Visa fullständig version : Din första kyss
Andy.da.wohoo
2007-07-08, 21:46
Hur gammal var du och hur fick du den??
Berättar om min så fort jag fått lite svar här ;)
WheyProtein
2007-07-08, 21:48
Var 11.. nästan 12 =P
Andy.da.wohoo
2007-07-08, 21:48
Var 11.. nästan 12 =P
Vill du berätta om den?
Var också runt 11 år, inte säker.
Jag var inte så aktiv som liten. Satt mest hemma, och pyssla med mitt. Men, var väl 15 år, eller något.
1 december innan jag fyllde 14 den 17e december. Var med första kärleken och pojkvännen, var inte optimalt nånstans. Verkligen glufsa mule liksom. *gah!*
LadyInsane
2007-07-08, 21:51
Min första "riktiga kyss" var med en italienare i Rom när jag var sexton. Innan hade man väl pussats lite med pojkar men inget seriöst.
kyss? som i sanning och konsekvens, eller som kärleks-akt?
Andy.da.wohoo
2007-07-08, 21:52
Kyss som i riktig kyss
Kärleks-akt
Ja, definiton tack
Andy.da.wohoo
2007-07-08, 21:54
Ja, definiton tack
Okej.
Jag menar din första riktigt kyss med någon du gillade/va kär i/älskade
Damn jag minns inte det, runt 12-13 tror jag.
Jag var 12 år när jag fick min första ordentliga kyss..
Killen var väl 15-16 där omkring och det hände mitt i natten på en kyrkogård vi skulle gena på väg till slussen.. det var JÄTTE hemskt.. Han försökte verkligen våldta svalget på mig och vägrade ge sig.. Vet inte om jag bet han i tungar eller läppen men bet gjorde jag, och då slutade han..
Roligare än så vart det inte..
Mellanstadiet. Tina hette hon.
Deceiver85
2007-07-08, 21:58
Tror jag var 16 eller 17 :D
Jag var 12 år när jag fick min första ordentliga kyss..
Killen var väl 15-16 där omkring och det hände mitt i natten på en kyrkogård vi skulle gena på väg till slussen.. det var JÄTTE hemskt.. Han försökte verkligen våldta svalget på mig och vägrade ge sig.. Vet inte om jag bet han i tungar eller läppen men bet gjorde jag, och då slutade han..
Roligare än så vart det inte..
Ni kände direkt en romanstiskt stämning där?
Ja nu kom jag på en lite detalj till bara för det, minns definitivt att tjejen hette susanne o att hon bet mig i läppne. Hahaha
mangemani
2007-07-08, 21:59
en kompis hade sagt till en tjej att jag tyckte mycket om henne och sagt till mej att tjejen tyckte mycket om mej(*rolleyes* ).
så den skolavslutningen så åkte jag,min kompis samt några till som man kände upp till hennes stuga för att festa.
var blyg som fan på den tiden,så jag fick rådet att dricka sprit(*rolleyes* ) så att det skulle släppa.
efter 1 hel vodka flaska så hade det släppt mer än vad jag trodde.
jag som först var lite skeptisk till att tjejen var tok intresserad utav en,tog nu emot alla flirtar och stötar man fick från henne.
hur som helst,efter det ena och det andra så gick vi båda hand i hand ner till vattnet,stog och pratade lite medans vi tittade ut mot vattnet.
utav ingen speciell anledning så vände jag blicken från vattnet mot tjejen,hon tittade också på mej,stog och tittade på varandra i nån sekund,sen vandrade blicken ner från ögonen mot hennes läppar och jag närmade mej henne och gav henne en puss,men fortsatte sedan med en kyss.
trotts att kompisarna stog uppe på altanen och skrek "bra mange" och hoade och höll på,så var det rätt så romantiskt tyckte jag,allt stämde.
Hur gammal är man när man går i 6:an? Så gammal var jag iaf.
Mellanstadiet. Tina hette hon.
Tina Nordström :O?
14 år var jag och det var under en klassresa i ett kallt och fuktigt tält. Mycket trevligt och mysigt var det. Sov med henne sen. *cupid*
Torsk_ole
2007-07-08, 22:04
11 år. Mellanstadiet. Ryska posten eller liknande.
