Visa fullständig version : Varför har gynekologer alltid fotriktiga sandaler?
Dumleman
2007-06-29, 21:41
Nå varför har gynekologer alltid fotriktiga sandaler? :D
NisseEriksson
2007-06-29, 21:55
The fit(t) good?
Jag har inga trovärdiga siffror alls, men gissar på att det finns tillräckligt många gynekologer i det här landet för att det sample du måste ta för att statistiskt säkerställa en trend är ganska stort. Då blir min fundering exakt hur många olika gynekologer du besökt, och som kille dessutom, vad gör de med dig?
NisseEriksson
2007-06-29, 22:05
The fit(t) good?
Skulle självklart vara "Because they fit(t) good"
Varför vill män bli gynekologer......(*drool*)???
Har du varit hos gyn? Det är sjukt porrigt. Softad belysning, röda kuddar och fluff. En doft av latexhandskar och glidmedel. Mmmmm....
Har du varit hos gyn? Det är sjukt porrigt. Softad belysning, röda kuddar och fluff. En doft av latexhandskar och glidmedel. Mmmmm....
:laugh:
Nej,
men jag ser fram emot mitt första besök.
Laaaaaaaaaaatex å gliiiiiiiiiiiiidmedel..........:naughty: :kickass:
Har trådskaparen sett på "Anders och Måns" månne?
Whistler
2007-06-30, 02:59
Förhoppningsvis har han inte varit hos en gynekolog, eftersom de endast gör vaginalundersökningar. Män går hos androloger/urologer.
Jackie Dee
2007-06-30, 07:13
Vet inte om det känns så porrigt. Det är inte direkt dom som är friska som kommer dit. Skulle inte vilja sitta och kolla på medelålders kvinnors illaluktande hål med skumma flytningar.*rolleyes*
Men smaken e som baken.
Vet inte om det känns så porrigt. Det är inte direkt dom som är friska som kommer dit. Skulle inte vilja sitta och kolla på medelålders kvinnors illaluktande hål med skumma flytningar.*rolleyes*
Men smaken e som baken.
What? Är det inte massa snygga tjejer i underkläder som slickar vispgrädde från varandras kroppar och har kuddkrig? Det var det i filmen jag såg iaf.
(Och man kan gå även fast man inte är sjuk. Det uppmanas att man gör regelbundna kontroller ändå, men jag vet inte om det är roligare för det.)
Jackie Dee
2007-06-30, 07:50
What? Är det inte massa snygga tjejer i underkläder som slickar vispgrädde från varandras kroppar och har kuddkrig? Det var det i filmen jag såg iaf.
(Och man kan gå även fast man inte är sjuk. Det uppmanas att man gör regelbundna kontroller ändå, men jag vet inte om det är roligare för det.)
Det var nog en film från ungdomsmottagningen du har sett..
Slayerized
2007-06-30, 09:30
Tror du att en gynekologs främsta arbetsuppgift är att rutinundersöka kvinnor?
Tror du att en gynekologs främsta arbetsuppgift är att rutinundersöka kvinnor?
VA???
Är inte som mini skrev? En massa snygga tjejer i underkläder som slickar vispgrädde från varandras kroppar och har kuddkrig? *gah!*
Jag tycker det är mysigt att gå till gynekologen. Förrutom den gången det stog 3stycken och glodde in.
Lillgrabben
2007-06-30, 10:06
Jag tycker det är mysigt att gå till gynekologen. Förrutom den gången det stog 3stycken och glodde in.
Även om du är kvinna & har bättre insikt i gynvärlden än jag har, så gissar jag att du är tämligen ensam om att tycka gynekologiundersökningar är mysigt.
Men men, "to each his / her own". :thumbup:
Hmm, min gynekolog brukar gå i pumps ... jag måste fråga vad hon har gjort med sandalerna.
(Jo, det händer att män - oftast pojkar - dyker upp på gyn; på små ställen kan det ibland vara svårt att få tag på en androlog/urolog. Inte hundraprocentigt uppskattat alla gånger, eftersom de s.a.s. faller lite utanför personalens kompetensområde.)
Jag var hos en urolog när min penis gick sönder men det var inget speciellt, varken softad belysning eller rosa kuddar.
Det var svart skinnsoffa och bekväma stolar.
Ingen hade heller speciellt fotriktiga sandaler. Detta fenomen kanske är specifikt för gynekologer?
VA???
Är inte som mini skrev? En massa snygga tjejer i underkläder som slickar vispgrädde från varandras kroppar och har kuddkrig? *gah!*
Skämtet var gammalt redan innan mini skrev det?
Nilsjohan
2007-07-17, 17:09
Skämtet var gammalt redan innan mini skrev det?
det finns inget bäst före datum på ett bra skämt.
Efter att ha sett Anders och Måns i sommar så undrar jag också varför gynekologer alltid har fotriktiga sandaler?
VA???
Det är Atlethic Fitness Gym du beskriver. När Krampus är på besök. :krampus
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.