Visa fullständig version : Hangups på det attraherande könet/könen?
Vad har du för utseendegrejer som du helt enkelt inte pallar med hos det/de kön som du attraheras av?
Jag satt och snackade med ett par tjejkompisar om saken och det blev snabbt tydligt att karlarna inte hade det helt lätt för det fanns hang ups på allt från den klassiska "måste vara längre än jag" till den lite ovanligare "får inte ha liten näsa".
Vad har ni för hang ups som ni verkligen inte tror er kunna ändra på i första taget?
Jag kan säga direkt att jag har svårt för långt hår på killar. Det kan självklart se coolt ut, men jag tycker att det är obehagligt att tänka på att ta i det. Det är så förknippat med feminitet för mig, att min hjärna inte får ihop ekvationen.
När det gäller tjejer så vill jag att benen skall vara normallånga eller långa i förhållande till resten av kroppen. Korta ben kopplar jag ihop med maskulinitet.
Sen till den stora frågan. Vad gör man för att ändra på saken? Det är ju dumt att begränsa sig bara för att man någonstans på vägen fått för sig att en sak är rätt och en annan är fel.
Hangups på: Liten röv, smala ben, jättelånga tjejer,stora fötter,sillisar.
Vad göra för att ändra på sig: Vet ej.
Liten mun går bort, ruskigt osexigt. Stora näsor kan vara svårt också...
Hangups: Liten röv, smala ben, jättelånga tjejer,stora fötter,sillisar.Sillisar???????????? *grr27* Va fan?
Hur stora är stora fötter? (Vad är det här med fötter egentligen.)
Små bröst. Låter förjävligt men med små menar jag verkligen små. Förstör nog allt oavsett hur bra resten ser ut.
Jag ser gärna att killen är längre än mig, men det är inte avgörande.
Annars är det inte några specifika grejer.
Varför ska man göra något åt det? Det är som att säga att man ska öva sig på att vara bi, eller att även gilla människor med dålig hygien osv. Att kunna bli kär i alla människor behöver inte vara en bra sak.
Sillisar???????????? *grr27* Va fan?
Ja Kwon, vad har du haft för dåliga erfarenheter av silliar egentligen?
Sillisar???????????? *grr27* Va fan?
Jag tycker det ser galet ut med en dam (som har vanliga proportioner i övrigt) som har stora fötter! :D
Angående sillisar tycker jag man skall embracea sin naturlighet, helt naturliga bröst (oavsett storlek och form) kan vara vackra ändå utan att man måste packa in Salin/silicon etc
Det e inte looken i sig som är min hangup, utan själva idén, att de verkar tro att de inte räcker till med sina naturliga bröst utan måste packa in stuff för att de tror alla tycker de ser bättre ut då. Helt onödigt imho.
Fast å andra sidan bryr jag mig inte så mkt om brösten heller.
Stor näsa, "ingen" midja, på tok för stora sillisar, mycket kroppshår och ansiktshår öht
Slartibartfast
2007-06-20, 11:04
sladderpattar är det värsta. Fixar det mesta utom det.
Stor näsa, "ingen" midja, på tok för stora sillisar, mycket kroppshår och ansiktshår öht
Ansiktshår, väldigt stor hangup, true true. Jag dejtade en iransk tjej på högstadiet och hon hade hårstrån mellan tuttarna omfg. Lite muscha också om man tittade noga. Hjelp.
(ps varför har alla iranska tjejer stora tuttar, ärligt?)
Ironbabe
2007-06-20, 11:05
Jag ser gärna att killen är längre än mig, men det är inte avgörande. Annars är det inte några specifika grejer.
Varför ska man göra något åt det? Det är som att säga att man ska öva sig på att vara bi, eller att även gilla människor med dålig hygien osv. Att kunna bli kär i alla människor behöver inte vara en bra sak.
Det borde ju inte vara så svårt att hitta.. :D
Det är så jävla mycket så jag orkar inte dra allt. Det är väl därför man är singel.
Ansiktshår, väldigt stor hangup, true true. Jag dejtade en iransk tjej på högstadiet och hon hade hårstrån mellan tuttarna omfg.
Oooops, blir inte många tjejer kvar där, om inte överkroppsrakning är en större grej än jag trodde (tur för oss blekfisar att ljusa hår syns så dåligt att killarna missar dem ...). :D
MasterChief
2007-06-20, 11:13
sladderpattar är det värsta. Fixar det mesta utom det.
Leverfläckar?
Stor mage på en i övrigt smal kropp är det värsta som finns.
Stor mage på en i övrigt smal kropp är det värsta som finns.
Ja, inte så attraktivt och inte direkt vad man kallar kurvigt.
Sen till den stora frågan. Vad gör man för att ändra på saken? Det är ju dumt att begränsa sig bara för att man någonstans på vägen fått för sig att en sak är rätt och en annan är fel.
Klassisk KBT.
Först lär man se att se bilder på det. Osv.
Slartibartfast
2007-06-20, 11:17
Jepp - det är mycket bättre om kroppen också är tjock.
+1
Smalfethet är det fulaste nånsin. Hellre fet överallt.
LadyInsane
2007-06-20, 11:17
Hang-up:
Kort hår. (Ja, de enda män jag bli attraherade av har långt hår, killar med kort hår går bort direkt.)
Gula tänder.
Hang-up:
Kort hår. (Ja, de enda män jag bli attraherade av har långt hår, killar med kort hår går bort direkt.)
Gula tänder.
Men för i helvete! De är naturligt gula och tandläkaren sa att de var som pansarplåt! I can't do anything about it unless I bleach the fuckers.
Det långa håret är på väg :naughty: :laugh:
+1
Smalfethet är det fulaste nånsin. Hellre fet överallt.
Jag var i o f s ironisk och det var därför jag tog bort det inlägget. Av två dåliga val så föredrar jag en snygg/smal kropp med en defekt, än en helfulkropp.
Oooops, blir inte många tjejer kvar där, om inte överkroppsrakning är en större grej än jag trodde (tur för oss blekfisar att ljusa hår syns så dåligt att killarna missar dem ...). :D
Du har rätt.....mummel mummel...
LadyInsane
2007-06-20, 11:24
Men för i helvete! De är naturligt gula och tandläkaren sa att de var som pansarplåt! I can't do anything about it unless I bleach the fuckers.
http://kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=96534:D
Det långa håret är på väg :naughty: :laugh:
Ohh baby!:naughty:
hahavaffan
2007-06-20, 11:25
Hittade en sjukt fin tjej i Australien... kanon ända tills jag såg henne äta. Hon åt så jävla osexigt! Totalt nollad efter det.
Stora, långa eller konstiga bröstvårtor är ju jävligt äckligt.
Ush ush, kommer aldrig få ligga med nån i den här tråden iallafall.
LadyInsane
2007-06-20, 11:26
Hittade en sjukt fin tjej i Australien... kanon ända tills jag såg henne äta. Hon åt så jävla osexigt! Totalt nollad efter det.
Stora, långa eller konstiga bröstvårtor är ju jävligt äckligt.
Haha, vilka roliga hang-ups!:D Jag hade ingen aning om att man som tjej bör äta sexigt!:laugh:
Jag hade ingen aning om att man som tjej bör äta sexigt!:laugh:
Det var nog inte det han menade, det räcker väl med att bete sig normalt vid bordet. Men om en tjej slafsar och glupskar sig, och har allmänt dåligt bordsskick - så kan det lätt tolkas som osexigt.
hahavaffan
2007-06-20, 11:34
Det var nog inte det han menade, det räcker väl med att bete sig normalt vid bordet. Men om en tjej slafsar och glupskar sig, och har allmänt dåligt bordsskick - så kan det lätt tolkas som osexigt.Precis. Hon åt helt sjukt. Typ vidöppen mun, satt helt skumt... svårt att sätta fingret på vad det var.
LadyInsane
2007-06-20, 11:36
Det var nog inte det han menade, det räcker väl med att bete sig normalt vid bordet. Men om en tjej slafsar och glupskar sig, och har allmänt dåligt bordsskick - så kan det lätt tolkas som osexigt.
Jo, jag förstår det. Men alla har olika bordsskick. Det kan vara normalt för en brud att glupskt trycka i sig en hamburgare. ;)
Precis. Hon åt helt sjukt. Typ vidöppen mun, satt helt skumt... svårt att sätta fingret på vad det var.
Haha vad komiskt. Detta kommer förstöra alla mina framtida dejter. Då ska jag satsa hundra procent på att äta så sexigt som möjligt...:D
Smackande läten när de äter *RYYYYS* *cry* :em:
Ok att det händer ibland men jag får sammanbrott om jag hör det hela tiden. Roidrage @ Rahf med tillhörande tomatfejs
Jo, jag förstår det. Men alla har olika bordsskick. Det kan vara normalt för en brud att glupskt trycka i sig en hamburgare. ;)
Det kan vara sexigt, när en tjej, som i vanliga fall äter "normalt" - trycker i sig en burgare. Lite tillfälligt glupsk så där. Och det är väl egentligen inget fel om hon är ett matvrak - men hon behöver ju inte äta som om hon trodde att hon måste snabba sig så att inte maten försvinner. På samma sätt som du/ni också kan störa er på killar som äter som grisar.
