Visa fullständig version : Problem med hopprep
grisbil3n
2007-05-11, 20:13
Mitt hopprep trasslar ihop sig, irriterande som FAN. Finns det nå bra sätt o lösa ut trassel så att repen håller sig raka?
grisbil3n
2007-05-11, 20:14
Fan de löste sig, tack ändå.
grisbil3n
2007-05-11, 20:35
Varsågod.
*kissass*
Jag skiter i om det löste sig, jag vill svara. Du måste skaffa bättre rep, det ska inte sitta fast i handtaget utan typ snurra fritt i det. Sådär. Nu känns det bättre. Tack.
grisbil3n
2007-05-11, 21:58
Jag skiter i om det löste sig, jag vill svara. Du måste skaffa bättre rep, det ska inte sitta fast i handtaget utan typ snurra fritt i det. Sådär. Nu känns det bättre. Tack.
Ok, varför?
Ok, varför?
Jag hade samma problem men så bytte jag hopprep å fick bättre kondis och ville att du skulle få detsamma. Jag är lite smådryg med andra ord, inget att hänga upp sig på! :)
grisbil3n
2007-05-11, 22:04
Jag hade samma problem men så bytte jag hopprep å fick bättre kondis och ville att du skulle få detsamma. Jag är lite smådryg med andra ord, inget att hänga upp sig på! :)
Inte då, ville bara veta varför :P
Får väl köpa upp mig när jag pallar mer än ett par minuter hehe.
Inte då, ville bara veta varför :P
Får väl köpa upp mig när jag pallar mer än ett par minuter hehe.
Fast jag är det, inget jag planerat att åtgärda eller tar illa upp om det påpekas heller så its all good.. :) Jag hittade ett kanonrep från 50-talet, pålitligt som sjutton... såna tillverkas inte idag.. Fast nytt blir nog bra det med. :)
förlåt mig gud för att jag spammar, jag ska be om mina synders förlåtelse)(
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.