Visa fullständig version : Sommar event i STHLM.
Måste kika lite om det finns intresse för nån sommar event Kolo style.
Pricka för lördagarna per vecka ni kan enligt voten. (multi poll)
Whistler
2007-07-03, 02:09
Vore skitkul, men en annan jobbar ju alla helgkvällar, och att åka till Stockholm bara över dagen känns inte riktigt genomförbart. :(
Hade varit kul (om jag inte är för liten, precis som Raggis :P) men jag jobbar varenda lördag 'til the end of time, typ.
Jag e på, alla veckor utom 28 typ*popcorn*
och ja, jag är för liten men iaf.
:Virro
Andra idéer och uppslag är givetvis välkomna, det måste inte heller vara en lördag men det är väl den dagen i veckan som är smidigast för vem vill bara bakis en måndag tex.
Femkamp på grönan är annars en snabb lätt event som skulle kunna köras in en söndag.
v29 och v30 kan jag gör Sthlm osäkert med min GBGska närvaro iaf. Annars jobbar jag alla andra lördagar :(
LadyInsane
2007-07-03, 08:33
Jag har inte fått mitt augustischema ännu, samt i Juli kan jag inte. Kan inte rösta ...*cry*
(Det faktum att jag är no-muscles hindrar mig banne inte från att träffa koloiter. Everyone likes a good partay..:D)
Sofia4_4
2007-07-03, 08:39
jag är med efter v.30. När som helst. Om jag inte får nått jätte tokigt deadline, så är det ingen planerad för min del. Men jag kan inte heller planera när jobben kommer, men än så länge är det lungt.
Bump.
Kom och se Pez, det är gratis.
Bump.
Kom och se Pez, det är gratis.
Ingår en lång petpinne?
http://www.gallerynucleus.com/bandaid/content/store/856/871/lovesuckslove_andrewfoster_poke.jpg
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.