handdator

Visa fullständig version : Långdistansförhållande

Joelinho
2007-06-10, 15:01
Hej!

Min flickvän flyttar nu i höst till Kina under 3-12 måndare. Hon har mottagit ett stipendium från en arbetsfond. Hur gör man om man är galen i henne och verkligen vill att förhållandet ändå ska klara sig igenom detta ? Ett alternativ är att flytta ner till henne efter hon vart där i någon/några månader.

Alla tips är välkomna

Lexidos
2007-06-10, 15:03
Hej!

Min flickvän flyttar nu i höst till Kina under 3-12 måndare. Hon har mottagit ett stipendium från en arbetsfond. Hur gör man om man är galen i henne och verkligen vill att förhållandet ändå ska klara sig igenom detta ? Ett alternativ är att flytta ner till henne efter hon vart där i någon/några månader.

Alla tips är välkomna

Där svarade du på det själv

swordjjang
2007-06-10, 15:03
ett alternativ är att flytta ner till henne efter hon vart där i någon/några månader

Löjtnant Blank
2007-06-10, 15:04
ett alternativ är att flytta ner till henne efter hon vart där i någon/några månader
Fördelar/nackdelar med att flytta ner till henne efter hon vart där i någon/några månader?

Fettecke
2007-06-10, 15:05
har du frågat vad HON vill?

swordjjang
2007-06-10, 15:07
#4 diskutera

paddanboy
2007-06-10, 15:11
Bästa du kan göra är att tvivla på förhållandet och säga upp det. Då kommer det va hon som får offra sig för att det ska fortsätta, inte du.

Rekommenderas av dejtingEKSPERTER.

chidde
2007-06-10, 15:31
det kan gå hur som helst, jag har haft vänner som har klarat det och vänner som inte har klarat det. det beror helt på hur hon är, och hur det är

är det två vuxna seriösa människor vi pratar om? svårt att säga

värsta scenariot:
ni pratar i telefon, hon säger hela tiden hur mycket hon saknar dig. du lägger en massa pengar på en biljett till kina för att träffa henne. väl därborta blir hon en helt annan människa och menar att ni är olika. hon gör slut, och sen när du kommer hem och är förstörd får du reda på att hon har träffat en annan där som lite salt på såren

eller så är det du som styr showen, träffar en annan medans hon är borta
sen när hon kommer hem har du endast ett angenämt problem, nämligen vem du ska göra slut med