handdator

Visa fullständig version : bra gym i södertälje?

Tommy87
2007-05-17, 15:29
tjena, tränar på nautilus i södertälje men vill inte vara kvar där.. söker ett hardcoregym eller källargym typ.. lagom pris oxå.. nån som har ett bra tips? =)

Scratch89
2007-05-17, 16:11
City Gym. Ligger på Kaplansgatan 7-9.
tel 08- 550 408 08

Karkiainen
2007-05-17, 16:37
Södertälje Atlet Klubb är det du letar efter. Ett hardcore källargym, precis vad du frågade efter:thumbup:

1800kr per år om du är över 18 annars 1000. Tävlar du för klubben så tränar du gratis.
http://www.sodertaljeak.se/ där har du adressen

Scratch89
2007-05-17, 16:41
Södertälje Atlet Klubb är det du letar efter. Ett hardcore källargym, precis vad du frågade efter:thumbup:

1800kr per år om du är över 18 annars 1000. Tävlar du för klubben så tränar du gratis.
http://www.sodertaljeak.se/ där har du adressen

Tyckte du inte att City Gym var rätt så hardcore när vi var där? ;)

Karkiainen
2007-05-17, 16:44
Tyckte du inte att City Gym var rätt så hardcore när vi var där? ;)

Fast det är ju inga fel på stället men det är lite litet och inte tillräckligt skitigt för min smak.

Tommy87
2007-05-19, 13:37
schysst! ska kolla atletic klubben, ni vet inte priserna på city gym? och är det nått som inte är bra med dessa gym som man bör veta? ;P

Viktor_Balck
2007-05-19, 18:30
schysst! ska kolla atletic klubben, ni vet inte priserna på city gym? och är det nått som inte är bra med dessa gym som man bör veta? ;P

Atletklubben ligger ute i östertälje så det ligger ganska off, iofs beroende på var du bor.

City gym ligger ju nere på stan, vet inte vad dom tar för ett årskort, 2500 kanske.

bubbe
2007-05-19, 19:11
Fördelen med SAK måste ju vara att man får se Gute flytta massiva vikter i bänken! *flex*

bubbe
2007-05-19, 19:13
Ahaha, grymt bra jobbannons!

http://www.sodertaljeak.se/AddWanted.htm

hangatyr
2007-05-20, 12:16
det finsn ett källargym i Mariekäll, vid liljevalchsgatan (tror jag gatan heter), i det höga tegelhuset. det är tämligen hardcore må jag säga.

Kebab-Arne
2009-06-12, 16:36
Jag snor tråden då diskussionen verkar vara lite död.

Jag kommer kanske åka till Södertälje imorgon. Söker då ett gym att träna på under eftermiddagen. En stor fördel om det är lättåtkomligt med bil då min lokalkännedom i Södertälje är extremt liten. Behöver inte vara så hardcore, finns det bara några fria vikter så blir jag glad.

CVN
2009-06-12, 16:54

Jag kommer kanske åka till Södertälje imorgon. Söker då ett gym att träna på under eftermiddagen. En stor fördel om det är lättåtkomligt med bil då min lokalkännedom i Södertälje är extremt liten. Behöver inte vara så hardcore, finns det bara några fria vikter så blir jag glad.

Antingen Nautilus vid sydpolen eller Worldclass som ligger mitt inne i stan.

Viktor_Balck
2009-06-12, 17:04

Kör på citygym, kostar 60 spänn för ett engångspass, ligger centralt.

Kebab-Arne
2009-06-12, 17:07
Antingen Nautilus vid sydpolen eller Worldclass som ligger mitt inne i stan.

Nautilus vet jag inte om jag vill sätta min fot på. Förr Worldclass, hur är avdelningen för fria vikter där? Samt när stänger de imorgon? För står enbart öppettider f o m måndag då det blir sommartider. Vad kostar en engångsträning där?

Kebab-Arne
2009-06-12, 17:13
Kör på citygym, kostar 60 spänn för ett engångspass, ligger centralt.

mmm, såg att worldclass ligger väldigt centralt och då kan man lika gärna köra på citygym. Det finns duschar där?

Viktor_Balck
2009-06-12, 17:18
mmm, såg att worldclass ligger väldigt centralt och då kan man lika gärna köra på citygym. Det finns duschar där?

Vet inte ens om man kan lösa engångspass på worldclass som annars är ett helt ok gym faktiskt. Det finns duschar.

Kebab-Arne
2009-06-13, 21:46
Får tacka för tipsen gick dock och fick halsont under natten så det blev inget med det. *grr* FFFFUUUUU...

vicarious
2009-07-15, 16:54
Bumpar den här gamla tråden..

Kommer att åka ner till min kära mor nu imorgon. Hon bor utanför Järna, 2-3 mil från Södertälje.

Jag kommer vara nere 2-3 veckor och jag är på jakt efter ett gym i antingen Järna eller Södertälje, där man kan köpa klippkort och som inte är alltför dyrt.

City-gym i Södertälje verkar bra, synd att det var så dyrt. 500 kr för 10-dagar/1 månad *screwy*

WC i Södertälje hittade jag ingen prislista på men det lär ju knappast vara billigare än City-gym.

Surfade in och kollade Nautilus-gymmet på äventyrsbadet Sydpoolen, men där verkar det inte som att man kan köpa klippkort/månadskort.

Lyckades hitta ett gym i Järna, nämligen Järna Gym AB. Där kostar ett klippkort 10 pass endast 320kr, vilket är ganska rimligt. Det enda som var synd var att öppettiderna var så dåliga :(

Måndag–torsdag 17–20, fredag 16.30–18.30, stängt på helgen.

Finns det någon där ute som har ett tips på något närbeläget gym med inte alltför höga priser och där möjligheten finns att köpa klippkort? Det behöver inte vara något fancy med konditionsmaskiner och träningsmaskiner. Klarar mig långt på fria vikter i någon källare.

Mvh

Erdbeere
2009-12-09, 00:36
bump

Någon som har några nyheter om City Gym i Södertälje? Kommer dom öppna igen?

Dumbell
2009-12-09, 12:59
Nope, kommer inte hända. Inte på ett bra tag iaf.