du... vi måste prata"

nu är jag varken den tjejen eller din tjej, så jag kan bara tala ur mina spekulationer. din tjej har mycket väl saknat dig, det var goda nyheter att du skulle komma osv... men när du väl kom, så levde du kanske inte upp till hennes förväntningar? du kanske inte köpte presenten till henne som hon trodde att du skulle göra? eller så insåg hon helt enkelt: "amen vafan, nu é han här och så mycket saknade jag inte honom ändå... kan han inte gå igen?"

Hon var borta 16 dagar, jag besökte henne 2 av dessa dagar. Jag hade innan kollat med henne noga om det var ok att jag kom ner några dagar.

du... dude, jag måste bara fråga :)
räknade du bort dessa 16 dagar i ert förhållande eller har ni varit tillsammans i 3 veckor allt som allt? orkar inte gå tillbaka och läsa igen, men jag hoppas att du har räknat bort för annars hade ni ju bara varit tillsammans i 7 dagar?

chidde, lite bättre humör efter en tupplur - på väg till helsingborgfestivalen

exenom
2007-07-28, 18:31
n kanske inte köpte presenten till henne som hon trodde att du skulle göra?

Haha, present. Jag kommer vara skuldsatt i flera månader för att betala tillbaka allt resan kostade:) Men du kan ha en poäng i det andra du säger.

Precis 3 veckor innan hon reste. Det andra räknar jag inte då vi tydligen inte var tillsammans längre då.

Men jaja, shit happends. Bara ställa sig upp nu och ta lärdom av händelsen..

chidde
2007-07-28, 18:43
Det kan vara så att jag har något allvarligt problem med min läsförståelse, men för mig verkar kontentan av ditt inlägg vara att det är lite mer OK att någon sörjer om det är en person som du känner till sedan tidigare och kanske har lite mer respekt för än random sextonåring? En ung (f.ö. inte så påfallande mycket yngre än du självv) människas - framför allt inte en KILLES sorger är inga sorger; han skall borsta av sig och "visa lite stake". Vem är egentligen du eller jag eller någon annan att säga vem som får vara ledsen och vem som inte får vara det?

då har du ett allvarligt problem med din läsförståelse, eller iallafall tolkningsförmåga

i de övriga fallen upplevdes det som att det var ett betydligt bättre underlag för sorg. det hade inget med personerna i sig att göra
vissa av er är inte alls kritiska till den korta tiden, medans andra är... och jag tillhör då den andra gruppen. 3 veckor är inte ens en månad, trådskaparen hade inte ens en morot att gråta över i min välmening

varken du, jag eller nån annan i världen har väl rätt till att säga till vem som får vara ledsen och inte vara ledsen, men vi kan väl få tycka om vissa ting verkligen är värda att lägga energi och tårar på? (i vissa fall t o m blod)

jag förbjöd aldrig honom till att vara ledsen, kanske uttryckte mig lite oklart men jag menade: okej, nu har detta hänt... och du har varit ledsen och gråtit över det. lär dig nåt av händelsen och ta med dig det till nästa gång! hur ska man kunna må väl som människa om man inte kan ta itu med såna 3 veckors-incidenter? rena bagateller enligt mitt tycke

respekt har jag för alla människor, även de som är yngre än mig
till och med trådskaparen, men jag kan inte dela hans åsikter i den här tråden
är det nåt jag aldrig gör så är det att se ner på folk i hopp om att nån en vacker dag ska se upp till mig (kanske lite svårt i praktiken med tanke på hur liten jag är, men du fattar)

chidde, lite brådis

chidde
2007-07-28, 18:46
Men jaja, shit happends. Bara ställa sig upp nu och ta lärdom av händelsen..

tack, du förstod vad jag menade... det räcker för mig :thumbup:

Hemi
2007-07-28, 18:59
Mycket tjat om att xenom är 16 år. Du skriver väldigt väl och moget för din ålder vet du, exenom, bättre än många med dubbla åldern, mig själv inbegripen.

Stoltz
2007-07-28, 19:01
chidde, lite bättre humör efter en tupplur - på väg till helsingborgfestivalen

Offtopic: Sjuk besvikelse detta året.

cowboyen
2007-07-29, 03:01
Mycket tjat om att xenom är 16 år. Du skriver väldigt väl och moget för din ålder vet du, exenom, bättre än många med dubbla åldern, mig själv inbegripen.

var inte tjejen 16 år med då? seriös fjortisvarning vad annat kan man vänta sig?

exenom
2007-07-29, 11:36
var inte tjejen 16 år med då? seriös fjortisvarning vad annat kan man vänta sig?