Jag var "bra" fick jag höra av hennes kompisar senare. Till slut frågade hon chans på mig, gulligt värre.
Mellanstadiet var det. Vi hade disco i klassen. Hon hette Lina och hade tandställning. Vi dansade tryckare, och hon uppmanade mig att kyssa henne. Så det var ju bara att köra på och låta tungan spela.
Nä, det var ingen hit direkt. :)
Kyss som i riktig kyss
Kärleks-akt
Ok. Aldrig isådanafall. :D (jag älskar min katt iofs... :em: )
Ni kände direkt en romanstiskt stämning där?
Ja nu kom jag på en lite detalj till bara för det, minns definitivt att tjejen hette susanne o att hon bet mig i läppne. Hahaha
haha.. Otroligt romantiskt.. Nää, men det bara vart där eftersom vi skulle möta upp några andra där, så vart man stående, och du vet, i brist på annat lixom..
haha.. Otroligt romantiskt.. Nää, men det bara vart där eftersom vi skulle möta upp några andra där, så vart man stående, och du vet, i brist på annat lixom..
Gothare eller vad skulle ni göra där?... vill jag veta?
Gothare eller vad skulle ni göra där?... vill jag veta?
hahaha.. Vi skulle bara ta en genväg genom kyrkogården, plus möta upp några andra där..
hahaha.. Vi skulle bara ta en genväg genom kyrkogården, plus möta upp några andra där..
yhea right... :smash:
Jag tar o släpper det här nu :)
yhea right... :smash:
Jag tar o släpper det här nu :)
hahahahaha.. Det är HELT sant..
AV nåt skäl var den visst enklast att mötas upp utanför portarna, jag vete fan varför, jag var bara 12 år och hängde bara på.. Du får nog upp en helt fel bild du :smash:
hahahahaha.. Det är HELT sant..
AV nåt skäl var den visst enklast att mötas upp utanför portarna, jag vete fan varför, jag var bara 12 år och hängde bara på.. Du får nog upp en helt fel bild du :smash:
Min galna fantasi vet inga gränser:smash:
Min galna fantasi vet inga gränser:smash:
haha.. Prova att tygla fantasin lite ;)
haha.. Prova att tygla fantasin lite ;)
.....*system error*....
11-12 nånting.
Vi tyckte tydligen det var trevligt för när vi väl gjort oss av med kyssoskulden så blev det drygt 30 stycken den kvällen. Jag räknade dem och skrev i min dagbok. Jättestolt:Virro
Überbiffen
2007-07-08, 23:02
18år. Med första och hittills enda flickvännen. Den var sämst.
Gjorde debuten men grovhångel på en klassresa då jag var nyss fyllda 13 år, blev inlurad i ett tält men några tjejer där det skedde någon typ an kittel-brottningslek och där den av tjejerna bara våldhånglade upp mig i alla hast, sen var den kvällen vigd för att upptäcka det nya hångellandet.
mvh Boven
Whistler
2007-07-09, 00:05
Jag tror jag var 18, för jag på Göteborgskalaset med en klasskompis. Vi åkte dit för att han skulle ragga på en tjej där som vi fick bo hos. Kan ha varit 17, men 18 verkar logiskt, för det var öltält och grejer där.
I vilket fall som helst... Innan vi drog ut så var vi på en förfest hos en tjejkompis till tjejen vi bodde hos. På den här festen fanns en tjej som hette Karin, hon var blond och ganska snygg. Jag som var naiv och dum som ett skåp fattade inte att hon var full och hånglade upp allt på två ben, så när hon satte sig i mitt knä i en fåtölj när de andra var på väg ut kände jag mig som världens lyckligaste människa. Hon hade rosa tung-piercing, den kittlades roligt.
På bussen ner till stan hånglade hon upp två killar till, drack sig skitfull på vodka och hembränt, tog extacy och fick spendera resten av kvällen med de där vårdarna som går runt på stan. Jag, som var den enda som var nykter, kontemplerade varför folk är så dumma i huvudet och stoppar i sig gift alldeles frivilligt.
