Visa fullständig version : Bikini?
gladiatorerna1
2007-05-19, 09:28
Någon som vet var man kan köpa skräddarsydda bikiniöverdelar? Vad ligger priset på dem ungefär? De som tävlar i af och bb köper väl sina skräddarsydda?
Skicka ett PM t nån av tjejerna som tävlar. Du hittar dem antingen i tävlingsforumet eller i träningsjournaler.
shadowfire
2007-05-19, 09:36
Ska du upp på scen gladi?
Det finns många bl a sefa.no. Alternativt kan du ju alltid köpa en behå som sitter snyggt och klä den med tyg. Lite småpilligt men inte så svårt. Jag syr mina tävlingsdräkter själv.
Om du nu inte vill pilla med det själv så ta med en behå till en sömmerska så fixar de detta.
/Mirre
gladiatorerna1
2007-05-19, 09:41
Det finns många bl a sefa.no. Alternativt kan du ju alltid köpa en behå som sitter snyggt och klä den med tyg. Lite småpilligt men inte så svårt. Jag syr mina tävlingsdräkter själv.
Om du nu inte vill pilla med det själv så ta med en behå till en sömmerska så fixar de detta.
/Mirre
Okej, tack så mycket. Det är min syster som vill ha en skräddarsydd bikiniöverdel utan byglar. Hon är nyopererad. Uppenbarligen så har hon inte funnit en snygg i sin storlek. Så hon bad mig om hjälp.
Okej, tack så mycket. Det är min syster som vill ha en skräddarsydd bikiniöverdel utan byglar. Hon är nyopererad. Uppenbarligen så har hon inte funnit en snygg i sin storlek. Så hon bad mig om hjälp.
Annars har Details bra storlekar.:)
gladiatorerna1
2007-05-19, 09:42
/Mirre
Förresten, glömde fråga- vet du hur mycket det skulle kosta på ett ungefär att gå till en sömmerska? Hon hade tydligen svårt att hitta en sömmerska...
gladiatorerna1
2007-05-19, 09:44
Annars har Details bra storlekar.:)
Okej. Hoppas hon blir nöjd. Hon är ganska kräsen :)
gladiatorerna1
2007-06-03, 20:06
har hittat en snygg bikini i tråden "snyggaste brudarna" som jag vill maila min syster. hur gör jag för att bara få med bilden och inte kolozzeums logga och all t det där?
tacksam för hjälp
gladiatorerna1
2007-06-03, 20:17
ingen som vet hur man gör?
TheGovernator
2007-06-03, 20:21
ingen som vet hur man gör?
Markera bilden, högerklick, spara som.
gladiatorerna1
2007-06-03, 20:35
Markera bilden, högerklick, spara som.
tack, men det funkar inte. när jag vill klistra in den när jag ska skicka via hotmail så får jag bara text., inte bild. här länkar jag sidan. jag menar bilden med den vita bikinin.
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=63674&page=18&highlight=snygga+tjejer
Skicka denna länk till din syster Gladis.
Så kan hon klicka på denna adress i sitt brev hon får av dig i hotmailen.
http://webfantasy.info/Heidi_Klum/Images/Heidi_Klum_01.jpg
Högerklicka på texten och välj kopiera länkadress, sedan i ditt brev så klistrar du in adressen.
Högerklicka i ditt brev till henne och välj klistra in alt håll ner ctrl och tryck på v.
gladiatorerna1
2007-06-03, 21:00
Skicka denna länk till din syster Gladis.
Så kan hon klicka på denna adress i sitt brev hon får av dig i hotmailen.
Högerklicka på texten och välj kopiera länkadress, sedan i ditt brev så klistrar du in adressen.
Högerklicka i ditt brev till henne och välj klistra in alt håll ner ctrl och tryck på v.
Tack så mycket, Kwon! Nu har jag skickat mailet, hoppas hon gillar bikinin! Har sett en annan snygg också som jag letar efter bland alla sidor...
hur gjorde du för att ta bort kolozzeum loggan o alla inlägg osv? vill lära mig detta
Tack så mycket, Kwon! Nu har jag skickat mailet, hoppas hon gillar bikinin! Har sett en annan snygg också som jag letar efter bland alla sidor...
hur gjorde du för att ta bort kolozzeum loggan o alla inlägg osv? vill lära mig detta
Du har bilden framför dig i ett fönster har jag rätt?
Högerklicka således med musmarkören på den bilden och välj alternativet kopiera länkadress, så kopieras endast den bildens adress och du slipper Kolozzeumloggor och annat störande.
Det är ju trots allt endast den bilden du vill åt, även om Kolo-loggan kan vara trevlig! :)
gladiatorerna1
2007-06-03, 21:12
här kommer en ännu sexigare bikini som jag vill maila till min syster
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=63674&page=64
gladiatorerna1
2007-06-03, 21:15
test nu
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=63674&page=64
Vilken av dessa bikinis är det som intresserar dig Gladis?
Högerklicka på just den bilden på den bikinin du vill ha och välj kopiera länkadress.
Inte på länken längst upp i adressfältet i ditt surfprogram/browser.
gladiatorerna1
2007-06-03, 21:25
Vilken av dessa bikinis är det som intresserar dig Gladis?
Högerklicka på just den bilden på den bikinin du vill ha och välj kopiera länkadress.
