Visa fullständig version : Någon som provat detta tillskott? (M.A.T)
Handcuff
2007-07-06, 19:52
Hej
Jag har hört mycket positiva omdömen om M.A.T, någon som provat detta?
När är det bäst att inta M.A.T? Före/efter träning? Eller även på vilodagar och då på tom mage :confused:
En polare som provade M.A.T påstår att han gick upp flera kilo muskler samtidigt som han tränade ordentligt - kan det stämma? Han säger också att han blev starkare av M.A.T....
Tror ni det är värt att prova? Eller ska jag fortsätta med mina proteindrinkar?
Om någon har en studie på hur bra M.A.T är så länka gärna...
//HC
Sheogorath
2007-07-06, 20:11
:thumbup:
Whistler
2007-07-06, 20:13
Hahaha, klockrent! :D
zeusden1
2007-07-06, 20:16
Hahahaah, vafan! Det tog ett tag innan jag fattade! (M.A.T) Mat! :D
EiseltUK
2007-07-06, 20:24
Jag tycker du ska köra på M.A.T bara om du inte få i dig tillräckligt med näring på annat håll. Det kan vara ett bra komplement till de vanliga tillskotten men räkna inte med några mirakelresultat. *whistle*
MateFeedKillRepeat
2007-07-06, 20:53
Det ska intas en timme före träning och en kort stund efter träning. Men då inga studier gjorts på att M.A.T ska ge någon speciell verkan i huvudtaget så skulle jag fortsätta med proteinpulvret, för att vara säker på att du får i dig allt du behöver.
Sheogorath
2007-07-06, 20:57
EAA + EFA + multivitamin. Endast och uteslutande. Du kommer kunna synetisera alla aminosyror och fettsyror och kroppen fixar t.o.m. glukos själv om du bara får i dig detta. Alla metabola kedjor intakta m.h.a. vitaminerna.
Palla M.A.T. liksom. EAA + EFA + multivitamin är det som gäller. Lite vatten också förresten.
Handcuff
2007-07-06, 21:09
Tror ni detta upplägg skulle fungera?
Frukost: M.A.T
Mellanmål: M.A.T
Träning: Vatten
Efter träning: Proteindrink
Lunch: M.A.T
Middag: M.A.T
Innan läggdags: M.A.T
Vad tycks? För mycket/lite M.A.T?
Ska börja med M.A.T efter helgen...*längtar* *drool*
En sista fråga: Jag ska precis påbörja en sk. bulk och då borde M.A.T funka bra...men kan jag även använda det under deff? Alltså att man bara tar lite mindre än vanligt och rör sig mer :confused:
Tror ni detta upplägg skulle fungera?
Frukost: M.A.T
Mellanmål: M.A.T
Träning: Vatten
Efter träning: Proteindrink
Lunch: M.A.T
Middag: M.A.T
Innan läggdags: M.A.T
Vad tycks? För mycket/lite M.A.T?
Ska börja med M.A.T efter helgen...*längtar* *drool*
En sista fråga: Jag ska precis påbörja en sk. bulk och då borde M.A.T funka bra...men kan jag även använda det under deff? Alltså att man bara tar lite mindre än vanligt och rör sig mer :confused:
En studie visade att M.A.T hade cancerogen effekt redan vid små doser!*spy*
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.