handdator

Visa fullständig version : Hjälp mig med namnet på ett supernintendo-spel!

Obnoxious
2007-06-22, 14:36
Jag är på jakt efter namnet på ett gammalt spel till supernintendo.
Jag har bild på det men bilden är för liten för att , iallafall jag, ska kunna se vad det står på spelet. Så om någon känner igen det, eller har bättre photoshopkunskaper än mig så de kan förstora upp bilden o se vad det står skulle jag vara tacksam.

Det är spelet iuppe i högra hörnet på bilden. Om jag kommer ihåg rätt så är man en kanin och ska klara en massa banor med diverse hinder på. (kass beskrivning men mitt minne är svagt).

http://images.tradera.com/051/49147051_1.jpg

L-Sami
2007-06-22, 14:41
Det ser ut som Looney Tunes.. alltså Snurre Sprätt och dem.

Blev fan sugen på Super Nintendo nu, fan att jag gav bort den.

Evensar
tiny toone adventures?

pilt77
jag vet vilket spel du menar, bugs bunny roardrunner är namnen som dyker upp i huvet. kanske hjälper lite?

Obnoxious
2007-06-22, 14:48
Jag sökte på både bugs bunny och looney tunes på tradera, spelen som kom upp såg inte etiketten likadan ut som på bilden jag visade. (och som spelet ser ut på bilden är så jag kommer ihåg det från när jag var liten)

Visserligen är det ju ibland så att det skiljer sig beroende på vilka länder de kommer ifrån också. Fan när jag kom o tänka på de är det ju ännu klurigare att komam till rätta med problemet utan att provspela först, haha.

Tiny toone adventures va ny, ska kolla upp det!

tack krappar!

Obnoxious
2007-06-22, 14:54
YES! jag hittade skiten! har hittat typ 4 olika spel alla med snurre sprätt o gänget, ja undrar ja vilket av dem det egentligen va som jag lirade som barn. Nu har jag iallafall hittat det på bilden, och det hette "Tiny Toon - Buster Busts Loose" så tack till vem det nu va som skrev tiny toon!

Blir till o köpa hem skiten o nörda lite vid ett 15 år gammalt spel! :D

http://images.tradera.com/984/49274984_1.jpg

Whistler
2007-06-22, 15:15
Jag skådar Ultimate Mortal Kombat 3. Det var konsollhistoriens höjdpunkt! Efter det gick det bara utför...