Fortfarande nykterist och går ut max en gång om året, och då endast om jag är i sällskap med goda vänner som kan uppföra sig.
Jag var tio år och det var med en tjej som så småningom kom att kasta sten på mig.
Muskelbyggaren
2007-07-09, 00:12
Jag gick i fyran och hade fått chans på en tjej som hette Anna. Det var vinter och alldeles mörkt ute på den tidiga morgonen, vi hade ätit frukost på fritids och gömt oss i kuddrummet. Det var bra till en början men sen gjorde hon nåt konstigt med tungan som bara förstörde alltihop, högst osmakligt tyckte jag. *screwy*
18 på fyllan, random brud, minns inte mkt mer än det...
Andra gången var bättre. Annan brud och inte alls på fyllan i princip
Inget "kärlekshångel" men hångel
NiXPhoenix
2007-07-09, 00:52
15+ som max.. du kunde ju lagt in lite högre gränser också. :em:
Typ 20+.
Andy.da.wohoo
2007-07-09, 00:54
15+ som max.. du kunde ju lagt in lite högre gränser också. :em:
Typ 20+.
Okej sorry.. Om någon mod orkar eller vill så får dom gärna ge gränser upp till 18+
Snela?
petersson
2007-07-09, 08:03
tror jag var 17, rände inte runt på fester förrän då
The Somberlain
2007-07-09, 10:59
Var 9 år då jag hånglade för första gången, bakom garaget med en tjej i samma klass. Såg det mer som en kul grej än en sexgrej (var ju lååångt innan puberteten).
Slartibartfast
2007-07-09, 11:11
Första munkyssen vid 18 år. Jag hade körkort innan jag pussat en tjej.
Sommarlovet mellan 3:e och 4:e klass (hur gamal är man då?).
Hon hette Marie, det var på ett kollo och det var det absolut coolaste jag gjort i hela mitt liv då. Jag blev sky-high. Ville aldrig sluta. :D
Andy.da.wohoo
2007-07-09, 11:12
Sommarlovet mellan 3:e och 4:e klass (hur gamal är man då?).
Hon hette Marie, det var på ett kollo och det var det absolut coolaste jag gjort i hela mitt liv då. Jag blev sky-high. Ville aldrig sluta. :D
Runt 9-10 år då tror jag
Runt 9-10 år då tror jag
Det var himmelriket iaf.
Sedan följde något år i frustration då jag trodde att omgivande flickor var på samma pre-sexuella nivå, men icke... De ville mest spela kula och slå mig.. :/
Det var himmelriket iaf.
Sedan följde något år i frustration då jag trodde att omgivande flickor var på samma pre-sexuella nivå, men icke... De ville mest spela kula och slå mig.. :/
Jag var en riktig lovesucker i mina yngre dar på lågstadiet, var så kär i tjejerna i klassen så det gjorde ont i bröstet (bytte väl sådär en ggr i veckan) :laugh:
Första kyssen var skum. Hände i 5an och hade ganska nyligen bytt skola, hade liksom inte blivit informerad om det där med tungan. Men nog var jag kär då med......
Första kyssen var när jag var 13 år på ett läger, och det var en rejäl kyss med.
Låg och hångla i 4 timmar under täcket i en stuga med 4 andra i övervåningssängen som lyssna på mig och tjejens sörplande :D
Jag var en riktig lovesucker i mina yngre dar på lågstadiet, var så kär i tjejerna i klassen så det gjorde ont i bröstet (bytte väl sådär en ggr i veckan) :laugh:
Första kyssen var skum. Hände i 5an och hade ganska nyligen bytt skola, hade liksom inte blivit informerad om det där med tungan. Men nog var jag kär då med......
Oh yes, the löve, the löve.. *cupid*
Beror väl på hur man definierar "den första riktiga kyssen". Allt från tjejen jag hade på låg- och mellanstadiet till tjejerna man glufsade på under högstadiet. Intressant tråd förresten!!! (!!!!!)
Löjtnant Blank
2007-07-09, 16:29
Jag hånglade upp och fingerpullade min kompis tjej i årskurs sex. Det var sent en kväll på stranden, och det var min första sexuella äventyr.