-Mörk/basröst
-Plattarsle dvs ingen put
-Stor haka kombinerad med en näsa som krokar sig neråt, häxansikte.
-Övervikt
-Alltför grov
-Alltför stor och lång
-Ansiktshår och överdrivet mycket hår på kroppen, syns mest på tjejer som har mörk kroppsbehåring.
-Pinnsmal kropp
Det är nog saker som är turn-offs på tjejer.
Framför allt om en tjej har plattrumpa och är pinnsmal, så kan hon äta upp sig. Hårvaxning för de som är håriga, inte ta anabola steroider om de är alltför grova. Gå ner i vikt om de är överviktiga. Det är saker som tjejerna kan göra för att bli snyggare.
-Fet
-Håriga
Annars så är det fint
Det finns "typer" som jag inte attraheras av och som jag har svårt att se mig själv nånsin kunna bli attraherad av men jag kan inte plocka ut nån enskild utseendegrej sådär. Svår akne, kraftig fetma eller om man är supermager är saker som förmodligen skulle kunna påverka, men de sakerna känns inte heller som några hang ups direkt.
Försöker att inte ha hang up´s på vad det än gäller, utseende, karaktär, personlighet, egenheter m.m då det begränsar mig och mina möjligheter till vänskap och upplevelser. Så klart är det inte helt lätt.
Jag antar att Nina vill att vi använder oss av en potentiell relationsmaterialsynvinkel i tråden. Isf försöker jag att inte låta mig styras av yttre attribut. Det är iaf ett tanke jag försker hålla fast vid i det flesta lägen.
Om jag hade väldigt många hang ups så kanske jag skulle misstänka att det låg nåt annat bakom ( ett sätt att skydda mig från att bli kär i nån öht tex) annars skulle jag nog inte se det som ett problem att ha ett par hang ups.
Granatgiraffen
2007-06-20, 12:23
Stora fötter gillar jag inte!
edit
alla tjejkids verkar ha clownfötter nu!? Tur att man är gammal nu.
Tjejer som klagar på hur de ser ut och sedan klämmer i sig massa godis/chips efter att de klagat på att de inte kan äta den vanliga maten för de blir feta... big nono...
Edit: Glömde stora fötter (storlek 40+) usch... :)
Utöver de vanliga grejerna som man ogillar så har jag för egen del svårt för tjejer med breda axlar samt muskulösa tjejer ö h t.
Själva kroppen bryr jag mig inte så jättemycket om, dock är det väldigt oattraktivt med konstiga, stora vårtgårdar. Bröststorleken är inte direkt viktig, även om lite halvstora bröst alltid är trevligt. Silikon är inget jag gillar.
Sofia4_4
2007-06-20, 12:27
De hangups jag har kan lätt försvinna om killen är smart. En dum kille kan vara hur snygg som helst och ändå inte få min uppmärksamhet.
Men visa grejer - som personlig hygien, vilket involverar att ta hand om sin kropp, dvs - inte vara för spinkig eller för överviktig, är mina hangups. Fast en smart kille tar hand om sin kropp, annars tycker jag inte han är så smart.
Stora fötter gillar jag inte!
edit
alla tjejkids verkar ha clownfötter nu!? Tur att man är gammal nu.
Räknar 41 som stort? :( *cry*
Jag sitter här och klurar: en hangup är det en irrationell hangup eller i det här sammanhanget helt enkelt en estetisk preferens?
Jag misstänker att hangup ursprungligen är mer av en irrationell compulsive disorder (om jag drar det till dess yttersta spets) mer än en estetisk preferens?
Jag kanske har fel.
Hangups på de som är framtunga ist för baktunga :D (aka sunkiga proportioner)
Tänder inte på tjejer som är "manliga" och i det ingår väl att hon är längre än mig, större än mig (väger mer än mig/muskulös), mörk/konstig röst, hårig (går bra om hon gör något åt det), beter sig för manligt.
Sen har jag märkt att det händer att jag stör mig på om tjejer är korta, inte så mycket för att jag tycker det är fult eller så utan mer för att det är jobbigt när man pussas/kramas och att jag behöver kolla ner på bruden. Så under 165 är lite jobbigt.
Tjocka
Maskulina drag i ansiktet (bred haka, grov näsa osv)
Allt för smala/platta.
Varför ska man göra något åt det? Det är som att säga att man ska öva sig på att vara bi, eller att även gilla människor med dålig hygien osv. Man kan gott göra något åt de saker man inte trivs med hos sig själv, tycker jag. Det är ju bara tankar. När jag var yngre tyckte jag inte att blonda killar var söta. Sen tyckte jag inte att killar med utländskt utseende kunde vara attraktiva. Sen tyckte jag ditten, och sen tyckte jag datten. Nu gillar jag det mesta. :D Dessutom är det synd om alla karlar/brudar som får en massa press på sig. Jag menar... skostorleken. Ok, om man är fotfetishist, men annars är det väl lite extremt. Typ om jag kan se att en snubbe har nästan samma skostorlek som jag, utan att tänka "usch omanligt, moste springa" så är det bättre, tycker jag. Jag tänkte slå ett slag för att släppa en hang up om året. Allt för att människan skall bli en lyckligare varelse (och att korta killar/långa tjejer skall få mer sex/kärlek).
-Stor haka kombinerad med en näsa som krokar sig neråt, häxansikte. Fan också. :em:
beter sig för manligt.Utveckla.
Alla har ju olika hangups, dvs det finns en åt alla, även korta killar/långa tjejer.
E la inget fel med hangups, såvida inte alla har exakt samma hangups. Jag vill inte bli av med mina hangups.
Då är det ju vissa grupper som aldrig får sex! :D
Man kan gott göra något åt de saker man inte trivs med hos sig själv, tycker jag.
Trivs människor generellt inte med sina hang ups? Det är inget personlighetsdrag, det är en preferens. Jag ser fortfarande inte problemet.
Nåväl, vill man lära sig tycka om det man inte gillar nu kanske man får göra som när man ger barn smakportioner av olika sorters mat: hångla lite lätt med en brud med stora fötter eller en kille med 20 kilos övervikt. Frågan är om någon blir gladare av det.
Ja, jag tror dessa hangups behövs.
grova fotleder, kom på mig själv med att från att tycka att en tjej var jäkligt söt till att inte alls finna henne attraktiv när jag såg hennes fotleder, skulle vilja svara som krampus men just det där med fotlederna....
Kan inte heller förstå varför man ska ändra på sig och försöka bortse från det man inte gillar. Okej att man kanske kan irritera sig på att man stör sig på lite för mycket, men om man verkligen inte gillar vissa saker - så är det ju inte mer med det. Fattigt om man gillade allt hos alla.
Trivs människor generellt inte med sina hang ups? Det är inget personlighetsdrag, det är en preferens. Jag ser fortfarande inte problemet.
Nåväl, vill man lära sig tycka om det man inte gillar nu kanske man får göra som när man ger barn smakportioner av olika sorters mat: hångla lite lätt med en brud med stora fötter eller en kille med 20 kilos övervikt. Frågan är om någon blir gladare av det.Om de gör? Nej, det tror jag inte. "Om han bara vore lite längre/smalare/hade större händer/whatever." Sånt har jag hört några ggr. Optimalt vore att tända på alla. Då kunde man gå bara på personligheten. :D Fast då vore det KÖRT för mig. :(
Min hang up när det gäller överviktiga killar tänker jag inte utmana. Jag ser inte så mycket att vinna. De kommer säkert dö i förtid och snarka en massa.
Alles: Är det bara jag som ändrar smak genom livet? Olika saker blir olika viktiga. Hang ups försvinner av sig självt osv.
JustinCredible
2007-06-20, 13:11
Svårt att förklara men tjejer som ser typ "vanliga" ut går bort. Alltså som är helt alldagliga. Hellre att dom har något skumt drag hehe. En tjej som jag brukar schpana in på tunnelbanan har typ jättestora ögon som sitter långt ifrån varann*cupid*
Alles: Är det bara jag som ändrar smak genom livet? Olika saker blir olika viktiga. Hang ups försvinner av sig självt osv.
Jag hoppas att jag aldrig ändrar smak! :D
Jag är mkt nöjd med mina hangups/ser inga problem med detta.
Tänk om man/jag inte hade haft några hangups överhufvudtaget, då hade man ju sexat med alla möjliga! :Virro
Optimalt vore att tända på alla. Då kunde man gå bara på personligheten. :D
Kan inte se det optimala i det. Hur speciell tror du din partner känner sig när han vet att du kan tända på alla?
