Visa fullständig version : Fräcka träningskläder?
Animalistic
2007-06-27, 14:23
Fräcka träningskläder?
någon som vet vart man köper tuffa linnen/träningsbrallor ?
hittar inga på de vanliga sportaffärerna (Stadium, Team sportia osv...)
använder just nu svarta linnen från COOP :hbang:
riktigt tuffa dock, men vill ha ett linne med tunnare band över trapsen.
tack på förhand
H&M har en modell som är nice, rätt långa och slimmade.
Inte de ribbade utan de me ett tryck i nacken på insidan..
Annars har Vailent (carlings) en schysst modell för 149:-
Är på jakt en underdel jag med så har inge tips där..
Lepras, var finner man de egentligen?
Känns som var och varannan snubbe tjatar på om dem...
Lepras, var finner man de egentligen?
Känns som var och varannan snubbe tjatar på om dem...
http://www.google.se/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Asv-SE%3Aofficial&channel=s&hl=sv&q=gasp&meta=&btnG=Google-s%C3%B6kning
http://www.hovberg.se/resmi/google_friend.jpg
HM har linnen för 49:- Snygga och bra passform men om de är tuffa vet jag inte;) De är är ganska smala över trapsen också. Åk dit och ta en titt!
Tänkte om de fanns nån fysisk butik, kan googla själv ;)
Grossisten som ligger nära dig brukar ha fina och bra tanktoppar.
Tänkte om de fanns nån fysisk butik, kan googla själv ;)
Det står vart det finns återförsäljare under den första träffen på google.
http://www.gasp.nu/sweden/ > Hardcore Dealers
Animalistic
2007-06-27, 15:59
Tack för alla svar, synd att GASP är så pissigt dyrt bara... får åka till thailand och köpa kopior *whistle*
får besöka grossisten iaf
http://image.bayimg.com/ba/ce/ma/ab/i.jpg
Checkat Granit´s kollektion btw?
Dom har mycket liknande kläder, thailändskt stuk övre det hela.
Yoga byxorna ovan kostar 249:- och ser grymma ut imo.
Går nog att kom kombinera ihop dem med nåt utan att de ser helt fel ut på gymet.
Håller med...Granit har skitmysiga kläder..själv är jag inte så mycket för yoga-brallorna, men de har massa annat skoj!
Finns de inga fler butiker än GG som har tank tops ?
BigForre
2007-06-27, 19:02
Fräcka träningskläder?
någon som vet vart man köper tuffa linnen/träningsbrallor ?
hittar inga på de vanliga sportaffärerna (Stadium, Team sportia osv...)
använder just nu svarta linnen från COOP :hbang:
riktigt tuffa dock, men vill ha ett linne med tunnare band över trapsen.
tack på förhand
Gillar tigers linnen. Sitter på rätt sätt, har sköna ränder och har bra kvalitet.
Edit: Deras "orginallinnen" som brukar finnas bredvid underkläderna i välsorterade butiker.
Strandbyggarn
2007-06-27, 19:42
hittade ett par fina linnen på Jack n Jones . billiga va dom osså :D
Handcuff
2007-06-27, 19:53
Finns de inga fler butiker än GG som har tank tops ?
Ungefär alla butiker som säljer träningskläder. GG är 1 av 1000 ungefär....
om alla gym tillät träning i bar överkropp så skulle man slippa detta bekymmer
Ungefär alla butiker som säljer träningskläder. GG är 1 av 1000 ungefär....
Men jag syftar på en sådan här extreme tank top modell.
Länka gärna isf till några onlinebutiker som säljer liknande extreme tank tops.
http://bayimg.com/CACiEaabI
Lääääääääääänk (http://bayimg.com/CACiEaabI)
.
machine gun
2007-06-27, 23:03
Ni tränar i bomullskläder? :MrT:
Mina bomullslinnen från H&M är finnemang! Kan bara använda linnena 1 gång i veckan innan de måste tvättas nu under sommaren ändå så :)
Du menar att det skulle vara dumt att träna i bomull för att det inte avleder svett lika bra som vissa syntetmaterial osv?
Ja, särskilt när det är varmt så är det mycket bättre.
Edit: Sen känns det inte så lockande att lägga en skivstång på något sk funktionsplagg för några hundra om man nu skulle ha dragning åt sådana kläder
Rekommenderar budo-fitness butikerna.
De brukar även ha rea på föregående kellektion, då kan man hitta ett och annat snyggt plagg.
machine gun
2007-06-29, 12:00
Mina bomullslinnen från H&M är finnemang! Kan bara använda linnena 1 gång i veckan innan de måste tvättas nu under sommaren ändå så :)
Du menar att det skulle vara dumt att träna i bomull för att det inte avleder svett lika bra som vissa syntetmaterial osv?
Ja, särskilt när det är varmt så är det mycket bättre.
Edit: Sen känns det inte så lockande att lägga en skivstång på något sk funktionsplagg för några hundra om man nu skulle ha dragning åt sådana kläder
Bomull blir sjukt varmt och blött. Jag förstår ärligt talat inte hur folk pallar att träna i bomullskläder. Visserligen är jag konditionsnörd och där är det ju viktigare med bra material, men jag svettas även när jag styrketränar.
Man behöver ju inte köpa de dyraste funktionsplaggen, de kan man spara till cyklisterna. Jag brukar använda Craft underställslinnen i coolmax för sådär en hundring. Soc har en del billiga funktionsplagg också. Dessutom är det nästan alltid rea nånstans.
GASP har redigt snygga kläder , som sagt dyrt men förhoppningsvis så håller de ju ett tag också ;) Sen tycker jag du ska kika in på better bodies, priserna brukar vara rätt ok
Bomull blir sjukt varmt och blött. Jag förstår ärligt talat inte hur folk pallar att träna i bomullskläder. Visserligen är jag konditionsnörd och där är det ju viktigare med bra material, men jag svettas även när jag styrketränar.
Man behöver ju inte köpa de dyraste funktionsplaggen, de kan man spara till cyklisterna. Jag brukar använda Craft underställslinnen i coolmax för sådär en hundring. Soc har en del billiga funktionsplagg också. Dessutom är det nästan alltid rea nånstans.
Well, gå runt med en übertajt tröja, och framförallt träna i på gymet skulle inte kännas bekvämt för mig på ngt vis alls. Annat när man konditionstränar då som sagt.
Animalistic
2007-06-29, 14:31
vid allmän styrketräning/gym brukar man i regel inte svettas som ett as (undantag benpass för min del) bomull fungerar utmärkt.
vid allmän styrketräning/gym brukar man i regel inte svettas som ett as (undantag benpass för min del) bomull fungerar utmärkt.
Konstigt att min tröja alltid är dyngsur när jag har varit på gymmet :/
Konstigt att min tröja alltid är dyngsur när jag har varit på gymmet :/
Samma här,,min favoritfärg är grå och mörkblå;)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.