Ja hon var 16 men du kan omöjligen säga något om hennes mognad endast genom att veta åldern. Hon har gått igenom mycket som har tvingat henne att växa upp tidigt...

Idag ska jag komma igång med träningen och det vanliga livet igen, ska bli skönt:)

hultman
2007-07-29, 13:45
Ja hon var 16 men du kan omöjligen säga något om hennes mognad endast genom att veta åldern. Hon har gått igenom mycket som har tvingat henne att växa upp tidigt...

Idag ska jag komma igång med träningen och det vanliga livet igen, ska bli skönt:)

Men sluta. Om man är 16 båtar så är man inte mogen, oavsett Hur Mycket Man Varit Med Om.

chidde
2007-07-29, 13:59
Men sluta. Om man är 16 båtar så är man inte mogen, oavsett Hur Mycket Man Varit Med Om.

det FINNS ju folk som är 16 år, men redan upplevt saker som gör den här personen till 18. det händer t ex om man har äldre vänner, och som de säger: man blir som man umgås

plusminus 2 år tror jag man kan sträcka sig, men börjar man sen snacka om att en 16-åring är lika mogen som en 20-åring så är det ju liiiite väl

hultman
2007-07-29, 14:05
det FINNS ju folk som är 16 år, men redan upplevt saker som gör den här personen till 18. det händer t ex om man har äldre vänner, och som de säger: man blir som man umgås

plusminus 2 år tror jag man kan sträcka sig, men börjar man sen snacka om att en 16-åring är lika mogen som en 20-åring så är det ju liiiite väl

Ja, men det förändrar inte det faktum att en 16-åring är 16 år. Det är ju bara att kika tillbaka på sin gamla kommentarer på forumet för att se hur man betedde sig som snorunge.

Stoltz
2007-07-29, 14:11

Det beror på hur du definierar mogen.

exenom
2007-07-29, 14:35
Mogen som en 20-åring har jag aldrig sagt.
Det jag reagerade på var att någon sa typ fjortisvarning eller något.

GI-Joe
2007-07-29, 20:49
Jag kände efter några dagar med min flickvän att det var tjejen jag ville spendera livet med, iofs har vi bara varit tillsammans 4 år men det är skitsamma, jag har samma känslor för henne nu som jag hade efter någon dag med henne, hon är inte typen som skulle vara otrogen men man kan fortfarande inte sluta vara misstänksam. Jag har gråtit ett ex antal gånger med min flickvän, tillexempel om vi bråkat och att jag varit rädd att hon ska lämna mig. Dom som tycker det är mesigt eller "feminint" för en man att gråta skulle jag vilja krossa. Mogen eller inte, vara riktigt kär man man endå.

Cilia
2007-07-29, 20:57
Jag kände efter några dagar med min flickvän att det var tjejen jag ville spendera livet med, iofs har vi bara varit tillsammans 4 år men det är skitsamma, jag har samma känslor för henne nu som jag hade efter någon dag med henne, hon är inte typen som skulle vara otrogen men man kan fortfarande inte sluta vara misstänksam. Jag har gråtit ett ex antal gånger med min flickvän, tillexempel om vi bråkat och att jag varit rädd att hon ska lämna mig. Dom som tycker det är mesigt eller "feminint" för en man att gråta skulle jag vilja krossa. Mogen eller inte, vara riktigt kär man man endå.
hur gammal är du nu?

GI-Joe
2007-07-29, 21:31
hur gammal är du nu?

27, hurså?

Cilia
2007-07-29, 21:32
27, hurså?
försökte bara få relation till längden på ditt förhållande och dina erfarenheter.
Inget annat.
hoppas det håller för er.

Jacksatan
2007-07-29, 21:51
Dude. Nu reder vi ut det här. Hon var borta 16 dagar, jag besökte henne 2 av dessa dagar. Jag hade innan kollat med henne noga om det var ok att jag kom ner några dagar. Hon sa att hon skulle bli jätteglad om jag kom och att det skulle vara det mest romantiska någon gjort för henne.
Hon sa att hon gick som på moln när hon hörde att jag skulle komma. Hela veckan fick jag sms där hon sa hur mycket hon saknade mig och hur underbart det skulle bli när jag kom.

När jag kom dit sa hon många gånger att hon inte skulle ha klarat sig utan mig där och hur lyckling hon var, sen bara paff. Slutt...

Självklart kan du ha en poäng men fick inga såna vibbar alls.

