Visa fullständig version : 2-5-tråden (för alla sömnlösa nattugglor)
Sheogorath
2007-05-30, 02:10
Goddag. Eller snarare godnatt.
Vad sjutton sysslar du med som är uppe vid den här tiden en helt vanlig vardag? Skriv av dig dina demoner och nattsnacka med dina ugglekompisar!
http://fusionanomaly.net/owl.jpg
Själv låg jag och sparkade och sov oroligt, vaknade och jag leker just nu att jag är hungrig. Pågen Energi ligger här bredvid och påsen krymper stadigt. Eller inte påsen egentligen kanske. Den är konstant. Plasten i vart fall.
Vet ni förresten en sak som inte hade varit så bra? En rostfri brödrost. Det hade ju varit en brödrost som inte rostade.
StarkeMats
2007-05-30, 02:13
Goddag. Eller snarare godnatt.
Vad sjutton sysslar du med som är uppe vid den här tiden en helt vanlig vardag? Skriv av dig dina demoner och nattsnacka med dina ugglekompisar!
http://fusionanomaly.net/owl.jpg
Själv låg jag och sparkade och sov oroligt, vaknade och leker just nu att jag är hungrig och går lös på mitt paket Pågen Energi som ligger här bredvid.
Vet ni förresten en sak som inte hade varit så bra? En rostfri brödrost. Det hade ju varit en brödrost som inte rostade.
Haha fyndigt!
Tja du, själv sitter man här ganska patetiskt och tycker mest att det är jävligt mysigt på natten. Man sitter och lyssnar på någon skön musik och surfar runt på sidor som kolo osv.. Just nu har dock inte musik på utan en liten ruta med Full Frys med stefan och krister i bakgrunden! Sjukt kul!
Börjar jobba kl 13 imorgon så de e ganska lugnt änsålänge men visst fan borde man ändra vanor.:smash:
Arf Pingvin
2007-05-30, 02:15
Provat lite C&C Tiberium Wars. Mest av nostalgiska skäl. Dune2 och C&C Spelades för 10 år sen :)
Är helt normalt för mig att vara upp den här tiden. Kan spela quake till 05-06 nånting eller kolla nån film som man somnar till.
StarkeMats
2007-05-30, 02:15
Provat lite C&C Tiberium Wars. Mest av nostalgiska skäl. Dune2 och C&C Spelades för 10 år sen :)
Är helt normalt för mig att vara upp den här tiden. Kan spela quake till 05-06 nånting eller kolla nån film som man somnar till.
Åh underbara tider back in de days ;)
Jobbar du inte?
Tar en liten rast från mitt pluggande för tillfället.
Corpobal
2007-05-30, 02:24
Har inget speciellt att gå upp till imorron ändå, lyssnar på musik och lurkar på forum. Jag borde bli bättre på att lyfta skrot som knappt gör något annat, är jag förkastlig för att jag inte "presterat" ett piss i samhällsnytta sen jag tog studenten 2004?
Corpobal
2007-05-30, 02:26
Min madrass och täcke är också skitiga så det kliar om jag ska sova så jag blir arg och då kan jag sova ännu mindre. Måste tvätta hela täcket och madrassen men det är så jävla drygt att asa iväg det och ta en maskin åt varje.
StarkeMats
2007-05-30, 02:29
Min madrass och täcke är också skitiga så det kliar om jag ska sova så jag blir arg och då kan jag sova ännu mindre. Måste tvätta hela täcket och madrassen men det är så jävla drygt att asa iväg det och ta en maskin åt varje.
Låter som du behöver en flicka som kan rädda dig ur "skiten" :)
Corpobal
2007-05-30, 02:38
Låter som du behöver en flicka som kan rädda dig ur "skiten" :)
Ja kanske, vet du några som är sugna på en långhårig, glasögonbärande eremit med misantropiska personlighetsdrag?
StarkeMats
2007-05-30, 02:39
Ja kanske, vet du några som är sugna på en långhårig, glasögonbärande eremit med misantropiska personlighetsdrag?
Finns massor där ute, go hunt son!
Jag jobbar nattskift, men är ledig denna natten - är dock fruktansvärt kass på att ställa om dygnet. Jag har suttit och pillat på min hemsida ett par timmar men nu är det dags att sova. Det bästa jag gjorde idag dock var att säga upp mig på jobbet, eller ja, gå från heltid till 20tim/mån. :)
sidan? www.tolv28.se
Whistler
2007-05-30, 03:34
Ställer inte om dygnet. Jobbar i resturangbranschen på helgerna, så för mig är natten tiden då jag är pigg och vaken. Brukar gå lägga mig runt 04:30-05:00.
Just nu har jag plöjt 6 avsnitt av Prison Break. Precis börjat med andra säsongen, sänkt 2 liter cola light lime, en kebabrulle och en liter apelsinjuice. Ska försöka komma upp innan 14:00 imorgon och pallra mig till gymmet innan 16:00, då "vanligt" folk droppar in.
Har också suttit och mixat lite på mitt bands senaste alster. Vi spelade in sången på den idag. Har en omixad version uppe, dock saknar den några baspartier. Klickiz för metal lovers (http://www.requiem.se/~whistler/Screaming%20Silence-prylar/Screaming%20Silence%20-%20Violence%20For%20Love%20(omixad%20demo)%20(0705 29).mp3)
Då och då går jag ut och tittar till mina akvarier. Kollar om krabborna är framme och går, och inspekterar kampfiskhanens bobyggande.
Den här tråden gillar jag, den ska vi hålla levande. :)
Whistler
2007-05-30, 03:56
Förresten... Tycker vi sätter regel på att den här tråden bara får skrivas i mellan 02:00 och 05:00, så som topicen lyder. Trådskaparen får bestämma.
Vi syns imorgon efter två! :)
kaptenkimpa
2007-05-30, 04:00
Nyttig tråd indeed.
Själv har jag för dålig självdisciplin för att vända på dygnet. Jobbar 2x12 timmar på helgerna nu fram till midsommar, ledig vardagar.
Det är nåt speciellt med natten. Känns surt att gå och lägga sig när det finns så jävla mycket kewl man kan göra. Allt blir 2 x roligare att göra på natten av nån skum anledning. Har pressat 4 avsnitt av Lost (säsong 3). Tänkte börja kolla på det nu igen. Har inte ens sett säsong 2, men whatafakk. Ska dock lägga mig nu.
peace
kaptenkimpa
2007-05-30, 04:02
Förresten... Tycker vi sätter regel på att den här tråden bara får skrivas i mellan 02:00 och 05:00, så som topicen lyder. Trådskaparen får bestämma.
Vi syns imorgon efter två! :)
SPOT ON! (överskrider dock med detta inlägget, men fan. Inte dåligt att pricka 05:00 som mitt förra inlägg)
God kväll, eller natt. Det är inte 02.00 än i den delen av världen jag skriver i men det kommer ju att stå det på mitt inlägg så det räknas väl? Det är sent ändå. Jag arbetar. (För mycket). Skall sluta nu så jag orkar med ett fett helkroppspass i morrn.
Litecore
2007-05-31, 02:42
bah, jag har halsfluss och har sovit mer eller mindre hela dagen igår och idag..
fick i mig lite antibiotika kl 18 igår och ett par ibumetin, varpå jag somnade igen
och vaknade typ kl 2 inatt av att datorn bootar om. och nu är jag äckligt pigg istället. :]
funderar på att kika på en film eller rensa upp bland lite papper och betala räkningar.
Whistler
2007-06-01, 03:54
Allright, jag har 6 minuter kvar på mig att skriva något.
Jag har inte gjort någonting alls sedan jag kom hem från jobbet, vid typ 3-tiden. Jävligt meningslöst, men orka sova...
Jag vill ha cola. Inte bra när man ska sova.
yeah inom 2-5 tiden.
Har precis varit på Björn rosenströms konserten på Trädgårn GBG, mycket bra konserts, dock var jag på tok för trött för att stanna så länge som jag stannade.
