Visa fullständig version : Vilka ska till Båstad/tennisveckan?
Tänkte höra om några andra kolloiter ska dit. Datumet är 7-15 Juli.
Nope. Håller mig borta i år. Behöver spara cash och det är inte så lätt att göra det där. :D
hahavaffan
2007-07-02, 09:13
Kanske tar det på vägen hem från Metallica i El Schtockholmo.
Tänkte bara upplysa alla om att det är obligatoriskt med kollotröjan på Madison á Pepes på kvällarna.
_Eventuellt_ kan du få ha den med avklippta ärmar.
Tänkte bara upplysa alla om att det är obligatoriskt med kollotröjan på Madison á Pepes på kvällarna.
_Eventuellt_ kan du få ha den med avklippta ärmar.
Pezt kommer inte om han inte får ha den med avklippt halsringning.
The Somberlain
2007-07-02, 11:04
Nä, får jag inte spruta svindyr skumpa på krogen så skiter jag i det.
tossefar
2007-07-02, 11:07
Har hus i närheten, så det är inte omöjligt. Beror lite på vädret.
Jag var där i förra veckan, det var ganska lugnt och behagligt.
Jag ska steka och vifta i luften med högerhanden.
cEzQNYjD2Gk
självklart ligger jag med durling...
0Ih-pUmzeX0
Andy.da.wohoo
2007-07-02, 11:44
Jag ska dit och kolla på tha Rix FM festival förmodligen. Ser ni en kille med lite halvlångt hår med en lång blond tjej och en kort blond tjej och en kille till med kort hår så kan det vara jag med halvlångt hår :)
Självklart.
Sen drar vi vidare till Falsterbo Horse Show. Vi har kul.
Jafan.
Jag kommer, vi ses där!
nix min pappa har för låg årsinkomst :P
jag har semester den veckan, vi har varit där varje år men i år verkar intresset vara svalt... men man vet aldrig till sista dagen :)
jag har semester den veckan, vi har varit där varje år men i år verkar intresset vara svalt... men man vet aldrig till sista dagen :)
kom igen! glid ned...packa ned kollotröjan:)
självförfallet blir det båstad
jag är idioten som kommer gå runt å låtsas snacka finska och driva med alla stockholmare, locals å pantade brudar :Virro
Båstad OMG
Alla klenisar i lacoste tenniströja som passerar Falkenberg på vägen ner är välkomna att visa sin skills i knäböj med Bubbe!
kom igen! glid ned...packa ned kollotröjan:)
jag har inte ens nån kolotröja!! :cryout:
har vägrat skaffa en då frakten är lika dyr som tröjan, och det går emot mina principer
fixar du in mig på pepes bodega/madison då? :D
vi har skitit i det varje år just för att det ska vara sånt helvete att komma in
Jag är ledig sista helgen, så då blir det beachen på förmiddagen om vädret tillåter, tennis på eftermiddagen och sedan hade jag tänkt festa hela natten lång.:D Dock verkar det som om mitt tilltänkta partysällskap inte kan få ledigt.:(
Är det lönt att åka dit som ensam tjej och dra på sig party stassen när man inte fyller 20 förrän i början av augusti? Wisemen you tell me...
heraso PMa mig så kan du få hänka med på förfest med mig å grapparna :)
Mass-Tech
2007-07-02, 15:33
Har jag otur så ska jag upp dit och jobba.
Har jag tur så ska jag upp ditt och roa mig lite.
Har jag otur så ska jag upp dit och jobba.
Har jag tur så ska jag upp ditt och roa mig lite.
ska du jobba som vakt på bodegas eller madison kanske? :naughty:
heraso... hälsa ditt tilltänkta sällskap att det är hög tid och planera in en sjukanmälan, det är alltid smidigare än att kludda med ledighetsansökan hit och dit som ändå kommer avslås
fast det här förutsätter såklart att hon INTE har bett om ledigt innan, det får ju inte vara hur obvious som helst :D
Får snacka med flickorna och chidde om de blir något i år.. åker på semester den 14e så de får bli i veckan i så fall.
skriv när ni vet säkert om ni ska dit. Kollo förfest + grill ftw
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.