handdator

Visa fullständig version : Hur När blev du av med Oskulden

Sidor : [1] 2

Clabus
2007-06-03, 15:41
Ja som frågan lyder, hur gammal var du när du blev av med oskulden?

Haha berätta gärna hur. Om de var på fest, med en ny/gammal flick/pojkvän, eller va de bara en slump?

Poll kommer. ;)

Clabus
2007-06-03, 15:45
Edit: Glömde, Är inte va med den än och Den sparar jag på. Skulle va fint om nån mod skulle kunna lägga in dom alternativen.. :)

PowPow
2007-06-03, 15:46
Nyss fyllda 14, en måndagmorgon innan hemkunskapen med min första kärlek. Kunde nog inte gått sämre :D

Überbiffen
2007-06-03, 15:46
18år med första och hittills enda flickvännen.

mela
2007-06-03, 15:47
Nyss fyllda 14, men första pojkvännen osv. Var smärtsamt och förjävligt. Tog lång tid innan jag vågade igen.

Cerberus
jag va väl 19 om ja inte minns fel, det sög(på ett dåligt sätt)

Eddie Vedder
Edit: Glömde, Är inte va med den än och Den sparar jag på. Skulle va fint om nån mod skulle kunna lägga in dom alternativen.. :)

Sådär

Clabus
2007-06-03, 15:49
Sådär

Tack :)

Slartibartfast
2007-06-03, 15:51
Jag var 18 med min flickvän. Det var riktigt trevligt.

mangemani
2007-06-03, 15:52
hur?=/,"in ut" så klart*screwy*

var la 18-19 nått om jag minns rätt...allt var perfekt.

Gpajpen
2007-06-03, 15:53
16 år + "där alla sov efter bad/grill/supihjälmig"

Nina L
2007-06-03, 15:54
Jag var 14 år. Han var 15 år. Vi hade varit tillsammans med varandra i några månader och var förälskade. Jag hade berättat att jag var oskuld. Det hade inte han. (Det fick jag höra ryktesvägen senare.) Jag blev lite överraskad när han plötsligt tog steget från trevande petting till penetration (något som jag själv inte hade funderat över). Underbart var kort, men absolut inte misslyckat. Efteråt kände jag mig som en ny människa. Jag hade varit med om Det. Dessutom var jag först i mitt tjejgäng, och hade hunnit vara olovlig (innan 15), vilket gav mig extra status. :cool:

Deceiver85
2007-06-03, 16:02
Jag var 17, med första flickvännen, kl. 14.00 nån gång på våren. Nightwish "Bless the child" spelades samtidigt på ZTV

raQblad
2007-06-03, 16:04
Nyfyllda 18 år, med min första flickvän. Heeelt amazing, eftersom att vi väntade med det i ett halvår.

Noodles
2007-06-03, 16:04
15 år gammal med min dåvarande flickvän. Jag minns faktiskt inte vilken musik som spelades.

Johan_P
2007-06-03, 16:06
15 år med första kärleken (som var lika gammal). Gick okej, såklart var man inte speciellt bra men ändå *flex*

Lelle Pelle
2007-06-03, 16:06
16, var med min flickvän som är ett år yngre, men hon var betydligt mer erfaren än mig när det kom till sex. Hon hade dock ingen aning om att jag var oskuld då jag hade dragit några lögner om det hela för att verka lite cool. Nåväl, kan väl inte påstå att jag riktigt visste vad jag gjorde, men hon säger då att jag inte var totalt underkänd. Dock så förstod inte min kropp vad som hände så något sprut blev det inte, vilket hon verkade lite besviken över, oklad hest.

mr ruhl
2007-06-03, 16:11
16 1/2 år var nog ingen superälskare men jag kom iaf så jag var nöjd :D

Clabus
2007-06-03, 16:25
Kul med så många svar. :)

Men jag måste dock fråga ni som blev av med den när ni va 12 år, i vilket samhälle växte ni upp i egentligen? ;)

När ja var 12 va jag rädd för tjejer och sprang runt och lekte star wars med trä pinnar. *grr27*

KlopFer
2007-06-03, 16:35
16 :)

Litecore
2007-06-03, 16:36
typ en månad innan jag fyllde 18 med en tjej jag strulat lite av och till med ett par gånger,
på en måndag när vi hade studiedag i november/december. åkte dit nån gång runt lunch..
det var egentligen inte meningen att vi skulle ha sex utan bara "mysa" men det blev som det blev.

fan jag minns att jag var skitnervös för att komma för tidigt men det gick
mycket över förväntan måste jag säga, kanske just för att jag var så nervös.
så efter en dusch och lite vidare kel åkte jag faktiskt till gymmet (ja, det är sant :D)

gjorde om det en gång till med samma tjej efter ett par veckor men den gången
gick nog precis allt så fel som det möjligvis kunde.. in-ut-sprut-slut. jaha? WTF! :em:
sen dess, det har gått mer än 4.5 år nu, har vi inte pratats vid mer än ett fåtal gånger.

känns skönt att gå från att ta varandras oskulder till att hata varandra totalt ;)

KlopFer
2007-06-03, 16:44
typ en månad innan jag fyllde 18 med en tjej jag strulat lite av och till med ett par gånger,
på en måndag när vi hade studiedag i november/december. åkte dit nån gång runt lunch..
det var egentligen inte meningen att vi skulle ha sex utan bara "mysa" men det blev som det blev.

fan jag minns att jag var skitnervös för att komma för tidigt men det gick
mycket över förväntan måste jag säga, kanske just för att jag var så nervös.
så efter en dusch och lite vidare kel åkte jag faktiskt till gymmet (ja, det är sant :D)

gjorde om det en gång till med samma tjej efter ett par veckor men den gången
gick nog precis allt så fel som det möjligvis kunde.. in-ut-sprut-slut. jaha? WTF! :em:
sen dess, det har gått mer än 4.5 år nu, har vi inte pratats vid mer än ett fåtal gånger.

känns skönt att gå från att ta varandras oskulder till att hata varandra totalt ;)

Sådär kändes det för mig också, hah. För mig är det oftast att jag väljer någon tjej som absolut inte är intresserad av mig. Sedan så börjar man småprata och håller på rätt länge och när hon väl blir intresserad så tappar jag intresset på 2 sekunder och slutar träffa henne. Vilket brukar sluta med att hon hatar mig.

Skit jobbigt, men kan inte rå för det. Spänningen försvinner på direkten när man väl fått haft sex med personen.

rolf
2007-06-03, 16:44
Några månader innan jag fyllde 16. Tog jääääääävligt länge att få upp den :D

olwe
2007-06-03, 16:49
Är det bara jag som inte är riktigt säker på vem?

Möjligtvis var första gången på en midsommarafton. Dyngrak i en vedbod. Jag är inte riktigt säker på saken men hon påstod att vi hade sex. Jag var nog 16 år.

Efter det så är det ett par fall när jag har sett "tecken" på att sex har förekommit och ett par luddiga minnen, men jag har inte varit säker på vad som hänt.

Första garanterade gången tror jag var med min första flickvän, 18år. Vilket jag svarade i pollen också.

Deceiver85
2007-06-03, 16:52
Man hör det hela tiden, folk som inte får upp den eller så går det inte för dem första gången de ska ha sex, men hur nervös får man inte vara då? Jag hade definitivt inga problem att varken få upp den eller "komma"...

Kurash
2007-06-03, 17:02
Nyårsafton, 16 år. Jag och en kompis åker ner för en kullerstensbelagd gata i en kundvagn och råkar köra på 2 tjejer. Efter 3 minuters svamlande konversation har vi sex i en buske bakom lek&hobby. Gick sedan hem till hennes kompis storebror och fortsatte. Har ingen aning om var min kompis och den andra tjejen tog vägen. Det var enda gången jag träffade henne.

Slartibartfast
2007-06-03, 17:04
Nyårsafton, 16 år. Jag och en kompis åker ner för en kullerstensbelagd gata i en kundvagn och råkar köra på 2 tjejer. Efter 3 minuters svamlande konversation har vi sex i en buske bakom lek&hobby. Gick sedan hem till hennes kompis storebror och fortsatte. Har ingen aning om var min kompis och den andra tjejen tog vägen. Det var enda gången jag träffade henne.

HAHA! wtf?