Får helt enkelt citera en Nationalteater sång för att beskriva vad ni alla igentligen vet.
"Och drömmen börja slakna om en flicka varm och fin
Livet är en fest......
Sen hängde vi i baren, drick min broder, drick
orkestern malde svensktopp och sista dansen gick
och jävlar vad jag ville, att det nånstans fanns en tjej
som kunde komma fram ur röken, fram till mig och säga: HEJ !
R
Livet är en fest ......
Sen stängde dom och vi gick hem, vår fredagsdröm var slut
Jag spydde i en rännsten, blev utskälld av en snut
Men glöm din värk i hjärtat och glöm ditt kneg min vän
För snart så är det fredag, då försöker vi igen
R
Livet är en fest......"
Har precis halsat i mig en proteindrink. Dags för sömn.
Whistler
2007-06-03, 02:41
Ahh, nu har jag kommit hem från jobbet. Varit massa folk ute inatt, men det har ändå varit lugnt och stilla. Riktigt trevligt faktiskt.
Nu sitter jag och dricker cola (typiskt osmart drag egentligen) och kollar ut lite CoC-grippers. Vet inte riktigt vilka jag ska börja med att beställa. Har bara testat 2:an och den hade jag en centimeter kvar på, så om jag köper tvåan och de två strax under den? Vi får se, ska surfa fram några guider.
Sitter och skissar på ett lite galet projekt till mina akvarier också. Funderar på att göra en undervattens-torryta så man kan ha salamandrar i ett helfyllt akvarie med fisk i. Kan bli coolt.
Blir nog ett avsnitt till av Prison Break också innan jag sussar. Good shit. :)
Litecore
2007-06-03, 02:42
cock-grippers? :D
Välbehövlig tråd! Gårdagsnatten (heter det så?) spenderades på barnakuten och nu kan jag inte sova för jag blir bara väckt... Fåglarna kraxar å jag misstänker att några grannar i huset intill säljer droger/sex (ja nåt skumt som lockar folk som inte bor här hit). Har träsmak i baken. Ja, det var mitt status quo.
Borde nog sova, man vet aldrig när man måste upp..
Litecore
2007-06-03, 02:52
HallÅ Lellan, Hur E Lege?
Whistler
2007-06-03, 03:01
cock-grippers? :D
CoC = Captains of Crush.
Hade jag inte varit så trött hade jag också skrattat.
Jag är jävligt sugen på potatissallad.
HallÅ Lellan, Hur E Lege?
Hm, var jag inte tillräckligt ingående? :confused: Jaja, exakt nu letar jag nakenbilder på Nigella Lawson. Den som söker skall finna? *rolleyes*
Varit uppe så länge nu att jag börjar må illa *spy*
Litecore
2007-06-03, 03:08
CoC = Captains of Crush.
Hade jag inte varit så trött hade jag också skrattat.
Jag är jävligt sugen på potatissallad.
keep telling yourself that.. snopp-grepparhandske var det ja ;P
själv käkade jag ett friscomål på mAx för nån timme sen.
det börjar bli tråkigt redan andra gången märker jag..
Whistler
2007-06-03, 03:10
Hm, var jag inte tillräckligt ingående? :confused: Jaja, exakt nu letar jag nakenbilder på Nigella Lawson. Den som söker skall finna? *rolleyes*
Oh, Nigella! *cupid*
Jag räknade på mitt födointag nyss, och kom fram till att jag ligger 500kcal back. Bara att gå och hämta mammas hembakta lussekatter i frysen. Mums!
Kollar Colorado Pro Show såklart! *popcorn*
http://lv_bodyb.streamingvideohost.com/lv_bodyb
Oh, Nigella! *cupid*
Inget naket, får torrjucka.. Bara axlar på sin höjd hade hon (bör definitivt träna baksida axlar) å nån bild på henne + kattunge... = jag ger upp å nattar mig. :(
Arf Pingvin
2007-06-04, 01:41
Kollar på Tratten och Finkel, synd att det saknas ett par delar på youtube bara :/
här finns sex avsnitt iaf: http://www.youtube.com/profile?user=Kickeeen
Corpobal
2007-06-04, 01:57
Jag sitter och kollar på VODS från pro league i Starcraft från Korea, natten är bäst.
Stämplar väl in här igen då eftersom klockan är 03.00 (?) i Sverige nu. Jobbar, nja. Försöker.
funderar på om man ska ta sig till skolan imorgon. Är det sant att alla betygen redan satts? Gymnasiet alltså.
dragonhaze
2007-06-04, 05:01
funderar på om man ska ta sig till skolan imorgon. Är det sant att alla betygen redan satts? Gymnasiet alltså.
4juni för högstadiet iaf.
Kollar på Tratten och Finkel, synd att det saknas ett par delar på youtube bara :/
här finns sex avsnitt iaf: http://www.youtube.com/profile?user=Kickeeen
Kollade precis på första delen och det första som dyker upp är en alkissnubbe med Skellefteå AIK halsduk och kepa möhöhö :D
Sry för fel tid men kunde inte låta bli :smash: :)
damn it. Sitter här klarvaken när jag borde sova. Somnade av misstag vid 21-snåret kväll och eftersom jag sedan vaknade vid 23 så har jag grymt svårt att somna igen. Låg vaken en stund och vände och vred på mig i sängen men insåg att jag inte skulle somna. Sitter nu här och slösurfar och skall leta efter fler Family guy-klipp. En serie som tidigare gått mig helt förbi men som jag nu gillar.
Lyssnar på Tiesto - Nothing.. omöjligt att slita sig
Metal_boy_
2007-06-05, 01:20
Ska försöka sova nu. Har druckit kaffe idag som jag inte är van vid längre. Men det har varit en lång och sorgsen dag med begravning-
Whistler
2007-06-05, 01:29
Kollar fortfarande på Prison Break. Plöjt sex avsnitt nu.
Är hungrig. Vad ska jag äta?
Humpidum... Didam-didam...
Fick bekräftelse på min gripperbeställning idag. Får se hur lång tid Ironmind tar på sig att leverera.
Lämnade också in min senaste gitarr idag. Blir ett litet temporärt pickupbyte, så får vi se hur den låter. Gibson 496R och 500T är det som hoppar in. :)
heltzonicka
2007-06-05, 01:36
Jag sitter här och gör inte ett skit. Livet är som vanligt med andra ord.
kollar konserter på datorn, det ni ;).. nee men fan ska man göra egentligne, är ledig 2vf från jobbet =)
kollar konserter på datorn, det ni ;).. nee men fan ska man göra egentligne, är ledig 2vf från jobbet =)
det är jag också. High five
Whistler
2007-06-05, 01:56
Ja, eftersom ni är lediga så kommer jag få massa extra jobb. Asgött! :)
http://www.youtube.com/watch?v=gnkrAGkzeAE
http://www.youtube.com/watch?v=JKhLoozIAFM
http://www.youtube.com/watch?v=Vd6MpEjn_Ug&mode=related&search=
Whistler
2007-06-05, 02:52
Nä, nu går jag och lägger mig. Ses imorgon efter två.
Signing off.
Arf Pingvin
2007-06-05, 03:24
Problemet med att spela den äldsta shootern är att hela den europeiska scenen är så liten att det inte ens finns personer online till en 4on4 mix. Ofta brukar mixen (singular) vara igång till 05-06 nånting men inte alltid. Jag tror inte wowspelarna har samma problem :/
edit: NP: Metallica - the small hours, så passande
Sheogorath
2007-06-05, 03:30
Jag vaknade upp och hade sån sjuk pump i posterior deltoid och pecsen så jag var tvungen att äta polarbröd och skriva i min tråd. Sån sjuk pump alltså.
