handdator

Visa fullständig version : heavy duty! eller?

mentzer
2007-04-25, 21:08
Varför?

http://www.youtube.com/watch?v=V0c5Vepwwug&NR=1

Karl_alfred
2007-04-25, 21:10
Vadå varför?

ramagoen
2007-04-25, 21:12
ja, vadå varför?

Gpajpen
2007-04-25, 21:13
vad var poängen med videon?? :S :confused: :confused:

Snake
2007-04-25, 21:14
Därför.

mentzer
2007-04-25, 21:14
Varför göra en video när man kör halva reps i knäböj i smith med 84kg och sedan kalla det heavy duty? Och sedan lägga ut den på internet?

mentzer
2007-04-25, 21:15
vad var poängen med videon?? :S :confused: :confused:

Just vad jag undrar.

Karl_alfred
2007-04-25, 21:15
Det kanske du ska fråga honom om?

mentzer
2007-04-25, 21:16
Det kanske du ska fråga honom om?

Hur får jag tag i honom då?

Greg
2007-04-25, 21:16
Därför.

lol.

eeeeeeegd.

ramagoen
2007-04-25, 21:19
Varför göra en video när man kör halva reps i knäböj i smith med 84kg och sedan kalla det heavy duty? Och sedan lägga ut den på internet?

haha, tänkte på det jag med faktiskt...

asså, inte för man behöver va megabiffsor för att lägga ut en HIT video men liksom... Inte så motiverande film med, som du säger, halva böjar :D

Baan
2007-04-25, 21:23
För att han kan.

Yes
2007-04-25, 21:24
Han kanske har lagt ut filmen just för att få lite feedback?

Karl_alfred
2007-04-25, 21:24
Hur får jag tag i honom då?

Det går väll att kommentera videon eller skicka mail tror jag!

Karl_alfred
2007-04-25, 21:25
haha, tänkte på det jag med faktiskt...

asså, inte för man behöver va megabiffsor för att lägga ut en HIT video men liksom... Inte så motiverande film med, som du säger, halva böjar :D

Var ju inte alls på det sättet de kör i Mentzers video heller. Inte äns failure på eget sätt. Har för mig de körde en massa partiella o forced i Mentzervideon o direkt till en till benövning dessutom o samma på den.

ramagoen
2007-04-25, 21:40
Var ju inte alls på det sättet de kör i Mentzers video heller. Inte äns failure på eget sätt. Har för mig de körde en massa partiella o forced i Mentzervideon o direkt till en till benövning dessutom o samma på den.

i mentzers HIT video kör dem pre-exhaust med benspark innan dom går över till benpress.

Sedan kör dom liggande lårcurl och stående vadpress

allt till failure

Karl_alfred
2007-04-25, 21:45
i mentzers HIT video kör dem pre-exhaust med benspark innan dom går över till benpress.

allt till failure

Så kanske det var :D

Runda Grodan
2007-04-25, 21:53

allt till failure

Tänker du på den senaste, med fjanten Reinhardt, eller vilken tänker du på?

Jag vete fan vad det var för Mentzerfilm jag såg men jag tror han var i Spanien och tränade ett par klienter. Jag tror den hette någonting med Heavy Duty. Han snackade på engelska men hade en spansk tolk som sa åt de som tränade hur de skulle göra (för inte fan var den dubbad?). Det blev lite jobbigt att titta på då han hela tiden instruerade under seten och spanjacken fick översätta. Mentzer var grym som alltid och lite smått förvirrad och irriterad såg det ut som. :D

Ang Mentzer. :hbang:
POSSIBLY THE BIGGEST NUT IN BODYBUILDING HISTORY! AND THE GREATEST MASTERMIND!

Karl_alfred
2007-04-25, 22:00
Angående filmer synd att det inte finns massa material på de gammla legenderna som de gör med dagens stjärnor.

Runda Grodan
2007-04-25, 22:15
Angående filmer synd att det inte finns massa material på de gammla legenderna som de gör med dagens stjärnor.

Håller verkligen med. Byggare har ju alltid varit lite speciella verkar det som. Jag tycker att vissa av byggarna från lite äldre tider har väldigt fascinerande personligheter - Mike Mentzer, Steve Michalik, David Paul mfl. :laugh:

Karl_alfred
2007-04-25, 22:21
Håller verkligen med. Byggare har ju alltid varit lite speciella verkar det som. Jag tycker att vissa av byggarna från lite äldre tider har väldigt fascinerande personligheter - Mike Mentzer, Steve Michalik, David Paul mfl. :laugh:
Hahah verkligen!

ramagoen
2007-04-26, 16:46
Tänker du på den senaste, med fjanten Reinhardt, eller vilken tänker du på?

Jag vete fan vad det var för Mentzerfilm jag såg men jag tror han var i Spanien och tränade ett par klienter. Jag tror den hette någonting med Heavy Duty. Han snackade på engelska men hade en spansk tolk som sa åt de som tränade hur de skulle göra (för inte fan var den dubbad?). Det blev lite jobbigt att titta på då han hela tiden instruerade under seten och spanjacken fick översätta. Mentzer var grym som alltid och lite smått förvirrad och irriterad såg det ut som. :D

Ang Mentzer. :hbang:

Jo jag tänker på den senaste :)

Nitrometan
2007-04-26, 16:59
För att han kan.
Antagligen.