Visa fullständig version : Spöken finns! Här är beviset!
Arne Persson
2007-06-17, 20:40
http://www.break.com/1408/sitter-cam-catches-ghost.html
Otvetydigt bevis!
Gammal kanske?*whistle*
Hyffsat gammal. Men, tveklöst roligt ^^
Arne Persson
2007-06-17, 20:46
Hyffsat gammal. Men, tveklöst roligt ^^
Föga förvånande....:)
MateFeedKillRepeat
2007-06-17, 20:46
Hahahhahahah, trodde den var seriös först men såg den som satt bakom stolen och vaggade, sen börja jag skratta rätt bra när han snubbla in i spjälsängen... ;)
Tack Arne, äntligen har vi bevis! :laugh:
Syns ju att det är fejk...
Syns ju att det är fejk...
Du är en såndäringa "photoshop-guru" va?
*bs*
Du är en såndäringa "photoshop-guru" va?
*bs*
Jag har ju inte ens Photoshop...
... vilket borde göra mig till en Gimp.
Typiskt. *grr*
*popcorn* :krampus :laugh: :laugh:
Brooklyn
2007-06-17, 22:41
scary!
"Bring out the gimp"
http://www.boingboing.net/images/_cnn_2006_LAW_01_30_dominatrix.acquitted.ap_vert.p rosecutor.ap.jpg
Jag fann denna video tråkig.
MVH
Hermit
Arne Persson
2007-06-17, 23:18
Jag fann denna video tråkig.
MVH
Hermit
Seriösa dokumentärer är oftast inte roliga...:)
Rock'nRoll
2007-06-18, 00:02
Jaha då va den natten förstörd.. Jag kommer invänta gryningen med tillsammans med en bibel och en förskärare i skrubben *cry*
Muskelbyggaren
2007-06-18, 01:36
Nu får spök-förespråkarna än mer vatten på sin kvarn bara för att ingen på rak arm kan förklara det man ser på filmen. Men visst, det är väl ett spöke...
I alla bomba-folket-med-underhållningsländer så de håller käften, går det en sådan där dokumentär typ "Världens läskigaste spöken" och liknande minst en gång per vecka och det här klippet har liksom exakt samma upplägg, bortsett från att dokumentärerna förväntas tas seriöst. I det perspektivet är filmen djävligt rolig. Sverige är inte RIKTIGT där än, men kanske snart.
Arne Persson
2007-06-23, 15:29
Nu får spök-förespråkarna än mer vatten på sin kvarn bara för att ingen på rak arm kan förklara det man ser på filmen. Men visst, det är väl ett spöke...
Tveklöst!
Ja kan Håkan "sjömanskostymen" Hellström slå igenom som sångare så då lär tamefan spöken också finnas
Arne Persson
2007-06-23, 15:32
Ja kan Håkan "sjömanskostymen" Hellström slå igenom som sångare så då lär tamefan spöken också finnas
ha ha ha! Precis!:D
Guybrush
2007-06-23, 16:00
Hahaha!!! :laugh: Jag får fan ont i magen!
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.