Super_Johan
2007-07-09, 16:32
still waiting :S ( räknar ej -12 )
soulsplinter
2007-07-09, 16:53
14 år, första kärleken, blev sjukt knäsvag. var en mjuk, försiktig, mysig kyss, precis som de ska va :D
höll i två år och sju månader
blekfet2
2007-07-09, 17:12
typ 8, fan vad bitches jag hade som liten :D
Sofia4_4
2007-07-09, 17:33
jag var 9 och hon var 9. Det var beroendeframkallande så vi gjorde det många gånger.
kommer fan inte ihåg hur gammal jag va, men runt 12-13, kanske yngre. Iallafall så tältade vi utanför hennes sommarstuga på midsommar. Mysigt.
Fan va gullig tråd
Kyss 1. Går i femman, dansar tryckare med min ruskigt söta första kärlek, vi får till någon form av kyss-aktig amatörgrej efteråt :D kvaliteen kan ifrågasättas ganska allvarligt men det var ju första kärleken... mm (fånigt leende)
Kyss 2. Första riktiga. Är drygt 15 höstar, det är december, tidig kväll, snön faller mjukt utanför fönstret, sjukt mysig stämmning, jag och pojken of my dreams på min säng, syrran och två kompisar neurotiskt fjortisfnittrande utanför dörren tjyvlyssnande i ett glas. Sicken romantik *popcorn*
Andy.da.wohoo
2007-07-09, 21:53
typ 8, fan vad bitches jag hade som liten :D
jag var 9 och hon var 9. Det var beroendeframkallande så vi gjorde det många gånger.
Allt under 12 år räknar jag egnetligen inte som riktiga kyssar.
Berättar snart om min första ;)
Kan inte vänta, snälla säg nu!
Var väl runt 13 eller nåt! Var på en fest och ja, det dracks alkohol:smash:
Andy.da.wohoo
2007-07-10, 06:23
Okej här är min första kyss
För någon vecka sen :Virro 15 år fyllda och med nuvarande filckvän (också 15)
Hon satt och rökte och snäll som man var höll man henne sällskap.
Sen så frågar hon:
-Du ska inte ha ett bloss?
-Om det går genom dig så visst.
-Okej.
Sen så kom där lite mer i munnen än lite ciggaretrök i munnen ;)
Sofia4_4
2007-07-10, 06:41
Allt under 12 år räknar jag egnetligen inte som riktiga kyssar.
fast det var ett riktigt kyss. plus andra grejer med dessutom. *whistle*
Andy.da.wohoo
2007-07-10, 14:46
fast det var ett riktigt kyss. plus andra grejer med dessutom. *whistle*
Du kände dig äldre än du var? ;)
Okej här är min första kyss
För någon vecka sen :Virro 15 år fyllda och med nuvarande filckvän (också 15)
Hon satt och rökte och snäll som man var höll man henne sällskap.
Sen så frågar hon:
-Du ska inte ha ett bloss?
-Om det går genom dig så visst.
-Okej.
Sen så kom där lite mer i munnen än lite ciggaretrök i munnen ;)
Måste ha smakat skit ;D
Andy.da.wohoo
2007-07-10, 14:49
Måste ha smakat skit ;D
Ärligt talat kände jag av röken ;) koncentrerade mig på annat om man säger så
Ärligt talat kände jag av röken ;) koncentrerade mig på annat om man säger så
Att kyssa någon som precis rökt är något av det rääääligaste som finns. Smakar ciggfimp. Fy fan.
Andy.da.wohoo
2007-07-10, 14:51
Att kyssa någon som precis rökt är något av det rääääligaste som finns. Smakar ciggfimp. Fy fan.
Och du brukar smaka ciggfimpar?? :Virro
Aja skit samma ska duscha nu
Och du brukar smaka ciggfimpar?? :Virro
Aja skit samma ska duscha nu
Nej, men jag kan tänka mig. ;D
Kul att du fått din första kyss iaf ;D Om 2-3 år kanske du har skillz med :Virro
Sofia4_4
2007-07-11, 06:09
Du kände dig äldre än du var? ;)
Oh, yeah! Men det var hon som hade erfarenheten och förklarade för mig hur det gick till med kyssande och andra grejer. :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.