Visa fullständig version : Hur fixar man sitt lösernord?!
har tappat bort mitt lösenord och det finns ingen jävla "GLÖMT LÖSENORDET?"-knapp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tack på förhand *cupid*
Pma Pez eller Jarod
Det är ju det som är grejen. Jag var tvungen att regga en ny user. Och nu tänker jag använde den här istället.
Längst ner på portalen har du en rad med
Contact Us - Kolozzeum - Samlingsplatsen för dig som tränar - Mod - Archive - Top
Gissa vad som händer om man klickar på Contact Us?
Längst ner på portalen har du en rad med
Contact Us - Kolozzeum - Samlingsplatsen för dig som tränar - Mod - Archive - Top
Gissa vad som händer om man klickar på Contact Us?
Jag kastar en sten på en anka? Skämt åsido så är den knappen jävligt bra maskerad, tycker dom som bestämmer på forumet ska skapa en enkel password-retrive-knapp.
Eller så håller man reda på det.
Jag har inte glömt.
För övrigt så kräver jag någon sorts ersättning för detta. Ni vet, sveda och värk.
För övrigt så kräver jag någon sorts ersättning för detta. Ni vet, sveda och värk.
Ahh, du är masochist?
Cookies ftw.
Förklara?
Har inte varit här på några månader sen helt plötsligt har dom raderat mitt lösenord!
Förklara?
Har inte varit här på några månader sen helt plötsligt har dom raderat mitt lösenord!
Tja, brukar ploppa upp ett alternativ om man vill spara lösenordet för just den specifika sidan. Du kanske valde nej ;)
Tja, brukar ploppa upp ett alternativ om man vill spara lösenordet för just den specifika sidan. Du kanske valde nej ;)
Jag valde nej.
Handcuff
2007-07-05, 20:18
Jag valde nej.
Vad var ditt gamla nick?
När man skriver in fel lösenord kommer följande sida upp. Klickar man på länken så får man skriva in sin mailadress och ens lösen skickas automatiskt. Jag förstår inte det svåra?
När man skriver in fel lösenord kommer följande sida upp. Klickar man på länken så får man skriva in sin mailadress och ens lösen skickas automatiskt. Jag förstår inte det svåra?
Såg inte träden för skogen var i vägen. Tack.
Nitrometan
2007-07-05, 20:54
Kan inte vi få ersättning för psykiskt lidande?
Kan inte vi få ersättning för psykiskt lidande?
Ni har blivit belönade. Ni slipper nämligen fler inlägg från JCVD9. :thumbup:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.