Visa fullständig version : Vad säger eran tjej/(kille) när ni blir nekade sex av dom?
Vad är den vanligaste ursäkten?
Jag brukar få höra: "Jag är lite öm i musen".
Funkar skit bra på mig för då fattar jag ju direkt att det här kommer ändå inte bli något bra?
Vad funkar på er?
The Auditor
2007-05-26, 10:06
"Jag är trött"
champion
2007-05-26, 10:09
Sex innan man gift sig? :eek: :krampus
Nitrometan
2007-05-26, 10:22
Sex? :confused:
Han? Neka mig? Har inte hänt...
mangemani
2007-05-26, 10:25
en utav mina x blev toksur när jag ej hade lust att ha sex*screwy* ,blev lite förvånad tror jag,hon måste ha trott att man var kåt konstant och var villig jämt*screwy* :Virro .
jag sa att jag var trött.
Supercharger
2007-05-26, 10:27
Trött, mens, ingen lust.
Jacksatan
2007-05-26, 10:30
Hm jag måste vara ärlig, det är bara jag som nekar sex med min nuvarande tjej. =/ Mkt möjligt att hon egentligen inte vill alltid men "ställer upp" ändå.
Nitrometan
2007-05-26, 10:30
Han? Neka mig? Har inte hänt...
Det kan jag iofs förstå. Hälsa honom att han har haft tur som har "fångat" dig.
Fast jag vet att det alltid är tjejen som väljer kille - men han kan få tro att det var hans förtjänst...
Deceiver85
2007-05-26, 11:15
"inte där, du är ju helt fixerad"
Tigerkotten
2007-05-26, 11:52
"Ne jag vill inte, det e så underbart att bara mysa"
Jag vet inte, jag brukar inte kräva en ursäkt för sådant.
bruise lee
2007-05-26, 11:58
Jag har tillräckligt bra pli på min tjej så hon vågar inte neka. Hon vet att det blir en veckas utegångsförbud om hon säger nått annat än ja.
Tigerkotten
2007-05-26, 12:01
Sen tycker jag om tjejen inte är sur eller något på en, att hon ska ställa upp :D Menar om hon bara känner sig trött och inte helt enkelt så sugen. Om killen nu är kåt, så funkar det ju med en snabbis för killen. Bara dra på lite glidmedel och så killen får "sitt" :)
Sen tycker jag om tjejen inte är sur eller något på en, att hon ska ställa upp :D Menar om hon bara känner sig trött och inte helt enkelt så sugen. Om killen nu är kåt, så funkar det ju med en snabbis för killen. Bara dra på lite glidmedel och så killen får "sitt" :)
Pratar vi om en kille som förlorat båda händerna i kriget nu?
Röda_Lacket
2007-05-26, 12:06
Det är bara bra som kille att säga nej till tjejen lite då och då för gör man inte det hamnar all makt i hennes händer. Och snart kommer hon använda sex som ett sätt att få sin vilja igenom i många fall.
:D
Ingen har någonsin nekat mig iaf! (Av förklarliga anledningar...)
Nitrometan
2007-05-26, 12:08
Har du sett "Johnny got his gun"?
http://imdb.com/title/tt0067277/
loztdignity
2007-05-26, 12:09
Eh, rätt tveksamt. Om jag inte är på G har jag ingen lust att ha sex med tjejen...så det borde vara rättvist.
Du ger uttryck för en jävligt förlegad kvinnosyn tyvärr.
Tigerkotten
2007-05-26, 12:18
Nopes, men det är ju inte samma sak att leka me sig själv.
Eh, rätt tveksamt. Om jag inte är på G har jag ingen lust att ha sex med tjejen...så det borde vara rättvist.
Om en tjej inte kan kåta upp dig så du får "lust", så blir det rätt svårt ja. Men förlegad kvinnosyn hahaha säger jag bara. Saken är säg om partner t.ex. vill ha en massage, det kanske inte är så skoj att göra. Men däremot är det trevligt för partner att få det, och det ger en glädje enligt mig att man gör något som får den andra att må bra.
På samma sätt så ser jag det på sex om den andra nu inte är så sugen, ska den andra istället vara frusterad? Nej då anser jag att den som nu inte är så sugen antingen kan "ställa upp" eller hjälpa på annat sätt. Så gör man nu den som är sugen mera glad i.a.f.
