handdator

Visa fullständig version : Har du blivit uppraggad på gymmet?

Röda_Lacket
2007-05-20, 21:42
Lite nyfiken på hur vanligt det är med att tjejer och killar raggar på varandra när man är på gymmet. Har det hänt dig någon gång?.

Jacksatan
2007-05-20, 21:44
Lite nyfiken på hur vanligt det är med att tjejer och killar raggar på varandra när man är på gymmet. Har det hänt dig någon gång?.

Hm.. inte direkt uppraggad men lite flirtande med nåra har det väl varit. Inte jättevanligt dock.

rolf
2007-05-20, 21:44
Iofs raggar ingen någonsin på mig, men jag har ändå svårt att tro att folk raggar på varandra på gymmet. Alla är ju hardcore och sitter och blänger ilsket på sig själva i spegeln och psykar sig mellan seten, inte fan finns det tid för raggande då? :smash:

shadowfire
2007-05-20, 21:45
Jag vet inte, jag tror jag blev lite uppflirtad, men jag visste inte hur jag skulle hantera det så jag var nog rätt beige...

Cerberus
2007-05-20, 21:45
blir väldigt ofta blick-raggad så ja, tror de beundrar mina lovehandles o fläskiga bröst :D

mangemani
2007-05-20, 21:46
nepp och kommer aldrig att hända.
gymmet är för mej ett ställe där man tränar,ingenting annat.
kan sträcka mej så långt att säga att jag skaffar mej nya vänner genom prat osv,men inte raggande,sånt gör man utanför gymmet.
but thats me.

Johan_P
2007-05-20, 21:47
Iofs raggar ingen någonsin på mig, men jag har ändå svårt att tro att folk raggar på varandra på gymmet. Alla är ju hardcore och sitter och blänger ilsket på sig själva i spegeln och psykar sig mellan seten, inte fan finns det tid för raggande då? :smash:

Håller med. Där ser man ju oftast mer ut som ett ilsket monster än människa. Tänder tjejer på sånt tro? :naughty:

rolf
2007-05-20, 21:48
Håller med. Där ser man ju oftast mer ut som ett ilsket monster än människa. Tänder tjejer på sånt tro? :naughty:

Det gör de garanterat, men svetten (och medföljande lukt) gör så att det jämnar ut sig och blir ett nolläge.

L-Sami
2007-05-20, 21:50
Iofs nu när jag tänker efter så blev jag ju uppraggad av en tjej förut när jag körde på Nautilus. Det var ett tag sen dock innan jag blev hardcore seriös med tränandet.

Röda_Lacket
2007-05-20, 21:50
när biffar tränar ser det alltid ut som alla tjejer står där och trånar efter dem, ofta man ser dem köra rövmaskiner nära biffarna

Empe
2007-05-20, 21:51
Raggning på gymmet känns lite Nautilus/SATS/24HFitness m.m.

Alttså inget man gör i ett skitigt källargym :D

Jaws
2007-05-20, 21:53
när biffar tränar ser det alltid ut som alla tjejer står där och trånar efter dem, ofta man ser dem köra rövmaskiner nära biffarna

Medelålderskvinnor som vill ha en redig karl i huset.

Johan_P
2007-05-20, 21:57
Det gör de garanterat, men svetten (och medföljande lukt) gör så att det jämnar ut sig och blir ett nolläge.

Det är så sant, så sant.

Lellan
2007-05-20, 21:58

Vad är mest sannolikt: En tjej bär iväg med en rumpaskin dit en biff står.. Eller att en biff tar sina fria vikter och ställer sig nära tjejernas rövmaskin? *whistle*

Tror det har inträffat någon enstaka gång, men jag kan inte prata när jag tränar så jag har varit helt torr i halsen å kraxat om jag blivit tilltalad. Har någon bara tittat har jag bara blivit röd(are) och svettig(are).

