Visa fullständig version : Haha, gissa hur många ex av Vista som har sålts i kina?
http://www.newlaunches.com/archives/only_244_copies_of_genuine_windows_vista_sold_in_c hina.php
GÅ Och LÄgg DigJa, jag skulle ju det, men så åt jag så långsamt att jag behövde äta lite mer, en halv macka till så =P
Vill du bli min övervakare som pmar mig varje gång jag borde lägga mig?
Va fan, är du inte bannad igen?
Va fan, är du inte bannad igen?puss :D
Jag fick ett skitbra tips av en kille om hur jag kunde fixa det igår men jag vet inte om jag vill ta det nu =P
internethjälten
2007-04-21, 06:26
Jag tycker det låter mycket, att de sålt över 200 exemplar
i landet som är känt som "pirat-landet" ;)
WHITEFOLKS
2007-04-21, 06:40
Varför köpa Vista när du tydligen kan få de sköna versionerna "Starter" och "Professional". Undra vad man får för spännande saker på de skivorna.
Jag fick ett skitbra tips av en kille om hur jag kunde fixa det igår men jag vet inte om jag vill ta det nu =PPosta 10 identiska trådar varje halv timme, så är det fixat innan dagen är slut. :D
Posta 10 identiska trådar varje halv timme, så är det fixat innan dagen är slut. :D
Ban User -> User Name -> Nina -> Move User to Usergroup -> Banned by Moderators -> Lift Ban After... -> Permanent - Never Liift Ban -> Ban User.
*klick*
Ban User -> User Name -> Nina -> Move User to Usergroup -> Banned by Moderators -> Lift Ban After... -> Permanent - Never Liift Ban -> Ban User.
*klick*
Vad omständigt. Jag använder mig bara av dropdown-listan och väljer spara. :D
Vad omständigt. Jag använder mig bara av dropdown-listan och väljer spara. :D
Detta ser bättre ut i text. :D
Posta 10 identiska trådar varje halv timme, så är det fixat innan dagen är slut. :D03.44.10 randomomar@gmail.com: Eller gå in i nån tråd och skriv: "Alla ni fula jävlar kan ta er i röven. Kvinnliga BBs är äckliga män och ni suger skithårt ändå allihop. Pez är konstig" sen kommer du inte in där varesig du vill eller inte :)
03.44.29 aliquis@link-net.org: allvarligt
03.44.32 aliquis@link-net.org: jag skulle komma undan med det
03.44.42 randomomar@gmail.com: då gör du det igen. Och igen. Och igen
Dumleman
2007-04-21, 11:33
Jag tror att det är betydligt fler än 244 vistas som har sålts i Kina, men det låter ju bra :).
Jag tror att det är betydligt fler än 244 vistas som har sålts i Kina, men det låter ju bra :).Inte original ;D
vBulletin® v3.8.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.