Visa fullständig version : nunchucka match
Herkulez
2007-07-21, 18:18
http://www.youtube.com/watch?v=OLQYiPCuDbs&mode=related&search=
coolt era mitchubiatches, har aldrig sett en nuchacka match tidigare, undra hur michelangelo hade placerat sig
Michelangelo hade givetvis dominerat.
sämst snacka tråkigt att titta på
Überbiffen
2007-07-21, 19:05
sämst snacka tråkigt att titta på
Var det en mening? :)
OnT: Lite skills hade ju inte skadat. Dom vevar ju bara.
Nitrometan
2007-07-21, 19:20
coolt era mitchubiatches, har aldrig sett en nuchacka match tidigare, undra hur michelangelo hade placerat sig
Va? :confused: Kan nån översätta?
Slåss med pinnar:
Ftb3c8U_5Gs
Nitrometan
2007-07-21, 19:22
TMNT på riktigt?
PWFU9IpA7GA
Musselbank
2007-07-21, 19:27
Var det en mening? :)
Bästa fettet.
Ok, nu ska vi se här...
Man ska alltså spöa på den andre så mycket man kan med sin nunchaku. Målet är att få sin egen nunchaku att gå sönder och därigenom få nån form av poäng?
Verkar helt hänsynslöst så som dom vevar.
För att tillägga så kan vi slänga in en film på Scott när han leker. En tricker som jag brukar tjöta med för jämnan:
CtHPlSMu_3M
Nitrometan
2007-07-21, 20:30
Rahf: Där var det ju lite mer skills iaf.
Mest show-off, men iaf lite skills.
De har dämpade grejor. En fullträff av en sån där är som att få en smäll av ett bräckjärn
Nitrometan
2007-07-21, 20:38
De har dämpade grejor. En fullträff av en sån där är som att få en smäll av ett bräckjärn
Jo, jag har sett matcher och testat tävlingsnunchakus (de är gjorda av nån slags cellplast, typ rörisolering).
En riktig nunchaku krossar ben. I några delstater i USA hade de såna som batonger ett tag. Men de förbjöds då de orsakade onödiga skador.
Nunhukas är ett otyg, ändå när man hittar ett par hemma hos vän, ska man alltid leka Michelangelo.
Att leka med hårda nunchakas kan göra ont. :/
Nitrometan
2007-07-21, 20:57
Att leka med hårda nunchakas kan göra ont. :/
Det är för att man ska lära sig fortare.
Learning by pain.
Det är en direkt återkoppling på att du gjorde fel. Förutom vissa moves som gör ont även när man gör rätt (men då är det mer show än sånt som gör nytta).
Pang-i-pannan kan det bli, när mogen man ska upprepa konster han lärde sig ytterst bristfälligt för trettio år sen....:furious:
Pang-i-pannan kan det bli, när mogen man ska upprepa konster han lärde sig ytterst bristfälligt för trettio år sen....:furious:
http://www.pamelaheath.com/picts/Nunchucks.jpg
Jag blev slagen över armen med ett par nunchucks för länge sedan, bröt armen på två ställen - jag var inte kaxig då kan jag säga...
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.