Röda_Lacket
2007-05-20, 22:01
Vad är mest sannolikt: En tjej bär iväg med en rumpaskin dit en biff står.. Eller att en biff tar sina fria vikter och ställer sig nära tjejernas rövmaskin? *whistle*

Tror det har inträffat någon enstaka gång, men jag kan inte prata när jag tränar så jag har varit helt torr i halsen å kraxat om jag blivit tilltalad. Har någon bara tittat har jag bara blivit röd(are) och svettig(are).

så om killar tittar på dig när du tränar ökar du ämnesomsättningen? låter ju faktiskt ganska bra =)

Trance
2007-05-20, 22:03
Jag kastade en tom folkölsburk på en tjej på gymmet en gång, men hon tog det fel. Det var precis som hon inte fattade hur spelet skall spelas.

mini
2007-05-20, 22:04
Nä, det tror jag inte. :(

Raggis
2007-05-20, 22:09
Bara killar nere på mitt gym *mini* :furious:

Cerberus
2007-05-20, 22:12
Bara killar nere på mitt gym *mini* :furious:

Så är det på fängelsen också, man tar vad man har :D

Violater
2007-05-20, 22:17
Jag kastade en tom folkölsburk på en tjej på gymmet en gång, men hon tog det fel. Det var precis som hon inte fattade hur spelet skall spelas.

Hahaha, ja de är tamefan omöjliga att förstå sig på ibland. :laugh:

Raggis
2007-05-20, 22:18
Så är det på fängelsen också, man tar vad man har :D

Tur att vi har friheten att gå därifrån :naughty:

Stoltz
2007-05-20, 22:44
Ja, det har hänt ett par gånger. Var väl mer småflirt än riktig raggning dock.

Stoltz
2007-05-20, 22:45

Var det en neg?

dragonhaze
2007-05-20, 22:48
Haha,nu måste jag bjuda på vad som hände för ca 2månader sen.
Jag och en polare var nere och tränade så kommer det fram en tant i runt 50-60års åldern.Värt att nämna är att hon har ett litet linne,silikontuttar,tights så man ser stringen klart och tydligt och överdrivet sminkad.
Iaf,hon går fram till min kompis och frågor om han inte kan hjälpa henne i nån maskin,han sätter på vikter och hon tackar och är så vänlig så.
Sen 10min senare kommer hon fram igen
"Hej gubben(slickar sig runt läpparna)du kan inte hjälpa mig med vikterna en gång till?"Med allmänt porrig röst.

Min kompis är 15 och tyckte tyvär att tanten var litee för gamall,annars var hon nog vart öppen för förslag.

Guybrush
2007-05-20, 22:48
Måste bli ett bestämt NEJ här, men så är jag ju också en blekfet lirare med dålig hållning! Men vi får väl se i framtiden när man tappat några kilon till.

Slartibartfast
2007-05-20, 23:04
Har faktiskt hänt, ja.

Metal_boy_
2007-05-20, 23:14
Visst kan folk av motsatt kön ha varit väldigt glada och trevliga och det är ju bara trevligt tycker jag. Om det har varit för syfte att ragga nån gång har jag inte en aning om. Brukar dom inte visa brösten då?

Metal_boy_
2007-05-20, 23:16

Femtio öre och en bula. Det går inget vidare alltså? :D

Einar
2007-05-20, 23:41

Det hände faktiskt mig för ca. en månad sedan.

En äldre dam hade kretsat runt mig med trånande blick under hela passet och när jag väl lämnade maskinparken och begav mig bort till de två bänkarna så trodde jag att jag kunde vara för mig själv en stund, men icke. Då lade hon sig ner på bänken brevid mig för att stretcha rumpan :D.

Men för all del, att få lite blickar ibland är alltid trevligt. Mer raggning på gymmen säger jag :)

Mantus
2007-05-20, 23:44

Nej, inte vad jag vet men jag är resultatet av en uppraggning på gymet.:em:
Mamma raggade upp pappa på gymet vilket blev början på deras förhållande så jag är väl rätt så hardcore på det sättet.:D

Arf Pingvin
2007-05-21, 00:16
En gång men dum som man är fattar man det inte föränn efteråt. För hardcore helt enkelt? :)

Frippe_L
2007-05-21, 05:15
jadå det har hänt förr och händer nu med ibland.

ena gången följde damen med hem på ett extra cardiopass och sen optimal frukost på morgonen efter en morronpromenad.

/ Manwhore

Cerberus
2007-05-21, 07:46
jadå det har hänt förr och händer nu med ibland.

ena gången följde damen med hem på ett extra cardiopass och sen optimal frukost på morgonen efter en morronpromenad.