Nä jag tror dom flesta ändrar lite smak - eller modifierar sina krav en aning.
Viisa hang ups försvinner ja - men vissa gör det aldrig. Och det tycker jag är bra.
Det är så jävla mycket så jag orkar inte dra allt. Det är väl därför man är singel.
+1
En del tjejer tycker inte om mitt utseende eller gillar hur jag är som person, det betyder inte att jag vill ändra på mig. För att jag vet att det finns en eller annan alltid som som kommer att tycka om mig. Det är bättre att vara som man är, det lönar sig i längden, det är lätt hänt att man tappar bort sig själv om håller på och ändrar på sig jämnt och ständigt. Det leder bara till kaos.
Tänk om man/jag inte hade haft några hangups överhufvudtaget, då hade man ju sexat med alla möjliga! :VirroJa..? :D
Hur speciell tror du din partner känner sig när han vet att du kan tända på alla?Han/hon kan väl kunnat känna sig speciell för sin personlighet!? Det är bara en tanke. Jag säger inte att jag hade klarat det.
Jag har en till,
Dålig hållning
Han/hon kan väl kunnat känna sig speciell för sin personlighet!? Det är bara en tanke. Jag säger inte att jag hade klarat det.
Jo visst - men det optimala är väl när partnern vet att man tycker personligheten är speciell - och att man är kräsen och inte är lätt-tänd - men i dennes fall är man hur tänd som helst.
Jag har en till,
Dålig hållning
Hållningen gör jävligt mycket faktiskt.
Jag har en till,
Dålig hållning
+1 true, + gångstilen.
Pojke med pinnsmala armar och perfekta pianohänder. *spy* (Jag anser att det är en icke färdigvuxen pojke och inte en man om han har mindre armar än mig:D ). Jag får en sådandär "tyckasyndomkänsla* istället när jag ser dessa. Killen bär väl knappast ens hem matkassar.
O sådana där fula jeans som hänger i röven i kombination med platt röv. Och långt hår på killar faller mig inte heller i smaken direkt.
NiXPhoenix
2007-06-20, 13:32
Räknar 41 som stort? :( *cry*
Vanliga skor eller gympadojor? De senare brukar ju vara lite mindre i storlekarna.
Men ja, 41 i skor för en tjej är stort.
Jag föredrar själv tjejer med mer normala fötter.
Längd har jag inget större problem med dock, eller jag kan i alla fall lätt tänka mig att vara ihop med en lite längre tjej (är korta 175cm själv så) vilket inte alltid verkar gälla på motsatta sidan. :D
Mass-Tech
2007-06-20, 13:39
Tjejer med riktigt kort klippt hår.
Tjejer som tycker Jay Cutler är ful.
Vanliga skor eller gympadojor? De senare brukar ju vara lite mindre i storlekarna.
Men ja, 41 i skor för en tjej är stort.
Jag föredrar själv tjejer med mer normala fötter.
Längd har jag inget större problem med dock, eller jag kan i alla fall lätt tänka mig att vara ihop med en lite längre tjej (är korta 175cm själv så) vilket inte alltid verkar gälla på motsatta sidan. :D
Ja har 41, 5 kan ja få dra till med i riktigt små gympadojjor tom.
Andy.da.wohoo
2007-06-20, 14:04
Att tjejen är kortare än mig är ganska viktigt.
Sen så måste hon ha fina ben *drool*
Tjejer med kort hår har jag ofta (INTE ALLTID) svårt att tycka är attraktiva..
hangups:
tjejer med liten eller obefintlig rumpa.....*gah!*
Recept: Skicka dom till gymmet!!
haha +1
AFanatic
2007-06-20, 14:36
Pojke med pinnsmala armar och perfekta pianohänder. *spy* (Jag anser att det är en icke färdigvuxen pojke och inte en man om han har mindre armar än mig:D ). Jag får en sådandär "tyckasyndomkänsla* istället när jag ser dessa. Killen bär väl knappast ens hem matkassar.
O sådana där fula jeans som hänger i röven i kombination med platt röv. Och långt hår på killar faller mig inte heller i smaken direkt.
:laugh: Exakt sådär tänker jag med - va fan har pojkvaskern inte ens tagit ett enda spadtag i sitt liv, eller vad är det frågan om?! - sedan har jag en hel hög hang ups till, men som tidigare redan sagt, orkar inte riktigt räkna upp alla.
:laugh: Exakt sådär tänker jag med - va fan har pojkvaskern inte ens tagit ett enda spadtag i sitt liv, eller vad är det frågan om?! - sedan har jag en hel hög hang ups till, men som tidigare redan sagt, orkar inte riktigt räkna upp alla.
Tack ska ni ha :em: :( *cry* Har väldigt små händer trots hyfsat aktivt leverne.
Räkna upp några till Afan :)
Räkna upp några till Afan :)
Jag kan nog hjälpa till. :angel:
Hår på ryggen
Orakade armhålor
Dålig hållning
Velighet (Ej ärlig o rak på sak)
Och ett menlöst handslag. Det ska vara rejält!
.......
Tjejer som tycker Jay Cutler är ful.
:D
Tack ska ni ha :em: :( *cry* Har väldigt små händer trots hyfsat aktivt leverne.
Ja det är ju lite svårt att få större händer pga att man är aktiv.
Ja det är ju lite svårt att få större händer pga att man är aktiv. Men vad spelar det för roll när ingen har nämnt händer.
:laugh::D :laugh:
:em:
Översminkning
Silikon
Menlöst handslag (tack Mirre)
Orakade ben/armhålor (knappast särskilt vanligt)
Tjejer med muskler. Speciellt vid deff. Tyvärr väldigt avtändande.
Fint väder idag :D
Trodde det var händer det snackades om, har varit uppe på tapeterna i andra konversationer jag haft och då blir man lite less.
I am ashamed :em: :(
Ingrodd svett lukt, skulle egentligen kunna sammanfattas med orenlighet i allmänhet. Svett lukt kan lukta gott i vissa fall, men här pratar jag om den som vittnar på seriös orenlighet.
Dreadlocks är jag inte förtjust i heller, skulle jag nog inte klara av.
Ingrodd svett lukt, skulle egentligen kunna sammanfattas med orenlighet i allmänhet. Svett lukt kan lukta gott i vissa fall, men här pratar jag om den som vittnar på seriös orenlighet.
Dreadlocks är jag inte förtjust i heller, skulle jag nog inte klara av.
Då är det ju bara för en svettig dreadlocks-kille att duscha och klippa sig, så är allt lugnt.
Det måste vara skönt att ha såna hang ups som personen i fråga lätt kan ändra på.
Slabbefusk
2007-06-20, 15:25
tjejer över 170 =(
Tjejer under 170 cm. ;)
Obefintlig bakdel.
Oproportionerlig kropp t.ex. smal men riktig putmage.
Lovehandles som går över godkänd storlek.
Tjattrig, tjejer som hela tiden är så jävla upp i gasen och det enda man hör är "Ååååååååååååååååhhhhh men HEERREEEGEEEEEWWWWWDD!!!"
Tjejer som gör sig till och det märks att de gör det.
Daniiiel
2007-06-20, 15:27
Stora näsor, sillisar.
Gnällig röst är förödande. En gnällig attityd på det gör ont i min själ.
Då är det ju bara för en svettig dreadlocks-kille att duscha och klippa sig, så är allt lugnt.
Det måste vara skönt att ha såna hang ups som personen i fråga lätt kan ändra på.
Jo, sant! :)
Fast jag skulle nog påstå att jag har fler hang ups. De finns ju andra saker som man nog inte ens tänker på, som man skulle reagera mot. Extremfalls-exempel: Skulle aldrig kolla efter en 90-årig gubbe. :D Det är ju inte nått som jag räknar som en hang up. Så en hang up, är väl nästan en sån sak som man då ändå medvetet funderar på om man skulle kunna tolererar eller hur man nu säger. En riktig hang up är nog dessa saker som vi är omedvetna om och som gör av vi utesluter andra utan att tänka två gånger. :)
Tjejer under 170 cm. ;)
Obefintlig bakdel.
Oproportionerlig kropp t.ex. smal men riktig putmage.
Lovehandles som går över godkänd storlek.
Tjattrig, tjejer som hela tiden är så jävla upp i gasen och det enda man hör är "Ååååååååååååååååhhhhh men HEERREEEGEEEEEWWWWWDD!!!"
Tjejer som gör sig till och det märks att de gör det.
+1 Speciellt när de ska spela fulla, värsta jag vet.
Har varken analyserat eller kategoriserat eventuella hangups, men det betyder knappast att jag blir intresserad av folk till höger och vänster.