05,00. jag är full och dum i huvudet. Men hey, jag är vaken i alla fall =)
Arf Pingvin
2007-06-06, 02:11
http://literoligare.se.w1.melmac.se/forums/thread/1041.aspx
:laugh: :em: *whistle*
Metal_boy_
2007-06-06, 02:17
http://literoligare.se.w1.melmac.se/forums/thread/1041.aspx
:laugh: :em: *whistle*
Det var länge sedan jag såg nåt så jävla kul!:laugh: :laugh:
Fettecke
2007-06-06, 02:38
jaha...
en dag över igen, ganska kul dock...
efter en jävla massa donande med bilen så vart jag sugen på öl.... drack några och fick telefonsamtal av en polare som eldade döda djur och åt, han intog även alkohol i div. olika smaker... jag for dit och hjälpte honom.... fortsatte sen ner på krogen där det var bartömning... Billigt och bra.!
där studerande jag även en polare som verkar ha läst "The Game", då allt han sa till brudarna var sådant som togs upp i den boken i princip, även vissa repliker... jag hade skojj åt han iaf....
sen vart det vidaregång mot "Österängen" där massa studenter drack sprit och hävdade sig.... kul att se dom små liven....
Jaha, och här sitter man nu, 13 öl senare och måttligt trött.... Så, med tillstånd av kärringen i huset får jag sova nu :D
Arf Pingvin
2007-06-06, 02:44
Att komma från krogen kvalar inte in bland sömnlösa nattugglor, speciellt som du går och lägger dig nu. Själv har jag varit och handlat på statoil för en stund sen, jag hann inte innan ICA stängde 2300.
Sheogorath
2007-06-06, 02:46
Hade sjukt ont i magen så jag lade mig att sova, sen vaknade jag upp nu för att dricka mitt Sloow. Magknipen borta, och Sloown sitter fint.
*cupid* <- Den smileyn har ungefär samma färg som Sloow Protein Hallon.
Sheogorath
2007-06-06, 02:48
jaha...
en dag över igen, ganska kul dock...
efter en jävla massa donande med bilen så vart jag sugen på öl.... drack några och fick telefonsamtal av en polare som eldade döda djur och åt, han intog även alkohol i div. olika smaker... jag for dit och hjälpte honom.... fortsatte sen ner på krogen där det var bartömning... Billigt och bra.!
där studerande jag även en polare som verkar ha läst "The Game", då allt han sa till brudarna var sådant som togs upp i den boken i princip, även vissa repliker... jag hade skojj åt han iaf....
sen vart det vidaregång mot "Österängen" där massa studenter drack sprit och hävdade sig.... kul att se dom små liven....
Jaha, och här sitter man nu, 13 öl senare och måttligt trött.... Så, med tillstånd av kärringen i huset får jag sova nu :D
Herregud vad du känns norrländsk i den texten.
Alexlindgren
2007-06-06, 02:52
Jani folks. Började med en fika vid nio, samlade ihop lite folk. Drog ner till djurgårn och vi skapade en egen liten brasa...Bärsade och hade det trevligt. Gick därifrån på strandvägen mötte vi på lite vänner som skulle till någon bar, dock hade vi inte åldern av 18 inne, så vi kunde inte följeslå dem.
Vi blev färre och färre, tillslut var vi bara fyra. Vi gick in på 7eleven och köpte oss lite öl, satte oss på en bänk och hade det trevligt. Vandrade sedan mot tunnelbanan och nu sitter man här. Har haft det väldigt trevligt iaf :)
Jag vaknade upp och hade sån sjuk pump i posterior deltoid och pecsen så jag var tvungen att äta polarbröd och skriva i min tråd. Sån sjuk pump alltså.
du teoriseerar för mycket =D=D
------------------------------------------------------------------------------------
Jag är 18år så jag får vara fjortis och säga:
Jag tar studenten på fredag och nu är jag fulll som ett svin, dyr kväll =( och ramla ihop med kompis så hon pajja foten *cry* spelat brännboll och förstört pengarna på drinkar och blackjack aja
haha
Whistler
2007-06-06, 03:36
Kom nyss hem från jobbet. Känner mig halvt berusad på det enda glas vin jag drack till maten efter stängning. Känns inte alls bra, jag är ju ffs nykterist!
Basshunter uppträdde på ett ställe här i stan ikväll, han fick en flaska i huvudet och var tvungen att uppsöka sjukhus. Can we all say "lol"? Ne, synd om grabben egentligen...
(mwhaahahahaaaa!)
Nej, nu måste jag spela Ogame. Hur man nu kan anse sig "spela" det.
Tre nya låtar uppladdade på mitt bands hemsida idag! www.screaming-silence.com
Ta en titt!
Sheogorath
2007-06-06, 05:34
du teoriseerar för mycket =D=D
Eller så har jag stukad humor, Erik. ;) Får jag skriva i min egen tråd efter 5 på morgon. NEJ! RAUS! :banned
Fettecke
2007-06-06, 10:56
Herregud vad du känns norrländsk i den texten.
"Location: Östersund"....
du tänkte på bilmekandet och öl va? *popcorn*
nu bröt jag mot 2-5 regeln, men annars hade jag inte fått skriva ovanstående förnst om 1 vecka.... lite too late =(
Löjtnant Blank
2007-06-06, 11:27
Du kommer att dö ensam.
Whistler
2007-06-07, 01:10
Blank, Fettecke och Sheogorath: Grabbar, kan ni vara vänliga och hålla tiderna som tråden är satt till?
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska spela Fallout 2 lite mer. Skapade en stendum karaktär, tänkte att det kunde vara kul, men man kan ju inte göra något alls förutom att döda allt och alla. Det roliga i F2 är ju den svarta humorn, och den är stundtals ganska intelligent. Roligast för mig är helt klart att köra med 10 i intelligens.
Lade upp ett nytt foto i min journal och dagsformstråden. Ta en titt och säg vad som behöver smiskas (fast man ser nog inte så mycket).
Har också druckit upp 1,5l cola light lime och är jävligt sugen på att hämta en flaska till. Kollat på de sista avsnitten på säsong två av Prison Break också, det gillar jag inte alls. Säsong tre nu, tack!
Vad gör ni?
Nalfaren
2007-06-07, 01:17
Jag sitter å programmerar mitt nya CMS och Publiceringssystem NALFNET. Precis reggat nalfnet.se, .com, .nu, .net och .org :) Har inte orkat programmera ajax ikväll som jag gjort hela helgen så har istället skrivit en robots.txt, gjort en animerad favicon å skrivit metatags samt skapat adwords, google analytics å annat som är roligare :)
Nu skall jag iofs fixa några designbuggar :)
Fan, borde sova. Använder du något framework/tookit när du kör ajax?
Corpobal
2007-06-07, 01:27
Du kommer att dö ensam.
Jag vet, men det kommer alla andra också och på något sätt känner jag mig steget före. Det ger mig någon bisarr glädje.
löka löka.. börjar bli segt nu
Nalfaren
2007-06-07, 01:53
Fan, borde sova. Använder du något framework/tookit när du kör ajax?
Kör just nu Sarissa för XML och cross-browser stöd.
http://dev.abiss.gr/sarissa/
Har använt mig av AJAX för att göra beställningssidan smidigare.
Tidigt utkast: http://www.nalf.se/nalfnet/design/build.asp
Tidigt utkast på startsidan: http://www.nalf.se/nalfnet/design/default.asp
Hehe, väldigt Web 2.0-design. ;) Men den var snygg, helt klart.
EDIT: demo hemsida skall nog skrivas ihop.
Nalfaren
2007-06-07, 02:01
Japp har lagt upp en tidsplan så har ton av jobb å mååååånga tusentals
rader kod att ta fram under ca 3 månader. De sista delarna kommer att
vara att ta fram 4 olika demosidor, för de olika paketen. De kommer nollställas
vid 05.00 varje dag. Det kommer även finnas demofilm som visar allt.
Hehe, ja får leka lite web 2.0 nu ett tag. Men bara som komplement.