/ Manwhore

lol, är du seriös? Feeedt coolt i så fall ! skojsigt o jucka lite :D

loztdignity
2007-05-21, 11:18
Tjejer flörtar med mig för jag är het på gymmet och någon har snackat men inte att någon bjudit mig på middag eller nåt.

mela
2007-05-21, 11:19
Raggad på, javisst. Uppraggad? I doubt it :D

Ironbabe
2007-05-21, 11:32
Jadå, har funnits någon modig kille emellanåt som vågat gå fram och prata med mig trots den ilskna blicken som jag försökt dölja bakom kepsen *gah!* Men för det mesta så tror jag att jag skrämmer de flesta, jag brukar smälla av ett stort smile och då försvinner de konstigt nog :D

Kommer ihåg en snubbe på gotland när jag var där o tränade på gym1 (var några år sen) f*n vad han stirrade på mig hela jäkla passet (sådär ogenerat oxå) och sen när vi träffade på varandra ute på krogen nån kväll senare så var han på som en igel och smörade järnet :D Föll jag för det?? *whistle*

mini
2007-05-21, 11:35
Jag och en polare var nere och tränade så kommer det fram en tant i runt 50-60års åldern.Värt att nämna är att hon har ett litet linne,silikontuttar,tights så man ser stringen klart och tydligt och överdrivet sminkad.

Min kompis är 15 och tyckte tyvär att tanten var litee för gamall,annars var hon nog vart öppen för förslag.
Ironbabe, gör inte så mot pojkarna! *slap*

Ironbabe
2007-05-21, 11:36

Det föll på sminkningen där tyvärr..lovar att inte mejka mig alltför mycket inför passen i framtiden :em:

Frida.B
2007-05-21, 12:07
Ingen raggar på mig... det är skönt det.

JusupWilkosz
2007-05-21, 12:13
Jadå, har funnits någon modig kille emellanåt som vågat gå fram och prata med mig trots den ilskna blicken som jag försökt dölja bakom kepsen *gah!* Men för det mesta så tror jag att jag skrämmer de flesta, jag brukar smälla av ett stort smile och då försvinner de konstigt nog :D

Kommer ihåg en snubbe på gotland när jag var där o tränade på gym1 (var några år sen) f*n vad han stirrade på mig hela jäkla passet (sådär ogenerat oxå) och sen när vi träffade på varandra ute på krogen nån kväll senare så var han på som en igel och smörade järnet :D Föll jag för det?? *whistle*

För att inte tala om smygtittarna, de är absolut värst!

erikd
2007-05-21, 12:21
Nä, jag luktar för illa..

Lövbiffen
2007-05-21, 12:25
Har aldrig blivit uppdraggad, men har fått läskiga blickar från någon 35-årig man :cryout: (Samma snubbe som gäckar HenrY)

SJJ Johan
2007-05-21, 12:38
det är ingen som raggat på mig på gymmet.

men här om dagen var jagoch en polare i vägtill ett badhus och badade. vi hade alldrigvarit där förut och min polare tog sikte på närmaste omklädningsrum. som tur var han jag stoppa honom då det var damernas. utanför satt en småbarnsmamma och hjälpte sin unge med skorna. när jag säger till min polare att där kan han inte gå in läggersig hon i med kommentaren: gå in ni bara...

Lövbiffen
2007-05-21, 12:40
Haha,nu måste jag bjuda på vad som hände för ca 2månader sen.
Iaf,hon går fram till min kompis och frågor om han inte kan hjälpa henne i nån maskin,han sätter på vikter och hon tackar och är så vänlig så.
Sen 10min senare kommer hon fram igen
"Hej gubben(slickar sig runt läpparna)du kan inte hjälpa mig med vikterna en gång till?"Med allmänt porrig röst.

Det finns väl ingen silikonbörsts-milf på kac :MrT:

Jag vet iaf en milf där :Virro

Fed up
2007-05-21, 13:01
Jag har blivit det, en gång helt säkert och många gånger mer eller mindre osäkert (killar som börjat prata, jag vet ju inte deras motiv, liksom).

Motorbreath
2007-05-21, 13:18
Nix. Tränar hemma. Inte ens några fönstertittare vad jag vet.

