Visa fullständig version : Har jag en spindel i örat?
Ok, under ett tag nu så har det låtit väldigt konstigt från mitt öra, typ som om det var vatten där inne eller något som "slår" på trumhinnan.
Sen kom jag och tänka på den där artikeln för något tag sedan om en liten kille som hade spindlar i örat...
Man kanske skulle gå och kolla det? Har någon något förslag på vad jag kan göra?
_Robbie_
2007-07-07, 00:43
ÖÖee! Jag läste också den artikeln om killen som hade spindlar i örat! Det hade krypit i en hona (?) och lagt massa ägg. Så då bara forsade ut spindlar.
Brukar dra den historien för mina vänner.
Förresten så har jag ännu en jag-har-spindlar-i-kroppen-historia. En tjej trodde sig ha en finne på sin kind. Den bara växte och växte och hon visste inte vad hon skulle göra. Hon gick iaf till läkaren som skar av "finnen" de visade sig vara ett bo av tusentals små spindlar...
Du har en muterad version utav tinnitus - grattis!
The Somberlain
2007-07-07, 00:50
Troligtvis har du det. Ta lite saltsyra på en topps, stick in den och ta död på fanskapet.
eller så kör du in en diskborste och snurrar runt
eller så kör du in en diskborste och snurrar runt
Har du så stora öron :|?
Har du så stora öron :|?
nä men det blir roligt för spindeln
Spola örat då och se om den kommer ut.
nä men det blir roligt för spindeln
Ja, spindeln klarar sig ju *whatever*
heltzonicka
2007-07-07, 00:58
Alltså för fan! Spindlar i örat? Det om något måste ju vara redigt äckligt!
Vad du har vettifan, me om det är spindlar? *gah!* *gah!*
Meh det är inte en spindel han har i örat.
Det är små söta spindelägg som om några dagar kommer kläckas i innerörat.
Alltså för fan! Spindlar i örat? Det om något måste ju vara redigt äckligt!
Vad du har vettifan, me om det är spindlar? *gah!* *gah!*
Ja, är det inte coolt??! *drool*
Men viktigaste frågan är ju dock, hoppas Grub är vaken nu...
Kommer spindlarna på något sätt genom porerna i mitt öra stimulera proteinsyntesen?
Tycker jag börjar känna mig lite...Gaah, jo här kommer det:
"Men en sak ska du veta POJKEN!!! Jag är GROV NU!!!
SÅ JÄVLA GROV SÅ DET FATTTTTTAR DU INTE!!!! Jag väger 130kg i en
form som är FIIIIN!!! Armarna mina är så att folk kör ihjäl sig i
sina bilar när dom ser mig..... Triceps är en MÄKTIG HÄSTSKO!!! &
BICEPS ÄR MIN STOLTHET!!!!!!!!"
...Fy fan vad jag blir trött på det här prasslet i örat.
heltzonicka
2007-07-07, 01:08
Är det inte tinnitus då?
Det behöver ju inte bara vara pipande ljud som vanligt kännetecknar tinnitus.
Var också tvungen att gräva fram ett gammalt citat:
Nu är man TOKIG!! Har precis kommit hem efter & vart & handlat med en tjejkompis.
Eller hon handla & jag var inne på toaletten & posera.... Alltså nu är jag GRYM!!
Jag är en SUPERMAN!! har bara kört 2pass med efedrin/koffein, men fettet bara rinner
av en!! & jag VÄXER!! Sen när vi kom hem till henne så utan & tänka så drar
jag av mig byxorna.... & jag har ju inga kalsonger under!! Jag brukar ju
jämnt gå med bar underkropp hemma. Haha fan va chockad hon blev....
Sen sa hon att jag hade liten snopp.... HA!!!! & fråga vad jag ville göra nu då.
Jag sa att jag skulle hem & äta. Nu kommer hon väl va sur på mig.... OJJJJJJ jag är
en ULTIMAt gud!! aggresivare än någon annan!!! HELT TOOOKIG!!
En till:
Ska`re va` Bärs, Så ska`re va` kopparbärs!! Deras 7.5% är perfekta för en 135kg MAN!!
Ska ut snart. Hehe, senaste tiden? TOKIG TOKIG!! Så tokig att jag inte pallar.
Handlar om sömn & trötthet. jag vill sova & bli trött IBLAND! jaja ändrin sker...
Var ett helvetiskt liv uppe hos grannarna inatt. Kl 4 fick jag nog. Gick upp & gapa.
Var väl 15negrer där inatt. Men konstigt att många av dom ser ut som Asiater? Haha.
Men dom ska visst vara negrer från Afrika. Prata ju med en av killarnas mamma en gång.
Jag var där & gapa. & kärringen säger jag är från Afrika....
bang bang bang bang bang!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW vad under & efter kur. VIKTIGT
& ha bra kondition & träna sitt hjärta. MARCHERA FRAM LÅT INGET STOPPA DIG!!!!
HAHA.... Wow wow wow!!!
Var också tvungen att gräva fram ett gammalt citat:
Nu är man TOKIG!! Har precis kommit hem efter & vart & handlat med en tjejkompis.
