Visa fullständig version : Sloow Protein Äpple/Päron
anabol_k1k
2007-05-09, 18:32
När kommer den? Såg i Fairing-katalogen att det skulle finnas, men hittar den inte. :(
Jag har redan ätit upp min påse, det var väl en begränsad mängd som släpptes av den?
formula4shape
2007-05-09, 18:58
Jag har redan ätit upp min påse, det var väl en begränsad mängd som släpptes av den?
Var den god?
Var den god?
Japp, det finns nog en tråd där den recenseras.
Eller vänta nu, jag hade CompleteIII.
Glöm det jag skrivit i tråden.:em:
anabol_k1k
2007-05-09, 19:34
Eller vänta nu, jag hade CompleteIII.
Glöm det jag skrivit i tråden.:em:
Doh! *gah!*
Sloow protein Äpple/päron skulle redan ha funnits på marknaden. Provbatchen gick bra och smakade väldigt bra men när vi skulle köra i full skala så hände något med aromen så den första batchen kasserades och vi väntar in en bättre arom som smakar likadant oavsett om man blandar 200kg eller 2000kg
anabol_k1k
2007-05-10, 10:20
Sloow protein Äpple/päron skulle redan ha funnits på marknaden. Provbatchen gick bra och smakade väldigt bra men när vi skulle köra i full skala så hände något med aromen så den första batchen kasserades och vi väntar in en bättre arom som smakar likadant oavsett om man blandar 200kg eller 2000kg
Attans! :( När tror du de kan vara ute på marknaden?
Attans! :( När tror du de kan vara ute på marknaden?
inte en aning.. :(
anabol_k1k
2007-05-10, 13:57
inte en aning.. :(
Det lär dröja alltså? :( Perkele jag som var så sugen, aja får väl bli CPIII så länge då.
biccetop
2007-05-12, 17:50
jag skall ge er ett råd, proteintilskott fungerar det gör dom!!! men det gör de naturliga produkterna de utvinns av också (lika bra) fast de e ju oftast billigare!!!
TÄNK PÅ DET!*flex*
Sheogorath
2007-05-12, 18:04
Ett råd bara! Bilar funkar, det gör dem! Men det gör cyklar också! Tänk på det!!! :hbang:
Nitrometan
2007-05-12, 22:10
Ett råd bara! Bilar funkar, det gör dem! Men det gör cyklar också! Tänk på det!!! :hbang:
Oh noes! Tack för teh heads up!
Prottepuler på cykel blir det imorgon!
Patrik Cutler
2007-05-13, 11:13
jag brukar alltid blanda 1 dl. är det för lite?
Larsson85
2007-05-13, 11:20
Gah, kan ni inte rea ut det proteinet till oss som inte är så fixerade vid att allt ska smaka så bra?
Gah, kan ni inte rea ut det proteinet till oss som inte är så fixerade vid att allt ska smaka så bra?
Företaget som vi köper aromer av betalar kalaset:D
Något nytt?
Jepp , förpackas vecka 48 *flex*
mystic[-_-]
2007-11-09, 14:22
Jepp , förpackas vecka 48 *flex*
Köper 4 kg! :D
Nu står Sloow protein Äpple/Päron på lagret för omgående leverans:thumbup:
Låter galet spännande... Synd att GG tar såna galna priser nu bara, har bara råd med whey80 :(
Handcuff
2007-12-04, 17:11
Låter galet spännande... Synd att GG tar såna galna priser nu bara, har bara råd med whey80 :(
Öh? Varför inte beställa i koloshoppen :confused:
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.