Miiix
2007-05-21, 14:03
Nja, ett par gånger på sätt och vis :)

En gång träffade jag en klasskamrat på gymmet som hade med sig en kompis. Hon addade mig på msn några timmar senare och ville att jag skulle komma och trösta henne för hon var ledsen....:cool:

Sen fina blickar från nån brud om frågade om jag kunde plocka av 50kg vikterna från benpressen. Naturligtvis hjälper man till :D

Ironbabe
2007-05-21, 14:28
För att inte tala om smygtittarna, de är absolut värst!

Du/de måste f*n vara världens bästa smygtittare eller så har du/de några extra ögon nånstans väl gömt på kroppen som gluttar på dina/deras "offer" *gah!*

Baan
2007-05-21, 14:30
Japp. Många på mig, ungefär som flugor på bajs, mest män :/

dragonhaze
2007-05-21, 14:43
Det finns väl ingen silikonbörsts-milf på kac :MrT:

Jag vet iaf en milf där :Virro

Milf är motsatsen till vad hon är tyvär.
Har bara sett henne där en gång och det var detta,hon fick väll kalla vibbar av stället och böt till friskis där det är mer lättraggat:naughty:

Diggler
2007-05-21, 14:43
När man tränar i Grekland på semester blir man alltid raggad och klämd på, dock av pojkar och män.

Lövbiffen
2007-05-21, 14:58
Milf är motsatsen till vad hon är tyvär.
Har bara sett henne där en gång och det var detta,hon fick väll kalla vibbar av stället och böt till friskis där det är mer lättraggat:naughty:

Hmm, va kan det här vara för skapelse du mött på :confused:

Robbin
2007-05-21, 15:38
Flickor brukar fråga mig om jag kan hjälpa dem att sätta upp/ta ner träningsredskap i cablecrossen. Och fråga om inte jag kan hjälpa dom att ta bort vikter på benpressen etc för att dom är för tunga och jag ser stark ut *rolleyes*
Om detta är försök till flirt eller bara rent utnyttjande av att jag är snäll vet jag inte.

Ibland är det tjejer som glor men jag tror det är för att jag ser mongo ut när ajg tar i. :em:

J.Saarela
2007-05-21, 15:43

:D

Timme
2007-05-21, 16:10
Nja, ett par gånger på sätt och vis :)

En gång träffade jag en klasskamrat på gymmet som hade med sig en kompis. Hon addade mig på msn några timmar senare och ville att jag skulle komma och trösta henne för hon var ledsen....:cool:

Tröstade du henne?

petersson
2007-05-21, 16:11
Tröstade du henne?

Haha Timme kan du inte berätta om när du bad tjejerna kolla när du lyfte? :)

Fettecke
2007-05-21, 16:12
nej.

Ganymedes
2007-05-21, 16:18
Varken flirtar eller blir flirtad med. Jag är där för att träna. Fast det klart att man inte blundar om någon vacker varelse uppenbarar sig.

Drfg
2007-05-21, 16:22
Ibland är det tjejer som glor men jag tror det är för att jag ser mongo ut när ajg tar i. :em:

Haha +1 på den :)

Röda_Lacket
2007-05-21, 16:22
Ingen raggar på mig... det är skönt det.

det där tror jag inte på för 5 öre

Snafu
2007-05-21, 16:27
Jag ser alla tecken på att en tjej ens tittar åt mitt håll eller acknowledgar det faktum att jag finns i lokalen håll i gymmet som flörtande. En liten detalj som att en tjej släpper ut håret på löpbandet framför mig är ju helt enkelt hennes sätt att säga att hon vill gå ut på dejt (i min dagdrömmerivärld).

Nä, hade jag haft alkohol i kroppen på gymmet hade det blivit katastrof - jag har ju ändå kvar en spärr i huvudet nykter att aldrig gå fram och snacka med någon på gymmet, det hade ju varit patetiskt.

Timme
2007-05-21, 16:56
Haha Timme kan du inte berätta om när du bad tjejerna kolla när du lyfte? :)

hahaah :D Jo visst

Det var så att det var lite tomt med folk på gymmet. Jag hade 3 tunga set benpress. (2x5x250kg)
Förra veckan klarade jag bara 4 reps på 250 så denna veckan var min vecka tänkte jag. Fy vad opeppad jag var. Då gick jag bort till två tjejer som satt vid magmaskinen (jag hade pratat med dem förut och hjälpt en av dem med träningen lite grann) och frågade dem ifall de kunde komma och titta på mig när jag körde benpress :D Jag sade att jag alltid tar i mer när någon kollar på och speciellt när tjejer ser på.