Dock ska man ju ej känna sig tvungen då är det fel, man ska vilja göra det fast man kanske egentligen inte är så sugen. Om ni förstår, för att göra sin partner glad vilket kommer leda att man själv också blir glad(enligt mig då).
bruise lee
2007-05-26, 12:20
Om en tjej inte kan kåta upp dig så du får "lust", så blir det rätt svårt ja. Men förlegad kvinnosyn hahaha säger jag bara. Saken är säg om partner t.ex. vill ha en massage, det kanske inte är så skoj att göra. Men däremot är det trevligt för partner att få det, och det ger en glädje enligt mig att man gör något som får den andra att må bra.
På samma sätt så ser jag det på sex om den andra nu inte är så sugen, ska den andra istället vara frusterad? Nej då anser jag att den som nu inte är så sugen antingen kan "ställa upp" eller hjälpa på annat sätt. Så gör man nu den som är sugen mera glad i.a.f.
Dock ska man ju ej känna sig tvungen då är det fel, man ska vilja göra det fast man kanske egentligen inte är så sugen. Om ni förstår, för att göra sin partner glad vilket kommer leda att man själv också blir glad(enligt mig då).
Det där va ta mig fan det bästa som skrivits i allmänt på länge :thumbup:
Wtf?
Edit: Såg din andra post nu. Fortfarande wtf, men i mindre skala, på ett bättre sätt.
Kul att ligga med någon som inte är sugen?
Exakt, man skall säga:
Jag respekterar din sexualitet och din rätt att göra egna val och vara en stark kvinna levandes i ett hårt patriarkat. Du är ej ett objekt för mig utan en fullvärdig person med känslor och intelligens. Ett nej är alltid ett nej och jag förstår dina intentioner när du nu påpekar att du ej vill
Sedan slår man henne i pannan med sin penis! Tyvärr har man en sådan liten penis att det mest blir ett humoristiskt inslag i debatten än den Club of Death som man hoppades på.
Nitrometan
2007-05-26, 12:33
Trans: :thumbup:
Skojigt.
Min ursäkt: Men älskling klockan är sex på morgonen, väck mig om ett par timmar. Hennes ursäkt: Men älskling klockan är 24.00, kunde du inte ha tänkt på det här för ett par timmar sedan då jag också ville.:Virro
Kvälls och morgonmänniska.
Hon brukar dock få sin vilja fram efter att ha försökt väcka mig i en halvtimme medan min chans alltid är bortblåst.:)
Nekad? När då? Hur går det till?
Rock'nRoll
2007-05-26, 12:48
:laugh:
Det är bara bra som kille att säga nej till tjejen lite då och då för gör man inte det hamnar all makt i hennes händer. Och snart kommer hon använda sex som ett sätt att få sin vilja igenom i många fall.
Kvasipsykologen är i farten igen ser jag..
Min ursäkt: Trött.
Hennes "ursäkt": Back off tjockis!
Du måste lyssna på de små hintarna killarna ger som t.ex.
"Nej" "Låt bli" "Gör du om det där igen så polisanmäler jag dig"
Whistler
2007-05-26, 12:55
Penetration är uteslutet om inte båda vill. Dock så finns det andra sätt att hjälpa den som är sugen på även om man kanske inte är helt på själv. Skulle aldrig någonsin låta min partner vara frustrerad över att inte bli tillfredställd, och förväntar mig att det omvända gäller också.
Har heller inte riktigt fattat hur det går till... *whistle*
Och mig hade du inte behövt be 2 gånger.. :naughty: ;)
Jahaaaa! Jag trodde det ingick i någon form av konstig sexlek.
Jahaaaa! Jag trodde det ingick i någon form av konstig sexlek.
Det bästa kanske är att använda öronproppar så slipper du sådana problem.:D
LadyInsane
2007-05-26, 13:03
Haha, klockrent!:D
On-topic:
Nope, aldrig blivit nekad inte. Aldrig nekat själv heller iofs. :D
JustinCredible
2007-05-26, 13:07
Hon blir putt och undrar om det är fel på hela förhållandet. Det är drygt att dom ska överanalysera allt. Eller hur grabbar? High five
(Egentligen har jag inte ens nån flickvän men jag har skapat en i mitt huvud och jag känner henne såpass att jag kan avgöra hur hon hade reagerat i vissa situationer så jag kan ta upp det i diskussioner för att bli involverad i sociala sammanhang.)
