Visa fullständig version : hur många gånger om dagen spänner du dig/flexar framför spegeln?
Animalistic
2007-06-29, 12:16
alla som tränar spänner sig i spegeln, för att se ökningar och se vad som behöver bättras, men även allmänt för att kika *popcorn*
jag själv gör de rätt mycket, för att anpassa träningen hurvida någon del skall förbättras men även för att bara kolla in!
hur ofta kollar ni per dag?
jag kan säga att jag gör det ca 9-14 ggr/dag. alltid morgon/under träning samt kvällen och även om jag bara ska tvätta händerna haha *screwy*
Morgon & kväll blir det poseringsträning, min posering suxx tyvärr.
Sen blir det att man kollar lite extra i speglar om man har bar överkropp etc. ;)
Run 5 flex/dan framför spegeln uppskattningsvis. :D
Mass-Tech
2007-06-29, 12:50
3 gånger.
Morgon, kväll och efter träning.
Behövs inte fler gånger för jag vet att jag är liten.
Ryska_raketen
2007-06-29, 12:53
varje gång man går förbi något som reflekterar tillbaka månen.
startade inte sissa en liknande tråd? det kanske var utan poll
Krokodil
2007-06-29, 12:54
Aldrig!
(om inte nypa sig i fläsket räknas?) :em:
Efter träningen brukar jag träna på poseringar ibland, annars ganska sällan.
Ironbabe
2007-06-29, 12:57
För mycket antagligen. Slitit ut några speglar nu här hemma *whistle* En spegel håller i ungefär 6 månader för mig, sen måste den bytas ut. Nu ska jag köpa såna där de har på grönan i lustiga huset istället. De verkar tåliga och roliga! Det roliga är att då kan jag välja dagsform lixom.. Idag känner jag för att vara dvärg.. Idag känner jag för att vara tjocksmock..Idag känner jag för att vara snygg..
;)
MojjMojj
2007-06-29, 13:13
För mycket antagligen. Slitit ut några speglar nu här hemma *whistle* En spegel håller i ungefär 6 månader för mig, sen måste den bytas ut. Nu ska jag köpa såna där de har på grönan i lustiga huset istället. De verkar tåliga och roliga! Det roliga är att då kan jag välja dagsform lixom.. Idag känner jag för att vara dvärg.. Idag känner jag för att vara tjocksmock..Idag känner jag för att vara snygg..
;)
Funny..... *whistle*
Blir nog mest på gymmet, men nya (hos kompisar osv.) speglar måste man ju testa ibland ^^
Går man förbi en spegel utan att ha för mycket kläder på sig måste man ju flexa lite. Det blir väl framförallt badrumsspegeln före och efter dusch, sisådär 2-3 ggr per dag.
Den där berömda Oliva-posen börjar sitta nu... :D
Ironbabe
2007-06-29, 13:22
Funny..... *whistle*
Blir nog mest på gymmet, men nya (hos kompisar osv.) speglar måste man ju testa ibland ^^
Jag vet!!
Krokodil
2007-06-29, 13:28
Jag har en spegel i sovrummet... :naughty:
Animalistic
2007-06-29, 13:30
startade inte sissa en liknande tråd? det kanske var utan poll
har inte sett någon, och i sådana här frågor är ju en poll obligatoriskt *whistle*
Jag gör aaaaaaldrig det.... *whistle*
kanske ca 20 ggr/dag. Seriöst.
+1, lätt. Varenda gång jag går förbi något speglande, plus några gånger då jag stiger upp från min datorhörna och går och flexar lite för att försäkra mig om att iaf lite massa är kvar.
alla som tränar spänner sig i spegeln, för att se ökningar och se vad som behöver bättras
jag kan säga att jag gör det ca 9-14 ggr/dag.
Det där var väl en grov generalisering. Alla som tränar av fåfänga kanske gör det, vad vet jag. Att stå och flexa i spegeln 14 ggr/dag tycket jag lät....märkligt.
OnT: Möjligen efter nåt av träningspassen om man känner sig sugen *flex*
JustinCredible
2007-06-29, 13:59
Är typ allt eller inget för mig. Antingen spänner jag mig framför allt som reflekterar eller så försöker jag undvika speglar så mkt som möjligt. Beror på vilket humör jag är på, typ om jag vill analysera sönder den bistra sanningen eller bara ignorera den.