LadyInsane
2007-06-03, 17:06
När jag var 17½. Förmodligen rätt sent i jämförelse med många andra tjejer. Killen var min första pojkvän och den enda kille jag någonsin haft känslor för. Han var rätt erfaren och det gjorde inte ont eller var klumpigt, det var istället väldigt skönt och bra.

Lexidos
2007-06-03, 17:06

Det där kan ta mig tusan vara det konstigaste jag hört på bra länge *screwy*

Deceiver85
2007-06-03, 17:07

Haha, lagom tur du hade där!

"Tja"

"Hej"

"...."

"Snela knula?"

"Ja, gärna"

Kurash
2007-06-03, 17:08
Det där kan ta mig tusan vara det konstigaste jag hört på bra länge *screwy*

Jag vet. Det fåtal människor (och kompisen som knuffade kundvagnen) som jag berättat historien för, brukar påminna mig om incidenten ett par gånger om året. Jag skulle gärna säga att det är påhittat, men tyvärr är det på detta löjeväckande sätt jag blev man.

bulldozer
2007-06-03, 17:10
Midsommar, fest, 20 bast mest för att ha gjort det..
Inge speciellt minne så.. Ingen jag kände, en bit äldre än mig för jag tänkte
lite äldre lite mer erfaren = borde vara ok i sängen
Ville inte ha nån kille men kände att fan nu e jag 20 så det dax att bli av med oskulden.

*Faan vad jag var cynisk som ung redan*

Lexidos
2007-06-03, 17:11
Jag vet. Det fåtal människor (och kompisen som knuffade kundvagnen) som jag berättat historien för, brukar påminna mig om incidenten ett par gånger om året. Jag skulle gärna säga att det är påhittat, men tyvärr är det på detta löjeväckande sätt jag blev man.

Jag skulle inte säga det, bara väldigt väldigt orginellt sätt.
Alla sätt är bra utom de dåliga :D

Fed up
2007-06-03, 17:15
Jag tänkte alltid att jag var en loser om jag inte var av med oskulden innan jag fyllde 15 när jag var typ 13-14, men sen när jag väl blev 15 kändes det ändå helt ok att inte vara av med den, jag kände mig inte stressad då längre.
Men jag var iallafall 15, han var min bästa kompis och min stora kärlek. Det var absolut inte skönt, men ändå en trevlig upplevelse och vi har faktiskt fortsatt ha en slags kk-relation länge, säkert ännu idag, vi har liksom gjort uppehåll när nån av oss varit i ett förhållande, så jag vet inte om det fortfarande är så än (eftersom jag är i ett förhållande sen 3 år).

Löjtnant Blank
2007-06-03, 17:16
Den sparar jag på. Jag är bara 27, så det är inget konstigt med det.

Yankeee
2007-06-03, 17:17
Den sparar jag på. Jag är bara 27, så det är inget konstigt med det.

Nej, du vill ju inte ha något köttätande skabb.

Snafu
2007-06-03, 17:24
Datum: 14e februari 1995
Tid: 16.30
Vart: mitt sovrum
Vem: Nymfomansk flickvän sedan en månad tillbaka (dvs en evighet på den tiden)

Jag hade ingen aning vad i helvete jag gjorde, jag minns vad hon sa: "men jucka då!!!". Otroligt sexig kommentar.

Tog slut en månad senare då hon grät en gång. Jag kunde inte hantera sånt känslotjafs så jag sa "det är slut" och hoppade på mopeden (Yamaha DT 50) och körde 55km/h hemåt.

Andy.da.wohoo
2007-06-03, 17:29
Är fortfarande 14 men fyller 15 imorn så vem vet vad jag får i present ;)

Annars vill jag bara säga:
Thats still to come..

PS röstar inte nu DS

Shakemynuts
2007-06-03, 17:31
Den spar jag på! :D 21 i år är jag. Men om man inte har någon sexlust, varför ska man då ha sex bara för att ha det? Alla tjatar så jävligt.

Frantic
2007-06-03, 17:31
Var 16 år och full som ett ägg. Började prata med en tjej jag inte sett innan. Inom fem minuter frågade jag om hon ville ha sex. Hon sa ja. Vi gick in i skogen och började trots att det var folk runt om. Helt värdelöst. Har aldrig sett henne igen

L-Sami
2007-06-03, 17:35
Var 18år då med min dåvarande flickvän, hemma hos henne i hennes säng. Var inte alls nervös och det var helt okej för första gången.

jaaaaag
2007-06-03, 17:41
Jag var 16 och det var med en kille som jag fortfarande är tillsammans med idag.

Kikkomannen
2007-06-03, 18:04
Jag var 16 och det var med en tjej som kastar onda blickar när hon ser mig på stan. Hon agerade och luktade död fisk.

:(

Osten80
2007-06-03, 18:05
Jag hade ingen aning vad i helvete jag gjorde, jag minns vad hon sa: "men jucka då!!!". Otroligt sexig kommentar.

Tog slut en månad senare då hon grät en gång. Jag kunde inte hantera sånt känslotjafs så jag sa "det är slut" och hoppade på mopeden (Yamaha DT 50) och körde 55km/h hemåt.

Hahaha. Det där var faktiskt roligt på riktigt. :D

Cilia
2007-06-03, 18:12
Kul med så många svar. :)

Men jag måste dock fråga ni som blev av med den när ni va 12 år, i vilket samhälle växte ni upp i egentligen? ;)

När ja var 12 va jag rädd för tjejer och sprang runt och lekte star wars med trä pinnar. *grr27*
Var är ditt svar?

Jag var sen.
Jag var 19 och var i Frankrike en säsong och åkte skidor och arbetade.
Hittade en fransman som bodde i Paris men var uppfödd i byn och hälsade på sina föräldrar över en långhelg. Han spelade tennis och var kompis med Yannick Noah. Vill inte recensera själva händelsen men den behöver inte skrivas in i någon historiebok.

Lexidos
2007-06-03, 18:18
Ganska sen här oxå. 19 bast på resa med en polare.
Vi var på en fest med en massa studenter i Duniden, nya zealand. Ganska onykter hittar jag en liten brunett som pluggade där.
Inga onyttiga uppgifter som typ namn utväxlades.
Hamnade i hennes studentrum.

Inte särskilt romantiskt..

Vinter
2007-06-03, 18:22
18år i en studentlya runt midsommar, inte speciellt lyckat...

hahavaffan
2007-06-03, 18:23
14 år med dåvarande flickvän.

Cerberus
2007-06-03, 18:24
just det, tjejen jag hade sex med hade ja träffat via ett hiphop-community, vi hade snackat i säkert 6-12 mån lr så på internet och telefon. Åkte till Motala o juckade :D

Jag dumpade henne efteråt för hon blev kär o det var inte jag, sen va hon rätt fet o ful LOL.

det var inte skönt för fem öre får jag säga...

nu för tiden är det bara fit'a och snygga tjejer som gäller ;)

Lexidos
2007-06-03, 18:25
just det, tjejen jag hade sex med hade ja träffat via ett hiphop-community, vi hade snackat i säkert 6-12 mån lr så på internet och telefon. Åkte till Motala o juckade :D

Jag dumpade henne efteråt för hon blev kär o det var inte jag, sen va hon rätt fet o ful LOL.

Haha du är ju ond på riktigt... me like :thumbup: :)

Baan
2007-06-03, 18:25

Bitches aint nothing but hoes and trix

Cerberus
2007-06-03, 18:27
Haha du är ju ond på riktigt... me like :thumbup: :)

WORD

jag fick d å låta ondare än vad det egentligen var, sa ju bara att vi skulle vara vänner efteråt...kan säga att vi inte haft bra kontakt sen dess HAHAH.

Dock fick jag andra kompisar när ja var där nere, varav en ja fortfarande håller kontakt med :)

mystic[-_-]
2007-06-03, 18:28

Word där Damir respect the kusiner jao!

Baan
2007-06-03, 18:30
;2335460']Word där Damir respect the kusiner jao!

