Visa fullständig version : Kevin Levrone tränar
Strandbyggarn
2007-06-30, 21:41
Efter alla trådar om nuvarande bodybuildare som tränar tänkte jag dra upp en gammal goding , min personliga favorit kevin levrone , satt och tubade lite filmer från hans träning , och det är skönt att se att nån bodybuildare kör med Full ROM i det mesta .. här kommmer lite filmer .. .
Bänkpress , plan och incline , 220 som mest . 3 reps där e inte dååligt :D
qCft-uNRrbE
sen den legendariska ultimate armtraining :D
AgDdHo8XTKk
lite axlar och pose
rBE6Ux1tyDM
och ja , jag är kär i levrone och hans fysik *drool*
släng gärna upp om ni har fler filmer .. cant get enough
Älskar Kevin och Maryland Muscle Machine är sjukt bra! :thumbup:
Tråden måste dock innehålla:
P1TwzsLtjlg
Strandbyggarn
2007-06-30, 21:48
P1TwzsLtjlg
haha va lite i valet och kvalet om jag skulle ta med den , men det löste du galant åt mig *cupid*
Kevrone var bäst imho, bäst kombination av massa och symmetri.
Samt mindre midja än Coleman. :D
P1TwzsLtjlg
Hur många pounds körde han där? :D
Grymma filmer, tackar. Var lite tveksam där innan jag såg filmen, trodde det skulle vara tag-team på bänkvikterna, men det var det inte. 100 pound curls in my face!
Strandbyggarn
2007-06-30, 22:19
70 pounds säger han väl .
Kevrone var bäst imho, bäst kombination av massa och symmetri.
Samt mindre midja än Coleman. :D
+1.
Plus så är han cool. Krymma träningsfilmer med sin... EGEN MUSIK!
vwZ2hH_PsQQ
Strandbyggarn
2007-06-30, 23:50
+1.
vwZ2hH_PsQQ
den är inte dåålig den filmen asså ,sicken form han har där
Bara jag som tycker det är lite väl lite? Jag kör hammercurls på 32 kg och den där killen är ju en bjässe jämfört med mig. Självklart vet jag att hammercurls är lättare men ändå.
Bara jag som tycker det är lite väl lite? Jag kör hammercurls på 32 kg och den där killen är ju en bjässe jämfört med mig. Självklart vet jag att hammercurls är lättare men ändå.
who cares? levrone is the shit
Strandbyggarn
2007-07-01, 00:30
han säger osså att han brukar köra på 100 pounds , han körde bara 70 där . sen hur strikta är dina 30kg hammercurls ?
Otto GROV
2007-07-01, 00:36
Jämför basövningar ist, att man kör hammercurls på 30kgs hantlar säger väldigt lite om styrkan
han säger 100 pound DB curls, in your face.. mao. 45kg
piraten99
2007-07-01, 07:55
+1.
vwZ2hH_PsQQ
om han hade skrivit den musiken själv så skulle han turnera världen runt nu.
sök på dream theater. i ett annat klipp var det också dream theater.
sen var det nå dålig musik och det var säkert hans
who cares? levrone is the shit
+1
Kevrone is teh own!
Clarkolofsson
2007-07-01, 10:49
Kungen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
han säger osså att han brukar köra på 100 pounds , han körde bara 70 där . sen hur strikta är dina 30kg hammercurls ?
På 30 kg, väldigt strikta.32 kg nästan helt.
Jämför basövningar ist, att man kör hammercurls på 30kgs hantlar säger väldigt lite om styrkan
Då får jag stor spö självklart, men jag undrade eftersom videon inte var direkt imponerande. Dessutom var det inte en jämförelse mellan han och mig.
Helt jävla ärligt nu; vad FAN spelar det för roll med vilka vikter Kevin tränar? Tävlar han kanske i hantelcurl?
Om jag skulle sett ut som Kevin, eller ens hälften så bra, skulle jag MED GLÄDJE kämpat med dom minsta silverhantlarna t.o.m. i hantelrodd resten av mitt liv.
På 30 kg, väldigt strikta.32 kg nästan helt.
Då får jag stor spö självklart, men jag undrade eftersom videon inte var direkt imponerande. Dessutom var det inte en jämförelse mellan han och mig.
Men jag gissar att han är något grövre än vad du är. Och eftersom hans mål med träningen var att bli så grov som möjligt får man säga att han lyckades ganska bra. Dom oimponerande vikterna till trots.