Så de följde med mig till benpressen och kollade åp när jag låg där och frustade :D Jag persade i alla fall och fick mina 5 reps på 250kg

Flexbert
2007-05-21, 16:57
Jo det har väl hänt. Bland annat var det en tjej som satt i en sådan där fast roddmaskin. Jag höll på och tränade i maskinen bredvid då hon inte fick ur pinnen i viktmagasinet och bad om hjälp. Snäll som jag är gick jag över och drog ut pinnen som till min förvåning satt väldigt löst. Aja, tänkte inte mer på det utan hon tackade och jag gick tillbaks till min maskin för att fortsätta träna. I efterhand kan man ju tycka att jag är skapligt trög =).

Zakath
2007-05-21, 17:11
Japp. Många på mig, ungefär som flugor på bajs, mest män :/

Höhöhö, önsketänkande där, jag har inte försökt ragga på dig!

Pingu
2007-05-21, 17:13

Jag kommenterade Karins rumpa på gymmet oxh 5 år senare har vi 2 barn och villa *flex*

Hockeyplayer
2007-05-21, 17:17
det där tror jag inte på för 5 öre

+1 :D

Jorgen
2007-05-21, 17:24
Nej. Det är för jäkligt egentligen.

dragonhaze
2007-05-21, 17:29
Hmm, va kan det här vara för skapelse du mött på :confused:

Varför är du så intresserad av att veta vem det just är igentligen?:naughty:

Yes
2007-05-21, 17:29
Jo det har väl hänt. Bland annat var det en tjej som satt i en sådan där fast roddmaskin. Jag höll på och tränade i maskinen bredvid då hon inte fick ur pinnen i viktmagasinet och bad om hjälp. Snäll som jag är gick jag över och drog ut pinnen som till min förvåning satt väldigt löst. Aja, tänkte inte mer på det utan hon tackade och jag gick tillbaks till min maskin för att fortsätta träna. I efterhand kan man ju tycka att jag är skapligt trög =).
Det där är ändå bara medeltrögt. Själv skulle jag inte fatta något innan båda ligger nakna i sängen. Då är man trög på riktigt.

Officer
2007-05-21, 17:35
Jag blev raggad på ett antal gånger då jag extraknäckte som PT och instruktör på gymet, men då handlade det om tjocka trebarnsmorsor och/eller 50åringar. Det har väl mer handlat om att de vill ha en livskamrat som hjälper de komma i form för att sedan dumpa mig då de nått sin form och kan bli uppraggade på krogen. Någon enstaka gång har en högstadietjej också velat ha lite väl mycket hjälp i hantelrodden också men det räknas inte.

Jag har dock blivit "uppvaktad" av en hel del bögar (tror jag). Såna som kommer tätt intill en och pratar mellan seten bara för att de märker att man är trevlig och pratsam trots att man är en "kroppsbyggare". Såna sliskiga som är övertrevliga och vill klämma på min uppumpade bicep och quadriceps och undrar hur länge man har tränat osv

Miiix
2007-05-21, 17:38
Tröstade du henne?

Nä *gah!*

Robbin
2007-05-21, 17:51
Jag har dock blivit "uppvaktad" av en hel del bögar (tror jag). Såna som kommer tätt intill en och pratar mellan seten bara för att de märker att man är trevlig och pratsam trots att man är en "kroppsbyggare". Såna sliskiga som är övertrevliga och vill klämma på min uppumpade bicep och quadriceps och undrar hur länge man har tränat osv

+1

Mer killar än tjejer som är på mig :/ Sen om det är för att dom blir tänd på en eller för att dom vill ha hjälp med träningen elelr whatever vet jag ej.

Ganymedes
2007-05-21, 18:31

Det var så att det var lite tomt med folk på gymmet. Jag hade 3 tunga set benpress. (2x5x250kg)
Förra veckan klarade jag bara 4 reps på 250 så denna veckan var min vecka tänkte jag. Fy vad opeppad jag var. Då gick jag bort till två tjejer som satt vid magmaskinen (jag hade pratat med dem förut och hjälpt en av dem med träningen lite grann) och frågade dem ifall de kunde komma och titta på mig när jag körde benpress :D Jag sade att jag alltid tar i mer när någon kollar på och speciellt när tjejer ser på.