Var lite före Damirs tid

http://www.azlyrics.com/lyrics/drdre/bitchesaintshit.html

Mirre
2007-06-03, 18:40
14, 15, 16? Själv hade jag fullt upp med att utöva aktiviteter i idrottshallen i form av basket och kampsport.
När jag var 18 år, 1 månad och 2 dagar gammal blev jag av med den. :D Inte så jätteromantiskt utan en mer "få det gjort"-grej och på fyllan dessutom.:smash:

Osten80
2007-06-03, 18:40
Tog emot besök i ringen när jag 18. *cry*

Jacksatan
2007-06-03, 18:43
17år med prostituerad i Rumänien. Kunde kanske valt ett bättre tillfälle och tjej.

Cerberus
2007-06-03, 18:44
17år med prostituerad i Rumänien. Kunde kanske valt ett bättre tillfälle och tjej.

låter bättre än min, va hon snygg då?

RassK
2007-06-03, 18:44
jag jobbar på det.

(:()

Lexidos
2007-06-03, 18:45

Ialla fall något med mindre risk för hiv kan man tycka.

Johan_P
Fan vad tråkigt att bli av med oskulden när man är på fyllan :(

Jacksatan
låter bättre än min, va hon snygg då?

Ja, det var hon. Tyvärr var man ju så nervös att man inte visste vad som var bak o fram på sig själv och det slutade väl med att hon mer eller mindre våldtog mig.

Lexidos
2007-06-03, 18:47

Beror ju på hur full man var, om man knappt kommer ihåg det så är det ju illa. Men annars är det vell helt ok då man inte är nervös o sånt.

Yankeee
2007-06-03, 18:47

Ja verkligen, alla borde spara sig tills de är gifta.

Kurash
2007-06-03, 18:48

Bättre o va full o knylla än bara vara full?

Lexidos
2007-06-03, 18:49
Bättre o va full knylla än bara vara full?

Familje motto på vapenskölden eller? :)

Kurash
2007-06-03, 18:50
Familje motto på vapenskölden eller? :)

Nä, det är nåt syrran brukar säga bara.

Sofia4_4
2007-06-03, 18:51
jag vet inte riktigt. Det var med min första pojkvän. Jag var 13 han var 15. Ingen hade en anning om hur man gjorde. Vi trodde vi gjorde det ett par gånger och jag började oroa mig att jag var gravid dessutom. Ett år senare upptäckte vi att jag fortfarande var oskuld.
Han köpte t.o.m en bok om hur man skulle göra men den var inte till stor hjälp. Och porrfilmer var skitsvårt att få tag i då. Men han lärde sig var de erogena zonerna var iaf. :)

mela
2007-06-03, 18:52
Bättre o va full o knylla än bara vara full?

fyllesex is teh shit :D

Lexidos
2007-06-03, 18:52
Nä, det är nåt syrran brukar säga bara.

Har din syrra msn? ;)

Lexidos
2007-06-03, 18:53
jag vet inte riktigt. Det var med min första pojkvän. Jag var 13 han var 15. Ingen hade en anning om hur man gjorde. Vi trodde vi gjorde det ett par gånger och jag började oroa mig att jag var gravid dessutom. Ett år senare upptäckte vi att jag fortfarande var oskuld.
Han köpte t.o.m en bok om hur man skulle göra men den var inte till stor hjälp. Och porrfilmer var skitsvårt att få tag i då. Men han lärde sig var de erogena zonerna var iaf. :)

så många frågor... men hur, hur misslyckas man?

Tigerkotten
2007-06-03, 18:54
19år ca 1månad innan jag var 20år, hade verkligen sagt åt mig själv att bli av med den innan 20år. Tillfällen tidigare hade funnits, men mupp som jag var på den tiden ville jag älska tjejen jag skulle ha sex med för första gången.

Jag har idag vid 25års åldern fortfarande inte älskat en tjej, och det är lite småstörande att jag "väntade" på någon som inte dök upp :)

Så ni som väntar/håller på er, sex behöver inte vara en sån stor grej. Utan det är något som ska vara trevligt, samt gärna också ha kul ihop med den andra. Så släpp loss o få till det :)

Snake
2007-06-03, 18:56
Tacka vet jag lite margarin och fibban ute på en stubbe i skogen.

Teh shit!

Kwon
2007-06-03, 18:58
Love can be a beautiful thing but it's never wrong to experiment.

Vissa väntar till giftermålet, andra testar vid första bästa tillfälle med första bästa person som är tillgänglig! :D

Dock tråkigt att det blivit en sådan "Big deal" att folk känner att de MÅSTE ha gjort det innan en viss ålder, oavsett vad de har för känslor för personen eller vem det är.

Man skall göra det för att man vill och inte för att man känner att man måste, grupptryck, inne-gänget etc, innan 20 annars inte cool etc

Cilia
2007-06-03, 18:59
Dock tråkigt att det blivit en sådan "Big deal" att folk känner att de MÅSTE ha gjort det innan en viss ålder, oavsett vad de har för känslor för personen eller vem det är.

Man skall göra det för att man vill och inte för att man känner att man måste, grupptryck, inne-gänget etc, innan 20 annars inte cool etc
men det kan bli en sån stor sak också så det blir hämmande.
då tycker jag det är bättre att få det överstökat liksom.
men inte på bekostnad av att man mår dåligt.
Det kan vara rätt och bra utan att vara livskärleken

Sofia4_4
2007-06-03, 19:00
så många frågor... men hur, hur misslyckas man?

han visste inte vart han skulle och jag visste inte hur det skulle kännas om han lyckades. Så vi levde i en illusion bäge två. :D

Lexidos
2007-06-03, 19:03
men det kan bli en sån stor sak också så det blir hämmande.
då tycker jag det är bättre att få det överstökat liksom.
men inte på bekostnad av att man mår dåligt.
Det kan vara rätt och bra utan att vara livskärleken

sant, jäkligt skönt att få det gjort så man slipper pressen lixom.
Men det är ju konstigt att det har blivit en så stor deal. Precis vad man behöver när man är 17år är att höra nån statestik som visar att de flesta blir av med oskulden vid 16 år (påhittat exempel).

Cilia
2007-06-03, 19:03
han visste inte vart han skulle och jag visste inte hur det skulle kännas om han lyckades. Så vi levde i en illusion bäge två. :D
herregud, jag hade bättre koll som oskuld än vad du hade som förtappad.
Hur klarar man av att inte veta?

Vi undersökte varandra redan på dagis ingående.

Lexidos
2007-06-03, 19:05

Exakt, jag menar nånslags instinkt om vad som ska göras har man vell?

Sofia4_4
2007-06-03, 19:12

Det gjorde vi iof också. Men detaljerna var lite för luddiga. "Undersökningen" gick inte så där på djupet. :)

mela
2007-06-03, 19:13

Ligger inte det i killar natur att dras till hålen? *screwy*

Lexidos
2007-06-03, 19:15

Jo, instink ffs :)

Kwon
2007-06-03, 19:16

Han kanske var i öronen alt näsan o pillade? ;)

Sofia4_4
2007-06-03, 19:16

Det trodde jag, men icke. :)

mela
2007-06-03, 19:19
Jo, instink ffs :)
haha precis
Han kanske var i öronen alt näsan o pillade? ;)
Ah.. En *** i näsan är aldrig fel? *screwy*
Det trodde jag, men icke. :)
Fashiken. Vad har hans pappa lärt honom egentligen?

Lexidos
2007-06-03, 19:20
haha precis

eeh va?

mela
2007-06-03, 19:21
eeh va?

Du vet..blommor & bin osv.

Min mamma lärde mig att slå alla som kom för nära och hålla ihop benen ordentligt :Virro

Sofia4_4
2007-06-03, 19:21
haha precis

Nope, man pratar inte med sina föräldrar om det här....Och kompisarna skulle ha garvat ihjäl sig om han frågade...tror jag.

dice
2007-06-03, 19:22
Beror ju på hur full man var, om man knappt kommer ihåg det så är det ju illa. Men annars är det vell helt ok då man inte är nervös o sånt.

Kommer man inte ihåg det är det väl bara att se till och njuta nästa gång istället.

Lexidos
2007-06-03, 19:28

Min mamma lärde mig att slå alla som kom för nära och hålla ihop benen ordentligt :Virro

Gick sådär, du blev vell besatt av S&M istället antar jag :P :Virro

Blommor & bin snack hade jag aldrig med mina föräldrar, varför skulle man ha det? Sånt lär man sig på biologi i skolan o ifrån tv...

Lexidos
2007-06-03, 19:29
Kommer man inte ihåg det är det väl bara att se till och njuta nästa gång istället.