Hon beter sig ju som en sociopat. Det där beteendet är inte normalt. Och håll inte på med nån löjlig payback o grejer, även om jag vet att man lätt kan vända kärleken till hat och att man vill sätta käppar i hjulet för tjejen. Nä, det bästa är att inte träffa eller prata med människan på ett bra tag och istället gå vidare.

cowboyen
2007-07-29, 22:43
Mogen som en 20-åring har jag aldrig sagt.
Det jag reagerade på var att någon sa typ fjortisvarning eller något.

mm men hela tråden skriker ju av det, hehehe

Stoltz
2007-07-30, 08:28
mm men hela tråden skriker ju av det, hehehe

Amen sluta... Att killen blir ledsen över att ett förhållande tar slut är fjortisvarning? Jo tjena.

mini
2007-07-30, 08:34
Amen sluta... Att killen blir ledsen över att ett förhållande tar slut är fjortisvarning? Jo tjena.

Nä, men att hångla med hennes kompisar som hämnd är.

tano
2007-07-30, 08:44
Alltså allvarligt 16 år , ihop i 3 veckor, och ska supa ner sig som en annan alkoholist? Jisses anamma, hur ska det bli när du blir vuxen och får lite riktiga problem, kanske är det dags att gå till AA redan nu...

Stoltz
2007-07-30, 10:07
Nä, men att hångla med hennes kompisar som hämnd är.

Missade den, har nog hoppat några sidor pga för mycket skitsnack. Ja, det är däremot väldigt fjortis, så att säga.

exenom
2007-07-30, 10:17
Eh fick hon vara omogen får jag vara det:)
Jag bara njuter av singellivet...

Ska förresten träffa henne om några timmar. Hon hann inte träffa mig igår för hon skulle träffa kompisar. Kul att man kommer sist i hennes prioriteringar...
Nu ska detta avslutas och jag försöka komma ur det med lite värdighet i behåll om det går:P

manko
2007-07-30, 10:18

Ska förresten träffa henne om några timmar. Hon hann inte träffa mig igår för hon skulle träffa kompisar. Kul att man kommer sist i hennes prioriteringar...
Nu ska detta avslutas och jag försöka komma ur det med lite värdighet i behåll om det går:P

Orka träffa henne? Bortkastad tid att sitta och snacka strunt med varandra. Dra till gym, ica, kompisar eller varför inte dra en tralla till kolozzeum babes? *cupid*

Cilia
2007-07-30, 10:23

tror du förlorade värdigheten i samma stund du började hångla upp kompisarna

.

exenom
2007-07-30, 10:23
Orka träffa henne? Bortkastad tid att sitta och snacka strunt med varandra. Dra till gym, ica, kompisar eller varför inte dra en tralla till kolozzeum babes? *cupid*

Jag vill få ett ordentligt avslut på det här, jag känner att jag behöver det.
Gymet var jag på igår för första gången på 1 vecka.. Senare ska jag träffa polare...Förhoppnings vis är det fint väder så blir det grill, bärs och lättklädda flickor :naughty:

exenom
2007-07-30, 10:25
tror du förlorade värdigheten i samma stund du började hångla upp kompisarna

.

Haha, så kan man ju också se på det. Men iofs var det aldrig jag som tog det första steget med dem. Det var dem som kom till mig, det är min raggnings filosofi. Ta aldrig första steget, låt dem komma till dig :naughty:

Jag vet, jag är en omogen idiot...

manko
2007-07-30, 10:27
Jag vill få ett ordentligt avslut på det här, jag känner att jag behöver det.
Gymet var jag på igår för första gången på 1 vecka.. Senare ska jag träffa polare...Förhoppnings vis är det fint väder så blir det grill, bärs och lättklädda flickor :naughty:

Jag hoppas för böveln att du tar med en kamera och fotar lite och sedan skickar till mig på MSN? :naughty:

Ordentligt avslut, ni har ju redan fått ett slut och det räcker ju. Ni kommer ju bara sitta och snacka skit helatiden och sen kommer du bli ännu mer fundersam när du sedan lämnar henne där igen.

mini
2007-07-30, 10:27
Haha, så kan man ju också se på det. Men iofs var det aldrig jag som tog det första steget med dem. Det var dem som kom till mig, det är min raggnings filosofi. Ta aldrig första steget, låt dem komma till dig :naughty:

Jag vet, jag är en omogen idiot...

Du skyller allt på att det var någon annan som började. Du är med andra ord en viljelös utnyttjad bimbo, ett offer för kvinnors ondska, ett stycke kött som inte kan värja dig från att alla desperat vill ha dig? Stackare.