Tidigare lösning för att beställa moduler hade varit segt att behöva ladda
om sidan vid varje val. Men som sagt finns mycket att ordna. Tänkte ta å
fixa lite designbuggar med tabellerna å firefox nu :)
Nalfaren
2007-06-07, 02:02
Err. du kanske menade stavningen? Ja får kolla över allt sådant
innan lanseringen. Men tänkte ta det stora grovjobbet sist i samband
med bugg och testkörning i slutet av Augusti. Senare skede så skall
allt översättas till engelska å därefter norska och danska. Men det
är nog nästa år ;)
Sheogorath
2007-06-07, 02:56
*gah!*
Samma tid, samma kanal.
Sheogorath
2007-06-07, 03:00
(det rimmar på "samma svid, samma anal" vilket ju var rätt festligt. ordlekar ftw)
Whistler
2007-06-07, 03:02
Ja, ordlekar är roligt.
Fast jag kommer inte på någon nu.
Moonstrikes
2007-06-07, 03:12
Jag fick en massa öl på mig inatt :(
bruise lee
2007-06-07, 03:27
För varmt för att kunna sova, jävla sommar *gah!*
Sheogorath
2007-06-08, 01:50
This is ÖGONINFLAMMATION. Mmmm... Kli i högerögat, spänningar i nacken, feberkänningar. Myspys. Men brödet är gott iaf. *mums mums*
hata farsta, det räcker vid den häter tide
för att sammanfatta HATA FARSTA. Det tar 2-3 piké bussar för att "folk" ska sluta sparak på nån som ligger ner.....
Sheogorath
2007-06-08, 01:54
hata farsta, det räcker vid den häter tide
för att sammanfatta HATA FARSTA. Det tar 2-3 piké bussar för att "folk" ska sluta sparak på nån som ligger ner.....
:(
Whistler
2007-06-08, 02:04
Jag har precis smällt i mig fem lussekatter som jag hittade i frysen.
Det var gott.
Nu ska jag sova. Försöka komma upp lite tidigare imorgon än vad jag brukar. Har två studenttjejer som ska uppvaktas. Köpt blommor och allt. :)
Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.
Arf Pingvin
2007-06-08, 02:38
Lirat nattmix i quaket som vanligt typ. Det enda bra med att ha så här störda tider är att det blev enkelt att börja jobba 5-skift. Fick veta idag att jag får börja jobba natt imorrn. Sen hundvecka på det (3xkväll, friskift, 3xförmiddag) vilket innebär att jag måste ställa om till förmiddag till på fredag :Virro Flera månaders nattsuddande som ska ställas om.
Eddie Vedder
2007-06-09, 03:05
Kul att vakna 03:40 efter att ha lagt mej vid halv ett, fan jag måste lägga mig igen. Håller inte att va vaken från nu och resten av dagen.*gah!*
Kom hem nu, brist på efterfester...............jag mårint SÅbra !!!!!!! FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!!!!!!!!!
sitter uppe eftersom jag inte kan sova, blivit misshandlad inatt.
sitter uppe eftersom jag inte kan sova, blivit misshandlad inatt.
Misshandlad? vad sjutton hände?
Jag sitter uppe för jag ska cykla till en fin plats runt kl 04:00 och se solen gå upp.
Alexlindgren
2007-06-10, 01:35
nejmen vad trevlig, nu slutar man här igen.
Har varit på djurgårn och bärsat (som vanligt) med några kompisar. Kommit hem nu trött som ett as och ska nog gå och lägga mig. Sov gott mina kära vänner. Roligt att man inte har några stavfel.
*gah!* Moste sova, snela?
Tvingade mig själv i säng kl 23 och vaknar upp nu. Första dagen på jobbet imorrn - jag behöver min sömn damnit! *grr27*
Deceiver85
2007-06-11, 01:10
Jag ska skriva löneavtal imorgon runt 12.00-tiden, men ändå sitter jag uppe och lyssnar på Placebo och tecknar serier...äsch, så tidigt behöver jag ändå inte gå upp
Såg precis på Rainman, rätt go film faktiskt.
Nu hade jag tänkt att sova, men de är svårt att orka göra sig i ordning :S
Whistler
2007-06-11, 01:43
Jag ska skriva löneavtal imorgon runt 12.00-tiden, men ändå sitter jag uppe och lyssnar på Placebo och tecknar serier...äsch, så tidigt behöver jag ändå inte gå upp
Åh, men kom igen! Posta serierna! *vill se* :)
Själv fastnade jag precis i en bugg i Fallout 2 och letar nu efter någon form av maphack som kan flytta min karaktär så jag kan fortsätta spela. *screwy*
Var precis ute på promenad så nu är jag pigg som fan :)
Sundsarn
2007-06-11, 02:57
Så, dags att sova snart kanske...
Aah... jobbat sen kl åtta i morse. Dags att åka hem och sova en stund nu tycker jag.
Aah... jobbat sen kl åtta i morse. Dags att åka hem och sova en stund nu tycker jag.
Hoppas du gillar ditt jobb:)
Nalfaren
2007-06-12, 01:12
Precis ominst XP då min förra huvudhårddisk lät lite misstänkt å har
varit lite seg å gett mig konstiga fel... så nu skall jag flytta över en
massa filer å inst. om program. Men XP inst. drivrutiner och os konfig.
+ alla småprogram å sådant är klart iaf. tog 90 minuter av kvällen. suck.
Precis hemkommen från Stockholm också, jeffligt skoj å skönt va det.
heltzonicka
2007-06-12, 01:26
Jag gör som vanligt ingenting.
Varsågod och anteckna alla medlemmar av intresseklubben
Daniiiel
2007-06-12, 01:28
Jag gör som vanligt ingenting.
Varsågod och anteckna alla medlemmar av intresseklubben
*antecknar*
Musselbank
2007-06-12, 01:36
Mina fotsulor borde just nu kunna lämna ett välkommet bidrag till vilket fjärrvärmenät som helst. Varför gör de så? På vintern kunde det väl var OK, men det här är ju löjligt. Är det inte meningen att man ska få svala händer och fötter av nikotinbruk?
heltzonicka
2007-06-12, 01:40
Mina fotsulor borde just nu kunna lämna ett välkommet bidrag till vilket fjärrvärmenät som helst. Varför gör de så? På vintern kunde det väl var OK, men det här är ju löjligt. Är det inte meningen att man ska få svala händer och fötter av nikotinbruk?
Rök mer.
Whistler
2007-06-12, 01:43
Jag har suttit och surfat runt en stund efter latinska artnamn på akvarievänliga ålar. Beställde fem Macrognathus aculeatus, i folkmun "näbbål" eller "eldål", idag, de kommer på onsdag. Ska bli himla kul!
Börjar bli lite fundersam över varför inget händer med Bästa Fysiken-resultaten. Vad saknas?
Och när kommer mina grippers? Beställde dem ju för över en vecka sen...
Musselbank
2007-06-12, 02:17
Rök mer.
Jag snusar, nikotindosen är nog inte för låg. Kanske skulle börja röka också, men det vore nog att gå till överdrift. I och för sig, man kunde börja röka böckling eller ål, men det hjälper å andra sidan inte mot varma fötter!
Whistler
2007-06-13, 01:13
Ah, en härlig dag på stranden!
Sen hade jag yoga-pass, var rätt trevligt.
Grillade med DreamHack-crewet på kvällen.
Nu ser jag på Grey's Anatomy, helt okej serie.
Och så kom jag med på Top 10 i Bästa Fysiken! *lycklig*
My fucking insomnia is back... :(
Jag vill göra ett inlägg av Kwon-karraktär men jag har ingen inspiration..
Idag har jag
sprungit en kort bit
styrketränat
och avslutade med 4h tennis nu ikväll/natt
DÅ VET NI!
less på att vara näst bäst i tennis, har ni några små tjuvknep för att få till en duktig slägga till forehand?
Arf Pingvin
2007-06-13, 02:12
Jobba natt och eftermiddag är ok. Men på fredag ska jag ha ställt om till förmiddag. Då behöver jag stiga upp 05. Ser inte bra ut det här...
aaaa shit asså- dragen som en mafdafukking monkey m vet nte vad jag ska fgöra nu.