Utseende-hangups är jag inte medveten om alltså (dålig hygien goes without saying), å andra sidan har jag hang-ups på åsikter, inga moderater el liknande innanför mina panties! :D (ett sundhetstecken iofs)
Ironbabe
2007-06-20, 16:12
Hår på ryggen
Muskel-lös
Speta händer *urk*
Kortare än jag
Tics (klarar bara inte av det, börjar härma efter nån sekund)
Odörer
Dålig andedräkt
Finns säkert några till men kommer inte på just nu ;)
LadyInsane
2007-06-20, 16:12
sillisar.
Vad e de?
Utseende-hangups är jag inte medveten om alltså (dålig hygien goes without saying), å andra sidan har jag hang-ups på åsikter, inga moderater el liknande innanför mina panties! :D (ett sundhetstecken iofs)
LOL! :D
LOL! :D
LOL:a bäst du vill, detta har varit ett problem för mig! En gång upptäckte jag att killen jag satt på dejt med var med i centern.. *spy* Fick veta det över en lunch, har aldrig ätit å dumpat samtidigt förr. Å andra sidan var det första daten, smärtfritt.
Några år senare mötte jag en hottie som alla andra såg fel på (att han tränade för mkt, att han var 16 år äldre, att han hade barn, mm - inget av detta besvärade mig). När han helt plötsligt stolt visade upp att han kandiderade på nån post inom kristdemokraterna - MY GOD VAD JAG DROG!! *ryser* *spy*
Nä, sånt kollas NOGA därefter! *spy*
Killar med glasögon och liten snopp
Massa hår där nere (skrevet). Orakade tjejer kan få mig att dra därifrån.
Fett. Hatar feta brudar.
det har lellan redan sagt, moderater går bort ;)
NiXPhoenix
2007-06-20, 16:31
Vad e de?
silikonpattar
Har jag själv inget emot alls, men har inte en aning om hur det känns i och för sig. Bryr mig nog ändå mer om det estetiska skulle jag gissa. Bara för att man skaffar inlägg behöver man ju inte satsa på jättestora, finns många tjejer med förhållandevis små, schyssta silikonbröst.
Motorbreath
2007-06-20, 16:34
Dålig hållning.
Fet.
Smalfet.
Gnällig röst.
Opassande behåring.
Jag kom på en hang up som jag vill bli av med. Jag har jättesvårt för de flesta tatueringar. Nästan alla är ju gaddade nu för tiden, så det sabbar en hel del utbudsmässigt. Ett tag var jag tillsammans med en snubbe som hade ett svärd med en indianfjäder och en ros eller nått sånt på bröstet. Det var ett problem på riktigt. Jag menar, tänk om man träffar mannen i sitt liv, och så har han en bild på sin hund/sina barn/en seriefigur (osv.) tatuerat på bringan. What to do?
Jo visst - men det optimala är väl när partnern vet att man tycker personligheten är speciell - och att man är kräsen och inte är lätt-tänd - men i dennes fall är man hur tänd som helst.Det optimala för mig är att partnern inte kan attraheras sexuellt av något annat än mig och tanken på mig samt att han tycker att min personlighet är teh bomb of bombs. Detta måste dock ändras omedelbart, om jag inte vill vara tillsammans med honom längre. Fast allt det där är ju baserat på min låga självkänsla.
Dreadlocks är jag inte förtjust i heller, skulle jag nog inte klara av.Dreadlocks är som långt hår, fast ännu värre. Det tänder jag inte på. (på killar)
Tjejer som gör sig till och det märks att de gör det.Amatörer, kallar vi dem!
Opassande behåring.Opassande? Vi snackar allt utom ögonfransar, bryn, och huvudhår, eller?
bara jag som efter ha läst igenom denna tråden tkr lite många klankar ner på tränade brudar,, fast ni kanske menar extremfall, annars e alla rätt duktiga på o berömma flickorna i andra trådar tkr jag:)
Vettifan vad jag stör mig på hos tjejer. Men min fd tyckte jag tuggade all mat för "hårt" eller något.. jag tuggade likadant hela tiden. Tydligen väldigt irriterande när jag åt ägg. Tuggade hårdare bara för att jävlas därefter.
Men min fd tyckte jag tuggade all mat för "hårt" eller något.. jag tuggade likadant hela tiden. Tydligen väldigt irriterande när jag åt ägg. Tuggade hårdare bara för att jävlas därefter.
och sedan blev hon Fd :D
Vettifan vad jag stör mig på hos tjejer. Men min fd tyckte jag tuggade all mat för "hårt" eller något.. jag tuggade likadant hela tiden. Tydligen väldigt irriterande när jag åt ägg. Tuggade hårdare bara för att jävlas därefter.Frågan var ytligare än så. Här snackar vi yttre attribut. Typ som att Slarti inte pallar leverfläckar, och att Kwon slaknar av tvåsiffriga stussmått.
Nitrometan
2007-06-20, 17:27
Jag kom på en hang up som jag vill bli av med. Jag har jättesvårt för de flesta tatueringar. Nästan alla är ju gaddade nu för tiden, så det sabbar en hel del utbudsmässigt. Ett tag var jag tillsammans med en snubbe som hade ett svärd med en indianfjäder och en ros eller nått sånt på bröstet. Det var ett problem på riktigt. Jag menar, tänk om man träffar mannen i sitt liv, och så har han en bild på sin hund/sina barn/en seriefigur (osv.) tatuerat på bringan. What to do?
Fram med bandslipen och ta bort den. "Ledsen älskling, men den måste bort!"
Motorbreath
2007-06-20, 17:28
Opassande? Vi snackar allt utom ögonfransar, bryn, och huvudhår, eller?
Med opassande menade jag förutom det som var och varannan rakar/vaxar: Ansiktsbehåring, hår på ryggen mm.
och sedan blev hon Fd :D
Dock jag som stod för dumpandet :p
Frågan var ytligare än så. Här snackar vi yttre attribut. Typ som att Slarti inte pallar leverfläckar, och att Kwon slaknar av tvåsiffriga stussmått.
Ajja. Jag pallar inte med alla brudar som ser likadana ut, sett till klädsel bl.a. Varenda kotte har såna däringa leggings nu för tiden, mest störande.
Hallo allihopa :)
Det mest avtändande på en tjej för mig är.
När en tjej står framför en spegel och klämmer finnar 30min på kvällen.
När en tjej säger ytliga dumma saker och vill ha medhåll *läskigt*
När en tjej får ätstörningar och tror att du ska tycka att det är ok.
En tjej som tror att hon ska belöna en, när man vart en duktig ponke genom sex, alltså tror för mycket om sig själv och sin sexuella dragningskraft i tron att män gör allt för sex... usch och dra o drit vad äckligt *S*
När en tjej berättar för dig att hon har ett förhållande med en av dina bästa vänners vän, och fortsätter med att hon är även älskarinna åt samme bäste väns bror.. *darr*
Hangups på: Liten röv, smala ben, jättelånga tjejer,stora fötter,sillisar.
Vad göra för att ändra på sig: Vet ej.Som alltid, vad gäller Kwon's inlägg:
+1
hahavaffan
2007-06-20, 17:42
Ställen som ska vara fria från hår, men inte är det = fyyfaan.
Jag kan inte riktigt komma på något jag hänger upp mig på. Det skulle väl kanske vara tjejer som flashar sina buskiga armhålor. Annars tycker jag ni är så ytliga och fördömande. Fy! ;)
Bukfetma, kort hår, blonderat hår, för stora silikonbröst, mycket kroppsbehåring, osv.
Allt detta kan dock förbises om kvinnan i fråga har en väl fungerande hjärna och ett sinne för humor. Just humorn är ni i kvinnosläktet oftast inte väl utrustade med.
Menar du kombinationen eller något utav dem? :)
Mina hang-ups:
Plasttuttar
Överdrivet sminkad
Dålig hållning
Övervikt
Och den jobbigaste av alla:
Fula händer *cry*
Menar du kombinationen eller något utav dem? :)
Är du orolig nu? :D
Ironbabe
2007-06-20, 18:03
När det gäller tjejer så vill jag att benen skall vara normallånga eller långa i förhållande till resten av kroppen. Korta ben kopplar jag ihop med maskulinitet.
Du jorde mik klad nu :D Du elskar min kråpp asså.. När gifter vi oss?
För mig är det viktigt att benen är lika långa. Ojämnt långa ben kopplar jag ihop med vingliga tjejer - och såna måste man stödja hela tiden.
beter sig för manligt.
Utveckla.
Har svårt att komma på några konkreta exempel men tänk dig en pojkflicka fast i vuxen ålder, det gillar jag inte. Jag kan fortfarande tända på dem om de ser bra ut och håller sig lugna med grabbigheten men något förhållande lär det nog inte bli. Jag vill att min flickvän ska vara en kvinna och inte en man-wannabe.