Jag går alltid förbi en spegel när jag ska till badrummet. Ska man gå och lägga sig eller precis vaknat så blir det lite flexande. Som yes sa, har man även lite kläder på sig måste man ju kolla läget.
mellan 5-10ggr/dag tror jag att jag fixar.
Det händer...OFTA. *whistle* :D
Agree. Alldeles för många gångar iaf. Spänner triceps lite i en bilruta. Slår en front-latspread i badrumsspegeln. Kollar in hur biceps mår när man tvättar händerna... und so weiter :P
Animalistic
2007-06-29, 14:30
Agree. Alldeles för många gångar iaf. Spänner triceps lite i en bilruta. Slår en front-latspread i badrumsspegeln. Kollar in hur biceps mår när man tvättar händerna... und so weiter :P
haha ja, känner igen mig på pricken.. rätt sjukt ändå ^^ men FÖR mycket kan det ju aldrig bli ;) kanske pinsamt ifall nån tittar på när ingen ska göra de dock:smash:
NiXPhoenix
2007-06-29, 14:32
I snitt alltså, 1-4 då. Men vissa dagar gör man det så klart inte alls.
Brukar inte göra några avancerade poser, det kan jag inte riktigt, utan oftast är det att jag drar upp ärmen lite, sen har armen rakt ner längs med kroppen och kollar på triceps. Sen rygg i badrumsspeglarna ibland. Vader också i och för sig, det är vanligt... Kommer på mer och mer.
LadyInsane
2007-06-29, 19:19
Jag flexar varje gång jag går förbi en spegel hemma. Samt i provrum och sånt. Flexar vaderna på gymmet. Bara för att "showa" lite...:D
Überbiffen
2007-06-29, 19:40
Ytterst sällan. Har löjligt lite att flexa.
mangemani
2007-06-29, 20:00
inte offta numera.
jag vet redan att jag är stor,behöver ej nån bekräftelse från nån spegelbild.
hemma speglar jag mej inte.
på gymmet så kan det hända att jag på slutet av passet,drar av mej den långärmade tröjan och flexar i t-shirten för att se om pumpen är den ska vara.
dock så undviker jag detta när det är mycket folk i gymmet,utav mina egna erfarenheter så blir det bara en massa avundsjuka stirrningar och en massa gnäll från äckelungarna som är betydligt mycket mindre än en själv om jag gör det.
dagar jag tränar, runt 5. annars, morgon, kväll.
Musselbank
2007-06-29, 20:18
När det fanns speglar i omklädningsrummet på gymmet försökte jag spänna någonting de gånger jag var ensam där...
När jag går förbi min stora hallspegel i kalsongerna,
så är det svårt att bara passera förbi
utan att egotrippa lite granna..........*whistle*
Tittar, övar poseringar lite lojt och glor konstant på min gyno.
Ofta. Jag måste ju kolla om det hänt något sen sist jag flexade.
"Hoppet är det sista som lämnar människan"
Eddie Vedder
2007-06-29, 21:58
Blir många gånger, om det inte innebär rent poserande i flera minuter förstås. Men såfort jag har bar överkropp och råkar passera en spegel så tittar jag i den som en ren reflex.
Är jag dessutom missnöjd för dagen gör jag som skaparn säger, tittar om och om igen om det har förbättrats något till det bättre under dom senaste tio minuterna.
+1, lätt. Varenda gång jag går förbi något speglande, plus några gånger då jag stiger upp från min datorhörna och går och flexar lite för att försäkra mig om att iaf lite massa är kvar.
+1 så ordentligt på det där! Jag sitter och flexar jämt och ständigt :D
Strandbyggarn
2007-06-29, 22:51
varje spegel jag ser bjuder jag på en flex av nåt slag , har blivit ett sjukligt beroende nu förtiden , bilrutor är tacksamma att spegla sig i också , verkar bli en storlek grövre i dem :D
när jag går på toa på jobbet och står där i blåkläderna, så känner jag mig extra manlig när jag drar en latspread för mig själv och försöker intala mig att vingarna finns där.. det har blivit ett måste!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.