Men jag gissar att han är något grövre än vad du är. Och eftersom hans mål med träningen var att bli så grov som möjligt får man säga att han lyckades ganska bra. Dom oimponerande vikterna till trots.
Jo precis, det jag nämnde i första posten jag gjorde. Han är en bjässe.
Blev bara lite överraskad av vikterna :) Därför föredrar jag själv strongman, de jävlarna som bicepscurlar lätt över 100 kg. Det är tokigt.
Commando1980
2007-07-01, 12:47
kevin har enligt ögonvittnen bänkpressat 585lbs x 3 (265kg) innan han drog loss ena pectoralis muskeln. Dessutom reppade han på 300kg+ i knäböj under tidigt 90 tal. Så nog har kevin god styrka i basövningarna. Vilket med stor sannolikhet har bidragit till hans massa...
Dessutom är biceps en relativt liten muskel, varför styrkeskillnaderna mellan monster som kevin och vanligt tränande folk inte kommer att vara lika stora för denna muskelgrupp som för tex styrka i pressövningar.
Strandbyggarn
2007-07-01, 14:14
kevin har enligt ögonvittnen bänkpressat 585lbs x 3 (265kg) innan han drog loss ena pectoralis muskeln. Dessutom reppade han på 300kg+ i knäböj under tidigt 90 tal. Så nog har kevin god styrka i basövningarna. Vilket med stor sannolikhet har bidragit till hans massa...
Dessutom är biceps en relativt liten muskel, varför styrkeskillnaderna mellan monster som kevin och vanligt tränande folk inte kommer att vara lika stora för denna muskelgrupp som för tex styrka i pressövningar.
aboooo finns det film på dom pressarna ??? 300+ i knäböj är inte alls omöjligt med tanke på hans lätta hacksquat på 300+.
vars får ni 70 pounds ifrån, han säger 100 pounds säkert 10ggr i det klippet..
Han flinar och säger 70 pounds när han är klar med setet.
Han flinar och säger 70 pounds när han är klar med setet.
ajdå:em: ett tag sen jag sett filmen dock..men såg inte hantlen tyngre ut? äh orkar inte kolla klippet men det är väl bara att jag ger mig, 70pounds in your face!
edit: löjligt efter med det svaret var jag.
ajdå:em: ett tag sen jag sett filmen dock..men såg inte hantlen tyngre ut? äh orkar inte kolla klippet men det är väl bara att jag ger mig, 70pounds in your face!
Det är ihopklippt, inte en hel del av filmen. Han gör en 4a på 100 pounds hantlarna senare.
Otto GROV
2007-07-01, 15:58
Han kör på 100pounds i filmen:) Dock inte i de där filmklippet, Filmklippet har inte med alla sett.
edit, tp hann före
Clarkolofsson
2007-07-01, 16:01
Dont Try It!!
Mass-Tech
2007-07-01, 17:16
Tog lite tid innan jag hittade den
-Y0JN_nR-6w
160kg*flex*
Bara vikterna väger ju nästan 165kg ffs! ~180-190 med stången. :hbang:
Tog lite tid innan jag hittade den
180. stången väger också.
Levrone var troligtvis den starkaste bb'ern i pressar.
Det är ihopklippt, inte en hel del av filmen. Han gör en 4a på 100 pounds hantlarna senare.
var väl det jag hade för mig, tack för räddningen *cupid*
Strandbyggarn
2007-07-03, 20:02
nån som hört nåt nytt om hans påstådda comeback ??
nån som hört nåt nytt om hans påstådda comeback ??
Som jag uppfattade det var det bara hype inför hans nya film. (Redline tror jag den heter)
Men jag vet inget 100%.
Strandbyggarn
2007-07-10, 14:29
Som jag uppfattade det var det bara hype inför hans nya film. (Redline tror jag den heter)
Men jag vet inget 100%.
fan va pissigt :(
ingen som har nåra fler videos att dela med sig av ?
Kevrone som senast
http://img514.imageshack.us/img514/9264/lumbokevronehc8.jpg
Kevrone som senast
http://img514.imageshack.us/img514/9264/lumbokevronehc8.jpg
usch så liten han har blivit :(
Muskelbyggaren
2007-08-17, 23:12
Kevrone som senast
Han har säkert börjat med nån sån där högvolym-träning.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.