Visa fullständig version : SPSS-kunnig?
Nån här som har kunskaper om SPSS? (statistikprogrammet)
Har förträngt det mesta. Men jag har fantastisk exemplarisk bok i fint skick (inga understrykningar) från ht-06? :naughty: Är inte hundra men det kan ha varit någon skiva med programvara med också.
(PS: jag är billig :naughty: )
Edit:
(PS: säljer billigt :naughty: )
skulle det vara.
Har förträngt det mesta. Men jag har fantastisk exemplarisk bok i fint skick (inga understrykningar) från ht-06? :naughty: Är inte hundra men det kan ha varit någon skiva med programvara med också.
(PS: jag är billig :naughty: )
Mja, jag tackar för erbjudandet, men det jag är ute efter är mer ett "one night stand". Bara en snabbis och ingen längre relation s a s.
(Kan förstå att du inte minns något om du inte använder dig av understrykningar. Dålig studieteknik! *slap* )
Mja, jag tackar för erbjudandet, men det jag är ute efter är mer ett "one night stand". Bara en snabbis och ingen längre relation s a s.
Du vill inte plugga utan ha svaren levererade snabbt å smärtfritt? :MrT: ;)
(Kan förstå att du inte minns något om du inte använder dig av understrykningar. Dålig studieteknik! *slap* )
Well, jag fick åtminstone VG. *flex*
Du vill inte plugga utan ha svaren levererade snabbt å smärtfritt? :MrT: ;)
Nej, använder det praktiskt men vet inte hur jag skall göra vissa krejjor.
Well, jag fick åtminstone VG. *flex*
Good for you!
Nej, använder det praktiskt men vet inte hur jag skall göra vissa krejjor.
Stackare.. Jag har iaf aldrig haft för avsikt att tillämpa mina studier. :D Så jag ska sluta spamma denna tråd eftersom jag inte är till någon hjälp.:em:
Good for you!
Faktiskt inte. Kursen innehöll fler moment som jag aldrig fick tummen ur att göra, å så länge som jag inte klarat av alla delmoment får jag inte ut betyg för den kursen. It sucks.. :smash:
Dumleman
2007-04-26, 00:15
Jag har glömt typ allt jag lärde mig på de statistikkurser jag har läst. Just statistik tror jag det är fruktansvärt lätt att glömma eftersom det finns inte tid, eller kunskap, att härleda de "magiska formler" man ska använda vid olika tillfällen och förstår därför aldrig riktigt varför man använder just den formeln. Kolla i manualen är ett hett tips om du vet vad du vill göra.
Små kunskaper, vad är ditt problem?
Mindre än vad jag för tillfället (pga mitt jobb) skulle önska, men något (hjälpen är f.ö. relativt bra, men bara relativt; jag som är värdelös på statistik har ibland svårt att fatta vad de egentligen menar). En del peka-och-klicka-hjälp kan jag kanske bestå med?
Se även sidan www. statsoft.com, som har en bra statistikbok online.
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.