Så de följde med mig till benpressen och kollade åp när jag låg där och frustade :D Jag persade i alla fall och fick mina 5 reps på 250kg

Ha ha ha!! Coolt att kunna med! :hbang:

Timme
2007-05-21, 18:37
Ha ha ha!! Coolt att kunna med! :hbang:

ahah :D Ah det gick ju bra. Att dne ena tjejen var smal och hade gigantiska tuttar vor ju inte direkt ett minus heller :D

Hades
2007-05-21, 18:45
ahah :D Ah det gick ju bra. Att dne ena tjejen var smal och hade gigantiska tuttar vor ju inte direkt ett minus heller :D

Haha, roligt gjort! :thumbup: Verkade de imponerade?

Ganymedes
2007-05-21, 18:57
Haha, roligt gjort! :thumbup: Verkade de imponerade?

Oavsett vilket så är jag det iaf! :cool: :laugh:

Baan
2007-05-21, 18:58
Höhöhö, önsketänkande där, jag har inte försökt ragga på dig!

Jag kände dina blickar allt när jag vände mig om!

Frippe_L
2007-05-21, 19:03
lol, är du seriös? Feeedt coolt i så fall ! skojsigt o jucka lite :D

ja jag är seriös, kändes lite skumt får man säga men det var gött iaf, sen att hon inte var helt frisk i huvet märkte jag ett tag efter, var väl därför hon raggade upp mig från första början *drool*

Skojsigt var det och hon hade gått balett-linjen på gymnasiet så det fanns gott om flexibilitet om man säger så haha. Men detta var för två år sen, nu är det inte så mycket flört när man har lite kagge och börjar bli tunnhårig :-p

Lövbiffen
2007-05-21, 19:14
Varför är du så intresserad av att veta vem det just är igentligen?:naughty:

Vi är ju några milfhunters på gymmet! Unga män som söker mogen frukt :D

dragonhaze
2007-05-29, 18:54
Vi är ju några milfhunters på gymmet! Unga män som söker mogen frukt :D

Haha,är de du o robban eller?:naughty:

Lövbiffen
2007-05-29, 18:58
Haha,är de du o robban eller?:naughty:

Men vafan, Robban är ju 30 *grr27*

Det är jag och HenrY, fast han föredrar ju dock kvinnor på 50+ :D

Ryska_raketen
2007-05-29, 19:00
Jag kan knappt röra mig på gymmet, dom är som flugor runt skit! Kan ju bero på min lukt, men jag tvivlar!

Robbin
2007-05-29, 19:11
Jag kan knappt röra mig på gymmet, dom är som flugor runt skit! Kan ju bero på min lukt, men jag tvivlar!

Jo fan 160cm långa byggare verkar ju gilla din lukt iaf *whistle*

Ryska_raketen
2007-05-29, 19:13
Jo fan 160cm långa byggare verkar ju gilla din lukt iaf *whistle*

Fniss, han är avis!!!

pony
2007-05-30, 14:46
Raggning på gymmet känns lite Nautilus/SATS/24HFitness m.m.

Alttså inget man gör i ett skitigt källargym :D

Ursäkta OffTopic: Finns det något 24h Fitness i Sverige?

mini
2007-05-30, 14:53
Ursäkta OffTopic: Finns det något 24h Fitness i Sverige?

OffT-svar: Ja, nästan, här. (http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&lang=&ax=&search_word=fitness+24&geo_area=stockholm)

pony
2007-05-30, 14:58
OffT-svar: Ja, nästan, här. (http://gulasidorna.eniro.se/query?what=cs&lang=&ax=&search_word=fitness+24&geo_area=stockholm)

Yay! Tack så mycket.

Fatalist
2007-05-30, 14:59
Inte på gymmet, men en tjej kom fram ute en kväll och sa att hon kände igen mig från gymmet och använde det som grund för att ragga på.

tp_88
2007-05-30, 15:01
Haha fy fan Timme! HAHAHA! :laugh: Du är så jävla skön! :hbang:

Lexidos
2007-05-30, 15:02
Inte på gymmet, men en tjej kom fram ute en kväll och sa att hon kände igen mig från gymmet och använde det som grund för att ragga på.

