Visa fullständig version : Gym på Lidingö
Någon som vet ett gym här?
Jag har bara sett gångsätragymmet, men dom öppnar först i slutet av Juli tror jag det var.
LadyInsane
2007-06-26, 10:40
Kollat denna?
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=39471
Langster
2007-06-26, 10:54
Det finns bl.a på Bosön (med tillgång till löparbana inomhus och mycket annat), SATS i AGA-området, Stockby Fitness Club i Stockby (väldigt dyrt, litet och avsides), Friskis & Svettis har ett helt OK gym också har jag hört, Trimlife eller vad det heter i Torsvik (inget byggargym kan man säga, men många unga lidingötjejer tränar där).
Finns säkert fler, men dessa är de mest kända tror jag.
I lokalen som Stockby Fitness Club ligger nu låg ett annat gym förut som jag tränade på, det var helt okej, tills de bytte ägare och årskortet plötsligt kostade 14 000 (lite billigare nu, men inte värt det). Gångsätrabadet är okej eller var det förr iaf, för längesen höll Lidingö Atletklubb till där och då fanns det ordentligt med vikter! Atletklubben hade sedan en liten lokal i Bodal som man kunde träna i som var bra, men är osäker på om den finns kvar. Hörde att de nu håller till på SATS(!) av alla ställen?
Jag skulle ha åkt in till stan och tränat istället faktiskt, finns inget riktigt bra gym på Lidingö, inte sist jag kollade iaf. Bosön var iofs okej (det var längesen jag var där, så jag vet inte hur det är nu) men det är en bra bit att gå från bussen om man åker kollektivt.
Eller kolla hur det verkar på friskis kanske?
Du har.
Gångsätra sisådär, rätt gammal utrustning.
Friskis, var helt okej när jag träna där för en massa år sen och dem har nyligen byggt ut gymmet, nordicpark, fria vikter, helt oken enligt mig.
SATS, ligger vid AGA
Bosön, har det mesta.
Gångsätra är enligt mig sämsta alternativet.
Stockby dyrt och bra.
Susanne "kniiiiip" Lanefelt har nåt litet i torsvik också bakom superstore.... men de är knappast intressant.
Nykänen goes till gym :D
När backhoppningen går skit måste man börja med annat. Nevada har lurat mig tillräckligt förra veckan :D
Tack för dom andra tipsen, ska ta och kolla upp den i torsvik :)
Du har.
Gångsätra sisådär, rätt gammal utrustning.
Friskis, var helt okej när jag träna där för en massa år sen och dem har nyligen byggt ut gymmet, nordicpark, fria vikter, helt oken enligt mig.
SATS, ligger vid AGA
Bosön, har det mesta.
Gångsätra är enligt mig sämsta alternativet.
Stockby dyrt och bra.
Susanne "kniiiiip" Lanefelt har nåt litet i torsvik också bakom superstore.... men de är knappast intressant.
ah så det i torsvik är dåligt? Damn, det är ju närmast var jag bor :(
ah så det i torsvik är dåligt? Damn, det är ju närmast var jag bor :(
Bicepskungen ovan skrev Trimlife så jag antar det är detsamma, men allvarligt nä det där stället är inte mycket att hänga i julgran.
Jag skulle nog sikta på friskis.
Bosöns gym är grymt. Flertalet lyftarpodier och vettiga stänger. Är väl ganska mycket folk där dock.
Bosöns gym är grymt. Flertalet lyftarpodier och vettiga stänger. Är väl ganska mycket folk där dock.
Perfekt för en fd backhoppare, kanske blir en kampäck ändå :D
Finns ju löparbanor och gud vet vad där också, men vet inte om man får bruka dem hur som helst.
Nykä är tungt sugen på kåpäcken! :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.