Visa fullständig version : Vem vill ni se höja championsleauge bucklan den 23maj?
Mccartney
2007-05-04, 16:05
Vem röstar ni på?
Vem röstar ni på?
hade det inte varit lättare att skriva vilka vill ni skall vinna, Miland eller Arsenal. Jag antar att Maldini spelar i Milan.. men vem vet i dagens läge.
olle lindblad
2007-05-04, 16:10
Arsenal? Liverpool hoppas jag på.
hade det inte varit lättare att skriva vilka vill ni skall vinna, Miland eller Arsenal. Jag antar att Maldini spelar i Milan.. men vem vet i dagens läge.
Det hade också varit bättre om man har nån koll på det man skriver om! Arsenal??:smash:
Nej, det är Milans tur tycker jag. De spelar en gladare fotboll och förtjänar en trofé i år.
Mccartney
2007-05-04, 16:12
Jag tror att dem som kan fotboll vet att Maldini är Milan......den killen kan inte köpas för några pengar...
Fultjack
2007-05-04, 16:12
Liverpool \o/
Liverpool, då blir min kompis glad.
Lol, självklart menade jag liverpool haha.
Jag tror att dem som kan fotboll vet att Maldini är Milan......den killen kan inte köpas för några pengar...
Måste man kunna fotboll för att kolla på det?
Eddie Vedder
2007-05-04, 16:48
LFC ftw! Även om jag gillar många av Milans spelare, men Liverpool e mina barndomshjältar av alla lag utanför Sverige.
hoppas på Liverpool!!, fast om Milan spelar lika bra som mot Man U blir det nog maldini som höjer bucklan
Måste man kunna fotboll för att kolla på det?
Maldini är undantaget som bekräftar regeln. Har spelat i Milans A-lag sedan 1985...
Finns bara en buckla värt namnet
http://i17.tinypic.com/4mjc9c3.jpg
Finns bara en buckla värt namnet
http://i17.tinypic.com/4mjc9c3.jpg
Varför har någon tagit sig tiden att pimpa en sopkorg?
Deceiver85
2007-05-04, 21:59
Varför har någon tagit sig tiden att pimpa en sopkorg?
Sopkorg? Du menar väl soptunna?
Sopkorg? Du menar väl soptunna?
Det är en STOR korg. Men ja...
Liverpool - fortfarande hes sen Chelsea-matchen. Blev ju inte precis bättre av att det gick till straffar då jag redan skrikit sönder min hals vid 1-0 målet =)
Fultjack
2007-05-04, 22:18
Liverpool - fortfarande hes sen Chelsea-matchen. Blev ju inte precis bättre av att det gick till straffar då jag redan skrikit sönder min hals vid 1-0 målet =)
såg du matchen på plats eller skriker du åt tvn? *screwy*
Skrer av ren glädje framför tv:n. Tycker det en grym match alltså - riktigt stor - kommer man komma ihåg länge.
Tycker om lagen exakt lika mycket. Men jag tror att Maldini (om han spelar) får höja den.
Come On Gunners!
ja visst är det knas att skrika sig hes framför teven *screwy* *whatever*
Liverpool spelar så *ävla tråkigt.
MILAN FTW!
-Niklas-
2007-05-05, 09:07
Av två onda ting så får de bli liverpool.
Mccartney
2007-05-23, 15:48
Idag är det dags...för den stora drabbningen.
Hoppas Paolo Maldini får höja bucklan. Ok nesta är bra...men maldini är strået vassare!!!
Kolla in hans fysik...den är grym.
Danny Devito
2007-05-23, 15:56
Hoppas "Stevie Wonder" får lyfta bucklan, men jag tror ändå det bli gammelfarbrorn Maldini som får äran..
redbrigade
2007-05-23, 17:26
stenhårt på maldini ,han förtjänar det nu på slutet av karriären
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.