Säg mig jag gillar en brud jättemycket, men hon dissar ig helat iden, och har inte snakcat med henne på 2 månader nu. Och hob verkar inte bry sig det minsta att jag inte pratar med henne. ska jag glömma henne?
Svårt men det vore det bästa inte sant?
Imorrn ska jag hem till min lärare på grillning, alltså grilla kött inge annat. Gissar att jag fortfarande e fragen då- Kommer få mycket skit. hGjot mycket dumt idga om man säger så. Stripppat en bil desstom.
Inte fdör det här har någotatt fgöra med vad ni anadra har skrivit i tråden, jag har inte ns läst tråden vafan..
Daniiiel
2007-06-13, 03:02
Riiiiiiiiiiiiiight
Nice shibi! Jag vill också vara dyngis och klottra i trådar.
haha drgane igen efetr jobbet. men idag ska jag inte klottra ner trådar eller festa. Men fan känn lite medkänsla med mig, jag är olycligt kär i eh tjej som inteb verkar gilla mig=(
mEN FAN IMORRN SKA JAG BÖRJA STYRKETRÄNA:d mina utspädda 64 kg på 185 cm slka resa ig och se ett mål på 75 fina kg på min längd. vackert ska det bli , tro mig herrar. Biff är inget mål, utan snarae sluta behöva beskymrra mig för att tycka hur anafdra tycker hur smal jag är.
Men snälla mobba mig inte efter det här inlägget, jag vet attdet jag skriver nu inte kommer maka no sense imorrn, men det är rommen som skriver nuö. svart rom.
Klockan är över 2 nu enligt finsk tid, så ta er i arslet, jag tänker börja skriva. :D
haha drgane igen efetr jobbet. men idag ska jag inte klottra ner trådar eller festa. Men fan känn lite medkänsla med mig, jag är olycligt kär i eh tjej som inteb verkar gilla mig=(
mEN FAN IMORRN SKA JAG BÖRJA STYRKETRÄNA:d mina utspädda 64 kg på 185 cm slka resa ig och se ett mål på 75 fina kg på min längd. vackert ska det bli , tro mig herrar. Biff är inget mål, utan snarae sluta behöva beskymrra mig för att tycka hur anafdra tycker hur smal jag är.
Men snälla mobba mig inte efter det här inlägget, jag vet attdet jag skriver nu inte kommer maka no sense imorrn, men det är rommen som skriver nuö. svart rom.
Vem faan har inte varit olyckligt kär någon gång? Det känns jävligt, I give you that, men det går över lika snabbt som det kom.
För övrigt är det en bra idé att börja träna! :thumbup:
Jag borde bädda sängen och så innan jag går och lägger mig. Joooobbigt. U2s Window in the sky är så jeeffla skön. Jag tror jag kan röra lite på mitt finger nu, HELL YEAH!
äh dags å sova så man orka med morgonsdagens axel-pass. öl är nice. gonatt
är det för tidigt för att jiddra nu eller? :D
Fan vad ni är långsamma. :D
:D
And we were one flesh, one breath, one life, one blood.
And we were one flesh, one breath, one life, one blood.
No pic, no proof.
Whistler
2007-06-15, 02:27
Jag kom precis hem från Gislaved. Jobbat på en studentfest. Det var rätt surt, men många söta flickor. En tyckte att jag var stel och borde ha efterfest.
Just nu äter jag Center, dricker cola och kaseindrink och ska fortsätta mitt HDR-foto-experiment. :)
kom nys s hem freån avsluntinspartaj! nån mer som det??
gonatt!
Har varit sjuk i ett par dagar, sovit bort massa tid. Kan därför inte sova längre, skulle nog kunna köra hela dagen utan att lägga mig känns det som. Är inte alls trött nu
Just nu äter jag Center, dricker cola och kaseindrink och ska fortsätta mitt HDR-foto-experiment. :)
Fan va gött! Jag har ätit mig själv ur huset, allt mitt kasein och vassle med för den delen tog slut i förrgår. Har en beställning med tio kg double pro och malto på ingång från ett internetbaserat kosttillskottsföretag, men det tar en jävla tid!
Smuttar på en havre-, vatten- och oboy-shake i skrivande stund, smaskens
Muskelbyggaren
2007-06-15, 03:47
Vi som jobbar förmiddag får också skriva i tråden. Tusan så kallt det är ute nu, blott 6 grader,§ men det ser ut som om solen kommer och ger bättring på det idag.
Arf Pingvin
2007-06-17, 03:58
Förmiddag suger verkligen :(
ska på fest snart sen köra till GBG
För sent att skriva - äsch då! *whistle*
ska på fest snart sen köra till GBG
fest snart? efterfest I hope.
Själv är jag nyss hemkommen från krogen.. wii.
StarkeMats
2007-06-18, 01:27
ja vafan, då e de väl dags att få skriva här då!
sitter och kollar på parlamentet och käkar kuddar med flingor ;)
va gör folket inatt?
va gör folket inatt?
Kunde inte sova, låg och kollade taket i ~2 timmar. Sen blev det tråkigt, å här sitter jag. Har nyss käkat ett äpple också, imorgon kommer nog bli en tung dag.
StarkeMats
2007-06-18, 01:31
Kunde inte sova, låg och kollade taket i ~2 timmar. Sen blev det tråkigt, å här sitter jag. Har nyss käkat ett äpple också, imorgon kommer nog bli en tung dag.
berätta mer?
berätta mer?
Om morgondagen, äpplet eller svårigheten med att sova?
Muskelbyggaren
2007-06-18, 01:33
Förmiddag suger verkligen :(
Bättre än eftermiddag, vilket är aktuellt i morgon och hela veckan. Slutar man tidigt har man hela dagen på sig, börjar man sent kommer dagen aldrig riktigt igång. I denna årstid hade jag helst jobbat natt egentligen.
Ne, imorgon ska jag vända på dygnet. Upp 8 för att gå och lägga mig på en normal tid.
våga vägra jobba. nu ska jag slå på vacancy.
Jobba är det sämsta.. Iaf om man jobbar natt.. Finns ju inge att göra :(
Fatalist
2007-06-18, 02:09
Gå till doktorn och be om diazepam, säg att du fått av en vän och att de funkade bra för dig. Tipstipstips:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Gonatt alla
Sådär, nu har man laddat ner ett nytt avsnitt av cops :) Bästa programet.
Det här är en sång om ingenting
ManuelIT
2007-06-18, 03:44
kollat igenom hela första säsongen av Six Feet Under nu. fyfan vad bra serie!
Jag fick en vägbeskrivning till himlen men jag måste ha hållit kartan uppochned.
Litecore
2007-06-18, 03:51
wzup bitches, jag har fått extraknäck som vimmelfotograf! :D
Kul att ligga och titta i taket/blunda utan att sova från klockan 22.15 tills nu.
Dessutom har jag rätt ordentlig feber.
Feber och sömnlöshet :confused:... Lång jävla kuknatt.
Litecore
2007-06-19, 01:47
ja sena, ja hete leifi.
Sett Primeval nu.
Rätt bra film för att vara om människoätande djur. Någon krokodil, delvis baserad på sann historia. Lite för överdriven stundtals , men rätt lyckad.
Sen är frågan om man ska se Reno 911 miami (komedi) eller nicholas cage nya "next". Eller sova :&
Sett Primeval nu.
Rätt bra film för att vara om människoätande djur. Någon krokodil, delvis baserad på sann historia. Lite för överdriven stundtals , men rätt lyckad.
Sen är frågan om man ska se Reno 911 miami (komedi) eller nicholas cage nya "next". Eller sova :&
Sov eller titta på Next. Reno 911 miami är skit.
habllå aaluihopa i stuugorna..
Nej idag är jag nykter:P Inge dyngeklotter den här gången=)
Sov eller titta på Next. Reno 911 miami är skit.
Ah najs :)
Den verkade rätt rolig, jewla skit om den nu inte är de :(
Ah najs :)
Den verkade rätt rolig, jewla skit om den nu inte är de :(
Den är rolig i typ 15 minuter. Sen blir den en plåga.