Gör om, gör rätt :D

Sofia4_4
2007-06-03, 19:34

min mamma köpte en bok åt mig när jag var 9 om blommor och bin, men hon gömde det eftersom jag slutade läsa andra böcker utan läste bara den om och om igen ca 20 gng. Min mamma tyckte det var lite för pinnsamt kanske, men sanningen var att jag fattade inte vad det hela handlade om. Jag fattade om blommorna och bin, men när det kom fram till människorna, så berättades det bara hur de gifte sig och kysstes och sen blev kvinnan gravid. Och jag kunde inte koppla sambandet med blommorna och bin. :smash:

mela
2007-06-03, 19:43
Vi hade faktiskt sexualkunskap i 5an. Fast då handlade det om mens och tamponger. Sedan hade vi det i 9an med men då hade de flesta i klassen redan haft sex så det va rätt så meningslöst.

Det har dock varit alldeles för dålig betonging på kondomanvändning i skolan osv. Det verkar vara få som använder denna...mojäng. Och jag har sjuktmånga kompisar som åkt på både det ena och det andra. Graviditet skyddar sig tjejer oftast mot, iaf här. Här börjar man med p-piller när man är 13. Men alla sjukdomar och bös som folk aldrig tänker på. Att bli gravid är väl det minsta problemet.

Cerberus
2007-06-03, 19:47
kan skryta om att detta problem me att hitta fitthålet har ja aldrig haft*whistle*

Jag e som en kartläsare när det gäller att hitta hål :hbang:

Lexidos
2007-06-03, 19:49
kan skryta om att detta problem me att hitta fitthålet har ja aldrig haft*whistle*

Jag e som en kartläsare när det gäller att hitta hål :hbang:

Inte behöver man kompass ialla fall... :D

Gpajpen
2007-06-03, 19:50
Inte behöver man kompass ialla fall... :D
ficklampa !

Violater
2007-06-03, 19:50
20 år (tror jag, hade iaf tagit studenten) och halvt (läs: mycket) desperat för att man fortfarande inte hade fått till det. På lokala krogen i hålan, den garanterat fulaste och äckligaste kvinnan som jorden har skådat stötte på mig och började gräva i byxorna. Som sagt, väldigt desperat...

Iaf frågar jag henne om hon ska med in på toa vilket hon givetvis skulle. Jag står med snasen i vädret medan hon mecklar med strumpbyxorna, hon sätter sig på handfatet och jag trycker dit den. Det tar väl kanske en minut så är jag klar, lite pinsamt men hon märkte inget. "Nej, så här kan vi inte hålla på, ta på dig byxorna." säger jag. Hon blev måttligt glad kan jag säga er! Hahaha. Jag torkar av den och tvättar händerna medan hon muttrar något om att jag är bög.

Även fast jag är heterosexuell vette fan om det inte finns killar jag hellre skulle ligga med än någon så ful människa som hon. 30+, fet och mustasch typ! Haha, måtte jag aldrig bli så desperat igen.

Lexidos
2007-06-03, 19:51
ficklampa !

ja en såndär som tunnelgrävare har på huvudet :D

Lexidos
2007-06-03, 19:52
20 år (tror jag, hade iaf tagit studenten) och halvt (läs: mycket) desperat för att man fortfarande inte hade fått till det. På lokala krogen i hålan, den garanterat fulaste och äckligaste kvinnan som jorden har skådat stötte på mig och började gräva i byxorna. Som sagt, väldigt desperat...

Iaf frågar jag henne om hon ska med in på toa vilket hon givetvis skulle. Jag står med snasen i vädret medan hon mecklar med strumpbyxorna, hon sätter sig på handfatet och jag trycker dit den. Det tar väl kanske en minut så är jag klar, lite pinsamt men hon märkte inget. "Nej, så här kan vi inte hålla på, ta på dig byxorna." säger jag. Hon blev måttligt glad kan jag säga er! Hahaha. Jag torkar av den och tvättar händerna medan hon muttrar något om att jag är bög.

Även fast jag är heterosexuell vette fan om det inte finns killar jag hellre skulle ligga med än någon så ful människa som hon. 30+, fet och mustasch typ! Haha, måtte jag aldrig bli så desperat igen.

haha, nä det spelar ingen roll hur många man ligger med utan vem man ligger med :)

Yankeee
2007-06-03, 19:54
haha, nä det spelar ingen roll hur många man ligger med utan vem man ligger med :)

VIRGIN

Cilia
2007-06-03, 19:55
VIRGIN
berätta din historia då, Mr

Ryska_raketen
2007-06-03, 19:55
Alså, om tjäjen är typp som en död fissk. Hur hitar man rät hål då?

Lexidos
2007-06-03, 19:56
VIRGIN

Du är rätt dålig på att läsa igenom en tråd va`?

Cilia
2007-06-03, 19:56
GPS

Yankeee
2007-06-03, 19:57
Du är rätt dålig på att läsa igenom en tråd va`?

Nej, jag är jävligt bra på det, jag är också riktigt grym på att sortera ut det som inte passar.

Yankeee
2007-06-03, 19:58
berätta din historia då, Mr

Har ingen historia att berätta, någon som vill hjälpa mig att fixa en?

Lexidos
Nej, jag är jävligt bra på det, jag är också riktigt grym på att sortera ut det som inte passar.

Du menar allt som du inte tycker lr?

Yankeee
Du menar allt som du inte tycker lr?

Det jag anser vara lögner.

RassK
2007-06-03, 20:00
Jag hoppas på innan 35.

Lexidos
2007-06-03, 20:00
Det jag anser vara lögner.

Så du anser det vara en lögn att det är bättre ligga med nån som är riktigt hot än flera ordentliga skabb?

Kvalite går före kvantite :)

Jompan
2007-06-03, 20:03
Jag var 23, det var inge vidare, som tur är så bryr jag mig inte så mycket om hur oskulden rök. Kanske hade brytt mig om det var en bra erfarenhet, men som det blev så är det ju inget att gå och hänga läpp för. :)

Yankeee
2007-06-03, 20:04
Så du anser det vara en lögn att det är bättre ligga med nån som är riktigt hot än flera ordentliga skabb?

Kvalite går före kvantite :)

Det är inte vad jag säger.

Deceiver85
2007-06-03, 20:04

Om hon är som en död fisk, vem bryr sig ifall man träffar fel hål?

Kwon
2007-06-03, 20:05
Den första upplevelsen behöver ju inte vara den bästa.

Själv så var jag 16-17 och gick i gymnasiet.

Lexidos
2007-06-03, 20:06
Det är inte vad jag säger.

Så vad tusan säger du då?

Cilia
2007-06-03, 20:10
Så vad tusan säger du då?
att du fortfarande är oskuld
kan vi sluta prata om dina upplevelser nu?

Yes
2007-06-03, 20:11
Jag var tillräckligt gammal, hon lite äldre. Det gick bra, ingen kom till skada.

Lexidos
2007-06-03, 20:13
att du fortfarande är oskuld
kan vi sluta prata om dina upplevelser nu?

1. om han läst något så hade han kasnke förståt att jag inte är det
2. mina upplevelser? Jag vädrade bara en åsikt

Men skit i det här nu jag orkar fan inte

Ryska_raketen
2007-06-03, 20:13
Om hon är som en död fisk, vem bryr sig ifall man träffar fel hål?

alså, ska ja skicka mina kussiner på dej eler!?

Deceiver85
2007-06-03, 20:14
Yankeee säger aldrig vad han egentligen säger...

Jompan
2007-06-03, 20:15
Jag var tillräckligt gammal, hon lite äldre. Det gick bra, ingen kom till skada.

:laugh: SÅÅÅÅ skön kommentar!!!

Ryska_raketen
2007-06-03, 20:15
Yankeee säger aldrig vad han egentligen säger...

Han borde bli politiker?lol!

Löjtnant Blank
2007-06-03, 20:16
Andelen sena debuter och oskulder är osedvanligt hög, vilket bekräftar vad jag länge har anat: att Kolozzeum är befolkat av fula nördar.

Lexidos
2007-06-03, 20:17
Andelen sena debuter och oskulder är osedvanligt hög, vilket bekräftar vad jag länge har anat: att Kolozzeum är befolkat av fula nördar.