För mig är det viktigt att benen är lika långa. Ojämnt långa ben kopplar jag ihop med vingliga tjejer - och såna måste man stödja hela tiden.
det där va seriöst kul som satan. :D
Du jorde mik klad nu :D Du elskar min kråpp asså.. När gifter vi oss?Driver du med mig nu? Typ för att jag raggar brudkött på kolo, och nu vill du komma in och liksom "pwned"? *paranoid*
Har svårt att komma på några konkreta exempel men tänk dig en pojkflicka fast i vuxen ålder, det gillar jag inte. Jag kan fortfarande tända på dem om de ser bra ut och håller sig lugna med grabbigheten men något förhållande lär det nog inte bli. Jag vill att min flickvän ska vara en kvinna och inte en man-wannabe.Slutsats: Du känner dig osäker i din manlighet?
Jag älskar "grabbiga" brudar. De brukar vara roliga.
Ironbabe
2007-06-20, 19:19
Driver du med mig nu? Typ för att jag raggar brudkött på kolo, och nu vill du komma in och liksom "pwned"? *paranoid*
Jag driver ALDRIG om såna allvarliga saker som giftemål *whistle* Men det är OK jag fattar piken! Du vill inte ha mig *slap* BITCH
Slutsats: Du känner dig osäker i din manlighet?
Jag älskar "grabbiga" brudar. De brukar vara roliga.
Varför skulle han vara det bara för han tycker så?
om Du t.ex inte hade gillat killar som uppför sig som tjej gör det dig då osäker i din kvinnlighet?
Hang ups:
Översminkade
Feta
Massa kroppsbehåring
Längre än mig
Oallmänbildade eller på annat sätt tröga
Brist på humor
Bryr sig för mycket om vad andra gör/tycker
Ska berätta sina livshistorier om dumma pojkvänner etc etc
Hang Ups: Dåliga tänder (ordningen, färgen osv, "normala" är helt ok)
Obefintlig/liten/medelliten röv (avtändande för mig, kan inte tänka mig en brud utan en rumpa å klämma på)
Halv Hang Up: Kort hår, blir en halv för att det finns en viss minoritet som passar i det, men iofs hade dom nog ändå sett bättre ut i långt svallande kvinnohår.
om Du t.ex inte hade gillat killar som uppför sig som tjej gör det dig då osäker i din kvinnlighet?Ja, självklart. Jag har feta nojor för att jag är för maskulin på olika sätt.
Jag driver ALDRIG om såna allvarliga saker som giftemål *whistle* Men det är OK jag fattar piken! Du vill inte ha mig *slap* BITCHFan, du är en sån där tjej som man inte vet var man har. Posta en helkroppsbild nu, så skall jag avgöra om benlängden är så pass att den kan föranleda en trolovning. Sen kan du skratta åt mig för att jag gick på bluffen. *cry*
Rahf har långa ben :em: fast de kommer nog inte visas förrän om ungefär ett år till.
Tjejer med för lite muskler. Det ska synas att de tränar.
Edit//Det gör inte ett dugg om de har massor med muskler
Windstalker
2007-06-20, 20:04
Tjejer med för mycket muskler (de ska med andra ord inte ha så mycket)
Långa tjejer
Tjejer med obefintliga rövar (platta)
Tjejer helt utan byst/tuttar
Vilda och "manliga" tjejer (till beteendet)
Tjejer som hela tiden fiskar komplimanger
Tjejer med stora fötter
osvosv..
Intressant att så många har pattar som ett hang up.
Är det störst hang up om en tjej med små sladderpattar och extremt stora ojämna vårtgårdar väljer att operera sig snygga, naturligt formade sillispattar eller om hon inte gör det?
Eller är hon körd oavsett vad hon väljer?*popcorn*
Själv klarar jag inte av extremt fula skratt. Och dålig andedräkt men det går att avhjälpa..
Windstalker
2007-06-20, 20:10
Intressant att så många har pattar som ett hang up.
Är det störst hang up om en tjej med små sladderpattar och extremt stora ojämna vårtgårdar väljer att operera sig snygga, naturligt formade sillispattar eller om hon inte gör det?
I mitt fall är det nog kört ja, men who cares?
Hangups;
rökning - kan överhuvudtaget inte tänka mig vara ihop med någon som röker
fjortiskillar och ännu värre 30 årskillar som fortfarande är fjortiskillar
ointelligens
machograbbar
riktigt smala killar
kalle_banan
2007-06-20, 20:13
Hon får ju inte vara ful i sin helhet, och ang detaljerna går fula tänder bort, dålig hygien, stor näsa, kort hår (militärkort eller lesbiskt kort), tomboys som hävdar sig och är stöddiga också, dom verkar ha dåligt självförtroende och går fetbort, men en brud som klär sig "som en kille" kan vara sjukt snygg, hårband, stora brallor och en snarare tajt hoodie på det *drool*
Spydiga pessimistiska attityder dessutom. rökning.
Fan man blir ju knäpp av att tänka på vad man stör sig på, man borde göra en omvänd lista, vad måste din pingla/dude ha?
man borde göra en omvänd lista, vad måste din pingla/dude ha?Post teh thread, man! :thumbup:
Smackande läten när de äter *RYYYYS* *cry* :em:
Ok att det händer ibland men jag får sammanbrott om jag hör det hela tiden. Roidrage @ Rahf med tillhörande tomatfejs
Åh fyfan. Don´t get me started. *ryser irl*
Vettifan vad jag stör mig på hos tjejer. Men min fd tyckte jag tuggade all mat för "hårt" eller något.. jag tuggade likadant hela tiden. Tydligen väldigt irriterande när jag åt ägg. Tuggade hårdare bara för att jävlas därefter.
Lär dig äta ffs!
När man nästan är igenom sin matbit så saktar man ner så tänderna inte slår ihop och ger ifrån sig en massa ljud.
Slutsats: Du känner dig osäker i din manlighet?
om Du t.ex inte hade gillat killar som uppför sig som tjej gör det dig då osäker i din kvinnlighet?
Bra svar av cennys, sen brukar jag säga att om jag skulle vilja sätta på en muskulös, stor människa så varför inte like gärna ta en kille. :rolleyes:
Dessutom om man tex inte gillar små näsor? Tror det var du som inte gjorde det kan ha helt fel, är man osäker på sin näsas storlek då?
Bra svar av cennys, sen brukar jag säga att om jag skulle vilja sätta på en muskulös, stor människa så varför inte like gärna ta en kille. :rolleyes:
du är den första på kolo som förstår mig *cupid* :D
du är den första på kolo som förstår mig *cupid* :D
Era muskler har fått kontakt.
....sen brukar jag säga att om jag skulle vilja sätta på en muskulös, stor människa så varför inte like gärna ta en kille. :rolleyes:
Så i din lilla värld är tjejer med mycket muskler killar???? Stackars dig.
Ironbabe
2007-06-20, 20:54
Fan, du är en sån där tjej som man inte vet var man har. Posta en helkroppsbild nu, så skall jag avgöra om benlängden är så pass att den kan föranleda en trolovning. Sen kan du skratta åt mig för att jag gick på bluffen. *cry*
Tillräckligt långa för dig? *rolleyes* Gammal bild men ben- och överkroppslängden är densamma :D (hornen är nya)
Do we have a match??
http://img160.imageshack.us/img160/4568/longoofa3.jpg (http://imageshack.us)
varför är det stackars han?
Tillräckligt långa för dig? *rolleyes* Gammal bild men ben- och överkroppslängden är densamma :D (hornen är nya)]
vad mätte din midja om jag får fråga? =)
Utan inbördes ordning.
rött hår
leverfläckar
ovårdat hår
hållning
tafatthet
stora bröst
platt rumpa
ovårdat språk
dålig attityd
ostrikt träning :)
thailänskor, kineser, japaner
ung ålder
ovårdat hår
Och jag som trodde du älskade mig. *cry*
Självklart inte, men sen är frågan när en kvinna börjar bli mer manlig än kvinnlig i sitt utseende. I mina ögon så är någon med mycket muskler manlig, om det är medfött, inlärt eller något annat är strunt samma men det är vad jag tycker och tänker. Tjejer kan vara kvinnliga och ändå ha muskler men min gräns för vad som fortfarande är kvinnligt går nog betydligt lägre i muskelmassa sett än vad det gör för dig.
Och jag som trodde du älskade mig. *cry*
+platt rumpa :D
+platt rumpa :D
Fan också. Toppat med ostrikt träning. :D
Fan också. Toppat med ostrikt träning. :D
Du har charm ändå ... vem kan motstå dig då?
AFanatic
2007-06-20, 21:16
Jag kan nog hjälpa till. :angel:
Hår på ryggen
Orakade armhålor
Dålig hållning
Velighet (Ej ärlig o rak på sak)
Och ett menlöst handslag. Det ska vara rejält!
.......
Haha :thumbup:
Jag dömer oftast ut en person med en gång om handslaget är som en kall död fisk. Det säger ganska mkt om vem man har framför sig.
+ Han får inte vara kortare än jag lr väga mindre...liksom vadå kulstötning. :D
+ ej långt hår även om Depp passar osedvänligt bra i det...hmm.
m.m.
Du har charm ändå ... vem kan motstå dig då?