Eller hon handla & jag var inne på toaletten & posera.... Alltså nu är jag GRYM!!
Jag är en SUPERMAN!! har bara kört 2pass med efedrin/koffein, men fettet bara rinner
av en!! & jag VÄXER!! Sen när vi kom hem till henne så utan & tänka så drar
jag av mig byxorna.... & jag har ju inga kalsonger under!! Jag brukar ju
jämnt gå med bar underkropp hemma. Haha fan va chockad hon blev....
Sen sa hon att jag hade liten snopp.... HA!!!! & fråga vad jag ville göra nu då.
Jag sa att jag skulle hem & äta. Nu kommer hon väl va sur på mig.... OJJJJJJ jag är
en ULTIMAt gud!! aggresivare än någon annan!!! HELT TOOOKIG!!
Wtf, random :P
For your information så kommer orginalcitatet från min lilla textfil med hackstaits bästa, min lilla textfil med alla hans samlade sköna citat. Sluta whina!
Ok, nu pallar jag inte mer.
Vad som än är där inne ska dö.
Ok, nu pallar jag inte mer.
Vad som än är där inne ska dö.
Ge den lite whey.
heltzonicka
2007-07-07, 01:18
Men fan en spindel? om det är så så.....*gah!* *gah!* *gah!*
High1ander
2007-07-07, 01:19
En doktor som jag kanner (han e aven TV-producent a la Melrose Place) har en massa skrackhistorier som doktor (vilket han ska skriva en bok pa).
Bl.a. spindlar i orat.
Han hade hallt olja/fett i orat for att kvava/dranka spindeln som han hade sett i ens snubbes ora.
Andra skona historier var en kvinna som odla en potatis i sin vagina for att stoppa sin mens (hemlos kvinna), potatisen hade borjat vaxa...
Snubbe som skar av sina kulor och svalde dem och holl pa att kvavas.
Snubbe som hade sex med en annan snubbe i ett hal som snubben hade i magen, andra snubben fick gonorreha (staving?) i tarmen...
heltzonicka
2007-07-07, 01:21
En doktor som jag kanner (han e aven TV-producent a la Melrose Place) har en massa skrackhistorier som doktor (vilket han ska skriva en bok pa).
Bl.a. spindlar i orat.
Han hade hallt olja/fett i orat for att kvava/dranka spindeln som han hade sett i ens snubbes ora.
Andra skona historier var en kvinna som odla en potatis i sin vagina for att stoppa sin mens (hemlos kvinna), potatisen hade borjat vaxa...
Snubbe som skar av sina kulor och svalde dem och holl pa att kvavas.
Snubbe som hade sex med en annan snubbe i ett hal som snubben hade i magen, andra snubben fick gonorreha (staving?) i tarmen...
Varför skriver du inte åäö? Bor du utomlands?
Varför skriver du inte åäö? Bor du utomlands?
Han befinner sig i US of A.
heltzonicka
2007-07-07, 01:24
Han befinner is i US of A.
Meh det skulle varit roligare om han själv sagt det, det är ju ett numera klassiskt uttryck här på kolo av highlander.
Ontopic: hur går det med spindlarna?
Meh det skulle varit roligare om han själv sagt det, det är ju ett numera klassiskt uttryck här på kolo av highlander.
Ontopic: hur går det med spindlarna?
http://ownedirl.com/BooHoo-Cry_baby.jpg
Hm, inget resultat ännu, men jag fiskar vidare...
Någon nämde olja... Låter ju lite sådär att hälla i örat...
heltzonicka
2007-07-07, 01:33
Hm, inget resultat ännu, men jag fiskar vidare...
Någon nämde olja... Låter ju lite sådär att hälla i örat...
Sprit på en tops?
Återkommer med rapport imorgonkväll, måste iväg.
Sprit på tops härnäst.
Spola örat för i helvete då, lyssna på mig!
_Robbie_
2007-07-07, 02:00
Spola örat för i helvete då, lyssna på mig!
Då skjutsar han in spindlarna i hjärnan och då blir hela hjärnan invaderad av små spindlar...
Då skjutsar han in spindlarna i hjärnan och då blir hela hjärnan invaderad av små spindlar...
Eller så åker de ut genom näsan..
"Freedom!! I see light ahead mates!"
"Yippieee!"
"Wahoooo!"
"Liiiight!"
Sheogorath
2007-07-07, 08:24
Jag tycker inte du ska ta sprit på tops. Då kommer dom börja dansa där inne, skaffa hattar, ringa sin tjackkran och fullständigt rejva loss i innerörat. Kul? NEJ INTE ETT DUGG. *gah!*
Jag tycker inte du ska ta sprit på tops. Då kommer dom börja dansa där inne, skaffa hattar, ringa sin tjackkran och fullständigt rejva loss i innerörat. Kul? NEJ INTE ETT DUGG. *gah!*
Konstant party ju. Det är ju sjukt anabolt att ha endorfinkick hela tiden.
OK, än så länge har jag:
* Rensat med hårnål - Fick inte ut någonting utöver det vanliga.
