handdator

Visa fullständig version : Lastbilsdeff?

Truckern
2007-07-03, 17:24
Tjena killar och tjejer.

Behöver lite hjälp med deff, problemet är bara att jag sitter i en lastbil 5-6 dagar i veckan, ligger ute o kör.

Gymmet jag tränar på har ett kort som jag kan träna lite var stans runt om i sverige, så jag tränar ungefär 4-6 dagar/vecka

Så här äter jag som det ser ut nu.

Mål 1. Morgon 2 grova mackor, fil 1% med palún musli och russin

Mål 2. Mellanmål whey-80 med vatten och lite frukt(vindruvor, äpple eller banan) och sen tar jag lite pistage nötter.

Mål 3. Oftast blir det som mål 2, men ibland blir det thaimat om jag hittar det.

Mål 4 och 5. Samma som Mål 2

Mål 6. 100gram kyckling och ett glas mjölk

Innan träning ca100 gram kött och 100gram fullkornspasta

Efter träning Protein ca 30gram och lite frukt

Eftersom jag jobbar som jag gör blir det inte mycket cardio:cryout:

Kom med synpunkter

Fettecke
2007-07-03, 17:25
du måste ju ta rast nångång, spring på rasterna.!

Truckern
2007-07-03, 17:27
Glömde tillägga att jag väger 100 kg och är 189

Truckern
2007-07-03, 17:32
du måste ju ta rast nångång, spring på rasterna.!

De e ju då jag gymmar:hbang:

Danny Devito
2007-07-03, 19:51
Du behöver ju ingen cardio för att gå ner i vikt. Annars kan du väl köra lite efter gympassen kanske?

Handcuff
2007-07-03, 19:55
Varför alla dessa whey-80 drinkar :confused: Ät kalorisnål mat istället :thumbup:

Truckern
2007-07-04, 07:11
Varför alla dessa whey-80 drinkar :confused: Ät kalorisnål mat istället :thumbup:

Jag ligger ju ute och kör många dagar och min kyl är begränsad, kan inte ha med så mycket mat, därför är det platsmässigt bättre med shake.

Annars, äter jag för mycket eller kan detta funka?

Hur är det med pistagenötterna, bra eller anus?

gordongekko
2007-07-04, 07:12

antagligen just for att han sitter i lastbil. Hallbarhet och tillganglighet.

Truckern
2007-07-04, 07:14