Naaaaaaaaaw. *cupid*
Angående långt hår. Tycker det är svårt att vara helt generell. I 99 fall av 100 skulle jag säga att långt hår inte är en fördel. Men så har vi den 100 personen som tränar på mitt gym och ser ut som en muskulös alv med sitt långa hår. Han är riktigt fin och håret bidrar faktiskt.
Men så har vi den 100 personen som tränar på mitt gym och ser ut som en muskulös alv med sitt långa hår. Han är riktigt fin och håret bidrar faktiskt.
Tränar du i Norrtälje?
Självklart inte, men sen är frågan när en kvinna börjar bli mer manlig än kvinnlig i sitt utseende. I mina ögon så är någon med mycket muskler manlig, om det är medfött, inlärt eller något annat är strunt samma men det är vad jag tycker och tänker. Tjejer kan vara kvinnliga och ändå ha muskler men min gräns för vad som fortfarande är kvinnligt går nog betydligt lägre i muskelmassa sett än vad det gör för dig.
Håller med dig.
jaja jag är ond eller nåt. Predikningar undanbedes
Tränar du i Norrtälje?
Nej, gymnasium i Gbg.
Tränar du i Norrtälje?
:laugh: de värsta är ju att han är intresserad av typ fantasy hahah allt stämd
"muskulös alv med sitt långa hår"
Ryska_raketen
2007-06-20, 21:27
:laugh: de värsta är ju att han är intresserad av typ fantasy hahah allt stämde
Jaaaa allt! Han är typ värsta älvan och grejer!!
Jaaaa allt! Han är typ värsta älvan och grejer!!
Vem är som tränar i Norrtälje?
Ryska_raketen
2007-06-20, 21:32
Kom in matchen Jenny! ÄLVAN (ifrån sagan om ringen) tränar ju där! Kunta kinte köttar på i göteborg.
Ja nu fick du nåt att Grub-bla på.
Kom in matchen Jenny! ÄLVAN (ifrån sagan om ringen) tränar ju där! Kunta kinte köttar på i göteborg.
:confused: Vilken älvan? Det säger mig inget, jag har inte så bra koll på folk på kollo. Dessutom trodde jag inte att folk från fantasyböcker tränade... :D
Muskelbyggaren
2007-06-20, 21:37
Övervikt är väl det enda generella.
Sen en till grej som kanske inte går under utseende: undergivenhet och jag-är-tjejig-tjej-och-vill-bli-omhändertagen-mentalitet.
Ja nu har du nåt att Grub-bla på.
:em: Jaja, får väl skylla på att jag har jobbat tolv timmar i sträck idag...
Tillräckligt långa för dig? *rolleyes* Gammal bild men ben- och överkroppslängden är densamma :D (hornen är nya)
Do we have a match??
http://img160.imageshack.us/img160/4568/longoofa3.jpg (http://imageshack.us)Helt perfekta ben/överkropp-proportioner. Några kilo finfett på det så har vi prima kvinnokropp att hylla/knylla (beroende på vad man får). Fast jag skulle personligen vara livrädd för att gifta mig med en brud i så bra form som du brukar vara.
Jag dömer oftast ut en person med en gång om handslaget är som en kall död fisk. Det säger ganska mkt om vem man har framför sig.Vad säger det egentligen? Jag vet bara att jag vill fly, men jag fattar inte vilken typ av människor det är som på riktigt genomför slapphandsklassikern. Är de blyga, eller dumma, eller bara muskelsvaga?
MasterChief
2007-06-21, 08:21
Jag har svårt för tjejer som inte uppskattar jakten på det perfekta ljudet (vilket reducerar urvalet med 99.99999%).
Sen gillar jag inte skrynkliga läppar.
Mitt bidrag till tråden:
1. Tjejer (fast det är inte bara de förstås) som ler med munnen men inte med resten av ansktet. Det tar de flesta muskler i ett ansikte att le men när man ser att leendet är falskt, blir jag osäker. Människan 'ljuger', ögonen kanske tom uttrycker ångest, då är det jobbigt.
Vad gör jag åt det?
Eftesom platta leenden är så vanliga i nordamerika, där man ständigt ler och polerar ytan men i ensamheten knaprar lika mycket ångestdämpande, försöker jag 'ta seden dit jag kommer', vilket jag hållit på med ganska länge nu. Jag ler själv falskt.
2. Sillisar och ett par andra typer av skönhetsoperationer.
Vad försöker jag göra åt det?
Acceptera att det är otroligt vanligt och jag tycker att det är någonting en kvinna borde göra för sin egen skull. DET KANSKE ÄR, just det det är, inte som man kanske själv har en fördom, att de gör det för att bli mer uppskattade eller att de gör det för killarnas skull.
Slartibartfast
2007-06-21, 08:34
Nina, hur är det med killar som har långa ben? Går dom bort?
Jag hatar också slappa handslag. Bådar inte gott för handjobbet senare.
Nina, hur är det med killar som har långa ben? Går dom bort?
Var det inte du slarti som la upp en tråd eller nåt för ett tag sedan o undrade om någon kille här hade sett en annan killes styva organ?
Något du vill berätta för resten av klassen? :smash:
Slartibartfast
2007-06-21, 09:03
Var det inte du slarti som la upp en tråd eller nåt för ett tag sedan o undrade om någon kille här hade sett en annan killes styva organ?
Nej.
MasterChief
2007-06-21, 09:06
pst...även flickor kan handtralla. Du kommer säkert få erfara det någongång.
pst...även flickor kan handtralla. Du kommer säkert få erfara det någongång.
jag ser ett din mamma skämt hägra i horisonten men jag låter bli :D
MasterChief
2007-06-21, 09:31
jag ser ett din mamma skämt hägra i horisonten men jag låter bli :D
Det skulle du inte gjort. Mammaskämt funkar alltid. :D
Det skulle du inte gjort. Mammaskämt funkar alltid. :D
Visst gör de, synd bara att alla människor inte tycker så :)
Motorbreath
2007-06-21, 09:39
Vad säger det egentligen? Jag vet bara att jag vill fly, men jag fattar inte vilken typ av människor det är som på riktigt genomför slapphandsklassikern. Är de blyga, eller dumma, eller bara muskelsvaga?
Det är nog en fråga om avsaknad av hyfs.
Tjejer som bajsar, trodde det inte fanns någon tjej som gjorde det men varenda en som jag varit tillsammans med har gjort det. *screwy*
Snacka om maximal otur.
Tjejer som bajsar, trodde det inte fanns någon tjej som gjorde det men varenda en som jag varit tillsammans med har gjort det. *screwy*
Snacka om maximal otur.
Shit happens :laugh:
Muskelbyggaren
2007-06-21, 10:30
Det är nog en fråga om avsaknad av hyfs.
Vem säger att det är ohyfsat att inte skaka hand på det vis du finner lämpligt?
Snacka om maximal otur.
Vad i helvete är det du säger?? /känner hur jag håller på att tappa all respekt för det kvinnliga könet\
Det här måste redas ut.
Har du själv sett det, eller har dom sagt det - eller har du hört hur det pluppat till när du stått och tjuvlyssnat när dom varit på toan? /håller andan\
Sett ur det perspektivet vill man nog inte heller ha ett för stadigt handslag.
Jag undrar dock lite av nyfikenhet hur ni gör med slappa handslag. Anpassar ni er eller kör ni på "jag stänger lätt en CoC #4"-handslag? Jag är lite sån att jag ger vad jag får, vilket är störande.
Ibland undrar jag också om vissa bara jävlas. Inte sällan stöter jag på folk som inte ens kan ta tag i handen ordentligt. Jag menar, vadfan är det för stil egentlgien? Om det är en man är han antagligen pervers på något sätt men jag är lite osäker på vad det säger om tjejer...
LadyInsane
2007-06-21, 10:38
Jag kom på en ny hangup. Yngre killar.
Funkar helt enkelt inte, stör mig alldeles förmycket på det, så skulle aldrig falla för en yngre grabb.
christian
2007-06-21, 10:42
Funkar helt enkelt inte, stör mig alldeles förmycket på det, så skulle aldrig falla för en yngre grabb.
Nåja, det löser sig med tiden. :cool:
Det här måste redas ut.
Har du själv sett det, eller har dom sagt det - eller har du hört hur det pluppat till när du stått och tjuvlyssnat när dom varit på toan? /håller andan\
Först var det bara något jag hört ryktesvägen av en annan kompis men då tänkte jag att om det nu verkligen fanns en tjej som bajsat en gång så luktade det förmodligen rosor.
Döm om min förvåning när jag 5 månader in i mitt första längre förhållande kom hem lite tidigare från jobb och gick förbi toadörren och hörde hur hon stönade där inne. Lite pilsk som jag var så slet jag upp dörren och hoppades att det kanske kunde leda till lite "eftermiddagsmys"...