JustinCredible
2007-05-26, 13:12
Jag missuppfattade frågan ju. Hon nekar alltså. Det har iaf aldrig hänt tror jag. Dom hinner inte.
Hon blir putt och undrar om det är fel på hela förhållandet. Det är drygt att dom ska överanalysera allt. Eller hur grabbar? High five
(Egentligen har jag inte ens nån flickvän men jag har skapat en i mitt huvud och jag känner henne såpass att jag kan avgöra hur hon hade reagerat i vissa situationer så jag kan ta upp det i diskussioner för att bli involverad i sociala sammanhang.)
:laugh:
"Jag har fortfarande inte återhämtat mig från nattens aktiviteter, grr!"
"Jag har fortfarande inte återhämtat mig från nattens aktiviteter, grr!"
Har du också magsjuka
Niclaaas
2007-05-26, 14:13
Min ursäkt: Men älskling klockan är sex på morgonen, väck mig om ett par timmar. Hennes ursäkt: Men älskling klockan är 24.00, kunde du inte ha tänkt på det här för ett par timmar sedan då jag också ville.:Virro
precis samma här. jag har svårt att bli sugen tidigt på morgonen, då är jag mest trött.
:D
Jag är singel och har inte sex!
shut teh face
2007-05-26, 14:18
Om det är kondom som gäller för det är ugnbulle-risk så avstår jag och det godtas som ursäkt.
Tyvärr kan hon inte använda p-piller och jag avsky kondomer. :MrT:
Jag är singel och har inte sex!
Du nobbar dig själv Angel. Det är dags att du ställer upp lite.
Dessutom var det ju frågan om vad som sägs när du får nobben. Det behöver ju inte innebära att du aldrig frågar.
Du nobbar dig själv Angel. Det är dags att du ställer upp lite.
Dessutom var det ju frågan om vad som sägs när du får nobben. Det behöver ju inte innebära att du aldrig frågar.
Vet inte om jag har fått nobben någon gång faktiskt. Men sen brukar jag inte vara den som försöker heller.
Jag vet inte om det räknas som att nobba men sist jag var i en intim situation med en av det andra könet så sa jag "Det här går fan inte, jag går hem och sover"...och tog BHn i handen och gick hem. Han var värdelös(tyvärr). När man väl hamnar på bortamatch så är det ingen Zlatan utan någon jävla Korpen-spelare man träffar. Jag frågade mina kompisar nästa dag varför ingen stoppade mig? Men tydligen hade vi sett väldigt kära ut....my ass!
Jag vet inte om det räknas som att nobba men sist jag var i en intim situation med en av det andra könet så sa jag "Det här går fan inte, jag går hem och sover"...och tog BHn i handen och gick hem. Han var värdelös(tyvärr). När man väl hamnar på bortamatch så är det ingen Zlatan utan någon jävla Korpen-spelare man träffar. Jag frågade mina kompisar nästa dag varför ingen stoppade mig? Men tydligen hade vi sett väldigt kära ut....my ass!
Haha, o herreud så roligt inlägg :laugh:
Litecore
2007-05-26, 14:44
Kvälls och morgonmänniska.
Hon brukar dock få sin vilja fram efter att ha försökt väcka mig i en halvtimme medan min chans alltid är bortblåst.:)
haha! fan, sådär är det precis för mig/oss också.. och som du säger är man
inte (som kille iaf, imho) speciellt svårövertalad när det gäller sånt, tyvärr.
det i sin tur leder till att jag väldigt sällan tar initiativet eftersom jag är
livrädd för att bli just nekad oavsett vilken tid på dygnet det kan tänkas vara.
suck, jag tror att det mest beskrivande ordet för mig nu är pussywhipped =/
*slap*
theoppositescollide
2007-05-26, 14:46
Aldrig nekat själv heller iofs. :DGood to know ;)
Snacka om att leva i en icke jämnställd värld.
Det kan jag iofs förstå. Hälsa honom att han har haft tur som har "fångat" dig.
Fast jag vet att det alltid är tjejen som väljer kille - men han kan få tro att det var hans förtjänst...
Haha, det ska jag hälsa honom :)
Killar som gnäller på att vi är lättare att kåta upp och tjejerna får oftast sin vilja igenom. De killar behöver gå en kurs hur man hetsar upp en tjej, framför allt om det är eran flickvänn! Fy skäms om ni inte kan kåta upp henne oavsett situation. Då borde ni börja analysera era sexuella taktiker och fråga er "Hur bra är jag egentligen?"
Fettecke
2007-05-26, 15:40
Killar som gnäller på att vi är lättare att kåta upp och tjejerna får oftast sin vilja igenom. De killar behöver gå en kurs hur man hetsar upp en tjej, framför allt om det är eran flickvänn! Fy skäms om ni inte kan kåta upp henne oavsett situation. Då borde ni börja analysera era sexuella taktiker och fråga er "Hur bra är jag egentligen?"
Du är singel va?
Vet inte om jag har fått nobben någon gång faktiskt. Men sen brukar jag inte vara den som försöker heller.
:laugh: :laugh:
Jag hade räknat in det under Fett nobbad utan att passera Gå.
Stackars kille...snacka om att självförtroendet fick en ordentlig känga. :laugh:
Du är singel va?
Aldrig haft en enda besviken tjej över sexet jag ger henne i alla fall.
Finner ditt påstående därför helt irrelevant.
Aldrig haft en enda besviken tjej över sexet jag ger henne i alla fall.
Finner ditt påstående därför helt irrelevant.
Tjejer är bra på att fejka
Tjejer är bra på att fejka
HAhahahaha :D Aldrig haft ett one night stand i mitt liv heller, bara kks. Tvivlar på att tjejerna kommer tillbaka om personen i fråga är dålig. Eller?
Kks under en längre tid.
Det är ju bara att ställa sig upp och göra helikoptern, alternativt den lilla bordsfläkten...
Fatalist
2007-05-26, 15:52
Nopes, men det är ju inte samma sak att leka me sig själv.
Vill man inte så vill man inte ffs, det är ett långt liv vi lever :laugh: :smash:
De flesta tjejer jag pratat om sex med är i princip lika kåta som sina killar, eller tvärt om; de killar jag pratat om sex med är lika kåta som sina tjejer.
Fettecke
2007-05-26, 15:55
har hört att det är 5x svårare att få igång en tjej jämnfört med en man... vet inte om det stämmer...
Aldrig hänt. http://freeweb.supereva.com/esorciccio2002/smilies/winner_first_h4h.gif
har hört att det är 5x svårare att få igång en tjej jämnfört med en man... vet inte om det stämmer...
Med tanke på att en tjej har mycket mer och kraftigare erogena zoner samt enligt mig en jävla vild dold sida (hos de flesta). Så tvivlar jag stenhårt på det, som sagt.
hahavaffan
2007-05-26, 16:02
Exakt, man skall säga:
Jag respekterar din sexualitet och din rätt att göra egna val och vara en stark kvinna levandes i ett hårt patriarkat. Du är ej ett objekt för mig utan en fullvärdig person med känslor och intelligens. Ett nej är alltid ett nej och jag förstår dina intentioner när du nu påpekar att du ej vill
Sedan slår man henne i pannan med sin penis! Tyvärr har man en sådan liten penis att det mest blir ett humoristiskt inslag i debatten än den Club of Death som man hoppades på.Att skriva "HAHAHAHA" i ett inlägg som täcker ett normalt internetfönster räcker inte för att förmedla hur grovt jag skrattar/skrattade!! Helt sjukt, trodde jag var tömd på skratt efter Torsk på tallin och ett american dad-avsnitt jag nyss sett :laugh: Så jävla king tance
Jag tycker det handlar om hur mycket man orkar bry sig... och har man inte lust att köra penetrering kan man ju alltid ställa upp på andra sätt. Hade en kille sagt nej hade jag tyckt att han var riktigt konstig
Jag tycker det handlar om hur mycket man orkar bry sig... och har man inte lust att köra penetrering kan man ju alltid ställa upp på andra sätt. Hade en kille sagt nej hade jag tyckt att han var riktigt konstig
Många killar tror att penetration är enda sexet som finns...
hahavaffan
2007-05-26, 16:10
Jag missuppfattade frågan ju. Hon nekar alltså. Det har iaf aldrig hänt tror jag. Dom hinner inte.Hahaha nu gråter jag
Du behöver gå kurs hos din bättre hälft tror jag.
