Logga in

Visa fullständig version : Vad var det jag fick torsdag morgon?

DenSisteMohikanen
2007-06-23, 22:21
Klev upp rätt trött, åt frukost. körde till jobbet rätt pigg och väntade på att gå in i lagret. Sen slog det till. Blev jättetrött, fick ont o örona, ont i huvudet. En illbitande smärta i tänderna som blev värre och värre. Riktig jävla tandvärk. Samt ont i ögona. Höll på att dö kändes det som, Håll ut de 3timmar till första rasten då jag tog en stor kopp kaffe och åt en macka. Efter det så försvann allt och jag vart pigg och klarade resten av dan utan problem.

Har varit trött hela veckan med lite halsont...men vad hände igentligen? Otäckt det där med tandvärken tycker jag :/

kalle_banan
2007-06-24, 11:33
Migrän?
Vettetusan, men vad kaffet kan ha gjort är att lätta på trycket i blodådrorna som kan ha uppstått och skapat smärta och att det var därför det mildrades av kaffet. Fast å andra sidan ska migrän göra superduperont och kaffe duger inte i första taget, man behöver starkare grejer för det.
Stressat det senaste?

Loke
2007-06-24, 11:39
Mm, låter som migrän. Fast smärtan brukar komma ett tag efter de andra symptomen.

DenSisteMohikanen
2007-06-24, 11:47
Har lidit av migrän tidigare och detta var inte det....

shut teh face
2007-06-24, 11:52
Du vart så glad över att du var pigg att kroppen genast sa ifrån och börja jävlas med dig. Sen när du lidit tre timmar tyckte han att du fått nog.

Angel
2007-06-24, 13:58
Det var nog en liten stroke