* Sköljt örat med en lite orange sprutboll (Wtf) - Fick inte ut något så vitt jag märkte, men om jag har tur så var det ett hårstrå som satt där och det kanske åkte med ut.
* Gjort 500 Hindu squats mellan försöken - Fick inte ut något från örat där heller.
Så vi får se, för tillfället är det tyst, men det brukar ju sätta igång framåt kvällen, så det återstår att se.
Alla människor som påstår sig höra röster i huvudet har bara sadistiska spindlar i örat lr?
Sundsarn
2007-07-07, 10:40
Sprit på en tops?
Spritmissbruk? *rolleyes*
Det kan vara hårstrån i örat som gnider mot trumhinnan.
Det kan vara hårstrån i örat som gnider mot trumhinnan.
Eller sågspån...
sorry kunde inte låta bli :D
Vaxpropp kanske? gissar på att spindelgrejen händer rätt sällan.
Fy faan.... Panik är en underdrift av vad som skulle drabba mej i din sits. Bara tanken på att något lever, bygger bo och föder massa jävla avkommor därinne... (förlåt :D)
Du skulle ju kunna köpa någon form av örondroppar med starkare lösning än bara vatten. Nu vet jag inte exakt vad öroninflammations-medicin innehåller men det luktar iaf starkt och lär ha en viss potential att döda din möjliga oönskade hyresvärd. Mitt djupaste medlidande :D *popcorn* Lycka till?
*uppdate*
Fy faan.... Panik är en underdrift av vad som skulle drabba mej i din sits. Bara tanken på att något lever, bygger bo och föder massa jävla avkommor därinne... (förlåt :D)
Det krävs en riktigt man/kvinna för att klara sådant här :D
Nej, tro det eller ej, jag fick ingen direkt panik i och med att jag inte visste med säkerhet.
Nu vet jag dock, jag fick ut skiten och så här såg den ut:
http://www.vildmarkshotellet.se/bilder/allmanna_bilder/djur_bilder/fågelspindel.JPG
Fy fan ifall den lagt ägg...!
Nej, men jag fick ut ett hårstrå som var relativt långt, såg ut som ett av mina egna, så förmodligen var det var som hade hänt. Puh.
Man vill ju inte döda spindeln. Man vill ju få ut den, sen om den är död eller ej spelar ingen roll. :D
Så vi får se, för tillfället är det tyst, men det brukar ju sätta igång framåt kvällen, så det återstår att se.
Party-spindel?
http://www.entertainmentrights.com/uploads/image_bank/spider_hl.jpg
Glad för din skull att det inte var en spindel Undertaker.
High1ander
2007-07-07, 23:51
Basta kanslan jag har haft e nar man vaknat upp pa morgonen och det runnit ut blod fran orat pa kudden plus lite var ocksa, oroninfektion for the win.
Löjtnant Blank
2007-07-08, 00:16
http://en.wikipedia.org/wiki/Fried_spider
http://i11.tinypic.com/4lnfv2o.jpg
Löjtnant Blank
2007-07-08, 00:18
"The legs contain little flesh, while the head and body have "a delicate white meat inside". The abdomen, however, many find not as pleasant: inside is a brown paste consisting perhaps of organs, eggs, or excrement."
Nej, men jag fick ut ett hårstrå som var relativt långt, såg ut som ett av mina egna, så förmodligen var det var som hade hänt. Puh.
Haha, coolt! Jag gissa rätt! :D
*uppdate*
Det krävs en riktigt man/kvinna för att klara sådant här :D
Nej, tro det eller ej, jag fick ingen direkt panik i och med att jag inte visste med säkerhet.
Nu vet jag dock, jag fick ut skiten och så här såg den ut:
http://www.vildmarkshotellet.se/bilder/allmanna_bilder/djur_bilder/fågelspindel.JPG
Fy fan ifall den lagt ägg...!
Nerves of steel... :D
Skönt att höra. Det ger iaf lite hoppfullhet ifall man skulle råka ut för liknande.
(Samtliga framtida medicinska frågor hänvisas till Jompans PMbox :D)
(Samtliga framtida medicinska frågor hänvisas till Jompans PMbox :D)
:laugh: lol
Haha, det var nog bara en lyckoträff att farsan min snacka i helgen om när han hade långa hårstrån i örat och hur förbannat irriterande det ljudet var. :D
:laugh: lol
Haha, det var nog bara en lyckoträff att farsan min snacka i helgen om när han hade långa hårstrån i örat och hur förbannat irriterande det ljudet var. :D
Jag trodde det var något du sa för att vara snäll mot Stoltz och förhindra ett eventuellt kolomedelmsbortfall iform av självmord/giftlösning i örat :D
Man lär sålänge man lever
bengdoktor
2007-07-08, 12:37
Sprakar det i örat?
Jag trodde det var något du sa för att vara snäll mot Stoltz och förhindra ett eventuellt kolomedelmsbortfall iform av självmord/giftlösning i örat :D
Man lär sålänge man lever
Haha! Man skulle nog lätta kunnat tro det ja! :laugh: :D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.