Ja, du är en omogen idiot.

Cilia
2007-07-30, 10:28
Du skyller allt på att det var någon annan som började. Du är med andra ord en viljelös utnyttjad bimbo, ett offer för kvinnors ondska, ett stycke kött som inte kan värja dig från att alla desperat vill ha dig? Stackare.

du vet hur det är
det bara hände *ooppsss*

exenom
2007-07-30, 10:31
Jag hoppas för böveln att du tar med en kamera och fotar lite och sedan skickar till mig på MSN? :naughty:

Ordentligt avslut, ni har ju redan fått ett slut och det räcker ju. Ni kommer ju bara sitta och snacka skit helatiden och sen kommer du bli ännu mer fundersam när du sedan lämnar henne där igen.

Haha, kameran ska med självklart!

Jag kommer grubbla mer om jag inte pratar med henne idag. Jag måste få veta vad fan som hände... Jag vill bara att hon ska vara ärlig med mig en enda gång...

Cilia
2007-07-30, 10:34
Haha, kameran ska med självklart!

Jag kommer grubbla mer om jag inte pratar med henne idag. Jag måste få veta vad fan som hände... Jag vill bara att hon ska vara ärlig med mig en enda gång...
hon kanske redan har varit ärlig?
känslorna kanske bara dog. När hon väl såg och träffade dig igen så märkte hon att det inte var så kul och att hon inte var kär som hon trodde.

Det behöver ju inte alltid vara en sak som hänt

exenom
2007-07-30, 10:35

Haha, ett stycke kött... Det var en väldigt bra beskrivning på mig.
Fast det är faktiskt väldigt svårt att säga nej när en het tjej hoppar på en så ja, jag kanske är en viljelös och utnyttjad bimbo... Men det är något jag i så fall trivs med...

Jag vet att jag är en idiot, allvarligt. Förhoppningsvis kommer jag växa upp snart och inte göra såna här omogna saker.

exenom
2007-07-30, 10:37
hon kanske redan har varit ärlig?
känslorna kanske bara dog. När hon väl såg och träffade dig igen så märkte hon att det inte var så kul och att hon inte var kär som hon trodde.

Det behöver ju inte alltid vara en sak som hänt

Grejen är att det var så jävla konstigt när hon gjorde slut.

Först dumpade hon mig via SMS!!!
Sen ringde hon några timmar och sa att hon inte ville att det skulle vara slut

Sen dagarna efter var det helt slut igen sa hon.
Sen den natten fick jag sms där hon sa att hon ville försöka igen till 100%

Sen samma sak igen, det var helt slut.
Sen hade jag ett långt samtal där vi bestämde att vi skulle ta det långsamt och försöka igen..

Sen sista gången jag pratade med henne var det helt slut igen..

St0ned
2007-07-30, 10:39
Varför inte bara glömma och gå vidare..??

Håller hon på så där verkar hon vara rätt skev, skulle inte sätta mina pengar att du får ur nåt vettigt från na isf..

exenom
2007-07-30, 10:45
Jag ska glömma och gå vidare. Jag har accepterat att det inte kommer vara vi två och är på väg att komma över henne känner jag.

Men med tanke på att jag kommer träffa henne varje dag om några veckor så vill jag inte att vi har massa skit mellan oss.

Sen har jag också sagt många dumma saker till henne jag förmodligen borde be om ursäkt för:)

Cilia
2007-07-30, 10:47
Sen har jag också sagt många dumma saker till henne jag förmodligen borde be om ursäkt för:)
Bra där

du är medveten om att det antagligen fick henne att förstå att hon fattade rätt beslut?
vem vill vara ihop med någon som är elak?

exenom
2007-07-30, 10:51
du är medveten om att det antagligen fick henne att förstå att hon fattade rätt beslut?
vem vill vara ihop med någon som är elak?

Man blir förvånad över hur många tjejer som är tillsammans med killar som behandlar dem som skit. Hade t.ex. en tjejkompis som inte fick ha på sig vad hon ville för sin pojkvän. Sånt där är bara sjukt.

Känns förövrigt som alla här har en väldigt felaktig uppfattning om mig.
Jag kan bara säga att jag inte har varit mig själv de här senaste dagarna...
Men nu är jag på väg uppåt igen.
"För att må toppen måste man ha nått botten"

St0ned
2007-07-30, 11:44
Man blir förvånad över hur många tjejer som är tillsammans med killar som behandlar dem som skit. Hade t.ex. en tjejkompis som inte fick ha på sig vad hon ville för sin pojkvän. Sånt där är bara sjukt.

