Visa fullständig version : Wax off
*gah!* så var det gjort igen.... Ett år och man hade glömt hur ont det egentligen gör när man drar rötterna ur bröstet... Men det påmindes man ju snabbt av när första remsan dragits av. aaaaaahhhhgrrrg.......
Då är man ju rykt. Ingen återvändo. Man kan inte ha en kal motorväg på mitten av bröstet.
Det är inte snyggt.
Bara att bita ihop och fortsätta.
Fy fan vad man hatar veet efter en sån omgång
Hejja på mig för nu ska andra halvan bort *cry*
Nån annan som gett sig in i wax träsket? Eller har planer på det?
i say *screwy*
Ajajajaj, jag lider med dig. Jag har aldrig provat, har inga planer på det och behöver inte vaxa bröstet men smärtan känner man nog igen iallfall.
Vi ska vaxa en polares bröst snart och han har RIKTIGT mycket hår. Han kommer gråta, vi kommer skratta.
fungerar inte veet hårborttagnings medel?
men då blir det massa stubb.. med vax drar man upp rötterna till håret
blekfet2
2007-05-11, 18:12
vaxa bröstet? enda anledning att göra det är om man ska upp på scen, annars är det bara rent fj*lleri.
:D
Jag har, som tur är, inge hår på bröstet ^^
Ajajajaj, jag lider med dig. Jag har aldrig provat, har inga planer på det och behöver inte vaxa bröstet men smärtan känner man nog igen iallfall.
Vi ska vaxa en polares bröst snart och han har RIKTIGT mycket hår. Han kommer gråta, vi kommer skratta.
Ajajaj... onda människor!! Men man måste nog vara lite störd föär att våga.....
Det gäller bara att lära sig trixen för att bli av med finnarna snabbt!
Annars kan man se fram emot en riklig hage av små var vulkaner nån vecka framåt minst... det är ju inte så sexigt. Alla tror att man tar steroider....
Då är det nästan snyggare med hår....
vaxa bröstet? enda anledning att göra det är om man ska upp på scen, annars är det bara rent fj*lleri.
:D
Hehe. Vad kallar du då benvaxning..... :em:
blekfet2
2007-05-12, 08:32
Hehe. Vad kallar du då benvaxning..... :em:
.... :naughty:
hahavaffan
2007-05-12, 09:57
Det är manligt med hår på bröstet
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.