Visa fullständig version : Skithuset
Hwoarang
2007-06-02, 17:09
Jag äter mycket kyckling och ris, till det har jag en svaghet för sötsur chillisås. plus äter allmänt mycket.
Vissa perioder blir det för mycket av sötsur chillisås då jag tvingas spendera en stor tid på skithuset.
Kan man förlora näring om man sitter där inne för mycket?
Även om man nu skulle det kan man ju knappast gå och hålla sig, skulle kunna sluta illa. Mycket illa.
Hur ofta sitter ni där inne?
Animalistic
2007-06-02, 17:59
Hej du, jag äter samma som dig oftast, dvs ris+kyckling+chilisås men för mig har det ingen sådan effekt :P kanske dina mage reagerar känsligt, men så vitt jag vet skiter man väl bara ut allt de som kroppen ändå inte behöver?
men skulle knappast tro att det rör sig om något allvarligt.
Sitter där 0-1 gång per dag ^^ (intresseklubben antecknar hoppas jag xD)
Om du äter mycket, resulterar det givetvis att du skiter mer. Och nej, skita är naturligt. Så, försök inte hålla dig, för att vara mer "optimal" :P
Sitter där minst 2ggr om dagen. Denna fråga har varit uppe förr i "den stora bajsartråden".
Handcuff
2007-06-02, 18:54
Jag äter mycket kyckling och ris, till det har jag en svaghet för sötsur chillisås. plus äter allmänt mycket.
Vissa perioder blir det för mycket av sötsur chillisås då jag tvingas spendera en stor tid på skithuset.
Även om man nu skulle det kan man ju knappast gå och hålla sig, skulle kunna sluta illa. Mycket illa.
Nu är du där...i funderingarnas yttersta gränser - där gränsen mellan att vara optimal och dum i huvudet kan te sig hårfin. Gå och skit för fan!
Cerberus
2007-06-02, 19:08
skiter du inte ut resterna så ligger det och ruttnar i dig, vad låter trevligast?
skiter du inte ut resterna så ligger det och ruttnar i dig, vad låter trevligast?
Mat ruttnar inte i kroppen. ;)
Cerberus
2007-06-03, 00:00
om de inte kommer ut då? kan ju knappast va bra att hålla sig extremt länge lr?
BigForre
2007-06-03, 00:18
om de inte kommer ut då? kan ju knappast va bra att hålla sig extremt länge lr?
Mja, vi hade en soldat på grannkompaniet när det begav sig som inte gillade att skita i fält. Det resulterade i sjukhusbesök med dålig tarm...men vad är en vecka utan att skita?
Cerberus
2007-06-03, 00:22
Mja, vi hade en soldat på grannkompaniet när det begav sig som inte gillade att skita i fält. Det resulterade i sjukhusbesök med dålig tarm...men vad är en vecka utan att skita?
det låter som vilja! hardcore ffs! :hbang: :hbang:
Vart fan får folk allt ifrån?
Nilsjohan
2007-06-03, 00:42
det låter som vilja! hardcore ffs! :hbang: :hbang:jag tycker det låter som förstoppning
Nilsjohan
2007-06-03, 00:52
Menar du att sötsur chillisås har en laxerande effekt?
Det är skillnad på att besöka toaletten flera gånger per dag och att lida av att flera gånger per dygn ha mycket lös avföring, sk diarré.
Angående hur ofta kolo-medlemmen sitter "där inne" så finns det redan en tråd om detta: Hur ofta bajsar du? (http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=94490)
Ojoj va mkt snack om bajs å skit, jag sitter med en knasen eller slitz på skitan minst 3 - 4 ggr om dagen och det är jag minsann inte orolig över asså.... det
betyder ju bara att jag äter mkt precis som man ska när man bygger muskler.
just nu har ja stoppat i mig ett sånt där lila paket fullkornspasta, en burk tonfisk, keso, 6 st kyklingklubbor, 2 ägg och en stor mängd frukt och grönsaker. detta äter jag direkt efter träningen och sen har ja 4 andra mål under dagen som skall in. så då kan det ju räknas med en hel del skit
läst om ngn jävla jeppe som typ sket var 4:e dag som samtidigt tränade. vill inte ens veta hur han ser ut
när det gäller chilisåsen; blanda ihop icas nudlar, kyklingbitar, alla sorters kryddor, olja, lök, grönsaker, bambuskott och allt annat du hittar så får du en fantastisk wok! äter den som ett jävla vårtsvin.
Hade en soldat som sket hemma på helgerna. Han fick aldrig några problem pga det så det är nog väldigt individuellt :)
Hade en soldat som sket hemma på helgerna. Han fick aldrig några problem pga det så det är nog väldigt individuellt :)
Han kan inte ha ätit mycket under veckorna isåfall.
Han kan inte ha ätit mycket under veckorna isåfall.
Tja, han var ju knappast ett muskelknippe, rättare sagt ganska så tunn men han åt ju frukost, lunch, middag etc som alla andra iaf. Han var ingen anorektiker även om hade sina "issues" :)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.