Ja, visst kan man bli förvånad över det, men det ligger mycket kontroll bakom, oftast..

Jag bodde ihop med en kille som tyckte att jag förtjänade stryk lite titt som tätt, man blir manipulerad, det är inte lika lätt att gå som man kan tro, tyvärr..

Men det är skit bra att du ska be om ursäkt iaf..

exenom
2007-07-30, 12:03
Japp, nu ska jag in och få reda på vad det var som gick fel. Lite spännande att se om hon tar upp såna klassiker som "det är inte dig det är fel på" och såna saker.

St0ned
2007-07-30, 12:10
Japp, nu ska jag in och få reda på vad det var som gick fel. Lite spännande att se om hon tar upp såna klassiker som "det är inte dig det är fel på" och såna saker.

Är det verkligen en klassiker..?? Har bara hört det på film :P

exenom
2007-07-30, 12:11
Haha, den har man dragit och fått i ansiktet många gånger i mitt korta liv.

Typisk när det egentligen är något annat men man vill inte såra den andra genom att säga det.

St0ned
2007-07-30, 12:13
hehe.. ja jag har då bara hört det på film..

Anyways, hoppas du får ut nåt av pratstunden..

manko
2007-07-30, 12:31
eller "men vi kan ju vara kompisar...." Det är precis det man vill höra, när personen man varit tilllsammans med inte vill vara med en längre. :D

Säger som Nykä skulle sagt. Elämä on lajffi!

exenom
2007-07-30, 16:31
Ok liten rapport här.

Detta lilla snack blev precis som hela förhållandet, fyllt med dubbla signaler.
Först snackade vi ut och att det var helt slut. Väldigt bra snack och fick verkligen veta varför det tog slut. Det var som jag och många trodde, känslorna försvann tydligen och att hon saknade singellivet för mycket.

Sen började vi gå mot tunnelbanan och mötte några kompisar. Stod och snackade med dem ett tag tills hon drog undan mig. Hon sa då att hon ville försöka igen. Svag som man är gick man med på det och så satt vi där någon kvart och kysstes.

Helt plötsligt sa hon att hon inte klarade det längre, att hon inte kunde bestämma sig hur hon ville. Så då beslutade vi oss för att det är helt slut nu, jag tänker inte ta mer sån här skit.

Jag blir dock förvånad över hur bra jag mår. Vet faktiskt inte om jag är kär i henne längre. Så detta blir bra, jag är inte ledsen över det faktiskt. Det var väl bara någon snabb sommar förälskelse.

Förresten, lika goda nyheter. Fick reda på av en kompis mamma att dem kanske ville ha mig som catwalk modell. Ska dit på audition eller något liknande då dem ska få ta sig en titt på mig:) Sjukt nervös är man...

Nitrometan
2007-07-30, 16:53
OK. Ha det bra som singel ett tag då.

Undvik henne. En som velar fram och tillbaka så blir bara problem...

Handcuff
2007-07-30, 17:09

Lovar att du fått tömma din pm-låda MINST 10gånger nu din charmör :thumbup:
Du har garanterat charmat alla tjejer på kolo nu....

Minilejon
2007-07-30, 17:26
haha. Jag ser att jag får lära mig lite raggningstips från manko jag. Jag har nog gjort fel alla dessa år. XD

Motorbreath
2007-07-30, 17:36
Roligt (eller snarare sorgligt) att se hur somligas åsikter om exenom och hans handlande gör en 180-gradare i den här tråden...

Till exenom: Glöm den där tjejen.

exenom
2007-07-30, 17:39
haha. Jag ser att jag får lära mig lite raggningstips från manko jag. Jag har nog gjort fel alla dessa år. XD

Precis. Tydligen är den bästa raggningsrepliken "du är så snygg att jag skulle kunna tänka mig att dra en tralla till din bild" :Virro

exenom
2007-07-30, 17:40
Roligt (eller snarare sorgligt) att se hur somligas åsikter om exenom och hans handlande gör en 180-gradare i den här tråden...

Till exenom: Glöm den där tjejen.

Känns nästan glömd. Ett tag idag umgicks vi nästan som kompisar, det kändes bra för mig men tydligen obekvämt för henne. Men det är hennes problem inte mitt :devil:

Stoltz
2007-07-30, 17:50

Det är väl att förvänta sig? Ifall någon gör en 180 graders vänding i handlarna så är det väl rätt så konstigt om någon tycker likadant om personen efteråt? :confused:

Tolle
2007-07-30, 17:55
Tråkigt att höra :( Alltid tråkigt när det tar slut med någon man känner speciellt för.
Men om hon har tappat gnistan är det bästa du kan göra att vara med polare. Försöka komma på andra tankar. Glömma bort henne. Du måste typ komma över henne. Kan inte må såhär. Gör något du tycker om.

