handdator

Visa fullständig version : Köpa äggvitor?

_Erik_
2007-06-12, 22:17
Har sett Coleman ha nån sorts liter dunk med äggvitor. Det stog Ecolology på den eller något sånt. Vart köper man det? Har alldrig sett det i en vanlig affär.

Nilsjohan
2007-06-12, 22:18
Har aldrig sett ägg-in-box i Sverige. Tror att det är en typisk amerikansk produkt

Animalistic
2007-06-12, 22:26
Samma med mig, skulle underlätta väldigt mycket. har kollat i de flesta affärer utan resultat "/ kanske någon grossist någonstans har det :confused:

holabolakola
2007-06-12, 22:32
bageri

ett tips...

LarsK
2007-06-13, 04:30
Samma med mig, skulle underlätta väldigt mycket. har kollat i de flesta affärer utan resultat "/ kanske någon grossist någonstans har det :confused:

Underlätta vadå? Det är bara fjanteri att dela på äggen. Enda anledningen till att proffsen (läs aas användare) gör det är för att de får dåliga kolesterol värde från aas, och de vill inte få i sig mer dåligt kolesterol. För oss vanligt dödliga gör det ingen skillnad.

Animalistic
2007-06-13, 06:20
Underlätta vadå?

Blir så mycket lättare *whistle*
man är ju 110 procentig Latmask *cupid*

Kimball
2007-06-13, 11:37
bageri

ett tips...

Som sagt, en vän gick till ett bageri i stan och frågade om han fick köpa ren äggvita utav de. Det fick han, men inte mer än ngn liter tror jag, och det var inget han fick göra kontinuerligt av ngn anledning. Men har man kontakter eller är väldigt söt kanske det går bättre :thumbup: