handdator

Visa fullständig version : nacken retas

tomasa
2007-07-04, 22:46
asså jag blir galen snart. för ngn vecka sedan vaknar jag med nackspärr, det gjorde ont när jag vred huvudet åt sidan eller tittade upp/ner sen gick det över redan dagen efter men sedan dess har jag haft denna FÖRBANNADE verk eller vad man ska kalla det nere i nedre nacken eller vad jag ska kalla det, men jag känner det bara när jag vrider huvudet åt höger.
det gör liksom knappt ont men det känns oerhört störnade och väldigt fel.

har ingen aning om vad det är eller varför jag ska behöva stå ut med det men då är frågan borde jag gå och träna imorgon eller borde jag strunta it? det här driver mig verkligen till vansinne och jag är sjukt sugen på å träna nu när det är pissväder.
jag klarar lätt av att träna men det blir väl inte värre då? :em:

He-man
2007-07-05, 00:42
Har du feber, förkylningssymptom eller på något annat sätt känner dig sjuk tillsammans med nackspärren?

Kimball
2007-07-05, 01:18
Har lyckats med dedär ett par gånger jag också. Ena gången var det någon form av nackspärr sen jag sovit konstigt, och andra gången var det pga något skumt utförande av sittande rodd.
Värmedyna hjälpte väldigt mkt för mig! Likaså lätt massage. Träna hade jag skippat tills det känns bättre.

Angel
2007-07-05, 05:10
Vad heter den filmen där killen går runt med en död tjej på axlarna? Och han har så ont i nacken hela tiden?

eandersson
2007-07-05, 09:38
Vad heter den filmen där killen går runt med en död tjej på axlarna? Och han har så ont i nacken hela tiden?

Säg inte att du spoilar världens bästa skräckfilm.

Shutter

Jag har själv samma problem, fast med vänstersidan. Det läskiga är att jag började få det kort efter att jag sett den filmen Angel pratar om.

tomasa
2007-07-05, 12:41
Har lyckats med dedär ett par gånger jag också. Ena gången var det någon form av nackspärr sen jag sovit konstigt, och andra gången var det pga något skumt utförande av sittande rodd.
Värmedyna hjälpte väldigt mkt för mig! Likaså lätt massage. Träna hade jag skippat tills det känns bättre.

exakt så har jag oxå haft men det var för att jag sov på mage och huvudet liksom böjt uppåt på kudden eller vad man ska säga det var därför jag fick det dära jävelskapet i nacken men nu har jag börjat sova antingen på rygg eller på sidan och det är mkt bättre och det är enkelt att vänja sig vid det.

tomasa
2007-07-05, 12:44
Har du feber, förkylningssymptom eller på något annat sätt känner dig sjuk tillsammans med nackspärren?

njaeee, därimot vaknar jag varje dag å är lite lätt täppt men det är bara för att det ligger några kg damm under sängen, orkar inte dammsuga morsan har skaffat ett nytt golv som hon lagt på det gamla och det samlar damm så i.... sen ere tillbaka 3 dagar efter man dammsugit. men det kanske jag ändå borde göra ifall jag vill bli av med skiten i nacken.

Griip
2007-07-05, 12:44
det där + 5 andra värker vaknar jag med varje morgon + baksmälla och ångest

toughen up