Det kommer flera tjejer. Även om jag är ung så vet jag det. Va sjukt kär i en tjej för några månader sen nu. Hade det perfekt en dag med henne men dagen efter så sa hon att hon var tvungen att vara för sig själv ett tag och kunde inte ha något förhållande med någon. Mådde skit i en månad efter det. Ibland mer, ibland mindre. Mitt tips är att du ska vara mycket med kompisar nu. Rensa ut tankarna. Få henne ut ur huvudet som sagt.

Lätt sagt svårt gjort men man måste försöka.

Word

Cilia
2007-07-30, 19:01
känslorna går inte att hålla vid liv när det känns som om någon leker med dom

Thorwaldsson
2007-07-30, 19:05
känslorna går inte att hålla vid liv när det känns som om någon leker med dom

Så sant.

Jense
2007-07-30, 19:19
fan ryck upp dig. 3 veckor är ingenting.

hultman
2007-07-30, 19:21
Ok liten rapport här.

Detta lilla snack blev precis som hela förhållandet, fyllt med dubbla signaler.
Först snackade vi ut och att det var helt slut. Väldigt bra snack och fick verkligen veta varför det tog slut. Det var som jag och många trodde, känslorna försvann tydligen och att hon saknade singellivet för mycket.

Sen började vi gå mot tunnelbanan och mötte några kompisar. Stod och snackade med dem ett tag tills hon drog undan mig. Hon sa då att hon ville försöka igen. Svag som man är gick man med på det och så satt vi där någon kvart och kysstes.

Helt plötsligt sa hon att hon inte klarade det längre, att hon inte kunde bestämma sig hur hon ville. Så då beslutade vi oss för att det är helt slut nu, jag tänker inte ta mer sån här skit.

Jag blir dock förvånad över hur bra jag mår. Vet faktiskt inte om jag är kär i henne längre. Så detta blir bra, jag är inte ledsen över det faktiskt. Det var väl bara någon snabb sommar förälskelse.

Förresten, lika goda nyheter. Fick reda på av en kompis mamma att dem kanske ville ha mig som catwalk modell. Ska dit på audition eller något liknande då dem ska få ta sig en titt på mig:) Sjukt nervös är man...

...apropå mogen?

Motorbreath
2007-07-30, 21:40
Det är väl att förvänta sig? Ifall någon gör en 180 graders vänding i handlarna så är det väl rätt så konstigt om någon tycker likadant om personen efteråt? :confused:

Det ligger något i det. Frågan är ju dock om det är en helomvändning eller om det inte funnits tendenser till det senare agerandet i trådens början.

manko
2007-07-30, 22:20
Lovar att du fått tömma din pm-låda MINST 10gånger nu din charmör :thumbup:
Du har garanterat charmat alla tjejer på kolo nu....

Du vet inte hur hårt liv man lever med alla babes som jagar Mr Nykä, tur att man kan koppla av ibland och låsa in honom i garderoben ;)

Minilejon haha. Jag ser att jag får lära mig lite raggningstips från manko jag. Jag har nog gjort fel alla dessa år. XD

Tacka itne mig, tacka Nykä som lyckas slita ut sig från garderoben.

Nu ska jag lära er lite mer trick som alltid fungerat.

1: Dans-tricket: När en tjej drar porrdansen(gnida rumpan mot din känsliga region), så ska du hålla händerna runt hennes midja OCH gnugga med tummarna uppåt mot brösten.

2: Sms-tricket: Man ska aldrig skicka till en brud mess "ska vi hitta på något?" osv osv osv. Man ska skriva "DU ska följa med mig ut på bio" t.ex. Och för att krydda sms-tricket så kan man dra in en line som denna. Tjena, lite kåt "HEHE". Det där "HEHE". Det där "hehe" lurar in tjejen i dimma där hon inte vet om du var seriös eller skoja om att du var kåt.

3:Trick-Tricket: Lyssna fan itne på mina råd :)

Pepparkakssmurfen
2007-07-30, 23:05

Har inte läst igenom tråden,men om hon säger så
betyder det att hon har smakat på italiensk salami på resan,tyvärr..

