Visa fullständig version : Vart handlar ni era träningskläder?
Hej! Tänkte fråga vart man kan köpa bra träningskläder? tips på ställen där man kan beställa på internet?
Ha en bra kväll.
m v h Johan
Jag tränar i mysbrallor eller liknande köpta på typ Intersport, Stadium, Team Sportia och en sliten t-shirt. Flesta av grejjerna är saker man fått genom olika klubbar eller andra gratis saker.
Ni som ev postar svar, kika gärna i medlemsreglerna ang länkningar innan.
Corpobal
2007-06-09, 21:01
Random kortärmade tröjor man köpt genom åren och många man fått med på köpet när man köpt kosttillskott eller som reklam av något företag. Enda jag brytt mig om är bra skor som man behöver för att tyngdlyfta bra, fast enligt obekräftade källor så blir man grövre av GASP-brallor??
eandersson
2007-06-09, 21:05
Random kortärmade tröjor man köpt genom åren och många man fått med på köpet när man köpt kosttillskott eller som reklam av något företag. Enda jag brytt mig om är bra skor som man behöver för att tyngdlyfta bra, fast enligt obekräftade källor så blir man grövre av GASP-brallor??
Jag har GASP-brallor på bendagarna då de är stora och luftiga, ingen risk för sprickage här inte ;)
Animalistic
2007-06-09, 21:07
Svarta linnen från COOP, ruskigt billiga och svinbra kvalité !! finns överskott på vita linnen, krävs mycket för att hitta de svarta ^^ sedan kör jag med Prasselbyxor från Freeport :thumbup:
man kan hitta många billiga och bra alternativ än att köpa de vråldyra märkeskläderna
Dom flersta är från den tiden jag lira innebandy. Men vissa är från Intersport eller dom flersta därimot
linne från HM för typ 50 pix sen nå brallor/shorts man har sen gammalt
LadyInsane
2007-06-09, 22:08
Man kan hitta en hel del oanvända träningskläder på ex tradera eller blocket.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.