LadyInsane
2007-06-19, 02:01
Haha, nu kan jag skriva här! voohoo! Varför är ni andra upp så sent?
Litecore
2007-06-19, 02:05
överväger att sova faktiskt, men jag är för trött för att gå till sängen..
EDIT: överväger också att posta en bild i dagsform-tråden,
men jag vet inte vart kameran är eller om jag orkar engagera mig.
Haha, nu kan jag skriva här! voohoo! Varför är ni andra upp så sent?
Kul att ligga och titta i taket/blunda utan att sova från klockan 22.15 tills nu.
Dessutom har jag rätt ordentlig feber.
Feber och sömnlöshet :confused:... Lång jävla kuknatt.
:/
LadyInsane
2007-06-19, 02:07
:/
uscha stackare!! :(
uscha stackare!! :(
Japp, och jag ska vara på jobb om 3 timmar. Jag tror jag skiter i det.. Faktiskt.
LadyInsane
2007-06-19, 02:17
Japp, och jag ska vara på jobb om 3 timmar. Jag tror jag skiter i det.. Faktiskt.
damn right. har man feber ska man aldrig jobba!
Sheogorath
2007-06-19, 02:27
Pallade inte dricka mitt protein innan läggdags utan drack det nu under natten. Nu vill jag borsta tänderna annars kommer munnen smaka gödselstack när det är dags att stiga upp. Och här hamnade jag med tandborsten. Morgonstund har tandborste i mund eller nått.
Gå till doktorn och be om diazepam, säg att du fått av en vän och att de funkade bra för dig. Tipstipstips:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Gonatt alla
Kanske inte världens bästa tips. Diazepam är ett ämne och ingen specifik medicin.
Dessutom är tabletter med diazepam lugnade och ångestdämpande. Men om Krampus har sömnproblem så passar det nog bättre med insomning och/eller sömntabletter.
Suck, fick lite huvudvärk innan jag gick och lade mig. Nu känner det som huvudet ska explodera
Fatalist
2007-06-19, 23:15
Kanske inte världens bästa tips. Diazepam är ett ämne och ingen specifik medicin.
Dessutom är tabletter med diazepam lugnade och ångestdämpande. Men om Krampus har sömnproblem så passar det nog bättre med insomning och/eller sömntabletter.
Suck, Valium är ett namn på substansen ja. Nu var du hemskt duktig.
Om du förkastar valium som sömnmedicin så förstår jag inte om du skämtar eller om du bara är dum. Det var inget roligt försök till skämt iaf
:sleep: :sleep: :sleep:
Om du förkastar valium som sömnmedicin så förstår jag inte om du skämtar eller om du bara är dum. Det var inget roligt försök till skämt iaf
Nej Valium är namet på en diazepam-tablett. Idag används Xanor i samma syfte och det är inget man "går och ber om".
Alla benzodiazepinpreparat är beroendeframkallande.
Valium är ingen substans - det är ett varunamn på en tablett som innehåller diazepam. Diazepam är substansen, det verksamma ämnet. Det finns även andra tabletter som innehåller diazepam.
Sen sa jag inte att Valium eller andra diazepam-tabletter inte kan vara lämpliga, men sömnen är inte det egentliga användningsområdet.
Sen tror jag inte Valium finns längre i Sverige.
Sheogorath
2007-06-19, 23:47
Nej Valium är namet på en diazepam-tablett. Idag används Xanor i samma syfte och det är inget man "går och ber om".
Alla benzodiazepinpreparat är beroendeframkallande.
Xanor är alprazolam och gamla Valium är diazepam som sagt. Nu kallas läkemedlet för Stesolid men är samma ämne. :thumbup:
Ville bara bara duktighest mitt i natten.
Jasså, är det anarki som gäller här eller?!?!*grr*
Sheogorath
2007-06-20, 00:25
Jasså, är det anarki som gäller här eller?!?!*grr*
ROID RAGE! Jag somnade, vaknade och skrev i tråden. Och så var hon inte ens två. OMG :banned
http://ownedirl.com/3mmoneyglass.jpg
Nalfaren
2007-06-20, 01:04
Snygg bild..
Gahhhh galet trött, har varit ute i gbg skärgård å gjort ett båtdyk med tjejen
och dykklubben. Skoj, men va inte hemma förrän 23.10. Å sitter just nu å
läser om DNS servrar etc... Har en dedikerad server, och tänkte dra igång
DNS funktionalitet på den, vilket jag aldrig provat. Har nu läst 1 e-bok, 100
artiklar å foruminslägg. Precis rebootat den, få se om jag får igång allt
korrekt snart nu då :)
Tröttt... Borde sova å göra om, gör rätt när hjärnan funkar.
Precis hemkommen från årets sämsta pass :(
Grymt dåligt gick det....
heltzonicka
2007-06-20, 02:46
jag gör ingenting, sitter och försöker klura ut hur jag ska komma ur sängen innan klockan 12:00 imorgon, ett tips är ju att gå sova men....Nej?
heltzonicka
2007-06-20, 02:53
Funderar på att köra ett insomniarace nu faktiskt, det verkar bli ett gött väder.
Man kanske ska ta med sig en filt och åka ut till havet och slagga några timmar på en klippa istället för att sova för länge i sin säng?
Jupp - Så får det blir
Håll tummarna
01.36 men wtf.. I´m Elvis!
LadyInsane
2007-06-21, 00:40
Well sometimes, U gotta be!
Hmpf kolla klockan! För tidigt!
Nu blev det lite som att jag sköt en obeväpnad mördare i ryggen. Men det tar jag för att få leka polis.
Fö: Är jag grymt poetisk idag, värsta monsterdikterna i tell you!
Damn right! Där satt den: "Well, sometimes you´ve just got to be Elvis."
http://www.sdsm.k12.wi.us/high/Teacher%20Web%20Pages/Rode2/Musik_files/image006.gif
LadyInsane
2007-06-21, 00:45
Damn right! Där satt den: "Well, sometimes you´ve just got to be Elvis."
http://www.sdsm.k12.wi.us/high/Teacher%20Web%20Pages/Rode2/Musik_files/image006.gif
Yeah! And I'm the Lady!:cool:
Regus: Scchhluta bråka, kolla porr istället!
Hmpf kolla klockan! För tidigt!
Nu blev det lite som att jag sköt en obeväpnad mördare i ryggen. Men det tar jag för att få leka polis.
Fö: Är jag grymt poetisk idag, värsta monsterdikterna i tell you!
Rosor är röda, Violer är blå
Krampus är Elvis, Aaa-ha-ha! http://www.elvis.org/img/elvissmiley.gif
Regus: Scchhluta bråka, kolla porr istället!
Lösöl och starkgodis kanske?
Kollar inte porr, jag läser anime.
Du, nu snackar vi tunga grejjer va. Djupa saker va, om livet och trevägskärlek där enbart det funkar tvåvägs!
LadyInsane
2007-06-21, 00:50
När man tänker efter, så liknar du nog elvis lite faktiskt! Please ladda upp en bild där du är iförd sparkdräkt..! En glittrig en!
Lösöl och starkgodis kanske?
Kollar inte porr, jag läser anime.
Ohh really?? Vilken?
Litecore
2007-06-21, 00:51
O RLY! heter det
Ohh really?? Vilken?
Ah! Man läser inte anime! Gick du på den lätta?!?! Mohaha I'm the motherfucking quizmaster!
Du, nu snackar vi tunga grejjer va. Djupa saker va, om livet och trevägskärlek där enbart det funkar tvåvägs!
Jag är grymt cool - byggd som en gymstol och du ska veta att bara är idioter som inte rimmar!
När man tänker efter, så liknar du nog elvis lite faktiskt! Please ladda upp en bild där du är iförd sparkdräkt..! En glittrig en!
Jag har en svart t-shirt med ett glittrigt tryck, "ELVIS", i amerikanska flaggans färger tryckt över bröstet. :)
Det har funnits bilder på den. Iaf på gamal Exhaleforumet. Just nu är den i Skåne. Jag ska ringa morsan på en gång och fråga hur den mår. Hon ska väll upp vi 05.00 som vanligt.