Hon träffar någon där nere,vill inte vara otrogen,så hon gör slut med dig för då har hon rent tekniskt inte gjort något fel och kan fortsätta med gott samvete,för "ni hade ju faktiskt gjort slut" när hon träffade den andre på resan.

exenom
2007-07-31, 11:54
Asso shit, igår ringer hon FEMTE gången och säger att hon vill börja om på nytt.
Fan heller säger jag!!
Hon hade blivit avundsjuk då hon hade hört från en kompis att jag var uppe på ett rum med någon tjej så kände hon sig tvungen att ringa mig och fucka upp mig lite.

manko
2007-07-31, 11:57
Asso shit, igår ringer hon FEMTE gången och säger att hon vill börja om på nytt.
Fan heller säger jag!!
Hon hade blivit avundsjuk då hon hade hört från en kompis att jag var uppe på ett rum med någon tjej så kände hon sig tvungen att ringa mig och fucka upp mig lite.

Är hon så jävla vild, skicka henne till mig. Behöver en tjej. :naughty: :naughty:

mini
2007-07-31, 11:59
Hahaha, underbart att slippa vara 16.

exenom
2007-07-31, 12:01
Manko: Vadå, du är ju raggningsmästaren? Du kan ju inte behöva hjälp att få tjejer?!?!?!

mini: Sant:) Låt folket runt mig växa upp.... Jag blir bara omogen föra att alla andra är det känns det som.

manko
2007-07-31, 12:03
Manko: Vadå, du är ju raggningsmästaren? Du kan ju inte behöva hjälp att få tjejer?!?!?!

Hjälp behöver man ju inte. Men det är ju skönt ibland för vargen när lammet står fastbundet vid trädet redan ;)

Cilia
2007-07-31, 12:08
Är hon så jävla vild, skicka henne till mig. Behöver en tjej. :naughty: :naughty:
en 16-åring?
det är ju nästan ett barn

manko
2007-07-31, 12:19
en 16-åring?
det är ju nästan ett barn

Men tjejen kanske är äldre? :O

mini
2007-07-31, 12:21

Tycker du att det verkar så?

Cilia
2007-07-31, 12:22
han har ju redan sagt att hon är 16 år!

manko
2007-07-31, 12:26
Tycker du att det verkar så?

Nå man kan ju lägga ut krokar iaf och sen när dom är äldre håvar man in :cryout:

exenom
2007-07-31, 12:29
Vilket mysigt samtal ni har om mitt ex:)

Förresten, det hade hänt lite saker i italien. Jag hade berättat att jag hade "njutit av singellivet" som jag uttryckte det. Då hade hon gått ut på dejt med en italienare dagen efter.

Det konstiga var att när hon berättade det så brydde jag mig inte. Hon satt där typ "skäll ut mig då!!".
Så jag antar att jag har kommit över henne om jag inte blir arg över sånt där..

Cilia
2007-07-31, 12:35
Vilken underbar relation ni skulle ha haft om ni hade fortsatt.
En förtroendefull och tillitsfull en

exenom
2007-07-31, 12:41
Haha, ja verkligen. Tror aldrig det skulle gå att försöka igen.

manko
2007-07-31, 12:46
Vilket mysigt samtal ni har om mitt ex:)

Förresten, det hade hänt lite saker i italien. Jag hade berättat att jag hade "njutit av singellivet" som jag uttryckte det. Då hade hon gått ut på dejt med en italienare dagen efter.

Det konstiga var att när hon berättade det så brydde jag mig inte. Hon satt där typ "skäll ut mig då!!".
Så jag antar att jag har kommit över henne om jag inte blir arg över sånt där..

du är bra på att komma över. 5dagar bara. För mig tog 5månader innan jag kommit över helt :D

exenom
2007-07-31, 13:05
Kanske är så då att jag snabbt får känslor för folk men går också snabbt att få bort dem.

Nu är hon arg på mig för att jag strulade med lite folk igår. Hon dumpade mig, varför skulle jag inte få göra som jag vill?

manko
2007-07-31, 13:12
Kanske är så då att jag snabbt får känslor för folk men går också snabbt att få bort dem.

Nu är hon arg på mig för att jag strulade med lite folk igår. Hon dumpade mig, varför skulle jag inte få göra som jag vill?

Du är 16år, lev ut dina hormoner nu och sen när du blir äldre stabiliserar snoppen sig och du kanske kan leva med en tjej. GREAT SUCCESS

hultman
2007-07-31, 13:25

Den stora frågan är varför du snackar med henne, eller varför du bryr dig om du inte har några känslor kvar för henne.

exenom
2007-07-31, 13:40
Den stora frågan är varför du snackar med henne, eller varför du bryr dig om du inte har några känslor kvar för henne.