Det där känner jag igen

Handcuff
2007-05-30, 15:19
Konstigt de flesta på kolo är så tunna spetor...sluta ragga och börja träna ffs! *flex*

Jag är bara avis

Lexidos
2007-05-30, 15:41

Tror jag ska åka upp till oskarshamn en sväng nåndag :D

Brooklyn
2007-05-30, 17:06

har du inte läst att tjejer tänder på mäns svett-doft? :naughty:

Röda_Lacket
2007-05-30, 18:04
Igår var det träning och ännu en dag då man såg spektaklet. Att killar glor på vackra tjejer är ju ingen nyhet men fy fan vad tjejer glor på extremt vältränade och bitiga killar. Var en lirare som sprang runt med linne och flexade sig lite då och då och alla tjejer glodde så det nästan var löjligt. Visst han hade en grymfysik men det var inget vanligt tjej smygstittande.

Man blev avundsjuk på den killen men han kanske inte ens visste/brydde sig att tjejerna kollade för han var så totalt uppe i sig själv =)

Allan
2007-05-30, 18:04
Jajamänsan!

Deceiver85
2007-05-30, 18:09
Jag kommenterade Karins rumpa på gymmet oxh 5 år senare har vi 2 barn och villa *flex*

Snacka maximalt med otur! Jag lider med dig! :D

mangemani
2007-05-30, 18:09
Igår var det träning och ännu en dag då man såg spektaklet. Att killar glor på vackra tjejer är ju ingen nyhet men fy fan vad tjejer glor på extremt vältränade och bitiga killar. Var en lirare som sprang runt med linne och flexade sig lite då och då och alla tjejer glodde så det nästan var löjligt. Visst han hade en grymfysik men det var inget vanligt tjej smygstittande.

Man blev avundsjuk på den killen men han kanske inte ens visste/brydde sig att tjejerna kollade för han var så totalt uppe i sig själv =)

nog glor dom som fan på oss bitiga personer när man verkligen flexar efter ett hårt set,men det är sant det du säger,vi(eller iaf jag) bryr oss inte,vi är helt uppe i oss själva:).
en rätt så ung tjej försökte göra allt för att få min uppmärksamhet för ett tag sen.
min träningspartner berättade sen(för han höll fan på att tappa hakan pga det han såg,för han glodde)..hon och hennes kompis hade tydligen stått med uppdragen tröja(till maghöjd alltså) och flexat "magmusklerna" samtidigt som dom smygkikade så där fort bort mot en=/

Hermit
2007-05-30, 18:31
Jajamänsan!

Var han stilig?

Trance
2007-05-30, 18:34
Var han stilig?

Vilket totalt crazy svar, helt out där.

rolf
2007-05-30, 18:47
har du inte läst att tjejer tänder på mäns svett-doft? :naughty:

BS. :D

Batman
2007-06-01, 06:29
ohja, ofta kvinnor som småraggar på mig.
Inte för att skryta men jag kan förstå dom.

Tyvär så är den gruppen oftast runt 30-40, många av dom ser dock ganska bra ut för sin ålder, kanske en dag då jag inte är lika bra på att gräva ner mig själv under en konversation.

Ibland ställer sig damerna precis framför än fast det finns gott om plats och stretchar/lallar med lite fjantvikter, Bara för att retas =)
(ser min röv saftig ut i dessa tights ? )

*gah!* Sluta retas och bjud bara hem mig på en snabbis !

Herkulez
2007-06-01, 06:49

hahaha så skön du är :laugh: roligaste jag läst på länge

Greg
2007-06-01, 08:07
ohja, ofta kvinnor som småraggar på mig.
Inte för att skryta men jag kan förstå dom.

Tyvär så är den gruppen oftast runt 30-40, många av dom ser dock ganska bra ut för sin ålder, kanske en dag då jag inte är lika bra på att gräva ner mig själv under en konversation.

Ibland ställer sig damerna precis framför än fast det finns gott om plats och stretchar/lallar med lite fjantvikter, Bara för att retas =)
(ser min röv saftig ut i dessa tights ? )

*gah!* Sluta retas och bjud bara hem mig på en snabbis !

Tur i oturen. Alltså, tjejer som ska stretcha precis framför en. Man kan liksom inte kolla någon annanstans. Men sen ser man i speglarna hur alla blänger på en.

Sen så kan jag inte hjälpa det. Måste få min dagliga ass-tittande. Det går inte att hjälpa.