Visa fullständig version : Dyra byxor
NisseEriksson
2007-05-27, 11:11
http://www.existenz.se/out.php?id=4517
Muskelbyggaren
2007-05-27, 12:10
Du ser ut att ha en heldag på existenz.se.
Du ser ut att ha en heldag på existenz.se.
japp eller så hade man kunnat läsa tidningarna under dom senaste veckorna och hittat samma nyheter fast dagsfärska
shut teh face
2007-05-27, 13:42
Nej men seriöst. :confused:
Hur kan de tillåta att domaren i fallet är en av parterna i samma fall?
Konsultfet
2007-05-27, 14:30
Det är han ju inte
Det är han ju inteDet är han väl visst? "...och röster har höjts om Roy Pearson verkligen är lämplig som domare."
Det är han väl visst? "...och röster har höjts om Roy Pearson verkligen är lämplig som domare."
Lär ju syfta på domare i allmänhet inte i fallet i sig, tvivlar starkt att han får vara domare för sitt eget fall ens i USA :)
Skulle bli rätt förvånad om det fastställdes i rätten, fast att tänka så är väl inte lika roligt som att ha fördomar om USA.
Lär ju syfta på domare i allmänhet inte i fallet i sig, tvivlar starkt att han får vara domare för sitt eget fall ens i USA :)Ja, det kan tolkas så också. Att han skulle vara domare i sitt eget fall var just vad jag reagerade på, det vore helt sinnessjukt.
Självklart är han som flera sagt inte domare i sitt eget tvistemål. Det vore verkligen höjden av rättsosäkerhet och tolereras inte i någon verklig rättsstat i världen.
Domaren verkar inte vara riktigt lämplig att inneha något annat ämbete än möjligtvis latrintömare.
Beräkningen för stämningen lät riktigt rolig faktiskt, undrar om man vekligen kan beräkna på det viset och få ut något i USA. Att beräkna utifrån att man blir tvungen att åka längre för att kemtvätta då man inte är nöjd med servicen är väldigt långsökt även trots en försäkran om nöjd kundgaranti från kemtvätten(en något osäker grund att bygga en delpost i stämning på). Ungefär som att jag skulle stämma mitt kvartersICA om de inte har keso eftersom jag vart tvungen att åka till Netto oc vill ha betalt för slitage på cykeldäck.*screwy*
Muskelbyggaren
2007-05-27, 18:19
japp eller så hade man kunnat läsa tidningarna under dom senaste veckorna och hittat samma nyheter fast dagsfärska
Äsch det är väl roligare att spara det till söndagen och ha RIKTIGT roligt på en och samma gång istället?
Ja eller så är han det lol:
"Mycket av Roy Pearsons fall, som han själv har hand om, bygger på Custom Cleaners budskap till sina kunder: Garanterad kundnöjdhet och Endagsservice."
Ja eller så är han det lol:
"Mycket av Roy Pearsons fall, som han själv har hand om, bygger på Custom Cleaners budskap till sina kunder: Garanterad kundnöjdhet och Endagsservice."
Han har hand om så till vida att han sköter sitt fall själv och inte genom advokater(förståeligt nog). Inte i den bemärkelsen att han är domare i fallet.
hahavaffan
2007-05-27, 18:50
Men vilket jävla offer
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.