Visa fullständig version : 5års bus.
Hej hej! De är som så att min far fyller 50år imorron, Och jag o några kompisar ska göra lite jävelskap för honom, Men vi kommer inte på mer nu, Så kom igen, Storma mej me dumheter! :)
Nilsjohan
2007-07-19, 17:43
det här låter som Viva La Bam med Bam Margera, så titta på det för inspiration
ErikWrestlingFreaket
2007-07-19, 18:04
Lägg chokladpudding i hans kudde.
Kidnappa honom och ta han till ett ställe där ni har fixat en slags fest?
Men är det inte lite överdrivet att busa med honom i 5 år? Visst 50 är en ganska magnifik ålder att fylla men försök hålla det på en lagom nivå ändå. En till tre veckors busande, beroende på livssituation och förmåga att ta ett skämt, är nog ungefär vad som är brukligt.
Cerwinbob
2007-07-19, 18:42
Sno en 50 skylt och plantera utanför sovrumsförnstert ifall ni har trädgård. Kanske inte lagligt men överaskande....
Sno en 50 skylt och plantera utanför sovrumsförnstert ifall ni har trädgård. Kanske inte lagligt men överaskande....
Skitbra ide faktiskt:thumbup:
Sånt här är oftast inte uppskattat, om du inte gör något som 50skylt, hyr några manliga strippor mitt i motagningen osv.
Inget dumt bam margera halvtöntig pappamobbning bara.
Hej hej! De är som så att min far fyller 50år imorron, Och jag o några kompisar ska göra lite jävelskap för honom, Men vi kommer inte på mer nu, Så kom igen, Storma mej me dumheter! :)
Ta en hagelbössa och panga av 5 skott kl.05.00 i morgon utanför sovrumsfönstret :thumbup:
rememberence
2007-07-19, 19:54
Fan, det skulle man ju ha gjort! :D
Cerwinbob
2007-07-19, 21:17
Se bara till att du vet att han kan nta skämtet med ett skratt och att grannen inte är polis så ska allt nog lösa sig. Har föresten för mig att skyltarna sitter med antingen en 11 eller 13 mutter så det är bara en fast nyckel som behövs....
Plocka ingen riktigt nödvändig skylt bara. Då skylten tillåter högre hastighet=varsågod. Men tvärtom är inte okej. Händer då en olycka, och de får reda på att det är du som tagit skylten, hamnar du ordentligt i trubbel.
edgen_ÖSD
2007-07-19, 23:10
Plocka ingen riktigt nödvändig skylt bara. Då skylten tillåter högre hastighet=varsågod. Men tvärtom är inte okej. Händer då en olycka, och de får reda på att det är du som tagit skylten, hamnar du ordentligt i trubbel.
Bra sagt, tyvärr är det ju ytterst svårt att hitta en 50-skylt som symboliserar högra hastighetstollerans...
blekfet2
2007-07-20, 06:52
TkJCGph_BKM
TkJCGph_BKM
hahah Family Guy är så jävla bra :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.