handdator

Visa fullständig version : Slapp hud!!

Action
2003-03-25, 22:21
En fråga som kanske e konstig men kul o veta iaf.

Någon som provat någon kräm för att strama åt huden vid en diet. Eller någon som vet något som fungerar så att huden drar åt sig snabbare..

:confused:

RealElwood
2003-03-27, 08:31
Har samma problem jag med.

Förra året va min första deff å då gick jag ifrån 25% uhf till 12, nu ligger jag på 16 igen åska snart börja igen.

Men huden runt ansiktet är som gummi, jag kan dra ut huden vid käkbenen 5cm per sida

Action
2003-03-27, 08:58
Jasså.. Ansiktet har jag inga problem med.. Mitt problem är mest kring magen.

Har hört att en salva som heter Thiumucase ska hjälpa till att tighta till huden. Främst kring magpartiet.

www.thiumucase.com

Daemon
2003-03-27, 09:10
Tydligen finns det någon salva som gravida kvinnor kan få för att få huden att dra ihop sig snabbare. Vet inte hur bra den funkar eller hur lätt det är att få tag på. kanske det du länkra till, orkar inte läsa :em:

En annan version jag hört är att man kan använda Hemmorojdsalva (stavning)

Har aldrig haft behovet att prova så jag vet egentligen ingenting,,,
Du kan väl återkomma med resultatet

Legz Luthor
2003-03-27, 13:52
RealElwood: Bara lite nyfiken, hur lång är du och hur mycket väger du/vägde när du gick från 25% bf till 12%. Nyfiken eftersom jag precis börjat deff och ligger just nu på 23%, 171cm 80kg

Helen@
2003-03-29, 04:31
Originally posted by Action
En fråga som kanske e konstig men kul o veta iaf.

Någon som provat någon kräm för att strama åt huden vid en diet. Eller någon som vet något som fungerar så att huden drar åt sig snabbare..

:confused:

1 del Thiomucase, 1 del hemorrojdsalva och 1 del kortisonsalva 1% sedan smörjer Du in det på magen en till flera ggr/dag..beroende på hur ofta Du anser Du har råd att göra det antal ggr/dag...hemorrojdsalvan och kortisonsalvan 1% köper du på apoteket, receptfritt.....Thiomucasen vet jag ej var Du kan köpa....men Thiomucasen är dyr...mellan 150-200:- för en liten tub som räcker i en vecka cirka.........enbart Thiomucase drar endast ut vätska på magen, stramar ej upp huden så mycket utan blandningen behövs för bästa resultat

Vid fler frågor så skicka ett PM

Mvh Helena

Sverker
2003-03-29, 06:56
Dopingklassade grejer eller:confused:

Helen@
2003-03-29, 07:07
Nej! självklart inte

Wilson
2003-03-30, 16:57
eh.. e inte kortisonslava dåligt för musklerna? har för mig det gör om muskelceller till bindväv lr liknande

Grahn
2003-03-30, 17:45
var väl ingen som sa att han skule injucera salvan :P

ekim
2003-03-30, 18:08
naturalbodypower.com säljer thiomucase för 199kr/tub men det drar som sagt bara ut vätska har aldrig testat tillsamans med dom andra krämerna, kanske är värt ett försök

Viveqa
2003-03-31, 07:10
En parantes, hemorrojdsalva i ansiktet är ett känt fotomodellknep för att få bort rynkor, påsar unde ögonen efter attt ha festat hela natten etc. :D

The Dwag
2003-03-31, 07:57
Originally posted by Helen@

1 del Thiomucase, 1 del hemorrojdsalva och 1 del kortisonsalva 1% sedan smörjer Du in det på magen en till flera ggr/dag..beroende på hur ofta Du anser Du har råd att göra det antal ggr/dag...hemorrojdsalvan och kortisonsalvan 1% köper du på apoteket, receptfritt.....Thiomucasen vet jag ej var Du kan köpa....men Thiomucasen är dyr...mellan 150-200:- för en liten tub som räcker i en vecka cirka.........enbart Thiomucase drar endast ut vätska på magen, stramar ej upp huden så mycket utan blandningen behövs för bästa resultat

Vid fler frågor så skicka ett PM

Mvh Helena

Är inte byggning en frisk och sund och normal sport :laugh:

Åse Columbus
2003-03-31, 15:29
Kortison salva tunnar ut huden......bir mer o mer genomskinlig varefter som .....soooo...don´t overdo it!!!!

Bubba
2003-04-01, 19:37
Jag funderar bara på hur man ska lyckas gå in på apoteket och köpa hemmorojd-salva utan att bokstavligt skämma "arslet" av sig! Är det nån som har nån schyst förklaring som man kan använda sig av eller ska jag bara tiga, gå bredbent och undvika att sätta mig ner och om nån frågar ifall det svider i röven ska jag bara stöna lågmält och genom att spänna mig framkalla en påfallande rodnad i ansiktet?

tequilla
2003-04-01, 20:05
Originally posted by Bubba
Jag funderar bara på hur man ska lyckas gå in på apoteket och köpa hemmorojd-salva utan att bokstavligt skämma "arslet" av sig! Är det nån som har nån schyst förklaring som man kan använda sig av eller ska jag bara tiga, gå bredbent och undvika att sätta mig ner och om nån frågar ifall det svider i röven ska jag bara stöna lågmält och genom att spänna mig framkalla en påfallande rodnad i ansiktet?

Säg bara typ vet inte om detta e rätt, tjejen bad mig köpa de... :rolleyes:

Grahn
2003-04-01, 20:06
varför säga ngt alls? Tror apotekare sålt massa sånna innan och bryr sig mycket mindr eom vad du köper än vad du tror.

Giza
2003-04-01, 21:28
Du behöver ju inte säga "hej jag vill ha hemorojdsalva" säg istället att du vill ha "Xyloproct" som är namnet på salvan så fattar bara expediten och inte halva affären vad det är du ska köpa.

Inte för att jag någonsin köpt nåt sånt... :em:

Giza...

Action
2003-04-01, 21:49
Det e ju bara o gå in o säga vad man vill ha, betala o gå därifrån... Varför skämmas... De som jobbar där är ju vana vid att folk handlar både det ena och det andra och bryr sig inte nämnvärt om att du vill ha en tub hemmorojdsalva...

Bubba
2003-04-02, 14:29
Jo jag antar att det inte bryr sig. Bara det inte är nån snygg brud som står i kassan så går det nog bra.