Visa fullständig version : Arvidsson spjutar igen!
Nitrometan
2007-07-15, 20:00
Han slåss med Andreas Thorkildsen om ledningen.
Magnus Arvidsson ledde efter första kastet. Thorkildssen tog ledningen i tredje kastet. Direkt efter norrmannens kast tog Arvidsson tillbaka ledningen.
Gütt!
bigtraps
2007-07-15, 20:04
Kul att äntligen ha en svensk där uppe i topp 5
Carolinew
2007-07-15, 20:31
Va? Tävlade han inte igår?
Va? Tävlade han inte igår?
I fredags var det har jag för mig. Ganska vanligt med intensivt tävlande under tävlingssäsongen, beroende på gren iofs.
Han slåss med Andreas Thorkildsen om ledningen.
Magnus Arvidsson ledde efter första kastet. Thorkildssen tog ledningen i tredje kastet. Direkt efter norrmannens kast tog Arvidsson tillbaka ledningen.
Gütt!
När hände detta? Jag har väl inte missat grymma Arvidsson?
Nitrometan
2007-07-15, 22:00
När hände detta? Jag har väl inte missat grymma Arvidsson?
IAAF GP i Sheffield i England idag.
Missade tyvärr slutresultatet.
IAAF GP i Sheffield i England idag.
Missade tyvärr slutresultatet.
Han kastade 84,74 vilket var bra med tanke på att vädret inte var så bra:)
Var kul att se snubben utan ben som var med på 400m också. Bra kämpat trots en sistaplats!
Carolinew
2007-07-16, 00:56
I fredags var det har jag för mig. Ganska vanligt med intensivt tävlande under tävlingssäsongen, beroende på gren iofs.
I såfall har han tävlat tre dagar i rad... jag såg honom på TV i nån friidrottstävling på TV igår... det var även då finnen kastade sitt spjut i ryggen på en längdhoppare...
I såfall har han tävlat tre dagar i rad... jag såg honom på TV i nån friidrottstävling på TV igår... det var även då finnen kastade sitt spjut i ryggen på en längdhoppare...
Det var i fredags :)
Carolinew
2007-07-16, 10:04
Det var i fredags :)
Var det? Alltså snacka om att jag är (var) snurrig... I fredags missade jag TRE olika bussar, blev av med nycklarna (glömde dem i cykeln mitt i stan...!) samt glömde typ det viktigaste jag skulle ha med mig dit jag skulle resa.
*gah!*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.