Visa fullständig version : Puma + besök = måste bli succe
Jag får en puma på besök imorgon. Så vad tycker ni att jag kan göra för saker så att det blir succe? Helst aktiviteter ute.
Bor på Lidingö, så skulle ju vara perfa där. Men är spruta mitt ansikta gärna med hundratusen förslag vad man kan göra inne i stan också!
puss
Försiktig som fan säger jag bara!!!
Men är spruta mitt ansikta gärna med hundratusen förslag vad man kan göra inne i stan också!
Don't get carried away, mmmkay.
Tigerkotten
2007-06-15, 12:37
Gör något kul ihop, kanske minigolf, gröna lund? Har familjen din en båt, så kan ni ju åka runt o glassa på den lite & bada.
jag har stolen och piskan med mig, så det blir lugnt :)
Gör något kul ihop, kanske minigolf, gröna lund? Har familjen din en båt, så kan ni ju åka runt o glassa på den lite & bada.
Jag är nyinflyttad här och hon bor ej här. Så inge båt turne :(
men grönan är redan inbokad :)
Tigerkotten
2007-06-15, 12:40
Jag är nyinflyttad här och hon bor ej här. Så inge båt turne :(
men grönan är redan inbokad :)
Spana så vädret är bra bara. Just faen det var du som gick ut med L-Sami! :)
Det går även ta båt till skärgården / fjäderholmarna eller vad det heter med, inte gjort det själv faktiskt. Men kanske kan vara mysigt det med, om du fixar ihop en picknick etc :)
Spana så vädret är bra bara. Just faen det var du som gick ut med L-Sami! :)
Det går även ta båt till skärgården / fjäderholmarna eller vad det heter med, inte gjort det själv faktiskt. Men kanske kan vara mysigt det med, om du fixar ihop en picknick etc :)
Japps, tröga norrlänningen :)
Får ta och kolla upp det där med skärgården, hade ju varit mysigt. :)
Annars måste man väl inte överplanera med tusen aktiviteter, sköter du dina kort rätt kommer hon väl fler tillfällen?
Ta en tur runt city, om hon inte e härifrån lär hon ju uppskatta det, sätt er på nåt schyst fik, promenera lite längs vattnet och sätt er sen och käka och ta ett glas vin. Norr mälarstrand är schyst, bort mot Rålis, annars Djurgården.
Ut och drick tjeckisk öl, bli fulla och hamna på sturecompagniets dansgolv tillslut :D
Deceiver85
2007-06-15, 13:25
http://www.laufszene-freiburg.de/images/Puma_logo.jpg
http://www.garden-city.org/zoo/animalinfo/images/puma.JPG
Kör en flaska vitt eller rose (to get in touch with your feminine side) och sätt er nånstans och drick. Sen blir ni pratglada, lär känna varandra, hånglar lite och kanske lite knylla om du har tur. Har hon mens blir det inget sex.
Sen kanske ni blir ihop.
Kör en flaska vitt eller rose (to get in touch with your feminine side) och sätt er nånstans och drick. Sen blir ni pratglada, lär känna varandra, hånglar lite och kanske lite knylla om du har tur. Har hon mens blir det inget sex.
Sen kanske ni blir ihop.
Jag känner henne, det är mitt ex som kommer på besök. Så orkar inte sitta hemma helatiden och bara prata strunt. :P
Ut och drick tjeckisk öl, bli fulla och hamna på sturecompagniets dansgolv tillslut :D
Fungerar bara om man har sin wingman *popcorn*
Deceiver85
2007-06-15, 13:38
Har hon mens blir det inget sex.
Säger vem? Nu kommer jag inte ihåg namnet på en viss person här på forumet, men han fick med sig ett A2M-ONS hem en gång...
http://www.garden-city.org/zoo/animalinfo/images/puma.JPG
+
http://www.hotellesna.sk/pcs/minigolf.jpg
=
*screwy*
Haha jag är för trött, tog ett tag innan jag sluta tänka på katter, undra vafan man skulle spela minigolf med den för haah
Säger vem? Nu kommer jag inte ihåg namnet på en viss person här på forumet, men han fick med sig ett A2M-ONS hem en gång...
Är jag nörd för att jag kommer ihåg vad förkortninganra betyder?
OnT:
Varför ska du träffa ditt ex?*screwy*
OnT:
ONS betyder iaf Onsdagens (eller nån annan dag) Natt Sällskap
Deceiver85
2007-06-15, 14:35
OnT:
One Night Stand
OnT:
inte pratat på 5månader så skulle ju vara roligt att diskutera lite bara och göra saker =)
inte pratat på 5månader så skulle ju vara roligt att diskutera lite bara och göra saker =)
ligga menar du?
NiXPhoenix
2007-06-15, 16:40
Han skrev väl inget om att hon hade mens??
va?
Jag skrev utifall att hon har mens blir det inget sex, men det var innan jag visste att det var hennes ex så nuförtiden kanske dom två inte har något emot sådana bestialiteter (jag har pysslat med sånt också men enbart när jag är redigt full) - således är vinet en perfekt lösning på precis allt.
A2M är inte opti på första träffen
NiXPhoenix
2007-06-15, 22:02
va?
Jag skrev utifall att hon har mens blir det inget sex, men det var innan jag visste att det var hennes ex så nuförtiden kanske dom två inte har något emot sådana bestialiteter (jag har pysslat med sånt också men enbart när jag är redigt full) - således är vinet en perfekt lösning på precis allt.
Men läs ordentligt grabbar, jag citerade Deciever som inte pratar om Mankos tjej utan om nån tjej Gabber eller Garnax träffat på krogen.
Fatta vad nödvändigt inlägg det här var.l
Men läs ordentligt grabbar, jag citerade Deciever som inte pratar om Mankos tjej utan om nån tjej Gabber eller Garnax träffat på krogen.
Fatta vad nödvändigt inlägg det här var.l
ok ok sorry :em:
Det där var kul=)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.