Visa fullständig version : En helt vanlig fredagskväll eller?
Normalt en fredag avslutar jag veckans träning med ett benpass.
Efter det så handlar jag åker hem och ligger som ett dregglande kolli i soffan och orkar inte göra ett skit, knappt ens gå och lägga mig, och dessutom rent osocial.
Är det åldern som börjar ta ut sin rätt eller har man blivit tråkig.
Är ni likadana?
Jackie Dee
2007-06-29, 20:11
Efter det så handlar jag åker hem och ligger som ett dregglande kolli i soffan och orkar inte göra ett skit, knappt ens gå och lägga mig, och dessutom rent osocial.
Är ni likadana?
Lät väldigt skönt det där.
Tycker jag låter som en utmärkt fredag. Skulle nog inte säga att det har med åldern att göra, eller så håller jag också på att bli gammal. :)
Finns ju inget bättre än att få slappa på en fredag.
Fettecke
2007-06-29, 20:18
jag skulle säga tråkig. (men det är utifrån mig själv)
men jag blir mest förbannad om jag inte gör nått banbrytande under helgen.
helgen för mig är att göra nånting annat som kontrast till vardagen...
du kanske rockar runt under vardagarna istället?
japp, Pirajan, jag är nog också gammal isåfall, 19.
Är ni likadana?
Du beskrev min exakta fredag där. Med skillnaden att jag har två polare som kommer över snart så ska vi glo på film.
Du beskrev min exakta fredag där. Med skillnaden att jag har två polare som kommer över snart så ska vi glo på film.
ja det är en jäkla skillnad! man skall vara själv och känna sig gammal! Du är inte kvalificerad! *gah!*
ja det är en jäkla skillnad! man skall vara själv och känna sig gammal! Du är inte kvalificerad! *gah!*
Då åker jag nog ut också. Jag kan trivas med att vara ensam ibland, men just ikväll hade jag nog inte bangat lite sällskap. :)
Bobbokrull
2007-06-29, 20:30
Låter rätt snarlikt min fredag...
Träning innan jobbet, sedan hem direkt efter jobbet och från klockan 17.30 fram tills nu har man inte gjort ett endaste dugg. Man går bara omkring och dräller i lägenheten...helt osocial och extremt tråkig.
Egentligen borde det ju vara tvärtom iom att flickvännen är borta över helgen, nu har man ju läge att vara ute med grabbgänget eller liknande...men icket! 27 år är man...så.....åldern vette tusan, men ibland är det skönt att bara vara sig själv för en stund.
Då åker jag nog ut också. Jag kan trivas med att vara ensam ibland, men just ikväll hade jag nog inte bangat lite sällskap. :)
:( mm, jag me.
J.Saarela
2007-06-29, 20:40
Jag tycker det låter som att du blivit tråkig.Men sen så har du ju jobbat hela veckan m.m.
Men är din Lördag helt annan så klassar jag dig absolut ej som tråkig.
Jag är då likadan och jag tycker inte jag är gammal (25)
Blir likadan efter mina ryggpass med tunga mark
varannan vecka.
Bara hem å däcka.......:Virro
Enda gången som det blir hämtmat,
orkar inte laga nåt.
Är ni likadana?
Är det du, mitt alter-ego?
Har inget med åldern att göra, fredagar brukar vara såna där för mig också, åker hem från jobbet, går och solar sen slöar jag bara hela kvällen osocialt.
Byt ut "fredag" mot "vanlig träningsdag" så stämmer det in bra på mig med. Vanliga rutinen är; träna, äta, glo på TV tills jag somnar i ett par timmar.
Att ta en lite tupplur efter träning är för övrigt riktigt müsigt.
Är ni likadana?
Jag är ung, och gör ändå nästan likadant. Det är i stort sett bara lördagen man kan hitta på något kul, eftersom söndagen går bort i ångest.
Überbiffen
2007-06-29, 22:03
Är ni likadana?
Jobbar 10-19. Tränar 19.30-21. Kör hem. Äter och duschar. Nu är klockan runt 22. Trött och inte alls motiverad till att göra annat än att sätta mig vid datorn.
Löjtnant Blank
2007-06-29, 23:11
Imorgon (idag) är det min första riktiga ätardag på fyra veckor. Då ska jag försätta mig själv i matkoma.
Är ni likadana?
Det är nog både åldern och att du blivit tråkig. De verkar komma hand i hand.
Nej, jag är en snorunge ffs.
Isåfall är jag en gammal 19-åring. Så ser de flesta dagarna ut för mig.
Vilka tråkiga dagar ni verkar ha /=
Men smaken är ju som baken!
tntballe
2007-06-30, 03:44
själv åker jag o tränar 18, 19 börjar jobbet.
sen smiter jag till datorn så ofta som möjligt för att se om nån skrivit något kul på diverse forum.
är 29 år och tråkig.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.