Inte på länken längst upp i adressfältet i ditt surfprogram/browser.
jag vill ha den där bikinin med väldigt lite tyg, om du förstår vad jag menar. den är svart.
jag lyckas att klicka på bilden men det blir problem när jag sedan ska kopiera länkadress. var hittar man "kopiera länkadress"?
http://www.newfaces.com/images/userimages/mainimages/83649.jpg
jag vill ha den där bikinin med väldigt lite tyg, om du förstår vad jag menar. den är svart.
jag lyckas att klicka på bilden men det blir problem när jag sedan ska kopiera länkadress. var hittar man "kopiera länkadress"?
När du har musmarkören på din bild som du föredrar och högerklickar på den (dvs klickar med höger musknapp, ej vänster) så skall det komma upp en liten meny med olika alternativ.
Får du upp den? :)
gladiatorerna1
2007-06-03, 21:33
När du har musmarkören på din bild som du föredrar och högerklickar på den (dvs klickar med höger musknapp, ej vänster) så skall det komma upp en liten meny med olika alternativ.
Får du upp den? :)
jag förstår vad du menar, men "kopiera länk" står inte med....men däremot "kopiera"....nu känner jag mig jobbig, ursäkta Kwon!
jag förstår vad du menar, men "kopiera länk" står inte med....men däremot "kopiera"....nu känner jag mig jobbig, ursäkta Kwon!
Ok! Men kör kopiera och sedan så klistrar du in i det brev eller den post du vill ha länken med i! :)
Så kan syrran klicka sedan i sin hotmail.
Testa klistra in bildlänken i din nästa post för att testa! :)
Antingen högerklickar du i posten och väljer klistra in eller så håller du ned CTRL och trycker sedan på tangenten v.
gladiatorerna1
2007-06-03, 22:00
Ok! Men kör kopiera och sedan så klistrar du in i det brev eller den post du vill ha länken med i! :)
Så kan syrran klicka sedan i sin hotmail.
Testa klistra in bildlänken i din nästa post för att testa! :)
Antingen högerklickar du i posten och väljer klistra in eller så håller du ned CTRL och trycker sedan på tangenten v.
jag provade att göra det i början, men det funkade aldrig. jag fick bara med texten...:( Det kanske beror på att min dator är från stenåldern...:) Det är nog enklast om jag frågar någon på bibban om de kan hjälpa mig. Jag är jätte tacksam för din hjälp och ditt tålamod, kwon!:thumbup:
Mythbusters kom fram till att det går att lära gamla hundar att sitta. So just keep up the good work.
machine gun
2007-06-03, 23:14
Om du högerklickar på en bild, kan du välja "egenskaper" eller "properties" för att få fram adressen till just den bilden. Markera sedan adressen, kopiera den och klistra in i mailet.
gladiatorerna1
2007-06-04, 05:36
testar igen
gladiatorerna1
2007-06-04, 05:38
testar igen
Ohhhh,herre Gud, jag lyckades!!!:) :) Jag klickade på egenskaper! Det känns super kul att jag nu vet hur man gör!!
gladiatorerna1
2007-06-04, 05:40
Mythbusters kom fram till att det går att lära gamla hundar att sitta. So just keep up the good work.
Jo, bevisligen så är det så! :)
Ohhhh,herre Gud, jag lyckades!!!:) :) Jag klickade på egenskaper! Det känns super kul att jag nu vet hur man gör!!
You can do it Gladis! :D :thumbup:
gladiatorerna1
2007-06-04, 07:15
You can do it Gladis! :D :thumbup:
Tack vare Er! :) :thumbup:
gladiatorerna1
2007-06-04, 07:47
Kan man gå till en vanlig sömerska för att få dessa bikini överdelarna sydda på ett proffsigt sätt? Eller måste man gå till en som är bra på just bikinis?
Det tror jag nog.
Grattis till att nu få med två länkar i en och samma post, det är inte det enklaste!:thumbup:
gladiatorerna1
2007-06-04, 08:38
Det tror jag nog.
Grattis till att nu få med två länkar i en och samma post, det är inte det enklaste!:thumbup:
*Skrattar*
Eftersom att det gäller min syster så vill jag vara säker. Har aldrig varit hos en skräddare/sömmerska.
Vilken av dom (plaggen) gillade din syster bäst Gladys?
gladiatorerna1
2007-06-04, 08:43
Vet inte faktist, jag ska fråga henne lite senare idag. Hon sover nog nu.
Jag tycker i alla fall att den svarata är snyggast. Fast i vitt då.
Är rädd att min syster blir överfallen i en sådan!
Vad tycker ni?
Tror du det är större chans att din syster blir överfallen i den svarta än i den vita Gladis?
Hon ska väl endast ha på sig kreationen på stranden?
Du gillade den mörkare bättre än den som Heidi Klum hade på sig?
gladiatorerna1
2007-06-04, 09:13
Tror du det är större chans att din syster blir överfallen i den svarta än i den vita Gladis?
Hon ska väl endast ha på sig kreationen på stranden?
Du gillade den mörkare bättre än den som Heidi Klum hade på sig?
Chansen att hon kan bli överfallen i de bikiniöverdelarna är lika stora-oavsett om hon har den svarta eller vita.
Jag antar att hon bara ska ha den på stranden.
Jag tycker att den svarta är snyggare i modellen, men jag skulle hellre sy upp en sådan i vit färg istället för svart.
vad tycker ni?
Fredrici
2007-06-04, 09:48
Chansen att hon kan bli överfallen i de bikiniöverdelarna är lika stora-oavsett om hon har den svarta eller vita.
Jag antar att hon bara ska ha den på stranden.
Jag tycker att den svarta är snyggare i modellen, men jag skulle hellre sy upp en sådan i vit färg istället för svart.
vad tycker ni?
Mm det låter snyggt
gladiatorerna1
2007-06-04, 09:53
hon gillar den svarta bäst
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.