Bra fråga. Jag kände henne i ungefär 1 år, var inga tighta kompisar men ändå kompisar. Sen på skolavslutningen flippade hon lite för det var värsta triangeldramat mellan henne och två killar. Hon drack för mycket och jag blev tvungen att ta hand om henne och bära henne till tunnelbanan. Efter det pratade vi mer och mer och blev tighta vänner. Och jag vill ha kvar henne som vän, därför vill jag inte förstöra alla mellan oss.

Jag är en sån person som bryr sig om andra, ofta för mycket. Jag vill inte att hon ska må dåligt nu för något dumt jag har gjort..

Speedy
2007-07-31, 13:50
kan du vara med andra har du nog inte så starka känslor kvar för henne...jag känner själv att jag skulle ha mycket svårt för att vara med någon annan trots att jag blev dumpad..nu är ju jag lite vek kanske men iaf..:)

exenom
2007-07-31, 14:02
Sant, jag kanske bara är kär i kärleken som en god vän beskrev det.
Förstår ni? Jag kanske gillar närheten, att alltid ha någon att mysa med, alltid ha någon att kyssa och hålla om.... Men jag kanske inte är kär i henne...

manko
2007-07-31, 14:08
Förstår ni? Jag kanske gillar närheten, att alltid ha någon att mysa med, alltid ha någon att kyssa och hålla om.... Men jag kanske inte är kär i henne...

jojjo jojoo joj ojoojojojojoj *klämma axeln* Börja plugga hårt så slipper du se henne så mycket. Stirra ner i dina böcker *flex*

hultman
2007-07-31, 14:09
Förstår ni? Jag kanske gillar närheten, att alltid ha någon att mysa med, alltid ha någon att kyssa och hålla om....

Vem gör inte det?

exenom
2007-07-31, 14:09
jojjo jojoo joj ojoojojojojoj *klämma axeln* Börja plugga hårt så slipper du se henne så mycket. Stirra ner i dina böcker *flex*

Va? Jag har ju kommit fram till att jag tror att jag redan har kommit över henne. Fast jag vet inte, jag kanske bara förtränger mina känslor så kommer allt explodera när jag ser henne nästa gång...:confused:

exenom
2007-07-31, 14:10
Vem gör inte det?

Alla gör nog det men det är knappast hållbart att bygga ett förhållande endast på såna känslor. Jag kanske var så van att gilla henne så mycket så jag inte märkte att jag inte har riktigt samma känslor kvar för henne.

manko
2007-07-31, 14:12
Va? Jag har ju kommit fram till att jag tror att jag redan har kommit över henne. Fast jag vet inte, jag kanske bara förtränger mina känslor så kommer allt explodera när jag ser henne nästa gång...:confused:

Då finns det bara en lösning på problemet. Ge henne en propp!

exenom
2007-07-31, 14:14
Då finns det bara en lösning på problemet. Ge henne en propp!

Dude, what are you prating about nu?

jaja, det här löser sig. Nu ska jag prioritera på träningen och hoppas att jag får det där modelljobbet....

manko
2007-07-31, 14:16
Dude, what are you prating about nu?

jaja, det här löser sig. Nu ska jag prioritera på träningen och hoppas att jag får det där modelljobbet....

Om du exploderar av kärlek, saknaden osv osv när du ser henne. Så finns det bara en sak att göra som jag sa. Ge henne en propp!!!! Alla på kolozzeum vet vad det innebär! :)

mangemani
2007-07-31, 15:58

nu har jag slöläst genom hela tråden,men är det 3:e gången hon dumpar dej nu?
blir det en 4:e gång?det är tragiskt nog frågan....

exenom
2007-07-31, 16:11
Hmm, jag har nog tappat räkningen, 5 gånger kanske... Svårt att bestämma sig? ja! Men nu är det iaf slut för alltid, jag vill inte ens ha henne längre

chidde
2007-07-31, 18:10
sicken långtrådare den här blev då *gah!*
vi kanske är uppe i de 3 veckorna som jag snackade om :D

skämt åsido, men om man skulle klämma in en fråga här... hur gammal är du manko? enligt cilias inlägg så verkade det iallafall som att du var lite äldre, men hade jag fått gissa så hade du inte varit en dag över 16, och då var det ändå milda ord :)

nu har du ju ett guldläge exonom, det verkar som att ni kan bli KK :cool: