handdator

Visa fullständig version : Payson? Bra eller dåligt?

KlopFer
2007-05-25, 16:00
Hej

Ska beställa lite grejer av en killen och han vill att jag ska betala genom något som heter payson (payson.se). Någon som använt detta? Funkar deras tjänst bra?

schabo-labo
2007-05-25, 16:04
Jag har använt payson och det funkar.

Raggis
2007-05-25, 16:10
Är ungefär som paypal.

Jazzman
2007-05-25, 18:33
Jag har använt Payson i något år och det funkar bra. Blir säkrare med paysongaranti om man är osäker på säljaren.
/Jazz

KlopFer
2007-05-25, 18:52
Okej, då låter det lite säkrare. Har aldrig hört talas om payson tidigare därför jag blev fundersam.

KlopFer
2007-05-26, 21:56
http://i116.photobucket.com/albums/o20/SupraN/namnls-1.jpg

Nu ser det ut såhär och vad ska jag göra?

KlopFer
2007-05-26, 22:01
Varför är det stryket över belopp?

Tigerkotten
2007-05-26, 22:27
Ingen aning, prövat klicka på hjälp? Eller saknade du pengar på något konto eller så?

Payson ska väl fungera så när du fått din vara så kan du godkänna överföringen eller inte? Aldrig prövat på det.

KlopFer
2007-05-26, 22:39
Ingen aning, prövat klicka på hjälp? Eller saknade du pengar på något konto eller så?

Payson ska väl fungera så när du fått din vara så kan du godkänna överföringen eller inte? Aldrig prövat på det.

Jag har kollat så det är pengar på kontot. Men tror det är något annat fel för det kom upp att det blivit fel och jag skulle vara tvungen att börja om och då sket jag i det.

Nu får jag se om de drar pengar eller inte. Gör de inte det så får jag vänta tills någon polare som gjort detta får fixa åt mig *whistle*

Tigerkotten
2007-05-26, 22:50
Jag har kollat så det är pengar på kontot. Men tror det är något annat fel för det kom upp att det blivit fel och jag skulle vara tvungen att börja om och då sket jag i det.

Nu får jag se om de drar pengar eller inte. Gör de inte det så får jag vänta tills någon polare som gjort detta får fixa åt mig *whistle*

Du borde fråga om hjälp på sidan också :)

schabo-labo
2007-05-29, 19:38

Hur gick det för dig?

Jazzman
2007-05-30, 00:13
Ser konstigt ut. Blev betalningen nekad av payson när du försökte betala, eller har säljaren nekat betalningen från dig?
/Jazz