Visa fullständig version : Helt total ny inom träning
Tja alla björnar, skulle vilja passa på att fråga lite, förmodligen rutinerade personer om den bästa hjälpen att gå ner i vikt till sommaren och få bort underhudsfett. tränar 4 gånger i veckan och tar whey80 före och efter.
TIPS! direkt skriv på bara! // nooben *flex*
Ut och rör på dig mer eller käka mindre.
Jag äter inte mer än man ska göra. dricker vatten och undviker saker som godis. ut och rör på dig, definera det lite mer ( har förövrigt kass kondition )
Eddie Vedder
2007-05-03, 19:11
Jag äter inte mer än man ska göra. dricker vatten och undviker saker som godis. ut och rör på dig, definera det lite mer ( har förövrigt kass kondition )
Det Kabuto menar är att det inte finns nån genväg lr nån metod som är bättre lr sämre för att gå ner i vikt. Det som krävs är att du förbrukar mer energi än du stoppar i dej helt enkelt och det bästa sättet ur hälsosynpunkt är ju att träna och äta en bra kost. För viktnedgång i sej behövs det dock inte, men hälsan ska alltid har prioritet, tycker jag iaf.
Läs den här tråden så hittar du bra och sunda tips, där finns allt du kan tänkas behöva veta angående viktnedgång:
http://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=26881
I övrigt kan du kolla runt på forumet här, det har startas ruskigt med såna här trådar på sistone vilket får ses som ett tecken på att sommaren närmar sej.:cool: :)
Hoppas du hittar svar på dina funderingar och att det kommer gå bra för dej!:thumbup:
Ett sätt att käka mindre kan vara att skippa gainers helt eller delvis då de ger låg mättnadsgrad sett till energiinnehållet.
Se till att äta mat nära efter träningen istället och att alla andra måltider innehåller mättande komponenter.
Ett sätt att röra på sig mer är att utöva konditionsträning ofta.
Det är tråkigt, men fungerar.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.