Visa fullständig version : Att se hård ut
tigerofsweden
2007-05-22, 08:34
Naturligtvis ser man olika bra ut i olika ljus, t.ex. så tog jag dessa bilderna i badrummet och då känner jag mig otroligt nöjd http://www.kolozzeum.com/forum/showpost.php?p=2307758&postcount=13122
Men i vanligt halvsunkigt dagsljus ser man ju betydligt mindre hård ut. Hur ska man förstärka intrycket av att vara riktigt hård, är det timmar i solariumet/solen som gäller för att bli brun eller är det att skala ännu fler kilo som gäller?
Ps. Vill inte ha svar där ni råder mig till att stå i badrummet :) Ds.
buckahbuckahbuck
2007-05-22, 08:43
det e väl bara att deffa tills du är nöjd hur du ser ut i dagsljus? 1-2 kilon kanske? Såg ju helt okej ut nu
Snygg solbränna gör förstås att man ser mer definitioner och ser fräshare ut!
Jacksatan
2007-05-22, 08:55
Det går inte göra så mycket åt. Man ser helt enkelt bra mkt hårdare o bättre ut i vissa ljus. Man får se till att deffa tills man ser bra ut i solljus utomhus, för det är väl där man visar upp sig oftast. :D
Inget tips på hur det ska se bättre ut i solljus men för fan tiger det ser redan great ut! Tror ingen kommer klaga på din definition i sommar.
Ganymedes
2007-05-22, 09:34
Inget tips på hur det ska se bättre ut i solljus men för fan tiger det ser redan great ut! Tror ingen kommer klaga på din definition i sommar.
Eller hur. Det där kan inte se annat är skitbra ut, oavsett ljus. :hbang:
tigerofsweden
2007-05-22, 09:51
Tack så mkt allesammans :)
Tror själv det ser aningen bättre ut med lite mer solbränna men det är väll som ni säger att man alltid kommer se bättre ut i fördelaktigt ljus, man får väll acceptera de helt enkelt :)
Ursäkta uttrycket men satan i gatan tiger! Att gå omkring och noja sig över hårdhet när man sitter på en sån fysik är snudd på löjligt :D Njut av sommaren och oroa dig inte, du ligger på topp fysiskt sett.
Slartibartfast
2007-05-22, 13:09
Man får se till att deffa tills man ser bra ut i solljus utomhus, för det är väl där man visar upp sig oftast. :D
+1
Det är min filosofi. Jag lägger helst upp utomhusbilder om jag lägger upp fysikbilder. Nästan alla kan se bra ut i fuskljus, men ser man bra ut utomhus så ÄR det bra.
Bra form tigern! Behöver knappast deffa mera. Kanske nåt kg på sin höjd för att bli knallhård om det är det du vill. Ligga får du nog ändå.
Du kan ju alltid pröva att tömma lite vätska för att se om det blir bättre. Jag upplever alltid mig som lite hårdare efter en kväll ute på krogen.
Eddie Vedder
2007-05-22, 15:50
En vätsketömning är nånting som får en att se hård ut under tiden man är tömd.
Det är ju ingenting som ger en bestående hård look (eftersom man förhoppningsvis återställer vätskebalansen så småningom) och det är nog just en mer långsiktig "lösning" som trådskaparen efterfrågar. Visserligen vill jag själv påstå att han redan har en hård look och så mycket bättre lär det inte behöva bli.:thumbup:
Visst är det jobbigt när det händer? :(
På stranden
"Hörrudu kunde du inte deffat några veckor till, vi tillämpar minst-6-rutor-regeln på den här stranden" *whistle*
Hur gör man en vätsketömning? Är det så enkelt som det låter eller? Typ drick inte vatten?
shadowfire
2007-05-24, 21:38
Hur gör man en vätsketömning? Är det så enkelt som det låter eller? Typ drick inte vatten?
Sök. Finns en guide på body som bartoll slängt upp.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.