LadyInsane
2007-06-21, 00:58
Ah! Man läser inte anime! Gick du på den lätta?!?! Mohaha I'm the motherfucking quizmaster!
Äsch orka!
Antog helt enkelt att du läste manga men inte visste om att serierna kallades så..;)
LadyInsane
2007-06-21, 00:58
Jag har en svart t-shirt med ett glittrigt tryck, "ELVIS", i amerikanska flaggans färger tryckt över bröstet. :)
Det har funnits bilder på den. Iaf på gamal Exhaleforumet. Just nu är den i Skåne. Jag ska ringa morsan på en gång och fråga hur den mår. Hon ska väll upp vi 05.00 som vanligt.
Det är snällt ring nu! Ingen tid får gå till spillo, bäst att se hur tröjan mår förbövelen!:D
Whistler
2007-06-21, 00:59
Ahja, jag postar två minuter tidigt - för MIN FARSA är Elvis! Det ni!
Äh, whatever. Jag har huvudvärk och saknar en person som jag inte har rätt att sakna. Ge mig koffein!
LadyInsane
2007-06-21, 00:59
O RLY! heter det
*popcorn*
Jag är grymt cool - byggd som en gymstol och du ska veta att bara är idioter som inte rimmar!
jag är byggd som en gynstol :cool:
LadyInsane
2007-06-21, 01:00
Äh, whatever. Jag har huvudvärk och saknar en person som jag inte har rätt att sakna. Ge mig koffein!
Vem saknar du då?
Btw: Har lyssnat lite på dina länker. Det är bra, ska lyssna lite mer. :)
LadyInsane
2007-06-21, 01:00
Läskigt!:Virro
LadyInsane
2007-06-21, 01:01
Föresten så såg jag Hostel 2 idag. Någon som sett den? Undrade ni också hur det känns att bada i blod?
Litecore
2007-06-21, 01:01
*ORLY
http://i26.photobucket.com/albums/c119/alexmm/o_rly_owl.jpg
Vem saknar du då?
Mig såklart. :Virro
http://i26.photobucket.com/albums/c119/alexmm/o_rly_owl.jpg
http://www.w3bdevil.com/forums/O_RLY-Ya-Rly.jpg
Nostalgi :hbang:
Litecore
2007-06-21, 01:03
http://www.w3bdevil.com/forums/O_RLY-Ya-Rly.jpg
Nostalgi :hbang:
http://i79.photobucket.com/albums/j134/no884/No_not_rly_owl.jpg
.
Haha!
Har ju redan postat den i HursnyggärElvis-tråden, men jag är lite av en attentionwhore.
Håll till godo: (It's aproved by Timme)
Medan jag filosoferar om tiden som glider förbi
Elvis onanerar i sin Gi
Timme urskuldar sig oskuldsfullt, ack in med snoppen!
Jacksatan kliver in och skrålar “Det här var droppen!”
“Jag är din Musa! Enbart din”
Elvis sitter där med ett jätteflin
Se Elvis är nöjd för Jacksatans hjärta äro krossat
Nu när Elvis, med timmes hjärta, bossat
Men kampen om timmes gunst är ej klar
För kärlek är ingen som Timme spar
Hans hjärta slår för båda
Elvis börjar få pungklåda
Bränt började det lukta
När Elvis paketet flukta
Se där, vad är det vi kan skåda
Elvis kliar i plåga.
Nu tröttna Jack på Elvis liv
Och med ett enda stort kliv
Krossar han Elvis underliv
Elvis ligger där och kvider
Med krossade kulor en man lider
Jacksatan och Timme gick hem med språng
Nu är rimmen slut för denna gång.
Det är snällt ring nu! Ingen tid får gå till spillo, bäst att se hur tröjan mår förbövelen!:D
Hon frågade om jag knarkar. :)
http://aggrowear.com/images/orly.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j134/no884/No_not_rly_owl.jpg
http://files.myopera.com/drlaunch/albums/37656/no-wai001.jpg
Beklagar. :(
Litecore
2007-06-21, 01:06
jag har en cigg, och den är det brass i / jag har en psykos, och den är jag fast i
jag har en cigg, och den är det brass i / jag har en psykos, och den är jag fast i
Det finns hopp för ungdommen. :)
Lol endast 2 rader
min är 23!
:Virro
Hola vänner, ska ja sova? Ska ja springa imorrn?
Litecore
2007-06-21, 01:11
http://files.myopera.com/drlaunch/albums/37656/no-wai001.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v335/Litecore/YA-MW-RLY.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v335/Litecore/YA-MW-RLY.jpg
http://i103.photobucket.com/albums/m122/brm1980/you_are_gay.jpg
Litecore
2007-06-21, 01:17
http://i103.photobucket.com/albums/m122/brm1980/you_are_gay.jpg
http://www.forumspile.com/Gay-ItsOkay.jpg
fick uppleva en stor dag i mitt liv idag, jag har MUCKAT. Imorgon börjar min första dag utanför kungens tjänst på 330dagar:D Grattis till mig.
Whistler
2007-06-21, 01:34
Vem saknar du då?
Tack! Brabra, gör så!
orly.jpg
Yes, really.
http://www.grennarevyn.se/bilder_nya/Same%20same/same%20Same%20But%20Different%20029.jpg
Litecore
2007-06-21, 01:43
är det ditt band whistler? :D
ska skjutsa föräldrarna till anklanda snart *screwy*
Whistler
2007-06-21, 01:57
är det ditt band whistler? :D
Men, trög du är! Det är ju min Elvis-farsa. :)
Fan vilken huvudvärk jag har, ge mig koffein!
iiiii, jag är full och jag ska börja jobba om 4h. Imorgon kommer att suga....
Daniiiel
2007-06-21, 02:21
Jobbigt när man vänt upp och ner på dygnet.
Sheogorath
2007-06-21, 02:42
Samma gamla visa som vanligt. Kom hem från träningen, däckade på golvet, kravlade upp ur sängen, vaknade nu och sitter och dricker Sloow. Sen blir det tandborstning och återgång till sängens sköna famn. Jag börjar gilla det här faktiskt. :)
Imorgon är det min sista dag innan semestern sen blir det FUSION *insert rave smiley on X*
Litecore
2007-06-21, 03:52
8 minuter kvar innan tråden stänger, hoppas ni haft en bra natt kolo-people ! :)
Jaha, vad gör nattugglorna idag då?? Själv försöker man ställa om dygnet en aning, jobbar natt över midsommarhelgen, GROVA pengar*flex*
käka inte mc donalds! det sticks i magen och man kan inte äta godis!
jag har spelat tennis! sen kom nån gubbe och skällde ut oss för att vi använder banorna då de kostar pengar osv, lol orka bry, sen blev han arg när vi inte drog banorna efteråt, DAH, orka, de kan ju låsa om de är så pryda.
Kan inte sova, och så har jag ont i magen..
Kan inte sova, och så har jag ont i magen..
har du också ätit mc donalds?
har du också ätit mc donalds?
Haha, man skulle kunna tro det. :D
käka inte mc donalds! det sticks i magen och man kan inte äta godis!
Jag har ju sagt att du ska ge fan i att plocka upp gammal mat i papperskorgen när du är där. Okej att det är gratis - men om du istället går fram till kassan och beställer så kommer du slippa det sticksiga.
Jag har ju sagt att du ska ge fan i att plocka upp gammal mat i papperskorgen när du är där. Okej att det är gratis - men om du istället går fram till kassan och beställer så kommer du slippa det sticksiga.
men då kommer de tänka - gud så tjock hon är hon borde verkligen inte beställa av oss... Och sen spottar de i min mat och lägger laxermedel mellan bröna... Jag vet hur de tär, har själv gjort det....