Känner du dig som hemma? :D

Jompan
2007-06-03, 20:19

Haha, antyder du att bara snygga får ligga? :)

Löjtnant Blank
2007-06-03, 20:20
Känner du dig som hemma? :D

VIRGIN

Löjtnant Blank
2007-06-03, 20:20
Haha, antyder du att bara snygga får ligga? :)
Jag antyder att det underlättar att vara snygg och cool.

Lexidos
2007-06-03, 20:21
VIRGIN

Hur svara detta på frågan?

Yankeee
2007-06-03, 20:22
Snygga får inte ligga lika ofta som fula eftersom att snygga har högre krav.

Löjtnant Blank
2007-06-03, 20:24
Snygga får inte ligga lika ofta som fula eftersom att snygga har högre krav.
Den där teorin måste du ha snickrat ihop själv. Jag har kompisar som har varit riktiga bockar i sina yngre dagar, och de ser väldigt bra ut.

Yankeee
2007-06-03, 20:25
Den där teorin måste du ha snickrat ihop själv. Jag har kompisar som har varit riktiga bockar i sina yngre dagar, och de ser väldigt bra ut.

Trodde att en broder skulle förstå.

Löjtnant Blank
2007-06-03, 20:29
Trodde att en broder skulle förstå.
Ironi? Fan, du fick mig. Jag hatar när det händer.

Yes
2007-06-03, 20:29
Jag må vara en ful nörd men för kvinnorna är jag en outsinlig källa till orgasmer. Nånting har man ju lärt sig av allt porrmissbruk.

Fettecke
2007-06-03, 20:32
16, med min nuvarande flickvän...

inte särskilt snyggt just då, men nu i efterhand var det ett grymt roligt minne...

mini
2007-06-03, 20:42
Jag var 17 och på charter med en kompis. Han var 26 och det var absolut inte bra. Alls.

muddler
2007-06-03, 20:55
jag var 18 bast, ingen höjdare

Rambo
2007-06-03, 21:02
jag var 16 hon 14 vi blev sedan ihop ca 4 år fast det kan inte ha varit för mina sängprestationer. Det måste nog varit för humorn jag bjöd på när jag var över henne å fumla:D

Caixa**
2007-06-03, 21:03
Minns inte exakt hur gammal jag var. Det var iaf. med min simtränare och han hade bjudit mig på middag och lyckats supa mig full med rödvin. Gjorde det nog mest för att jag såg upp till honom och att jag ville imponera på de andra tjejerna på träningen. Gick åt h-vete. Det visade sig att han redan hade flickvän och jag skämdes och vågade inte berätta någon öht. Det var slutet på min simmarkarriär.

I övrigt tycker jag sex är överskattat. Visst kan det vara trevligt ibland, men jag får ut så mycket mer av ett bra träningspass (mina träningstider är orubbara! Romanser får vänta till efteråt.)

(Nej, jag har aldrig varit riktigt kär..och ja..jag är kanske lite bitter)

Kwon
2007-06-03, 21:05
Överskattat? nja

Beror nog på vem du haft sex med Caixa ;)

Piranha
2007-06-03, 21:09
Minns inte exakt hur gammal jag var. Det var iaf. med min simtränare och han hade bjudit mig på middag och lyckats supa mig full med rödvin. Gjorde det nog mest för att jag såg upp till honom och att jag ville imponera på de andra tjejerna på träningen. Gick åt h-vete. Det visade sig att han redan hade flickvän och jag skämdes och vågade inte berätta någon öht. Det var slutet på min simmarkarriär.

I övrigt tycker jag sex är överskattat. Visst kan det vara trevligt ibland, men jag får ut så mycket mer av ett bra träningspass (mina träningstider är orubbara! Romanser får vänta till efteråt.)

(Nej, jag har aldrig varit riktigt kär..och ja..jag är kanske lite bitter)

Mmmmm men en dag träffar du kärleken, då kommer träningen halka ner till andraplats, då de kommer blir mycke gräsfläckar på ryggen.

Caixa**
2007-06-03, 21:10
Överskattat? nja

Beror nog på vem du haft sex med Caixa ;)

Hahaha! Så säger de alla! "Då har du träffat fel killar" Sen blir de besvikna när jag inte är uppenbart imponerad efteråt.. Nej, tror det handlar mer om mig.

Piranha
2007-06-03, 21:10
Jag var 15 eller 16, hon var nog en 17.

Det var INTE roligt minns jag.

bulldozer
2007-06-03, 21:25
Mmmmm men en dag träffar du kärleken, då kommer träningen halka ner till andraplats, då de kommer blir mycke gräsfläckar på ryggen.

He, he det inte säkert!
Måste nog erkännas att träning nästan alltid går över sex trots att jag
hittat kärleken *cupid*
Sex innan träning är nästan :banned här om man typ inte är helt desperat,
varför? Jo, det svårt att få till ett riktigt bra träningspass efter sex (eller
annars också), medans sexet alltid är fantastiskt oavsett när, hur eller var! :D

Piranha
2007-06-03, 21:41
He, he det inte säkert!
Måste nog erkännas att träning nästan alltid går över sex trots att jag
hittat kärleken *cupid*
Sex innan träning är nästan :banned här om man typ inte är helt desperat,
varför? Jo, det svårt att få till ett riktigt bra träningspass efter sex (eller
annars också), medans sexet alltid är fantastiskt oavsett när, hur eller var! :D

Visste inte man var tvungen att välja?

Om så tar jag också träningspasset. iaf 9 gånger av 10

stridis
2007-06-03, 21:44
Den spar jag på! :D 21 i år är jag. Men om man inte har någon sexlust, varför ska man då ha sex bara för att ha det? Alla tjatar så jävligt.

Nej, gör det som känns rätt bry dig inte alltför mycket om vad andra tycker.

För egen del är jag något helt otroligt sexuellt frustrerad, det är mindre kul.

Jaws
2007-06-03, 21:57
15 här och hon 15...tog sedan ett bra tag innan jag kom till igen och då var jag 16 och hon 22, hände för övrigt på en kröksemester där bara sånt kan hända.

Och ja, jag måste ju få det sista sagt;)

Angel
2007-06-03, 22:04
ja va 14 och kände absolut ingenting....världens mina snorre lr världens slappaste oskuld...

Deceiver85
2007-06-03, 22:18
ja va 14 och kände absolut ingenting....världens mina snorre lr världens slappaste oskuld...
säker på att han ens var inne?

Löjtnant Blank
2007-06-03, 23:00
Du är osäker? Vågade du inte titta?

Angel
2007-06-03, 23:09
Du är osäker? Vågade du inte titta?

nej ja tittade nog i taket

hahavaffan
2007-06-03, 23:10
nej ja tittade nog i taketNr. 174 i Kama Sutra? Nice.

Greg
2007-06-03, 23:11
Jag var 20. En konstig kombination mellan beastiality och necrofilia.

Kwon
2007-06-03, 23:15

!
;)

Snafu
2007-06-03, 23:21

Hunduppfödare och svartrockare? Låter som Sollefteå.

Violater
2007-06-03, 23:46

Med andra ord, hon låg som en död sill eller? ;)

Greg
2007-06-03, 23:52
Med andra ord, hon låg som en död sill eller? ;)

Nej, inte direkt det. Det var ett skämt.

Blev av med oskulden som 20, var i oktober förra året. Hade precis flyttat till Köpenhamn, jag skulle ner på den lokala baren för att titta på Manchester United på TV. Jag sitter i baren, kollar på matchen, dricker mer och mer Tuborg. Kommer det fram ett gäng danska United-supportrar. Sitter vi där, snackar skit, de hade en del tjejer med, söta, och en gav mig hela tiden blinkningar etc. Iallafall, så stack de vidare efter matchen, frågade om jag ville följa med men det ville jag inte.

Hon satt kvar och vi snackade. Hon frågade om hon kunde få se mitt studierum, hon hade tydligen inte sett ett innan. Och ja, sen så bar det av.

Hon var ingen död sill. I still got the scars to prove it.

Eftersom vi var fulla så fick jag en omgång till morgonen efter. Träffade henne för 3 månader sen faktiskt, vi hamnade än en gång i säng.

Nu har hon pojkvän och vi snackar inte längre.