En vidrig lukt, ett skrik och en toarulle mot huvudet senare hade jag fått myten bekräftad... :cryout:
Jag vill att vi saktar ner lite nu och inte drar ner alla i smutsen. Alla tjejer är faktiskt inte lika.
Jag dejtar en tjej lite lätt nu och jag är helt säker på att hon inte gör det!! Men jag ska ställa henne mot väggen ikväll. Skulle det stämma - så har jag ju helt klart fått en ny hungup :-/
mangemani
2007-06-21, 10:58
i stort sätt allt kan vara bra på en tjej och sen visar det sej att hon är en fjortis..total turn off.
Motorbreath
2007-06-21, 11:03
Vem säger att det är ohyfsat att inte skaka hand på det vis du finner lämpligt?
Jag.
Nina, hur är det med killar som har långa ben? Går dom bort?Jag gillar hellre normala/korta ben på en kille, men har han långa ben (upp till en viss gräns) så är det lugnt. Jag bryr mig inte speciellt om hur en killes ben ser ut så länge de inte är mysmjuka eller täckta av eksem.
Hade en väninna som var helt galen i killar med långa ben. :laugh: Sjukt, tyckte jag.
Är det en utseendefeature?
Jag kan säga direkt att jag har svårt för långt hår på killar. Det kan självklart se coolt ut, men jag tycker att det är obehagligt att tänka på att ta i det. Det är så förknippat med feminitet för mig, att min hjärna inte får ihop ekvationen.
Johnny Depp är inte feminin! ;)
Vad säger det egentligen? Jag vet bara att jag vill fly, men jag fattar inte vilken typ av människor det är som på riktigt genomför slapphandsklassikern. Är de blyga, eller dumma, eller bara muskelsvaga?Man vill inte krossa folks händer heller, så ibland är det smartast att ta den lätta vägen ut... *whistle*
Folk läser inte första posten, jag har roidat loss privat när jag läst flera inlägg här i tråden.
Nitrometan
2007-06-21, 18:44
Johnny Depp är inte feminin! ;)
Jo?
LadyInsane
2007-06-21, 18:56
Måste det handla om utseendet? oopps. En hangup iaf. :smash:
Jag gillar längre killar. Korta killar är ok om de är riktigt smala - de ser inte så korta ut då.
Jag klarar inte av killar som luktar illa eller som har problemhy eller fett hår. *spy*
Inte heller killar som har NOLL klädstil och somhar det mamma köpt på Ullared åt dem.
Eller killar som har bredare höfter än axlar.
Dessutom MÅSTE killar ha en bra kroppshållning och gångstil.
Ryska_raketen
2007-06-21, 20:03
Inte heller killar som har NOLL klädstil och somhar det mamma köpt på Ullared åt dem.
.
Jaha, där var man rökt. vad hände med att jag var en 10.a mela ? :(
Jaha, där var man rökt. vad hände med att jag var en 10.a mela ? :(
Du har ju bara på dig jättetrasiga träningsbyxor, 4 tjocktröjor och 1 bandana :MrT:
Ryska_raketen
2007-06-21, 20:05
Du har ju bara på dig jättetrasiga träningsbyxor, 4 tjocktröjor och 1 bandana :MrT:
Hmpf, när jag jobbat ja! När jag tränar begränsar både jag och allan det till 3 XXXXXXXL tröjor. Och hör sen!
Hmpf, när jag jobbat ja! När jag tränar begränsar både jag och allan det till 3 XXXXXXXL tröjor. Och hör sen!
Ah. Ok. Men du har bandana, du får vara stillös, det är OK.
Ryska_raketen
2007-06-21, 20:07
Ah. Ok. Men du har bandana, du får vara stillös, det är OK.
Är man så het som jag är så kan man klä sig hur man vill.
Är man så het som jag är så kan man klä sig hur man vill.
Eh... "ok"
Jag gillar längre killar. Korta killar är ok om de är riktigt smala - de ser inte så korta ut då.
Jag klarar inte av killar som luktar illa eller som har problemhy eller fett hår. *spy*
Eller killar som har bredare höfter än axlar.
Dessutom MÅSTE killar ha en bra kroppshållning och gångstil.
Typiskt...
Finns det inga förmildrande omständigheter då, t.ex. att man har böjröv och vaskulär hals/nacke?
Ryska_raketen
2007-06-21, 20:10
Eh... "ok"
Är man en 11.a på 10 gradig skala så är det så. Fråga mig, jag vet.
Typiskt...
Finns det inga förmildrande omständigheter då, t.ex. att man har böjröv och vaskulär hals/nacke?
Vad ska det kompensera? KLädstil? Mja, det kan jag gå med på :P
Vad ska det kompensera? KLädstil? Mja, det kan jag gå med på :P
Tänkte typ allt utom problemhy och luktar illa...
Tänkte typ allt utom problemhy och luktar illa...
Ah, har man kass kroppshållning men böjröv förvärras det nog tyvärr och blir än mer osxigt.
Ah, har man kass kroppshållning men böjröv förvärras det nog tyvärr och blir än mer osxigt.
Meh, nu tycker jag du är inkonsekvent! Det krävs ju en stadig svank för att verkligen framhäva röven.
Ps. Fråga Kwon så får du höra!
Meh, nu tycker jag du är inkonsekvent! Det krävs ju en stadig svank för att verkligen framhäva röven.
Ps. Fråga Kwon så får du höra!
Då har du ju inte kass kroppshållning - eller hur? ;)
Jag är själv en djävel på svank!
Jag tål inte tjejer som är tjocka, skelar eller vet om att det är snygga (dryga).
Väldigt oattraktivt.
Ah, har man kass kroppshållning men böjröv förvärras det nog tyvärr och blir än mer osxigt.Noooo!!!
Killar SKA ha röv, precis som tjejer. Har man inte det är det ingen ursäkt, bara te å böja *slap*
i stort sätt allt kan vara bra på en tjej och sen visar det sej att hon är en fjortis..total turn off.
Råkade du se hennes leg eller vad?
Enda hang up jag kan komma på, är om tjejen i fråga röker.
Hmm.. Mina hangups:
Killar med långa naglar går fetbort!
Killar som röker
Otränade killar
Mycket kroppshår
Äckliga fötter
Och killar som inte kan stava...
gordongekko
2007-06-22, 05:41
....fnasiga armbagar
Ryska_raketen
2007-06-22, 05:42
....fnasiga armbagar
Haha, så jävla sant! Kolla in ricki lakes alla gäster, främst dom mörkyade, där har vi hur det INTE ska se ut :D
gordongekko
2007-06-22, 05:51
Det svara ar bara att upptacka det sa det blir likt Eddie Murphy i Boomerang nar han kollar fotter.
Ja men vad bra att mini kommer in och reder ut allt - och dessutom gör det med stora bokstäver. För iom att hon aldrig skrivit nåt inlägg i en tråd som inte handlat om trådens topic - så skvätter det inte alls mycket glas nu.
Själv ogillar jag:
När tjejer har drag åt det manliga hållet
Påtagligt ojämnt stora bröst
Stora öron
Vulgärt underliv
Slitet hår
Okvinnlig kropp
Stora fötter
Fult rectum
Och Så Vidare.
Ja men vad bra att mini kommer in och reder ut allt - och dessutom gör det med stora bokstäver. För iom att hon aldrig skrivit nåt inlägg i en tråd som inte handlat om trådens topic - så skvätter det inte alls mycket glas nu.
Jag brukar försöka läsa ursprungsinlägget innan jag ger ut diplom och medaljer för trådens bästa inlägg. Jag antar att du, ungefär som någon som är nyfrälst, vill rädda andra från att hamna på den mörka ensamma platsen som spamkarantän är.
Jag brukar försöka läsa ursprungsinlägget innan jag ger ut diplom och medaljer för trådens bästa inlägg. Jag antar att du, ungefär som någon som är nyfrälst, vill rädda andra från att hamna på den mörka ensamma platsen som spamkarantän är.
Jaha? Han berömde och du var bitter. Han gav diplom och du var snabbt framme och pikade. Låt folk ha roligt (och har dom roligt så att det stör så kommer modsen) och lägg ifrån dig pekpinnen.
Ha dä.
lägg ifrån dig pekpinnen.
Apropå klirr, eller hur var det du sa? Eller får man inte pekpinna mot söta banditer och Kram(p)iga nallebjörnar utan bara mot bittra tanter som jag? Ser jag en riddarrustning blänka i morgonljuset?
sillisar går bort direkt, nu har man haft sin dos med sillistjejerna från sture.
Håriga ben/kropp övrigt går också bort.
Dumma tjejer går också bort
Menlösa tjejer går bort (dvs tjejer som kör på "eeh jag vet inte vad jag vill..jag vill som du)
Tjejer som söker uppmärksamhet..i stil som "suck, kolla vad tjock jag är" sen har dom normalform eller ser bra ut. Tjejer söker uppmärksamhet och bekräftelse och på många ställen, kolo är inget undantag, så får dom det.