Whistler
2007-06-22, 03:20
Jag har massa skivor jag måste bränna ut till min syster till imorgon. De kommer och hämtar mig för att åka ut och äta "lantlig midsommarfrukost" vid 9-tiden. Uscha... Tror jag tar med laptopen och en proteindrink och sätter mig i skuggan där ingen stör mig.
men då kommer de tänka - gud så tjock hon är hon borde verkligen inte beställa av oss... Och sen spottar de i min mat och lägger laxermedel mellan bröna... Jag vet hur de tär, har själv gjort det....
Det ser ju bättre ut om en tjockis beställer - än att det rotas i papperskorgen. Då tänker folk "inte konstigt att hon är tjock som äter ur den jättekorgen" Om dom lägger laxermedel mellan bröna så skulle ia f jag ta illa upp. Det är lite väl närgånget va.
Fettecke
2007-06-22, 03:37
körde på en fågel för drygt 3 timmar sedan...
den pajjade min front(lite viktiga visuella delar försvann och sprickor kom till) och hade splatterfest på min kylare... en minimal stund efter smällen så hörde jag nått skumt ljud, så jag tror att något for genom fläkten också... Kul med blod i motorn grabbar...
körde på en fågel för drygt 3 timmar sedan...
den pajjade min front(lite viktiga visuella delar försvann och sprickor kom till) och hade splatterfest på min kylare... en minimal stund efter smällen så hörde jag nått skumt ljud, så jag tror att något for genom fläkten också... Kul med blod i motorn grabbar...
Då hade jag lite mer tur i onsdags.
Tjongade till en gråsparv rätt i framrutan i 50.
Blev bara lite smuts på rutan fast det dunkade till ordentligt.
Det ser ju bättre ut om en tjockis beställer - än att det rotas i papperskorgen. Då tänker folk "inte konstigt att hon är tjock som äter ur den jättekorgen" Om dom lägger laxermedel mellan bröna så skulle ia f jag ta illa upp. Det är lite väl närgånget va.
nej för då kan de tro att man är hemlös och inte har råd att äta nåt annat än left overs från donken.. då har de större förståelse
Fan 7 minuter sen.. Aja dags att åka till jobbet om en liten stund iaf..
Whistler
2007-06-23, 02:44
Midsommarafton. Min födelsedag. Kändes bara som något tomt man sade till folk på jobbet när de undrade vad som hänt under dagen.
Jag fick ett par blommiga badbyxor av ena syrran och min femte uppsättning temuggar av andra syrran. Snart kan jag bjuda hela kvarteret på te. :)
På jobbet var det ganska trevligt. Kom mycket folk, eftersom O'Learys var den enda natklubben som hade öppet i stan ikväll. Efteråt väntar en blondin jag snackat med lite på MSN utanför och tyckte vi skulle ta sällskap hem då vi bor i samma kvarter.
Tänk er hennes min när hon insåg att jag faktiskt menade allvar med att jag inte tar med/följer med onyktra tjejer upp i lägenheten. Principer is the shit! :D
Nu lyssnar jag på Welle Erdball, dricker rödvin och funderar på om jag ska ta upp gitarren en stund, eller om jag ska fortsätta spela S.T.A.L.K.E.R (vilket för övrigt är enda anledningen till att använda capslock någonsin, jag menar, vem använder den knappen annars?) som jag började med igår. Rätt okej lir, men lite deprimerande miljöer och halvdålig träffkänsla i vapnena.
På tal om vapen så börjar det bli dags att hitta något airsoft-möte att åka och spela på snart. Sommar is the shit!
Tigerkotten
2007-06-23, 02:48
Tänk er hennes min när hon insåg att jag faktiskt menade allvar med att jag inte tar med/följer med onyktra tjejer upp i lägenheten. Principer is the shit! :D
Ångrar du dig? Hur full var hon egentligen? Jag gillar inte riktigt denna tråd, då den är precis som babbla om vad som helst tråden dvs man pratar om vad som helst.
Whistler
2007-06-23, 03:05
Ångrar du dig? Hur full var hon egentligen? Jag gillar inte riktigt denna tråd, då den är precis som babbla om vad som helst tråden dvs man pratar om vad som helst.
Nee, inte det minsta. Hon var inte tillräckligt snygg för att jag ska bryta mot mina principer, få tjejer i stan som är det. Klart jag kommer känna mig ensam i sängen inatt, men det är en avvägning man får göra. Hur kul skulle det varit när jag ändå inte tänt på henne?
Jag gillar den här tråden, just för att babbla-tråden är så babblig och inte specifik för oss nattdjur. Tycker det är trevligt att höra vad folk gör på nätterna.
:::EDIT:::
Inte särskilt full, men så att det märktes.
Slutade jobbet 03, satt kvar och tjôtade lite och var inte hemma förrens kvart i 4 något. Lyssnar på musik och chattar med couchsurfers :)
Tigerkotten
2007-06-23, 03:14
Nee, inte det minsta. Hon var inte tillräckligt snygg för att jag ska bryta mot mina principer, få tjejer i stan som är det. Klart jag kommer känna mig ensam i sängen inatt, men det är en avvägning man får göra. Hur kul skulle det varit när jag ändå inte tänt på henne?
Jag gillar den här tråden, just för att babbla-tråden är så babblig och inte specifik för oss nattdjur. Tycker det är trevligt att höra vad folk gör på nätterna.
:::EDIT:::
Inte särskilt full, men så att det märktes.
Jaha men det är ju en HELT annan femma, du fick det att låta enligt mig då. Att hon var fin, men p.g.a. dina principer tackade du nej till nattsällskap :)
nåfon annan som ahft en trevlig nsmidsomar?
Muskelbyggaren
2007-06-23, 03:59
Min midsommar var säkert lika trevlig som Rolfs verkar varit, Whistler har beundransvärda principer, nu är tråden slut för denna gång.
LadyInsane
2007-06-24, 02:36
Jag kan inte sova. Vad gör du/ni?:)
Lyssnar på Billy Talent.
nfEmbIaaBU8
Whistler
2007-06-24, 02:43
Ojojoj, vilken kväll! Äntligen slut på jobbet, inte ofta jag känner så, men ikväll var det skönt att få stänga dörrarna och gå hem!
Vart är mitt rödvin?
LadyInsane
2007-06-24, 02:49
Ojojoj, vilken kväll! Äntligen slut på jobbet, inte ofta jag känner så, men ikväll var det skönt att få stänga dörrarna och gå hem!
Vart är mitt rödvin?
I papplådan!
Whistler
2007-06-24, 02:50
I papplådan!
Jajamen, det hade du rätt i.
Nu ska jag bara fixa några varma mackor också, och sen ska jag spela S.T.A.L.K.E.R en stund och försöka smälta kvällens uppskö av "intressanta individer".
LadyInsane
2007-06-24, 02:51
Jajamen, det hade du rätt i.
Nu ska jag bara fixa några varma mackor också, och sen ska jag spela S.T.A.L.K.E.R en stund och försöka smälta kvällens uppskö av "intressanta individer".
Berätta mer, vad för intressanta människor handlar det om.
Hade några grabbar på jobbet som hade varit på Dreamshack. Tänkte direkt "Där jobbade ju Whistler". Slutsats; för mycket tid framför kollo...:D
LadyInsane
2007-06-24, 02:57
Vad jobbar du med LadyI?
Deltid som servitris på två olika restauranger. Ska dock plugga i höst, så då blir det inte lika mycket slit...;)
Själv?:)
Deltid som servitris på två olika restauranger. Ska dock plugga i höst, så då blir det inte lika mycket slit...;)
Själv?:)
Jag jobbar inom vården nu under sommaren. Siktar på att plugga till våren 08.
Vad gör du uppe nu då? :)
LadyInsane
2007-06-24, 03:07
Jag jobbar inom vården nu under sommaren. Siktar på att plugga till våren 08.
Vad gör du uppe nu då? :)
Kan inte sova. Har absolut vänt på dygnet pga massa kvällsjobb så jag somnar helt enkelt inte. Väldigt dumt eftersom det känns som om jag sover bort dagen. *gah!*
Vad vill du plugga? Samt vad gör du själv uppe?:)
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.