Lellan
2007-06-04, 00:02
Jag var 15, han 22årig norrman. (=kortversion)

Det hela utspelade sig i hans familjs husvagn, mitt på blanka dan, hans släkt i solstolar utanför, svettigt som fan men mkt trevligt trots omständigheterna. :) Hans småsyskon inkl deras kompisar firade det hela genom att springa med norska och svenska flaggor skanderandes "Heja Norge!" resp "Heja Sverige!" runt husvagnen. De kanske trodde vi haft brottningsmatch? *whistle* Hans äldre släktingar såg däremot ut att förstå mer.:em:

Vi höll ihop en sommar, sedan träffade jag på honom av en slump när jag var höggravid och han hade också ynglat av sig och såg jättegammal ut.

theoppositescollide
2007-06-04, 00:25
17 år med min då lika metallyssnande flickvän, det var fantastiskt grymt bra och ackomponerat av Panteras "Reinventing the steel"

Musselbank
2007-06-04, 00:27
Hahaha! Så säger de alla! "Då har du träffat fel killar" Sen blir de besvikna när jag inte är uppenbart imponerad efteråt.. Nej, tror det handlar mer om mig.

Men det är ju fel killar om du med dem inte blir så inspirerande att de blir så inspirerade att du blir imponerad.. ä.. liksom?

Cerberus
2007-06-04, 01:01
jag ställer gärna upp om ngn e missnöjd med sin förlorade oskuld, det går att reparera, det e luugnt

Chaan
2007-06-04, 01:13
Nu blev jag nyfiken på hur folk förlorade cyberoskulden.

Yes
2007-06-04, 01:52
Nu blev jag nyfiken på hur folk förlorade cyberoskulden.
Det var med U.S Robotic's första 28.8-modem och Algonets Quake-servrar...

Niclaaas
2007-06-04, 06:58
Hans småsyskon inkl deras kompisar firade det hela genom att springa med norska och svenska flaggor skanderandes "Heja Norge!" resp "Heja Sverige!" runt husvagnen.

:laugh:

jag var 18, hon 16. dåvarande och nuvarande flickvännen (snart 5 år). vi hade varit ihop ett tag så det var bra och inte nervöst alls. kommer ihåg att jag fick msn-hjälp av lellan i början av förhållandet med presenter och allt möjligt :D

Jesper
2007-06-04, 08:22
17 bast dyngrak mot en container med en brud som jag varken kommer ihåg namn eller utseende på. Men eftersom jag fick in rytmen då så blev det en till brud senare på kvällen, denna gång bakom ett stort träd i trädgårdsföreningen i linköping.

Löjtnant Blank
2007-06-04, 09:43
17 bast dyngrak mot en container med en brud som jag varken kommer ihåg namn eller utseende på. Men eftersom jag fick in rytmen då så blev det en till brud senare på kvällen, denna gång bakom ett stort träd i trädgårdsföreningen i linköping.
Bra jobbat! You's a pussy hound.

Stoltz
2007-06-04, 09:45
Är det bara jag som inte är riktigt säker på vem?

Möjligtvis var första gången på en midsommarafton. Dyngrak i en vedbod. Jag är inte riktigt säker på saken men hon påstod att vi hade sex. Jag var nog 16 år.

Efter det så är det ett par fall när jag har sett "tecken" på att sex har förekommit och ett par luddiga minnen, men jag har inte varit säker på vad som hänt.

Tyvärr vet jag precis vad du snackar om... Jag är osäker på hela fronten. Det är så det går när man under gymnasiet super bort minnet :( Ångrar det idag.

Slartibartfast
2007-06-04, 09:58

Du är min idol.

Snake
2007-06-04, 09:59
Bra jobbat! You's a pussy hound.

Du är min idol.

Den svenska och finska avundsjukan.

mela
2007-06-04, 10:02
Jag spar mig. Tycker inte sex är något man ska ha med någon man inte är gift med.

Inte din bror också va? *gah!*

Snake
2007-06-04, 10:04
Inte din bror också va? *gah!*

Nix, han är en slampa, så ni passar nog bra ihop :)

mela
2007-06-04, 10:04
Nix, han är en slampa, så ni passar nog bra ihop :)

Excellent *drool*

Löjtnant Blank
2007-06-04, 10:23
Vad snackar du om? Jag var allvarlig.

Baan
2007-06-04, 10:27
Jag säger som Snoop "...How many hoes in ninety-four will I be bangin?..." fast ja 07 inte 94

babbett
2007-06-04, 10:51
14½, med min pojkvän som jag varit ihop med 6 mnd. Vi hängde ihop 3 år till :cool:

Litecore
2007-06-04, 11:01
Datum: 14e februari 1995
Tid: 16.30
Vart: mitt sovrum
Vem: Nymfomansk flickvän sedan en månad tillbaka (dvs en evighet på den tiden)

haha, fan för dig snafu! här sitter jag och käkar yoghurt till frukost framför datorn..
hela skärmen täcks av fläckar och väggen bakom är inte bättre! skrattar så jag grinar :D

:laugh: :laugh: :laugh:

psirus
2007-06-04, 11:24
Jag va inte så bra men fort gick det ;)

Brooklyn
2007-06-04, 11:31

:hbang:

Brooklyn
2007-06-04, 11:33
jag ställer gärna upp om ngn e missnöjd med sin förlorade oskuld, det går att reparera, det e luugnt

:em:

Slartibartfast
2007-06-04, 11:48

Vad snackar du om?

Snake
2007-06-04, 11:54
Vad snackar du om?

:)

psirus
2007-06-04, 11:55
Vad snackar du om?

Ja vad snackar du om Slarti är ju finne! *slap*

Blaine
2007-06-04, 14:45
Jag desperat 18-åring, hon villig 16-åring. Fin kroppshydda hade hon och sexiga ben. Det var sommar och hon var oerhört attraktiv i kjol. Oerhört söt i ansiktet med en liten men ack så mottaglig mun som fick fantasin att flöda i reptilhjärnan.

Hon var ensamt barn i en välställd Stockholmsfamilj och debuten skedde under en övernattningstripp till hennes stuga i Stockholms skärgård. Jag minns att hennes föräldrar lagade jävligt god och innovativ mat (restaurangklass) och det blev efterrätt med jordgubbar och allt skit dessutom. Dessvärre fick man inte särskilt mycket föda förutom middagen och där gick man runt hungrig och med näringsbrist, så väl under aktionen orkade vi inte hålla ut särskilt länge (fysiskt det vill säga, säden var fortfarande kvar i säcken).

Det var en smula pinsamt när vi drog till lokalbutiken, där alla känner alla, och införskaffade kondomer. Å andra sidan var det egentligen inte särskilt pinsamt för mig, då jag i bakhuvudet visste att jag aldrig mer skulle återvända.

Eftersom det var första gången för båda så var vi jävligt illitterata med allt vad sexställningar och sådant heter, så det blev missionären som präglade aktionen för det mesta. Det var också svårt att hålla åderpålen i vädret hela tiden (p.g.a. korta avbrytningar, nervositet m.m.) så resultatet blev att jag aldrig riktigt fick ut mina äggtörstiga spermier. Hon var inte nöjd innan läggdags, så hon drog en onaniakt och fick till det på egen hand, medan jag låg bredvid henne i sängen helt utmattad.

För att inte hennes föräldrar skulle ana något så hade vi ett Disney-band med Aladdin på i bakgrunden (som hon dessutom sjöng till). Faktiskt en smula avtändande att höra henne sjungandes i kör med Dan Ekborg.

Löjtnant Blank
2007-06-04, 14:52
Fantastisk läsning, Blaine. MVG+ på den historien.

Lexidos
2007-06-04, 15:01
Dammit Blaine du borde bli författare, väldigt välskrivet

Tigerkotten
2007-06-04, 15:01
hahahaha shit pomfritt, en tjej som sjunger till filmen Aladdin när man har sex. Jösses... :D

mela
2007-06-04, 15:02
Aladdin passar ju: "En helt nyyyyyyyy värld!! Som öppnar siiiig" osv :D

Lexidos
2007-06-04, 15:03
Aladdin passar ju: "En helt nyyyyyyyy värld!! Som öppnar siiiig" osv :D

Helt klart : "Jag kan lära dig se
Bortom magiska under
Oförglömliga stunder
Om du flyger bort med mig " :D

Yankeee
2007-06-04, 15:05
"Aaaaaah ta bort apan!"

mini
2007-06-04, 15:06
Fantastisk läsning, Blaine. MVG+ på den historien.