Deceiver85
2007-05-26, 16:23
Många killar tror att penetration är enda sexet som finns...
"Åh, jag kan runka/titta på/suga istället åt dig, blir det bättre då?"
"ja, det är nästan precis samma sak, du räddade just min dag"
värdelöst
"Åh, jag kan runka/titta på/suga istället åt dig, blir det bättre då?"
"ja, det är nästan precis samma sak, du räddade just min dag"
värdelöst
Var det svenskar som kom på penetration?
Du behöver gå kurs hos din bättre hälft tror jag.
det är väl isf att det tar 5 ggr så lång tid att få igång en tjej än en man. tålamod pojkar tålamod, sen är det bara att köra
det är väl isf att det tar 5 ggr så lång tid att få igång en tjej än en man. tålamod pojkar tålamod, sen är det bara att köra
Jelp, jak er man!
Jelp, jak er man!
Lyssna nu på 20 åringarna, de har kommit på något ingen annan vet om!
hahavaffan
2007-05-26, 16:30
det är väl isf att det tar 5 ggr så lång tid att få igång en tjej än en man.Gör det?
Lyssna nu på 20 åringarna, de har kommit på något ingen annan vet om!
Så är det alltid här på Kollo, och jag är alltid den sista som får veta hur det egentligen är.
Det handlar om att när tjejen börjar komma igång måste man negga henne minst 5ggr innan det är okej att köra på.
Ryska_raketen
2007-05-26, 16:33
Jag säger, jag har tryck/ jag har inte tid jag ska äta. Hon/han/det nekar aldrig mig, alltid jag, för jag är pimp! PIMP I TELL YA!
Jag säger, jag har tryck/ jag har inte tid jag ska äta. Hon/han/det nekar aldrig mig, alltid jag, för jag är pimp! PIMP I TELL YA!
Vad är det för troll du drar hem om du alltid nekar? Kanske borde börja ragga på andra ställen än kvilles biljard
Vad är det för troll du drar hem om du alltid nekar? Kanske borde börja ragga på andra ställen än kvilles biljard
Sluta ragga på min man.
hahavaffan
2007-05-26, 16:44
Vad är det för troll du drar hem om du alltid nekar? Kanske borde börja ragga på andra ställen än kvilles biljardTroll eller världens snyggaste, har man tryck så har man...
Ryska_raketen
2007-05-26, 16:47
Jag tycker tjejerna inte håller måttet, ser oftast bra ut med kläder, men sen när dom åker, tja. Då är maten (oftast tonfisken) mer tilltalande.
Jag tycker tjejerna inte håller måttet, ser oftast bra ut med kläder, men sen när dom åker, tja. Då är maten (oftast tonfisken) mer tilltalande.
+1
Suger hellre av en polare än att sätta på en ful brud :/
Deceiver85
2007-05-26, 16:53
+1
....oookej....
Ryska_raketen
2007-05-26, 16:55
+1
Amen brotha from anotha motha!
Nu har det spårat ut här. :laugh:
Tillbaka till ämnet!
hahavaffan
2007-05-26, 17:05
....oookej....Amen brotha from anotha motha!
Ni är sjuka! http://vampirboard.de/phpBB2/images/smiles/icon_liebhab.gif http://vampirboard.de/phpBB2/images/smiles/icon_liebhab.gif http://vampirboard.de/phpBB2/images/smiles/icon_liebhab.gif http://vampirboard.de/phpBB2/images/smiles/icon_liebhab.gif
Ryska_raketen
2007-05-26, 17:07
Ni är sjuka! http://vampirboard.de/phpBB2/images/smiles/icon_liebhab.gif http://vampirboard.de/phpBB2/images/smiles/icon_liebhab.gif http://vampirboard.de/phpBB2/images/smiles/icon_liebhab.gif http://vampirboard.de/phpBB2/images/smiles/icon_liebhab.gif
Så när kommer du? Bokstavligt alltså, lol.
Så när kommer du? Bokstavligt alltså, lol.
Snart. Hon är ju tjej.
Ryska_raketen
2007-05-26, 17:12
Snart. Hon är ju tjej.
Då har jag kommit 5 ggr redan juh ;/ tryck i brallan om en säger.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.