Glittertjejer, läs drinkluder, som gör allt för att få slå sig ner och prata i två sekunder innan dom säger "kan man få ett glas champagne eller?".
Fula tjejer som fått massa kåta kommentarer från kåtare killar på forum etc. som går runt och tror att det är ok att se ut som dom gör samtidigt som dom har årets värsta attityd.
Tjejer som luktar illa.
petersson
2007-06-22, 08:28
Uppnäsa har jag lite svårt för
Vad har du för utseendegrejer som du helt enkelt inte pallar med hos det/de kön som du attraheras av?
*host*
Uppnäsa har jag lite svårt för
Det kan ju vara precis hur snyggt som helst. :)
MorbidHunger
2007-06-22, 08:41
På killar vill jag ha lååååååååångt hår och tatueringar och helst en del muskler... *lol*
Och på tjejer vill jag ha ett utseende som på enklast vis kan beskrivas som friidrottar fysik.
Jag måste säga att i denna löjliga och sorgliga debatten där de flesta visar mer än halva röven, kommer du in och gör ett varmt och mänskligt inlägg. Här vann du respekt!
*cupid* *cupid* *cupid* *cupid*
http://www.northernbrigade.com/files/uploads/395/group-hug.jpg
Hehe
Love for all *cupid* :devil:
På killar vill jag ha lååååååååångt hår och tatueringar och helst en del muskler... *lol*
Och på tjejer vill jag ha ett utseende som på enklast vis kan beskrivas som friidrottar fysik.
http://jsharrison.com/gallery/d/1076-1/Angelcody.jpg
mangemani
2007-06-22, 09:17
Råkade du se hennes leg eller vad?
varför skulle jag behöva se det för att veta att tjejen är en fjortis=/?(ålder har inget med det att göra).
beteendet avslöjar allt.
men jag skrev nog lite fel(läste första inlägget nu),var visst utseendet det handlade om*whistle*
tjejer som följer modet till punkt och pricka,alltså ska klä sej exakt som alla andra människor när dom ska gå ut......silikonbröst,sitter dom på rätt slags kropp så kan det vara snyggt(dvs vältränad),men sitter dom på en slank och smal kropp så ser det förjävligt ut.
kommer säkert på mer senare,är för trött just nu
Noooo!!!
Killar SKA ha röv, precis som tjejer. Har man inte det är det ingen ursäkt, bara te å böja *slap*
Ja killar ska ha röv. Men de ska vara raka i ryggen osv också :D
-Mörk/basröst
-Plattarsle dvs ingen put
-Stor haka kombinerad med en näsa som krokar sig neråt, häxansikte.
-Övervikt
-Alltför grov
-Alltför stor och lång
-Ansiktshår och överdrivet mycket hår på kroppen, syns mest på tjejer som har mörk kroppsbehåring.
-Pinnsmal kropp
-Fysiskt stela, typ såna som inte klarar av att skaka rumpan ordentligt
-Dålig hållning och gångstil
Hur lyckas man inte ha någon personlighet? Hur definieras personlighet egentligen?
Hade både du och Bandit läst ursprungsinlägget stod det att det gällde utseendegrejer. Därav det ytliga gnället om långt hår och stora fötter. Djupa härliga mänskliga inlägg som Banditens skulle man förmodligen få ser fler av i en tråd som inte handlade om UTSEENDE.
Bandit och Krampus - Dagens dyslektiker.
Upps..:em:
Kom på en grej till. Tjejer får inte ha för bred käke/haka. Ser så buffliga ut då.
Eller vara för runda i ansiktet överhuvudtaget.
LadyInsane
2007-06-22, 12:28
+10000:D*cupid*
Carolinew
2007-06-22, 12:37
Hangups:
För små och klena
De tränar inte
För långt hår (typ till axlarna och längre)
Ölmage
Osäker attityd
Rökare
Att de gillar rap/hiphop *spy*
Hm det var väl det jag kommer på just nu.
Sen är det faktiskt så att blir jag väl riktigt kär i någon kan jag ha överseende med det mesta.
Carolinew
2007-06-22, 12:51
Hangups:
För små och klena
De tränar inte
För långt hår (typ till axlarna och längre)
Ölmage
Osäker attityd
Rökare
Att de gillar rap/hiphop *spy*
Lite fler:
Vänsterpartister och socialdemokrater
Flintisar
De som tror att bilen gör dem coola
Utländsk härkomst... (finns undantag)
LadyInsane
2007-06-22, 12:53
Lite fler:
Kan man se det på utseendet?;)
Carolinew
2007-06-22, 12:56
Kan man se det på utseendet?;)
Tja om de går runt med tröjor som det står "allt åt alla" på eller pins med en ros på eller vad som helst :D
Lite fler:
*cupid*
LadyInsane
2007-06-22, 13:01
Jag kan förstå att det är enklare att ha ett förhållande med en pöjk som stödjer samma ideologi/parti, men jag själv skulle aldrig rata en kille om han inte tyckte som jag.
Jag kan förstå att det är enklare att ha ett förhållande med en pöjk som stödjer samma ideologi/parti, men jag själv skulle aldrig rata en kille om han inte tyckte som jag.
Medhåll.
Perfektion (fysisk)
en tjej som inte har några sår, blåmärken, ärr eller skavanker är troligen en tjej som har shopping och "fika" som hobbys.
sjukt tråkig, går fetbort.
Angående sillisar tycker jag man skall embracea sin naturlighet, helt naturliga bröst (oavsett storlek och form) kan vara vackra ändå utan att man måste packa in Salin/silicon etc
Det e inte looken i sig som är min hangup, utan själva idén, att de verkar tro att de inte räcker till med sina naturliga bröst utan måste packa in stuff för att de tror alla tycker de ser bättre ut då. Helt onödigt imho.
Fast å andra sidan bryr jag mig inte så mkt om brösten heller.
Looken kan vara ok på sillisar.. men däremot är de inte mycket att klämma på. Känns väldigt konstlat och plastigt, naturliga slår det med hästlängder, även om de skulle vara något slappa.. :cool:
Annars pallar jag inte en slapp, platt hängig röv.. *whistle*
Ja Action! Naturellt över plast!
Slappa, platta och hängiga röfvar är mkt tråkiga.
Carolinew
2007-06-22, 13:59
För mig skulle det aldrig fungera, skulle bara bli tråkiga diskussioner och bråk. Det är ju inte så att jag tycker illa om själva personen utan bara att man helt enkelt inte har samma värderingar och det förstör för mycket.
- Rökare, går fetbort!
- Fetma
- Brudar som inte kan försörja/ta hand om sig själva
- Taskig klädstil
- Kort hår
- Långa brudar (170+ :D )
- Brudar som inte kan accpetera att man vill umgås med polare också
- Moderater (borgare överhuvudtaget)
LadyInsane
2007-06-22, 14:53
För mig skulle det aldrig fungera, skulle bara bli tråkiga diskussioner och bråk. Det är ju inte så att jag tycker illa om själva personen utan bara att man helt enkelt inte har samma värderingar och det förstör för mycket.
Min bästa polare är Moderat och vi kan råka i luven pga olika åsikter men det löser sig alltid. Problemet när det gäller just värderingar är att det oftast inte är något som man får reda på från början. Menar väl mest att det skulle vara jobbigt att få reda på denna hangup efter att kanske ha fallit för en kille, och intala sig att det inte skulle fungera "bara för att".
Sofia4_4
2007-06-22, 15:27
Min bästa polare är Moderat och vi kan råka i luven pga olika åsikter men det löser sig alltid. Problemet när det gäller just värderingar är att det oftast inte är något som man får reda på från början. Menar väl mest att det skulle vara jobbigt att få reda på denna hangup efter att kanske ha fallit för en kille, och intala sig att det inte skulle fungera "bara för att".
Nu när jag tänker efter är alla mina nära polare också moderater.
Carolinew
2007-06-22, 15:31
Det kommer fram ganska fort från min sida i alla fall, då jag inte brukar vänta med att tala om det på ett eller annat sätt ;) Okej, om det är så att killen röstat på t.ex. sossarna utan att egentligen ha några särskilda åsikter och inte är aktiv i SSU eller nåt sånt + att jag tycker han är skitsnygg och jättesnäll o.s.v. kan det kanske gå i alla fall men oftast inte :D Ngt seriöst förhållande kommer det nog aldrig kunna bli i alla fall. När det gäller kompisar så är det ju dock en helt annan sak! har inget emot att argumentera lite då och då ;)
Ryska_raketen
2007-06-22, 15:32
Seriöst vem är såpass nötskallig att man bryr sig om vad den andre föredrar för politik? HAHA, ja nitar er!
Ja verkligen.
Politik är verkligen inte en av mina hang-ups, särskilt inte om det funkar i bingen.
Hon får gärna vara miljöpartist,kristdemokrat,moderat etc and whatnot.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.