Du har inte tappat din humoristiska ådra ser jag.

mela
2007-06-04, 15:07
Helt klart : "Jag kan lära dig se
Bortom magiska under
Oförglömliga stunder
Om du flyger bort med mig " :D

Disney är bra porrigt asså!

Lexidos
2007-06-04, 15:12
Disney är bra porrigt asså!

Kan man lungt påstå: "Du tror att i grannens vatten
Är sjögräset alltid grönt
Du drömmer att simma upp dit
Det är inte mödan lönt
Nej se dej omkring i viken
Här finns ingen ytlighet
Du kan inte bli besviken
Det framgår med tydlighet

Havet är djupt
Havet är djupt.
Nere på botten
Här är det toppen" :D

Löjtnant Blank
2007-06-04, 15:13
Du har inte tappat din humoristiska ådra ser jag.
Nja, jämfört med allt annat som skrivs här på forumet håller det där hög klass. Jag känner mig väldigt generös idag.

Hade historien handlat om obesvarad kärlek, tonårsångest eller annat trams, hade jag givetvis skrattat rått istället.

mini
2007-06-04, 15:17
Nja, jämfört med allt annat som skrivs här på forumet håller det där hög klass. Jag känner mig väldigt generös idag.

Hade historien handlat om obesvarad kärlek, tonårsångest eller annat trams, hade jag givetvis skrattat rått istället.

Verkligen. Man kan nästan tro att du också fått ligga när du är på så gott humör.

Mantus
2007-06-04, 16:18
16 år med min flickvän. Gick väldigt bra, var inte ett dugg nervös och allt fungerade perfekt. En underbar upplevelse som jag har fina minnen av.

Röda_Lacket
2007-06-04, 16:29
på nyårsafton 1997 till 1998 ...

Började dagen med att dra iväg till en mack och köpa ett flack med folköl där var det inget snack om lägg =) Vid denna tidpunkten hatade jag raketer och smällare för året innan fick jag en raket i huvudet som utvecklade lite av en fobi mot fulla människor med raketer.

Hade precis kommit hem till gbg denna dagen från sthlm där jag varit och hälsat på några tjejpolare så jag satt hemma och tänkte supa bort aftonen. Ganska tragiskt men helt plötsligt ringer det på telefonen och det är min bästa polare. Tydligen var det fest i en av de östra stadsdelarna av gbg. Börjar bli redigt full nu och får för mig att ta med 3 plastkassar med folkisar. På spårvagnshållplatsen står en full 32åring och försöker få min uppmärksamhet.

Hon bjuder mig på en saltfisk och frågar om jag vill hänga med henne en sväng jag tackar nej så full var jag inte än. Väl på festen är alla galna står och skjuter raketer ut genom fönstren och balkongen. Det satt en söt brunett (8a eller 9a) på balkongen som som jag började tjöta med. Helt plötsligt hettade det till och vi gick till killen som hade festens sovrum... Hon gjorde det mesta av jobbet jag var för full ...Mitt i akten kommer killen som har lägenheten in och vrålar

"Nejj inte min nya säng" sedan blev jag utslängd och råkade ta en av hans skor så jag hade 2 olika skor på mig, Somnade en liten stund i hissen men vaknade upp och vinglade ut på gatan. Där träffade jag 2 tjejer som jag hängde på vidare...

Hamnade på en jävla skum juggefest som jag stack ifrån ganska snabbt. Så nu vart man på spårvagnen igen påväg hem för att hämta mer pengar =).. Klockan var väl ca 02.00 och jag hade hämtat mitt kontokort och var påväg tillstan träffade några polare på vagnen och fyllan hade flippat ur höl på att stöka i vagnen.

Avslutningen skedde på Burgerking avenyn där jag fick med 2 tjejer hem i en svarttaxi fast när vi väl kom hem till mig fick jag inte ens röra dem utan dem snodde min säng och åt upp mitt godis

Tigerkotten
2007-06-04, 16:33
Avslutningen skedde på Burgerking avenyn där jag fick med 2 tjejer hem i en svarttaxi fast när vi väl kom hem till mig fick jag inte ens röra dem utan dem snodde min säng och åt upp mitt godis

hahahaha, och du tillät det?! :D

Nina L
2007-06-04, 16:35
Hon var inte nöjd innan läggdags, så hon drog en onaniakt och fick till det på egen hand, medan jag låg bredvid henne i sängen helt utmattad.Starkt jobbat för en någon som sexualdebuterar. Jag skulle inte tänkt tanken på att självbefläcka mig inför någon när jag var så färsk. Jelp vad pinsamt liksom.

Röda_Lacket
2007-06-04, 16:35
hahahaha, och du tillät det?! :D

Lite svår försökte först röra lite vid den ena tjejen men hennes polare blockade mig totalt. Sedan däckade jag och när jag vaknade sa dem hejdå och det log godisar över hela jävla golvet som dom inte velat äta upp.

Har för mig att jag strulat med den ena av dem en gång innan fast det blev ett mysterium då jag aldrig kunnat styrka detta. Såg dem aldrig mera

Litecore
2007-06-04, 16:50
"Aaaaaah ta bort apan!"
:laugh: :laugh: :laugh:

inte så jävla roligt egentligen, men jag döör av skratt !

Garnax
2007-06-04, 16:54
Jag var 14 år och gjorde det med en tjej jag var kär i men inte tillsammans med, det var bra t.om med dagens mått mätt.

Jag plockade ut DVD-läsaren på datorn och sålde den, köpte tågbiljetter och drog till den stad hon var i stannade över helgen och på natten så var det full hålligång och sängen slog i väggen till hennes mammas sovrum och hon kommenterade det hela vid frukostbordet dagen efter att "Ni måste ha haft jävligt kul iaf"

Me_Myself
2007-06-04, 17:06
Det var ett par veckor före jag fyllde 16. Han var också 16 och min allra första kärlek.
Han var oskuld så det var inte något att hänga i julgranen direkt. Ont gjorde det också, trodde hela mitt bäcken skulle spricka.
Förhållandet varade i två år och sexet blev rätt bra. Övning ger färdighet osv..

The Somberlain
2007-06-04, 19:21
17 år, ONS och fylleragg. Första nyktra knullet blev morgonen efter.

Dnepr
2007-06-07, 20:33
Det var i skogen upptryckt mot ett träd. Jag var 16 och han var 43. Han sa "vi borde gå till skogen för det finns en rolig grej till dig där". Lättlurad som man var på den tiden så gick man dit. Efteråt kände jag mig lurad och en smula billig.
Dessutom frågade han efter mitt nummer innan vi skulle till skogen - men den lappen såg jag ligga bland löven när vi gick därifrån.

Viktor_Balck
2007-06-07, 20:46
Det var i skogen upptryckt mot ett träd. Jag var 16 och han var 43. Han sa "vi borde gå till skogen för det finns en rolig grej till dig där". Lättlurad som man var på den tiden så gick man dit. Efteråt kände jag mig lurad och en smula billig.
Dessutom frågade han efter mitt nummer innan vi skulle till skogen - men den lappen såg jag ligga bland löven när vi gick därifrån.

Rickard wolff är inte alltid så schysst.

Ryska_raketen
2007-06-07, 20:57
"Aaaaaah ta bort apan!"

:D

Timme
2007-06-07, 21:09

Menar du allvar?

Carrol87
2007-06-07, 21:16
14 år.. frågade även den värsta frågan ever "är det långt kvar??"

Johan_P
2007-06-07, 21:17
Menar du allvar?

Förmodligen bara ett dåligt försök för en rolig vändning i tråden...

Ryska_raketen
2007-06-07, 21:26
14 år.. frågade även den värsta frågan ever "är det långt kvar??"

Hade han bara fått in ollonet?

hum
2007-06-07, 21:46
16 år, nykter. Hon var ett år äldre och berusad. Gick rätt okej vad jag kan minnas. :)

Troll
2007-06-07, 22:21
Var 19-20 någonting, hade först tänkt spara på mig men tröttnade väl på att vänta på kärleken som inte kom.:em:

Var i hennes lägenhet utan musik (första gången vi sågs, hade pratat lite i telefon och åkte dit av bara den anledningen).

Var okej, tog ett tag att få upp stoltheten sen blev det till slut drygt eftersom det aldrig gick för mig, och i någon konstig ställning med en dildo inblandad så klev hennes kille in i sovrummet.:kinky: *whistle*
Därefter avrundade vi lite fint och jag åkte hem.:D

tjabon
2007-06-07, 22:30
det var på semester och JAG blev uppraggad av
av en thailändska. Hon var 17 och jag 14.
Vi åkte hem till henne och hon kastade ut sina bröder
från sovrummet, sen var det bara pangpangpang.
Hon tyckte jag var så söt så det kostade inget....*whistle*

Än idag, så minns jag hur mjuk och härlig hon var..*popcorn*

Bell@
2007-06-07, 22:38
av en thailändska. Hon var 17 och jag 14.
Vi åkte hem till henne och hon kastade ut sina bröder
Hon tyckte jag var så söt så det kostade inget....*whistle*

Än idag, så minns jag hur mjuk och härlig hon var..*popcorn*

Vi asiater är mjuka...*ler*

Ryska_raketen
2007-06-07, 22:39
Vi asiater är mjuka...*ler*

Jag har hört att ni är rätt risiga, kan dock vara hörsägen.

regus
2007-06-07, 22:41

Lola mig långsamt. :laugh:

Timme
2007-06-07, 22:54

Klockren :D

bruise lee
2007-06-07, 22:57

Nu blir dom sne'a

Frippe_L
2007-06-07, 23:29
av en "thailändska". "Hon" var 17 och jag 14.
Vi åkte hem till "henne" och "hon" kastade ut sina bröder
"Hon" tyckte jag var så söt så det kostade inget....*whistle*

Än idag, så minns jag hur mjuk och härlig "hon" var..*popcorn*

Kattoy! (stavning?) ;)

RassK
2007-06-08, 00:10
Lucky bastard..

rikke_B
2007-06-08, 00:18

Ha ha, humor på högsta nivå! :D

chidde
2007-06-08, 00:57
jag var 16 och hon 14 år, min första kärlek
båda var virgins, så lite speciellt måste jag säga att det var

det här var på våren, efter sommaren tog det slut ganska brutalt och därefter följde en lång mardröm. tog flera månader (år?) innan jag återhämtade mig från den chocken

men det som inte dödade, det härdade
jag hade kunnat visa mycket mer känslor, but i didn't
bryta ihop och sånt är inte min grej, ska det gå åt helvete ska det gå med stil

'cause big boys don't cry!! *flex*

Brinken
2007-06-08, 05:05
vi (min flickvän och jag) var båda 16, hemma hos mej och myste. Så bara blev det av, det blev rätt stel stämning och precis när de gick för mej hoppade vår katt på dörrhandtaget till ytterdörren.. jag utbrast "vilken tajming" och sprang och öppnade. När jag kom tillbaka var hon påklädd och jag stod där som ett naket fån... :smash:

Rock'nRoll
2007-07-06, 20:00
17 år i Eksjö city. Tränade SL och pimpade mycket bitches på den tiden.

Raggis
2007-07-06, 20:01
16, ung och dum.

pe11e
2007-07-06, 20:28
Fast min börjar f-n växa tillbaka. Testo är tryck i gymmet...... *cry*

Lexidos
2007-07-06, 23:16
Fast min börjar f-n växa tillbaka. Testo är tryck i gymmet...... *cry*

:confused: Är inte du kille? *slap*

Slartibartfast
2007-10-28, 13:20
Leonardo DiCaprio blev av med svendomen när han var 18.

"I worked with Leonardo when he was 18 [on the Western The Quick and the Dead]. He was a virgin, and he would talk about that constantly. So I'm hoping we have some time so he can fill in what's happened in between." -Russell Crowe

http://www.ew.com/ew/article/0,,20051361_20051365_20154184_5,00.html

Tror bestämt att han fått ligga en hel del sen dess.

Torwald
2007-10-28, 13:23
Jag förlorade oskulden natten till min 16:e födelsedag. Första flickvännen.

Scratch89
2007-10-28, 13:30
13 år. Första flickvännen.

budadi
2007-10-28, 13:43
14år, det var inte så värst bra :Virro

Spader
2007-10-28, 13:52
jag var 16 år. det var med min kompis flickvän *kissass*

gnagaren
2007-10-28, 13:55
16 år med min flickvän, bar henne in i rummet efter en perfekt kväll och det ena ledde till det andra :D

HajduMan
2007-10-28, 14:01
När: 14 år
Hur: jag stoppa in den

Nonamenoshame
2007-10-28, 14:31
16 bast. Blivit lite här och vart, känns inte så speciellt längre faktiskt.
Igår fick man bli sista gången. Man kan ju inte tröttna ffs ;)

Alexton
2007-10-28, 14:31
Det var vinter, jag var 15 och hon 15, jag och en kompis och 2 tjejer sov över hos min far för vi hade varit på fest. Jag hamnade brevid den supersöta tjejen som jag drog till mig för jag frös, hon tolkade det annorlunda och började kyssa mig. Eftersom våra vänner sov i rummet i sängen brevid så blev det att vi gick ut i det och la oss på soffan. Minns att det var snöstorm, det var som man kunde gissa ganska fumligt men inte pinsamt. Vi tog revanch senare den kvällen också :)

1986
2007-10-28, 14:35
17 år i Eksjö city. Tränade SL och pimpade mycket bitches på den tiden.

Haha, vad i helvete... Eksjö, min gamla hemstad.. berätta mer ;>

shut teh face
2007-10-28, 14:37
16 år och med nuvarande sambon.

Ute på havet i en segelbåt. :)

Dreas
2007-10-28, 14:38
Var 16 och det hände med en tjej som jag skickat med några månader. Var på en nyårsfest. Var väl sisådär. Var tyvärr ganska full både på kvällen och morgonen efter så lilleman hade problem att göra sitt.

Cilia
2007-10-28, 14:51
Var 16 och det hände med en tjej som jag skickat med några månader. Var på en nyårsfest. Var väl sisådär. Var tyvärr ganska full både på kvällen och morgonen efter så lilleman hade problem att göra sitt.

vad menas med att man skickar med någon?
intressant att du refererar till honom som lilleman btw

von huff
2007-10-28, 15:18
var 15 då hon var 16.Fick efteråt höra att jag var hennes typ 22 lekkamrat.Hon var inte bättre än jag trots hennes erfarenhet:(

hahavaffan
2007-10-28, 15:25
Jag 14 hon 16.

lectris
2007-10-28, 15:28
nyss fyllda 15 med en 20årig kille ;p haha. det var.. h e m s k t.

Laijza
2007-10-28, 15:30
jag var 16, han 22 och förlovad...
Det var på en fest och båda va redigt fulla. han däckade efteråt

micke81
2007-10-28, 15:34
14 år lika packad som man alltid blev i den åldern på fester, skitkall höstkväll på en brygga, helt värdelöst, anser fortfarande sex är överskattat

snartspensligvegan
2007-10-28, 15:53
Är inte av ... ger ju ingen information om du inte vet åldern på medlemmarna.

Jag skulle ju behöva kryssa för både:

25 och uppåt
och
Är inte av med den än

;D

Ofta 13 pers blev av med den vid 10 års ålder eller tidigare? Utan att ha blivit våldtagna då, oavsett vad de sade.
Coolt att tre pers har svarat 25 eller äldre! ;D

panzerpig
2007-10-28, 15:56
Jag var nyss fyllda 14, hon likaså, vi hade varit ihop 6 månader innan dess och var ihop ca 2 år till. det var helt ok och blev bara bättre och bättre. vi hade sex ute i skogen första gången för att inte föräldrarna skulle märka något :)

Thewind
2007-10-28, 16:10
18 bast, sommarnatt, 90cm säng. Superförälskad. Gick ganska bra faktiskt.

blekfet2
2007-10-28, 16:19
just fyllda 14, en brud som jag var tillsammans med i typ 1 månad :D

Ryska_raketen
2007-10-28, 16:24
Jag var 9, hon var 27 och detta är internet.

Muskelbyggaren
2007-10-28, 16:34
Jag var 9, hon var 27 och detta är internet.
http://www.bbc.co.uk/grahamnortonshow/images/173/jennifer_coolidge.jpg